nou ben ik wel benieuwd, je gebruikt wel vibo's enzo? Oh en heb je wel eens een man gehad, just curiousquote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, daar gaan we al. Ik kan dat niet loskoppelen. Misschien een manco, vooralsnog vind ik het prima. Mij zal het nooit om de lust gaan in dat geval. Dan "neem" ik wel een ongebonden vrouw.
Als jij mij met jouw vrouw aantreft in bed wil ik ze waarschijnlijk helemaal en voor altijd hebben.
[..]
Nee, en al helemaal niet door een lul![]()
Strap-ons ook
Ongecompliceerd vind ik wel leuk trouwens![]()
[..]
Ja, en nog altijd![]()
je hebt Flashdance nog niet eens gezienquote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik vind dr is flash dance niet leuk hooralleen zoals ze nu is
Waar moet dat?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef liefie_ het volgende:
nu ga ik ook ff grof worden hoor:
godverdomme ik moet morgen uit eten met stomme-oma
lang leve googlequote:Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je hebt Flashdance nog niet eens gezien
ow boyquote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef liefie_ het volgende:
ow god die koppelpoging van een vriendin van me is serieusze heeft zelfs al dronken fotos van me laten zien!
autch
ik heb ze wel,maar ik kom er nooitquote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben blij dat ik geen stomme oma's heb. Nog niet althans.
Ja, ik val wel op wat volwassen vrouwen, in Flashdance is ze nog erg jong naar mijn smaak.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik vind dr is flash dance niet leuk hooralleen zoals ze nu is
Ik vergeet soms hele woorden of zinnen. Of ik typ "is" in plaats van "mijn" (echt gebeurdquote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk typen waarom ipv waar. my bad.
My god, hoe kan ik nou 2 letters vergeten.
ze had al heel vaak mn mobi gebelt lang leven nr herkenningquote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk typen waarom ipv waar. my bad.
My god, hoe kan ik nou 2 letters vergeten.
dan ist goedquote:Op maandag 24 juli 2006 14:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik val wel op wat volwassen vrouwen, in Flashdance is ze nog erg jong naar mijn smaak.
Maar ik moest meteen aan haar denken zoals ze nu is.![]()
je was 2de keusquote:Op maandag 24 juli 2006 14:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze had al heel vaak mn mobi gebelt lang leven nr herkenning
maar nu belde ze op de vaste lijn en ik suffie neem gewoon op!
en ze gaat ook echt zo opnoemen wie niet kon en ja of ik dan kon want die andere konden toch niet
Waarom zou ik in godesnaam een vibo gebruiken?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ben ik wel benieuwd, je gebruikt wel vibo's enzo? Oh en heb je wel eens een man gehad, just curious
nee wacht ik tel ff voor je ik was.... 6e keusquote:
wodkaquote:Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef liefie_ het volgende:
ow wauw hoor wat ik voor geschotelt krijg vanaaf
vooral humus en tapanade
dan lasagne
en als toetje wodka mango ijsjes
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee wacht ik tel ff voor je ik was.... 6e keus
we liggen elkaar niet zoquote:
ja eeeeh, ik heb het gehoord in een artikel over The L word... fuck hoe heette het ook alweer....quote:Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk het nooit, gisteren voor het eerst een stukje gezien. Maar is er niet zoiets met homo's? Want je hebt wel Will&Grace, maar dat is toch net wat anders.
ja en voor mij is ook zure apfelkorn gehaaltquote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
wodka![]()
![]()
![]()
en dan die combo met ijskom je mij ook wat brengen?
Ja, daar heb ik wel meer mensen over gehoord, maar wordt dat nog uitgezonden op tv?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja eeeeh, ik heb het gehoord in een artikel over The L word... fuck hoe heette het ook alweer....
hebbes:
"Queer As Folk."
Maar,als je elkaar niet ligt,waarom ga je dan meequote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
we liggen elkaar niet zo![]()
ze is echt heel wanhopig als ze met mij wil gaan eten haha
www.torrentspy.com ? download?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel meer mensen over gehoord, maar wordt dat nog uitgezonden op tv?
Ik download niet. Ik doe alleen muziek.quote:
jup,ooit eens gehadquote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en voor mij is ook zure apfelkorn gehaalt
ken je dat?
De woordspelingquote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Maar,als je elkaar niet ligt,waarom ga je dan meeze zou van mij de pot op kunnen
dan heb je ws heel erg pechquote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik download niet. Ik doe alleen muziek.
Don't ask, principekwestie.
Ik houd het wel bij de toevallige homo-relaties in andere series.quote:
omdat ik altijd ruzie krijg met de rest van de familie als ik onaardig doe tegen omaquote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Maar,als je elkaar niet ligt,waarom ga je dan meeze zou van mij de pot op kunnen
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat ik altijd ruzie krijg met de rest van de familie als ik onaardig doe tegen oma
gaan ze allemaal van ja het is je oma en ze is bijna dood blabla
ooeeh die zure vind ik wel jummie hoor!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jup,ooit eens gehadapfelkorn is in het algeheel ranzig spul.
Geef mij dan maar goldstrike
mhaw,alcohol maakt de sex lekkerderquote:Op maandag 24 juli 2006 14:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeh die zure vind ik wel jummie hoor!!!!
en goldstrike is ook wel tof net als tequilla, maja als dat meisje luek is moet ik niet meteen na het eten om donderen natuurlijk![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mhaw,alcohol maakt de sex lekkerderIMHO.
Als ik sex heb,en ik heb best wel wat gedronken,is het Imho nog heftiger
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga toch niet meteen sexen! ik ben braaf preuts en lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |