Je hebt het weggehaaldquote:
niet? frigide preutsert dat je bentquote:Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga toch niet meteen sexen! ik ben braaf en lief
quote:
je wilt niet weten wat ze bij mij weg haalt met haar mondquote:
quote:
spoilers over 24quote:Op maandag 24 juli 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd wat er eigenlijk in je sig stond, mikeymo. Maar het zal vast om een goede reden zijn weggehaald.
mwoah mwoahquote:Op maandag 24 juli 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd wat er eigenlijk in je sig stond, mikeymo. Maar het zal vast om een goede reden zijn weggehaald.
gaan wij binnenkort ook heenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik was gisteren in de Efteling, dat was ook best wonderlijk.
Ik kan wel wat bedenken.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ze bij mij weg haalt met haar mond
en een quote van calvobbes neerzetten in mijn sig met iets wat ie helemaal niet gezegd had, daar flipte die overquote:
Oh, niks spannends dusquote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en een quote van calvobbes neerzetten in mijn sig met iets wat ie helemaal niet gezegd had, daar flipte die over
Broodkorsten, hè! Ik weet niet waar jij aan dacht...quote:
ik had de laatste aflevering van the l word willen kijken,maar dat moet morgen maarquote:Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga maar even een dvdtje uitzoeken om te kijken. moeiig
dat hoop ik voor haarquote:Op maandag 24 juli 2006 15:22 schreef liefie_ het volgende:
afwas al gedaan trouwens?
net klaarquote:Op maandag 24 juli 2006 15:22 schreef liefie_ het volgende:
afwas al gedaan trouwens?
lekkerquote:Op maandag 24 juli 2006 15:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat hoop ik voor haar
anders; spanking
nee dat zei ze in het vorige topic ook alquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je daar NU pas achtre komt hoop ik![]()
ik was mn hyper buzzz over het feit een beetje kwijt dus ik dacht als ik mezelf en nou nog eens op wijsquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je daar NU pas achtre komt hoop ik![]()
Heb je er wel een beetje zin in? Zul je aan me denken?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik was mn hyper buzzz over het feit een beetje kwijt dus ik dacht als ik mezelf en nou nog eens op wijs
maar het helpt niet
aaaahwquote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik was mn hyper buzzz over het feit een beetje kwijt dus ik dacht als ik mezelf en nou nog eens op wijs
maar het helpt niet
ik had er onwijze zin in maar nu ben ik alleen nog maar sjaggoquote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je er wel een beetje zin in? Zul je aan me denken?
Van mikey, jaquote:
Ja, NanKing is er ook niet, die zou je wel weer vrolijk kunnen maken.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had er onwijze zin in maar nu ben ik alleen nog maar sjaggo
daarom probeerde ik het nog maar eens met ow wauw het is roze maandag
helpt niet
chago?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had er onwijze zin in maar nu ben ik alleen nog maar sjaggo
daarom probeerde ik het nog maar eens met ow wauw het is roze maandag
helpt niet
die stomme stommerd gaat niet eens naar roze maandag!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, NanKing is er ook niet, die zou je wel weer vrolijk kunnen maken.
Ik heb ook nog wel wat korstenquote:
Ik sla niet, dat past niet bji mijn stereotypering.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die stomme stommerd gaat niet eens naar roze maandag!
en ik heb eindelijk iemand twists msn ontfrutseld is de muts niet online! of ze wil me niet
ga ze een slaan voor mij erik
nietus ik ga eten bij een vriendin die een kopelpoging aan het ondernemen is tussen mij en een potentieel lekker wijfquote:Op maandag 24 juli 2006 15:38 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
chago?je gaat vanaaf uit eten met een potentieel lekker wijf
Broodkorsten.quote:
twist kijkt een filmquote:Op maandag 24 juli 2006 15:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die stomme stommerd gaat niet eens naar roze maandag!
en ik heb eindelijk iemand twists msn ontfrutseld is de muts niet online! of ze wil me niet
ga ze een slaan voor mij erik
dat helptquote:Op maandag 24 juli 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor liefie_ dn maar, 't huis.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |