nou dan blijft nog psies genoeg over om een leuke dag te vullen!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Blokfluitles en spruitjes daar pas ik wel sowieso voor hoor.
Zo veel is er toch niet voor nodig om jou nog mooier te maken?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en jij hebt mij duidelijk nog nooit ontmoet
wauw in 25 minuten valt er echt niets te redden aan mijn voorkomen hoor!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]hoelang ben je bezig? ik zeker 15 minuten. Enkel met afwssen
afdrogen 10
fuckquote:Op maandag 24 juli 2006 13:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wauw in 25 minuten valt er echt niets te redden aan mijn voorkomen hoor!
zolang moet ik al douchen!
sloeberquote:Op maandag 24 juli 2006 13:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb geen centjes, anders had ik wel rijles. *kuch*
Nou, ik heb toch wel eens meegemaakt dat ik een leuk vriendinnetje had, die uiteindelijk weg ging voor een man/jongen. En dan is het feit dat je geen enkele concurrentie bent toch wel heel moeilijk. Ze gaat bij je weg omdat je geen pik hebt....quote:
moet je een bakje?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo veel is er toch niet voor nodig om jou nog mooier te maken?
Slijm, slijm
Ja, een bakje kersen of aarbeien.quote:
quote:
kennelijk waren ze dan toch niet zo lesbisch als je dacht...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel eens meegemaakt dat ik een leuk vriendinnetje had, die uiteindelijk weg ging voor een man/jongen. En dan is het feit dat je geen enkele concurrentie bent toch wel heel moeilijk. Ze gaat bij je weg omdat je geen pik hebt....![]()
Ja, wat zal ik daar dan eens tegenin gaan brengen?
Heeeel goed gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb overigens ook al eens geredenvol met de auto tegen de muur
Ik was jong en stom () en wou voor de grap mn vaders auto elders gaan parkeren.
Sleutels in het slot,koppeling in,auto staten,en gelijk in 1x die koppeling loslatenwas een stevige knal
Wat zonde dat je een vrouw bentquote:Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
kersenof aarbei met slagroom
![]()
oooooooh![]()
![]()
ach je raakt er aan gewentquote:Op maandag 24 juli 2006 14:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heeeel goed gedaan.![]()
Tijd voor lunch.
Liefie_ loopt wat achter zie ik.
Nee, inderdaad, dat kan zomaar ineens omdraaien....quote:Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kennelijk waren ze dan toch niet zo lesbisch als je dacht...
Bij jou is het ook zonde.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heb je wel vaker last van toch?
zal ik eens wat sufs vertellen?quote:
Ik ben ook heel vreemd en apart.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zal ik eens wat sufs vertellen?
ik haast niet begrijpen dat er mensen zijn die niet op vrouwen vallen!
wel dat er mensen zijn die op mannen vallen, maar dat je dan ook niet meer op vrouwen valt vind ik zo vreemd
vrouwen zijn tof!
*mee kwijltquote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef maedel het volgende:
op de radio: What a feeling uit Flashdance...
Bette![]()
Bakje ijs, is natuurlijk ook goedquote:
Dat komt omdat het in je belevingswereld niet voorkomt.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zal ik eens wat sufs vertellen?
ik haast niet begrijpen dat er mensen zijn die niet op vrouwen vallen!
wel dat er mensen zijn die op mannen vallen, maar dat je dan ook niet meer op vrouwen valt vind ik zo vreemd
vrouwen zijn tof!
ja, maar ik bedoelde het meer abstract en meer qua lust dan liefde. Stel mijn vriendin zou ik aantreffen met jou in bed en jij weet dat ze bezet is en het gaat jou om de lust net als haar dan zie ik er geen probleem in.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, dat kan zomaar ineens omdraaien....
Het is lastig uit te leggen, en ik snap dat het moeilijk voor te stellen is misschien, maar ik had gewoon even wat moeite met wat je zei (niet persoonlijk tegen jou hoor, meer dat het bij mij een emotie opriep)(ik kan het nou effe niet meer letterlijk oplepelen).
Ik concureer liever met een vrouw dan met een man eerlijk gezegd.
23 jaar jongerquote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef maedel het volgende:
op de radio: What a feeling uit Flashdance...
Bette![]()
maar puur op gevoel zal een kutje neuken best lekker zijn. Ik vraag me alleen af hoe je dat geestelijk ervaart. Kijk gepijpt worden door een man zal best lekker zijn qua fysiek gevoel, als ik dan naar beneden kijk en zo'n stoppelbaard zie ipv een glad vrouwengezichtje denk ik dat de erectie toch wel weer inzaktquote:Op maandag 24 juli 2006 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan best vrouwen mooi vinden, maar ik voel er dan verder echt niks bij, als ik een naakte vrouw zie dan gebeurt er gewoon niks met me (dat vond ik zelf ook wel vreemd). Bij mannen daarentegen, voelt het heel anders.
nee misschien is het ook meer dat ik niet helemaal kan snappen dat je je zou toespitsen op een geslacht...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat komt omdat het in je belevingswereld niet voorkomt.
Ik moet altijd effe schakelen als iemand over een man begint dat ze dat een lekker ding vindt ofzo.
Hetzelfd als een heterovrouw moet schakelen als een vrouw zegt dat ze een vrouw een lekker ding vindt. Zo zie ik het maar.
Maar dat is niet helemaal wat jij bedoelt denk ik![]()
wauw ik ga echt steigeren van hoe vaak jij kut en lul zegt!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoelde het meer abstract en meer qua lust dan liefde. Stel mijn vriendin zou ik aantreffen met jou in bed en jij weet dat ze bezet is en het gaat jou om de lust net als haar dan zie ik er geen probleem in.
Wat ik me overigens afvraag. dat je verliefd wordt op vrouwen snap ik (duh) en dat het vrouwelijk lichaam door jou seksueel aantrekkelijk gevonden wordt ook. Maar heb je nou nooit de behoefte als full-time lesbo om gewoon eens ongecompliceerd geneukt te worden door een lul. Ik weet dat er strap-ons zijn e.d. maar dat is dan imho weer zo nep... Je ziet homo's toch ook geen rubberen nepkut gebruiken
andersom vraag ik me dat ook wel eens af over homo's. Een kutje om je lul voelt zo goddelijk (waarschijnlijk omdat de natuur het zo bedoelt heeft). Ze hebben de mannenmond en -kont, maar het lijkt me zo vreemd dat een homo een kutje ook niet als lekker kan ervaren... of daar totaal geen interesse in heeft...
mijn moeder steigerde ook toen dat mijn eerste 2 woordjes die ik kon zeggen warenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wauw ik ga echt steigeren van hoe vaak jij kut en lul zegt!
maar dat ligt vast aan mij
Op het moment kan ik het niet echt zo over ervaring hebben, eerlijk gezegdquote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
maar puur op gevoel zal een kutje neuken best lekker zijn. Ik vraag me alleen af hoe je dat geestelijk ervaart. Kijk gepijpt worden door een man zal best lekker zijn qua fysiek gevoel, als ik dan naar beneden kijk en zo'n stoppelbaard zie ipv een glad vrouwengezichtje denk ik dat de erectie toch wel weer inzakt
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mijn moeder steigerde ook toen dat mijn eerste 2 woordjes die ik kon zeggen waren
Kijk, daar gaan we alquote:Op maandag 24 juli 2006 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoelde het meer abstract en meer qua lust dan liefde. Stel mijn vriendin zou ik aantreffen met jou in bed en jij weet dat ze bezet is en het gaat jou om de lust net als haar dan zie ik er geen probleem in.
Nee, en al helemaal niet door een lulquote:Maar heb je nou nooit de behoefte als full-time lesbo om gewoon eens ongecompliceerd geneukt te worden door een lul.
Ja, en nog altijdquote:
Ik was bezig met een enorme replyquote:
ja he veel lieverquote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier leuker dan in andere slowchats waar ik kom, gezelliger, vriendschappelijker...
wij zijn gewoon de leukste fok usersquote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier leuker dan in andere slowchats waar ik kom, gezelliger, vriendschappelijker...
Nou, we kunnen al bijna ons 20-jarig bestaan vieren.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja he veel liever
maar het is allemaal nog wat nieuwig hemisschien wordt het nog onaardiger
Ik zeg hier maar "ja" opquote:
ik vind dr is flash dance niet leuk hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, daar gaan we al. Ik kan dat niet loskoppelen. Misschien een manco, vooralsnog vind ik het prima. Mij zal het nooit om de lust gaan in dat geval. Dan "neem" ik wel een ongebonden vrouw.
Als jij mij met jouw vrouw aantreft in bed wil ik ze waarschijnlijk helemaal en voor altijd hebben.
[..]
Nee, en al helemaal niet door een lul![]()
Strap-ons ook
Ongecompliceerd vind ik wel leuk trouwens![]()
[..]
Ja, en nog altijd![]()
nou ben ik wel benieuwd, je gebruikt wel vibo's enzo? Oh en heb je wel eens een man gehad, just curiousquote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, daar gaan we al. Ik kan dat niet loskoppelen. Misschien een manco, vooralsnog vind ik het prima. Mij zal het nooit om de lust gaan in dat geval. Dan "neem" ik wel een ongebonden vrouw.
Als jij mij met jouw vrouw aantreft in bed wil ik ze waarschijnlijk helemaal en voor altijd hebben.
[..]
Nee, en al helemaal niet door een lul![]()
Strap-ons ook
Ongecompliceerd vind ik wel leuk trouwens![]()
[..]
Ja, en nog altijd![]()
je hebt Flashdance nog niet eens gezienquote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik vind dr is flash dance niet leuk hooralleen zoals ze nu is
Waar moet dat?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef liefie_ het volgende:
nu ga ik ook ff grof worden hoor:
godverdomme ik moet morgen uit eten met stomme-oma
lang leve googlequote:Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je hebt Flashdance nog niet eens gezien
ow boyquote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef liefie_ het volgende:
ow god die koppelpoging van een vriendin van me is serieusze heeft zelfs al dronken fotos van me laten zien!
autch
ik heb ze wel,maar ik kom er nooitquote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben blij dat ik geen stomme oma's heb. Nog niet althans.
Ja, ik val wel op wat volwassen vrouwen, in Flashdance is ze nog erg jong naar mijn smaak.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik vind dr is flash dance niet leuk hooralleen zoals ze nu is
Ik vergeet soms hele woorden of zinnen. Of ik typ "is" in plaats van "mijn" (echt gebeurdquote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk typen waarom ipv waar. my bad.
My god, hoe kan ik nou 2 letters vergeten.
ze had al heel vaak mn mobi gebelt lang leven nr herkenningquote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk typen waarom ipv waar. my bad.
My god, hoe kan ik nou 2 letters vergeten.
dan ist goedquote:Op maandag 24 juli 2006 14:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik val wel op wat volwassen vrouwen, in Flashdance is ze nog erg jong naar mijn smaak.
Maar ik moest meteen aan haar denken zoals ze nu is.![]()
je was 2de keusquote:Op maandag 24 juli 2006 14:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze had al heel vaak mn mobi gebelt lang leven nr herkenning
maar nu belde ze op de vaste lijn en ik suffie neem gewoon op!
en ze gaat ook echt zo opnoemen wie niet kon en ja of ik dan kon want die andere konden toch niet
Waarom zou ik in godesnaam een vibo gebruiken?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ben ik wel benieuwd, je gebruikt wel vibo's enzo? Oh en heb je wel eens een man gehad, just curious
nee wacht ik tel ff voor je ik was.... 6e keusquote:
wodkaquote:Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef liefie_ het volgende:
ow wauw hoor wat ik voor geschotelt krijg vanaaf
vooral humus en tapanade
dan lasagne
en als toetje wodka mango ijsjes
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee wacht ik tel ff voor je ik was.... 6e keus
we liggen elkaar niet zoquote:
ja eeeeh, ik heb het gehoord in een artikel over The L word... fuck hoe heette het ook alweer....quote:Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk het nooit, gisteren voor het eerst een stukje gezien. Maar is er niet zoiets met homo's? Want je hebt wel Will&Grace, maar dat is toch net wat anders.
ja en voor mij is ook zure apfelkorn gehaaltquote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
wodka![]()
![]()
![]()
en dan die combo met ijskom je mij ook wat brengen?
Ja, daar heb ik wel meer mensen over gehoord, maar wordt dat nog uitgezonden op tv?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja eeeeh, ik heb het gehoord in een artikel over The L word... fuck hoe heette het ook alweer....
hebbes:
"Queer As Folk."
Maar,als je elkaar niet ligt,waarom ga je dan meequote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
we liggen elkaar niet zo![]()
ze is echt heel wanhopig als ze met mij wil gaan eten haha
www.torrentspy.com ? download?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel meer mensen over gehoord, maar wordt dat nog uitgezonden op tv?
Ik download niet. Ik doe alleen muziek.quote:
jup,ooit eens gehadquote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en voor mij is ook zure apfelkorn gehaalt
ken je dat?
De woordspelingquote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Maar,als je elkaar niet ligt,waarom ga je dan meeze zou van mij de pot op kunnen
dan heb je ws heel erg pechquote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik download niet. Ik doe alleen muziek.
Don't ask, principekwestie.
Ik houd het wel bij de toevallige homo-relaties in andere series.quote:
omdat ik altijd ruzie krijg met de rest van de familie als ik onaardig doe tegen omaquote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Maar,als je elkaar niet ligt,waarom ga je dan meeze zou van mij de pot op kunnen
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat ik altijd ruzie krijg met de rest van de familie als ik onaardig doe tegen oma
gaan ze allemaal van ja het is je oma en ze is bijna dood blabla
ooeeh die zure vind ik wel jummie hoor!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jup,ooit eens gehadapfelkorn is in het algeheel ranzig spul.
Geef mij dan maar goldstrike
mhaw,alcohol maakt de sex lekkerderquote:Op maandag 24 juli 2006 14:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeh die zure vind ik wel jummie hoor!!!!
en goldstrike is ook wel tof net als tequilla, maja als dat meisje luek is moet ik niet meteen na het eten om donderen natuurlijk![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mhaw,alcohol maakt de sex lekkerderIMHO.
Als ik sex heb,en ik heb best wel wat gedronken,is het Imho nog heftiger
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga toch niet meteen sexen! ik ben braaf preuts en lief
Je hebt het weggehaaldquote:
niet? frigide preutsert dat je bentquote:Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga toch niet meteen sexen! ik ben braaf en lief
quote:
je wilt niet weten wat ze bij mij weg haalt met haar mondquote:
quote:
spoilers over 24quote:Op maandag 24 juli 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd wat er eigenlijk in je sig stond, mikeymo. Maar het zal vast om een goede reden zijn weggehaald.
mwoah mwoahquote:Op maandag 24 juli 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd wat er eigenlijk in je sig stond, mikeymo. Maar het zal vast om een goede reden zijn weggehaald.
gaan wij binnenkort ook heenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik was gisteren in de Efteling, dat was ook best wonderlijk.
Ik kan wel wat bedenken.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ze bij mij weg haalt met haar mond
en een quote van calvobbes neerzetten in mijn sig met iets wat ie helemaal niet gezegd had, daar flipte die overquote:
Oh, niks spannends dusquote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en een quote van calvobbes neerzetten in mijn sig met iets wat ie helemaal niet gezegd had, daar flipte die over
Broodkorsten, hè! Ik weet niet waar jij aan dacht...quote:
ik had de laatste aflevering van the l word willen kijken,maar dat moet morgen maarquote:Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga maar even een dvdtje uitzoeken om te kijken. moeiig
dat hoop ik voor haarquote:Op maandag 24 juli 2006 15:22 schreef liefie_ het volgende:
afwas al gedaan trouwens?
net klaarquote:Op maandag 24 juli 2006 15:22 schreef liefie_ het volgende:
afwas al gedaan trouwens?
lekkerquote:Op maandag 24 juli 2006 15:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat hoop ik voor haar
anders; spanking
nee dat zei ze in het vorige topic ook alquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je daar NU pas achtre komt hoop ik![]()
ik was mn hyper buzzz over het feit een beetje kwijt dus ik dacht als ik mezelf en nou nog eens op wijsquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je daar NU pas achtre komt hoop ik![]()
Heb je er wel een beetje zin in? Zul je aan me denken?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik was mn hyper buzzz over het feit een beetje kwijt dus ik dacht als ik mezelf en nou nog eens op wijs
maar het helpt niet
aaaahwquote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik was mn hyper buzzz over het feit een beetje kwijt dus ik dacht als ik mezelf en nou nog eens op wijs
maar het helpt niet
ik had er onwijze zin in maar nu ben ik alleen nog maar sjaggoquote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je er wel een beetje zin in? Zul je aan me denken?
Van mikey, jaquote:
Ja, NanKing is er ook niet, die zou je wel weer vrolijk kunnen maken.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had er onwijze zin in maar nu ben ik alleen nog maar sjaggo
daarom probeerde ik het nog maar eens met ow wauw het is roze maandag
helpt niet
chago?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had er onwijze zin in maar nu ben ik alleen nog maar sjaggo
daarom probeerde ik het nog maar eens met ow wauw het is roze maandag
helpt niet
die stomme stommerd gaat niet eens naar roze maandag!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, NanKing is er ook niet, die zou je wel weer vrolijk kunnen maken.
Ik heb ook nog wel wat korstenquote:
Ik sla niet, dat past niet bji mijn stereotypering.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die stomme stommerd gaat niet eens naar roze maandag!
en ik heb eindelijk iemand twists msn ontfrutseld is de muts niet online! of ze wil me niet
ga ze een slaan voor mij erik
nietus ik ga eten bij een vriendin die een kopelpoging aan het ondernemen is tussen mij en een potentieel lekker wijfquote:Op maandag 24 juli 2006 15:38 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
chago?je gaat vanaaf uit eten met een potentieel lekker wijf
Broodkorsten.quote:
twist kijkt een filmquote:Op maandag 24 juli 2006 15:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die stomme stommerd gaat niet eens naar roze maandag!
en ik heb eindelijk iemand twists msn ontfrutseld is de muts niet online! of ze wil me niet
ga ze een slaan voor mij erik
dat helptquote:Op maandag 24 juli 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor liefie_ dn maar, 't huis.
[afbeelding]
oke hoge gilletjes slaken met creative scheldwoorden danquote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik sla niet, dat past niet bji mijn stereotypering.
huh,maar,dat potienteel lekker wijf is er toch ook bij?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nietus ik ga eten bij een vriendin die een kopelpoging aan het ondernemen is tussen mij en een potentieel lekker wijf
heel verschil!
Ik zal het doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke hoge gilletjes slaken met creative scheldwoorden dan
ik las eerst even borstkorstenquote:
is dat potentiele lekkere wijf eigenlijk ook lesbeau?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nietus ik ga eten bij een vriendin die een kopelpoging aan het ondernemen is tussen mij en een potentieel lekker wijf
heel verschil!
anders wordt er geen koppelpoging gedaan I asumequote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is dat potentiele lekkere wijf eigenlijk ook lesbeau?
jep ik, vriendin van me, homo vriend van haar, en potentieel lekkere dame (niet wijf!) waarvan de geaardheid niet geheel bekend is behalve het niet hetero gedeeltequote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
huh,maar,dat potienteel lekker wijf is er toch ook bij?
of heb ik nou het helemaal verkeerd begrepen
Ze kan ook een wannabi zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
anders wordt er geen koppelpoging gedaan I asume
ik zou het niet weten, maar iig geen heteroquote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is dat potentiele lekkere wijf eigenlijk ook lesbeau?
Zie! ik wist wel dat ik het snapte!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep ik, vriendin van me, homo vriend van haar, en potentieel lekkere dame (niet wijf!) waarvan de geaardheid niet geheel bekend is behalve het niet hetero gedeelte
Ik heb nog nooit een Swirl gehad.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb trek in een swirl of een mc flurry. maar meer in een swirl
welke smaak?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef liefie_ het volgende:
ik heb nog b&j ijs liggen hier
wat vreemd is want het ligt er al een week en normaal moet dat spul zo snel mogelijk op bij mij
die zijn lekker! met vers fruit en verschillende toppingsquote:
bijna alle b&j ijsjes zijn lekker behavle die hahaquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bijna alle b&j ijsjes zijn lekker behavle die haha
krijgen wij ook pics te zien van haar?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, maar iig geen hetero
want ze vond me leuk zelfs na dronken fotos!
wat haar natuurlijk al zo'n 999583823 pluspunten oplevert ongeacht uiterlijk of karakter
zeur niet, je zat er laatst wel van te vretenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik vind die new york super fudge zo goor. Enkel de witte chocolade die erin zit is lekker
het zal eens nietquote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb trek in een swirl of een mc flurry. maar meer in een swirl
ja,omdat die chocolade erin zatquote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zeur niet, je zat er laatst wel van te vreten
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaffel, ik vind dat je goede smaak hebt.
ik heb zelf nog niets gezien!!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
krijgen wij ook pics te zien van haar?
ik wil het nog wel eens zeggen want het is jummie!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Zwaffel het volgende:
wat eten de mensen in dit topic vanaaf? Van lieffie weet ik het al
wij : wienerschnitzel met of bonen,of wortels met erwten. En gekookte aardappels
edit : ooh en dan als toetje chocolade vla,of vanille vla met slagroom
nou,zeg het nog meer eens danquote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil het nog wel eens zeggen want het is jummie!
als je wat hebt iig!quote:
humusquote:
joh je gaat wat hard hoorquote:
ja, idd, daar is zwaf bekend meequote:
beetjequote:
Ik heb niet veel toe te voegen in een gesprek over vrouwtjesseks.quote:
dan lul je wat anders ?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niet veel toe te voegen in een gesprek over vrouwtjesseks.
tis hier helemaal niet zo warm. Althans IK heb het niet zo warm. Ik ben wel wederom moequote:Op maandag 24 juli 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lust wel een winterpeen.
.
Ik word flauw van het warme weer.
Ik houd niet zo van bierquote:Op maandag 24 juli 2006 16:23 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
tis hier helemaal niet zo warm. Althans IK heb het niet zo warm. Ik ben wel wederom moe
ooh,en die winterpeen opmerking kan ik met je delen
Weet je wat erik? dan pak je een lekker koud biertje![]()
rosé! Heaumeau!quote:Op maandag 24 juli 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van bier.
Misschien dat ik zo maar aan de rosé ga, dan.
ik heb nog nooit ros'e gehadquote:Op maandag 24 juli 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van bier.
Misschien dat ik zo maar aan de rosé ga, dan.
En ik niet in een gesprek over neukenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niet veel toe te voegen in een gesprek over vrouwtjesseks.
Ik vind van welquote:Op maandag 24 juli 2006 16:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb nog nooit ros'e gehadis dat lekker?
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef MikeyMo het volgende:
oh ja, nu we toch in een dergelijk topic zitten, hoe neuken lesbo's eigenlijk want in the l word hebben ze het ook telkens over elkaar fucken...
ff alles op een rij zetten;
met de tong = beffen
met de vingers = vingeren
met de vuist = vuistneuken
terwijl je als man iets neukt zodra je je lul er in steekt, dan wel ertussen (in het geval van borsten)
dussss... wat verstaan lesbo's onder neuken in de directe zin van het woord...
Dan vind je het waarschijnlijk niet zo lekker.quote:
http://forum.fok.nl/topic/887681quote:
duh alles wat ik zeg is de moeite waardquote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef wonderer het volgende:
*hijg* *snel nog even post voor deze ook vol is*
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Doe es een samenvatting dan.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
duh alles wat ik zeg is de moeite waard
Ok:quote:
roze maandagquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
roze maandagroze maandag
kut lul neuken
roze maandagroze maandag
Nouhou! Ik wil ookquote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
roze maandagroze maandag
kut lul neuken
roze maandagroze maandag
nee! ik heb mn broek gemaakt (ik had de knoop gemoltquote:
kom maar over geteleporteerd!quote:
gewoon laten drogenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee! ik heb mn broek gemaakt (ik had de knoop gemolt) helemaal zelf en dat vind ik tof van mezelf
plus dat mijn pad zich net kruiste met een typisch zielig fok figuur dat roze maandag stom vond dus kon ik lekker licht geirriteerd reageren
en nu ga ik heerlijk douchen zodat mn haar nog een beetje de tijd heeft een deel natuurlijk op te drogen
of zal ik het stijlen? dat duurt altijd zo dramatisch lang
Je hoefde iig niet zelf een topic te openen.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef NanKing het volgende:
Willen jullie eens niet zo snel gaan hier.
zo nu even dit topic doorneuzen![]()
Ik denk dat ze al vrij vroeg op was hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:11 schreef Zwaffel het volgende:
eerder opstaanik ga tv kijken
misschien tot vanaaf
Kwart over tien was wel wat laat ja maar ik was de wekker vergeten.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:11 schreef Zwaffel het volgende:
eerder opstaanik ga tv kijken
misschien tot vanaaf
Leunde je erg op je moeder toen je nog in NL woonde?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kwart over tien was wel wat laat ja maar ik was de wekker vergeten.
Raar gedroomd ook. Ik was boodschappen aan het doen en tussen de paprika's lagen pakken met kiplapjes en ik wilde dus dat met ananas maken enzo, en verder boodschappen doen, komt mijn moeder zich er ineens mee bemoeien, dat ik ook ananas moest kopen enzo. Ja, daar was ik al mee bezig. En toen konden we geen doos met 12 hele eieren vinden, maar ze hadden wel beemsterkaas en een rare Amerikaan had daat kommentaar op en toen sloeg ik hem met dat pakje kaas in zijn gezichtMaar dat vond ie niet erg.
En toen was ik mijn karretje met boodschappen kwijt
Dromen jullie wel eens ergens over en dat je dan een gevoel hebt dat je IRL nog nooit (zo sterk) hebt gehad? Ik ging eergister echt dood van verlangen en dat echoot nog steeds doorTering, da's heftig...
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
ik droomde vaak dat mensen van wie ik houd dood gingen
en dan werd ik wakker en dan dacht ik nog dat ze dood waren
dat was altijd heel eng
maar nu is het wel wat over
Ik heb dat ook soms. En het is niet tof.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
ik droomde vaak dat mensen van wie ik houd dood gingen
en dan werd ik wakker en dan dacht ik nog dat ze dood waren
dat was altijd heel eng
maar nu is het wel wat over
Bang dat mensen je in steek laten? Of verlatingsangst?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook soms. En het is niet tof.
het leverde erg foute situaties opquote:
bij mij kwam het voort uit stressquote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook soms. En het is niet tof.
Misschien, het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bang dat mensen je in steek laten? Of verlatingsangst?
Niet zozeer leunen maar ze deed wel het huishouden. De stap is dus logisch. Ik geloof niet zo in het onderdrukken van dingen die dan in dromen naar boven komen. Je onderbewustzijn pakt gewoon elementen die hij toevallig tegenkomt in je brein. Dingen die je pas hebt meegemaakt op de een of andere manier komen dan vaker voor. Ik had gister met mijn moeder gechat over pannenkoeken (=nederlands product en koken), ik zat gisteravond te bedenken wat we nu weer moesten eten, de paprika's zijn in de aanbieding deze week en er ligt tnog kip in de koelkast, ik zag een tijdje terug op tv iemand die Gouda kaas probeerde uit te spreken... zo komt echt alles terug.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Leunde je erg op je moeder toen je nog in NL woonde?
Over die verlangers; Overdag kunnen we dat soort dingen meestal 'onderdrukken' of relativeren. In je dromen neemt het onderbewustzijn het over van je, daarom kunnen gevoelens veel heftiger zijn in je dromen. En als je die gevoelens eenmaal heb gehad in je droom, is het wat moeilijker om het irl ook los te laten of weg te relativeren.
goh is het ergens kermis?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:29 schreef Stroekie het volgende:
zo even hier nog een TVP neerleggen voordat jullie straks ook deze alweer vol hebben als ik terug kom van de kermis
Ik heb dat wel altijd, dat ik droom over gevoelens die ik overdag 'wegwuif'.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet zozeer leunen maar ze deed wel het huishouden. De stap is dus logisch. Ik geloof niet zo in het onderdrukken van dingen die dan in dromen naar boven komen. Je onderbewustzijn pakt gewoon elementen die hij toevallig tegenkomt in je brein. Dingen die je pas hebt meegemaakt op de een of andere manier komen dan vaker voor. Ik had gister met mijn moeder gechat over pannenkoeken (=nederlands product en koken), ik zat gisteravond te bedenken wat we nu weer moesten eten, de paprika's zijn in de aanbieding deze week en er ligt tnog kip in de koelkast, ik zag een tijdje terug op tv iemand die Gouda kaas probeerde uit te spreken... zo komt echt alles terug.
Die gevoelens... ik ben altijd zo blij dat in dromen al die associatieve bagger achter wege blijft. Ik verlangde ernaar met iemand naar bed te gaan, maar het had niks met seks te maken, alleen maar met dat intense verlangen.
Mijn dromen zijn ook heel logisch. Zelfs dat verlangen kan ik makkelijk terugvoeren op de afzonderlijke elementen. En ik denk dat je dat zelf ook wel kan, als je een beetje nadenkt. Zo bijzonder zijn dromen niet op zich. Alleen de gevoelens die ze losmaken in bepaalde situaties zijn de moeite waard. Voor mij in ieder geval.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb dat wel altijd, dat ik droom over gevoelens die ik overdag 'wegwuif'.
Ik heb echt tijden dat ik elke nacht een nachtmerrie heb, heel hip is dat.
Nu je dat verhaaltje zo verteld over je de pannenkoeken, paprika's en goudse kaas komt het heel logisch over je droom![]()
.
Hoogst zelden. En dan is het iets stoms bijvoorbeeld spinnen in bed of zo.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:40 schreef NanKing het volgende:
Voor mij zijn mijn dromen ook heel logische, wondje.
En met nachtmerries bedoel ik geen zombie achtige dingen ofzo, maar altijd erg beklemmend.
dat was mijn aandeelquote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef liefie_ het volgende:
kut lul neuken
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
nou popjes ik ben weg!
eindelijk roze maandag tijd
Veel plezier, en we krijgen wel een uitgebreid verslag hè?!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
nou popjes ik ben weg!
eindelijk roze maandag tijd
Je doet de TT eer aan.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:45 schreef wonderer het volgende:
Dat was lunch. 5 minuten eten, 25 minuten afwassen
Afwasmachine is (nog steeds) kapotquote:
Misschienquote:Op maandag 24 juli 2006 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
Zou het?
ik heb d'r niet gezienquote:Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd of het potentieel lekkere wijf van liefie_ nou lekker of niet lekker is.
Ja dat komt volgens mij omdat een aantal frequente posters gisteravond zijn gaan nachtbaggerenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:10 schreef wonderer het volgende:
Dit topic komt echt nooit vol.
stomme pottenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat komt volgens mij omdat een aantal frequente posters gisteravond zijn gaan nachtbaggeren
Laat haar eerst eens rustig de belevenissen van gisteravond verwerkenquote:
ze was zelfs te mooi voor me serieus waar (en nou niet allemaal oh aah euh niet zo onzeker, niks onzeker ze was gewoon echt onwijs onwijs onwijs lekker) en ik heb t verkloot zoals gewoonlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd of het potentieel lekkere wijf van liefie_ nou lekker of niet lekker is.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze was zelfs te mooi voor me serieus waar (en nou niet allemaal oh aah euh niet zo onzeker, niks onzeker ze was gewoon echt onwijs onwijs onwijs lekker) en ik heb t verkloot zoals gewoonlijk
en hoe was jou roze maandag?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat haar eerst eens rustig de belevenissen van gisteravond verwerken
die verhalen komen heus wel![]()
joh straks leest ze meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waarom heb je het verkloot? en hoe mooi was ze? wat voor kleur haar? ogen?
deatils
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
joh straks leest ze mee
ze zou bij mij blijven slapen en toen kwam ik ergens rond 3 uur tot de conclusie dat mn portomonee gejat was en toen rond half vier was ik zo pissig in combinatie met dronken dat ik gewoon zomaar naar huis ben gefietst zonder zelfs maar iets te zeggen
nee duh ik had natuurlijk geen nr!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:21 schreef Zwaffel het volgende:trut!
heb je dr net gesmst van sorry ect?![]()
onwijs! en ze danste echt super! soepele heupen en zo en ze kuste ook lekkerquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
onwijs! en ze danste echt super! soepele heupen en zo en ze kuste ook lekker
en meer ga ik niet zeggen want misschien leest ze mee en dan denkt ze naast raar wijf ook nog stom wijf en hoor ik nooit meer iets natuurlijk
ja zeg nou niks, want dat weet ik ook wel wat er dan gebeurd wasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]je hebt gezoend! En dan ook nog in het topic zeggen dat je braaf bent
wie weet wat er gebeurt was als ze mee naar huis was gegaan
zuip dan ook niet zoveel! je had heerlijke sex kunnen hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zeg nou niks, want dat weet ik ook wel wat er dan gebeurd was
alleen ik moest zo stom zijn om te dronken te worden
dat weet je niet, misschien was ze wel slecht in bedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zuip dan ook niet zoveel! je had heerlijke sex kunnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |