abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40110001
Ik erger me kapot aan die jongeren rond de 17-22 die zo een burgerlijk bestaan hebben.

Ik zie genoeg voorbeelden in mijn vriendengroep. Mensen die al 4 jaar een relatie hebben vanaf hun 14de 15de en doen alsof ze al getrouwd zijn. Ze doen nooit niks leuks, alleen werken en veel naar verjaardagen van de familie! En dan te bedenken dat ze zo nog 60 jaar door moeten!

Dan menen ze ook nog dat ze zo volwassen zijn, omdat ze al 4 jaar een relatie hebben. Maar ik denk dat ze net niet volwassen zijn, omdat ze nog nooit niks hebben meegemaakt. Zelf heb ik ook een 3-jarige relatie gehad, maar ben blij dat ik er nu vanaf ben. Achteraf zie je pas hoe stom je bezig was.

Hier erger ik me kapot aan en ik denk ook echt dat ze hier later spijt van krijgen, maar goed dat is hun probleem!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40110038
Ik bespeur jaloezie.
pi_40110041
`helemaal mee eens
pi_40110063
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:21 schreef Syytön het volgende:
Ik bespeur jaloezie.
Echt, zoiets wil ik de eerste 4 jaar nog niet hoor!!!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40110094
er zijn ook mensen die wel gelukkig worden van een relatie, en al die onzin niet nodig hebben om een plezierig leven te leiden.
pi_40110130
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:23 schreef 7th_wave het volgende:
er zijn ook mensen die wel gelukkig worden van een relatie, en al die onzin niet nodig hebben om een plezierig leven te leiden.
Dat komt omdat ze in een soort ritme zitten, waardoor ze geen ander inzicht meer krijgen.

Maar wat bedoel jij met onzin?

En het gaat me er niet om dat ze een relatie hebben. Ook jongeren met een lange relatie kunnen nog hardstikke gezellig zijn. Het gaat me om die burgerlijke jongeren die alleen nog maar werken of studeren en verder alleen maar 'moe zijn van het werken/studeren' en altijd naar verjaardagen van familie moeten.

Je hoort altijd als je ze iets vraagt: nee ik ben moe van het werken/studeren, nee ik moet naar een verjaardag van familie. En dan denken ze ook nog dat ze meer levenservaring hebben en verder zijn dan ik, omdat ze zó volwassen menen te zijn.
pi_40110190
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:25 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze in een soort ritme zitten, waardoor ze geen ander inzicht meer krijgen.
aldus de afgestudeerd psycholoog.
quote:
Maar wat bedoel jij met onzin?
gezien jouw nick lijkt me dat wel duidelijk.
pi_40110248
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:25 schreef partyyboyy het volgende:
En het gaat me er niet om dat ze een relatie hebben. Ook jongeren met een lange relatie kunnen nog hardstikke gezellig zijn. Het gaat me om die burgerlijke jongeren die alleen nog maar werken of studeren en verder alleen maar 'moe zijn van het werken/studeren' en altijd naar verjaardagen van familie moeten.
werken aan hun toekomst noemen we dat. sommige mensen willen ook over 10 jaar nog een leuk leven hebben. het zorgen voor goede carrieremogelijheden helpt daarbij. dat dat tijdelijk ten koste kan gaan van je sociale leven, maar dat is het vaak wel waard.
pi_40110275
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:27 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

aldus de afgestudeerd psycholoog.
[..]

gezien jouw nick lijkt me dat wel duidelijk.
Discussieren is ook geen sterk punt van je he?
pi_40110347
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:29 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

werken aan hun toekomst noemen we dat. sommige mensen willen ook over 10 jaar nog een leuk leven hebben. het zorgen voor goede carrieremogelijheden helpt daarbij. dat dat tijdelijk ten koste kan gaan van je sociale leven, maar dat is het vaak wel waard.
Een sociaal leven en werken aan je toekomst gaat dus volgens jou niet samen?
Om succesvol in de toekomst te moeten zijn moet je volgens jou een relatie hebben vanaf je 14de (oja, bij die mensen waarbij ik het zie is het ook nog hun eerste serieuze relatie, dus dat is helemaal debiel), veel naar de familie moeten en dus weinig nog met vrienden doen?
pi_40110467
Herkenbaar .

Als het vuur gedoofd is

Overigens heb ik weinig last van burgerlijke vrienden. Wel van het feit dat mensen buiten mijn directe omgeving menen hoe ik mijn leven in moet richten. Maar goed, zij zijn nogal traditioneel en dat is ze vergeven. Maar laat mij mijn leven leiden zoals ik dat wil . Ik wil geen koters, tussenwoning en met de caravan naar Frankrijk .

[ Bericht 58% gewijzigd door Nyx96 op 23-07-2006 19:50:32 ]
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
  zondag 23 juli 2006 @ 20:09:58 #12
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40111304
Nu ben ik zelf ook niet zo'n feesbeest maar ik heb van die vriendinnen die altijd maar bij het vriendje zitten en als ze niet bij hem zijn nergens anders over kunnen praten.
  FOK!fotograaf zondag 23 juli 2006 @ 20:22:18 #13
13368 NiGeLaToR
pi_40111668
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:33 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Om succesvol in de toekomst te moeten zijn moet je volgens jou een relatie hebben vanaf je 14de (oja, bij die mensen waarbij ik het zie is het ook nog hun eerste serieuze relatie, dus dat is helemaal debiel), veel naar de familie moeten en dus weinig nog met vrienden doen?
Anderzijds heb ik ook een hekel aan die stakkers die in KLB gaan posten dat mensen die al jong een relatie hebben sneu zijn, niet volwassen en niets meemaken. Ik heb ook al sinds jongs af aan een relatie met 't zelfde meiske, maar wij hebben geen tussenwoning (woohaa, een hoekhuis ), gaan niet met de caravan maar met het vliegtuig op ontdekkingsreis en gaan regelmatig stappen of naar feesten. Toevallig hebben wij niet zo'n kansloos knipperlicht 'jaja ik doe lekker spontaan en spaar SOA's met m'n zinloze one-night-stands hoihoihoi ben ik blij.. in m'n uppie '-mentaliteit.

Tis dus net hoe je er naar kijkt.. niet iedereen is geboren om zo'n geweldig indrukwekkend leven als jij te leiden, het feit dat je die mensen zo af valt heeft vast niets te maken met jouw gemis aan geborgenheid, zekerheid en structuur in je leven?
  zondag 23 juli 2006 @ 20:26:52 #14
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_40111801
ik vindhet nog broerder dat het amper geaccepteerd is dat je nog elk weekend schijtbezopen en lichtelijk luidruchtig thuis komt.. me ouders vinden dat ik nu te oud ben voor dat soort dingen :L
21 nog maar
pi_40112726
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef Cheesecake het volgende:
Nu ben ik zelf ook niet zo'n feesbeest maar ik heb van die vriendinnen die altijd maar bij het vriendje zitten en als ze niet bij hem zijn nergens anders over kunnen praten.
Dat bedoel ik dus. Het gaat er niet om of je een feestbeest bent, maar er is toch wel meer in je leven dan alleen je vriend(in).
pi_40112828
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:22 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Anderzijds heb ik ook een hekel aan die stakkers die in KLB gaan posten dat mensen die al jong een relatie hebben sneu zijn, niet volwassen en niets meemaken. Ik heb ook al sinds jongs af aan een relatie met 't zelfde meiske, maar wij hebben geen tussenwoning (woohaa, een hoekhuis ), gaan niet met de caravan maar met het vliegtuig op ontdekkingsreis en gaan regelmatig stappen of naar feesten. Toevallig hebben wij niet zo'n kansloos knipperlicht 'jaja ik doe lekker spontaan en spaar SOA's met m'n zinloze one-night-stands hoihoihoi ben ik blij.. in m'n uppie '-mentaliteit.

Tis dus net hoe je er naar kijkt.. niet iedereen is geboren om zo'n geweldig indrukwekkend leven als jij te leiden, het feit dat je die mensen zo af valt heeft vast niets te maken met jouw gemis aan geborgenheid, zekerheid en structuur in je leven?
Heb je dit topic niet doorgelezen ofzo?

Ten eerste: open zelf een ander topic als je wilt klagen over mensen die hier een topic openen.
Ten tweede: Ik zeg toch ook niet dat ik me erger aan mensen die al lang een relatie hebben, ik erger me aan mensen die 'lang een relatie hebbén', niets anders doen dan 'moe zijn en nooit meer met vrienden iets doen maar wel altijd naar familie gaan' en altijd maar over hun relatie of vriend(in) praten.
pi_40113023
quote:

[..]

net zei je nog dat het je niet specifiek om die relatie ging. en nu haal je het weer aan. wat ik heb gezegd is dat een uitgebreid sociaal leven soms tijdelijk niet mogelijk is als je het druk hebt met je studie, of met je werk. dat lijkt me niet zo'n heel gekke stelling, dus ik zie geen noodzaak hem verder te beargumenteren.
pi_40113130
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:26 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vindhet nog broerder dat het amper geaccepteerd is dat je nog elk weekend schijtbezopen en lichtelijk luidruchtig thuis komt.. me ouders vinden dat ik nu te oud ben voor dat soort dingen :L
21 nog maar
Dat heb ik ook nog nagenoeg ek weekend en ik ben 29
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40113191
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

net zei je nog dat het je niet specifiek om die relatie ging. en nu haal je het weer aan. wat ik heb gezegd is dat een uitgebreid sociaal leven soms tijdelijk niet mogelijk is als je het druk hebt met je studie, of met je werk. dat lijkt me niet zo'n heel gekke stelling, dus ik zie geen noodzaak hem verder te beargumenteren.
Tuurlijk, je kunt minder tijd hebben, maar dat je er tijd in stopt dat lijkt me toch wel redelijk.
Maar het probleem is vaak als je dan met zo iemand praat dan praat dat hij/zij het steeds heeft over het werk/studie, omdat dat hij enige is wat zo iemand mee maakt.
pi_40113321
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Tuurlijk, je kunt minder tijd hebben, maar dat je er tijd in stopt dat lijkt me toch wel redelijk.
Maar het probleem is vaak als je dan met zo iemand praat dan praat dat hij/zij het steeds heeft over het werk/studie, omdat dat hij enige is wat zo iemand mee maakt.
voor wie is dat een probleem? voor jou, of voor hen? zij kiezen er zelf voor om hun studie/werk dusdanig serieus te nemen dat andere dingen er ff bij in schieten. vaak is dat een weloverwogen keuze. en dan kom jij met een KLB topic aanzetten, dat die mensen gewoon, net als jij, af en toe naar de kroeg moeten. omdat dat zo hoort? ben je anders een vreemd figuur? ben je dan niet gezellig? leef je dan niet echt?
pi_40113449
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

voor wie is dat een probleem? voor jou, of voor hen? zij kiezen er zelf voor om hun studie/werk dusdanig serieus te nemen dat andere dingen er ff bij in schieten. vaak is dat een weloverwogen keuze. en dan kom jij met een KLB topic aanzetten, dat die mensen gewoon, net als jij, af en toe naar de kroeg moeten. omdat dat zo hoort? ben je anders een vreemd figuur? ben je dan niet gezellig? leef je dan niet echt?
*zucht* jij snapt het gewoon niet en ik ga ook geen moeite meer doen om het je uit te leggen, want je leest blijkbaar heel slecht.
  zondag 23 juli 2006 @ 21:23:19 #22
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40113505
Wat is er nou fijner dan op zaterdagavond met je meisje op de bank te zitten.
pi_40113547
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:21 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

*zucht* jij snapt het gewoon niet en ik ga ook geen moeite meer doen om het je uit te leggen, want je leest blijkbaar heel slecht.
accepteer maar dat jouw normen en waarden geen absolute waarheid zijn.
pi_40113607
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:24 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

accepteer maar dat jouw normen en waarden geen absolute waarheid zijn.
Goh, meen je dat? Dat dacht ik toch echt.
Dat goed of slecht niet bestaat, hoef je me echt niet bij te brengen.

Je leest heel slecht en dat is erg vervelend.
pi_40113630
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:23 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat is er nou fijner dan op zaterdagavond met je meisje op de bank te zitten.
Niks nee, maar 80 jaar lang gaat wel vervelen lijkt me.
pi_40113735
Je bedoelt eigenlijk niet "volwassen" maar ronduit "ouwelijk" geloof ik. Ken ook van die typjes, getrouwd op hun 21e en elk jaar naar dezelfde camping etc. Ff doorheenkijken joh, die mensen moeten er ook zijn, we kunnen niet allemaal jong én hip zijn
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40113921
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Je bedoelt eigenlijk niet "volwassen" maar ronduit "ouwelijk" geloof ik. Ken ook van die typjes, getrouwd op hun 21e en elk jaar naar dezelfde camping etc. Ff doorheenkijken joh, die mensen moeten er ook zijn, we kunnen niet allemaal jong én hip zijn
Ja ouwelijk is eigenlijk een betere benaming
pi_40113963
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:26 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Goh, meen je dat? Dat dacht ik toch echt.
Dat goed of slecht niet bestaat, hoef je me echt niet bij te brengen.

Je leest heel slecht en dat is erg vervelend.
het probleem is dat je niet erg genuanceerd bent.
  zondag 23 juli 2006 @ 21:41:59 #29
81237 releaze
best of both worlds
pi_40114096
ik heb geen behoefte om jong en hip te zijn. het zou toch wat zijn als je constant je geluk moet zoeken buiten de deur onder het mom van "een pilsje", of weet ik veel wat. dat is leuk tot je 21e, je 25e, maar daarna ga je toch echt op zoek naar het wat constructievere geluk, een vertrouwde situatie waar je voor het grootste gedeelte van de tijd op terug kan vallen, zekerheid dat je geluk bij wijze van spreken binnen handbereik is.
Dat sommige mensen dat voor hun 25e al doen, ja.. dat is hun keuze. maar als zij gelukkig zijn, wat loop jij dan te kankeren?
  zondag 23 juli 2006 @ 21:43:18 #30
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_40114147
nooit niks nooit niks nooit niks nooit niks nooit niks nooit niks

Je spreekt jezelf tegen kuttekop
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_40114253
quote:
Ik bespeur jaloezie.
ik bespeur iemand die volwassen wil doen...
pi_40114465
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:43 schreef L-IS het volgende:
nooit niks nooit niks nooit niks nooit niks nooit niks nooit niks

Je spreekt jezelf tegen kuttekop [afbeelding]

Onderbouwing ontbreekt
  zondag 23 juli 2006 @ 21:54:45 #33
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_40114508
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Onderbouwing ontbreekt
nooit niks is dus: altijd
quote:
Ze doen nooit niks leuks
pi_40115030
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:54 schreef L-IS het volgende:

[..]

nooit niks is dus: altijd
[..]

Je snapt wat ik bedoel toch.
  zondag 23 juli 2006 @ 22:20:00 #35
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_40115356
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Je snapt wat ik bedoel toch.
Nee, leg uit.
Zo gedetailleerd mogelijk
  zondag 23 juli 2006 @ 22:38:57 #36
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_40116044
Nee.... dan jongeren die denken dat ze recht hebben op een mening.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_40116535
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef L-IS het volgende:

[..]

Nee, leg uit.
Zo gedetailleerd mogelijk
Nee.
pi_40116749
Ik ben bang om burgerlijk te worden en banger om vader te worden en het bangste om volwassen te worden. Ik ben dan ook in feite een 24-jarige tiener. Er zijn mannen van mijn leeftijd met een vrouw, een tros kinderen, een grijze Opel Astra/Vectra en een hypotheek terwijl ik nog aankloot met een huurwoninkje, scharrelrelaties en steeds verschillende banen. Ben ik nu zo dom of zijn die andere gasten dat juist? Ik ben er nog niet uit. Soms zou ik willen dat ik "1 van hen" was maar meestal ben ik nog steeds blij dat ik "jeugdiger" ben dan mijn leeftijdsgenoten.
pi_40116814
eens met ts, in mijn portiek is net ook zo'n stelletje komen wonen van de week gingen ze samen gordijnen kopen

ik heb ze gelukkig niet in m'n directe omgeving maar ken er wel een paar, het moet voor hun zo gewoon mogelijk allemaal. ze maken onderling ook afspraken wat kleur de kozijnen moeten hebben en hoe de tuin er uit moet zien. hou je je daar als zo'n stelletje niet aan lig je uit de groep

dat dat mijn generatie is
pi_40116869
Heb ook geen behoefte om me met mijn vrienden vol te zuipen, alhoewel af en toe kan het leuk zijn maar ben veel liever met mijn vriendin alleen dan een paar vrienden in mijn woonkamer.
  zondag 23 juli 2006 @ 23:02:34 #41
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_40116918
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef LSS het volgende:
Ik ben bang om burgerlijk te worden en banger om vader te worden en het bangste om volwassen te worden. Ik ben dan ook in feite een 24-jarige tiener. Er zijn mannen van mijn leeftijd met een vrouw, een tros kinderen, een grijze Opel Astra/Vectra en een hypotheek terwijl ik nog aankloot met een huurwoninkje, scharrelrelaties en steeds verschillende banen. Ben ik nu zo dom of zijn die andere gasten dat juist? Ik ben er nog niet uit. Soms zou ik willen dat ik "1 van hen" was maar meestal ben ik nog steeds blij dat ik "jeugdiger" ben dan mijn leeftijdsgenoten.
same here, mate!

Alhoewel ik me best volwassen voel
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_40117021
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Heb ook geen behoefte om me met mijn vrienden vol te zuipen, alhoewel af en toe kan het leuk zijn maar ben veel liever met mijn vriendin alleen dan een paar vrienden in mijn woonkamer.
Met je maten kun je toch veel beter praten en lachen?

Ik heb nog nooit om een vrouw hoeven te lachen, maar misschien heb je wel vrienden die nog saaier zijn.
pi_40117072
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit om een vrouw hoeven te lachen, maar misschien heb je wel vrienden die nog saaier zijn.
Of je hebt nog nooit een leuke vriendin gehad .
ijs_beer fan!
pi_40117152
quote:

[..]

Nee, mijn vrienden zijn echt wel vet, maar ik hoef ze geen hele dag om me heen te hebben. Met mijn vriendin heb ik dit niet, lastig uit te leggen.

Net zoiets als op vakantie, ga ik liever met mijn vriendin alleen, dan met mijn vrienden die de hele nacht kansloos gaan zuipen, ben dan wel al 23
pi_40117155
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:07 schreef NanKing het volgende:

[..]

Of je hebt nog nooit een leuke vriendin gehad .
Ik heb nog nooit om welke vrouw dan ooit hoeven te lachen. Wat heeft dit dan met een vriendin te maken?
pi_40117200
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:10 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit om welke vrouw dan ooit hoeven te lachen. Wat heeft dit dan met een vriendin te maken?
Denk dat je niet de juiste vrouw hebt gevonden. Als je niet samen kunt lachen klopt er iets niet
pi_40117248
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:11 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Denk dat je niet de juiste vrouw hebt gevonden. Als je niet samen kunt lachen klopt er iets niet
Mijn punt dus!
ijs_beer fan!
pi_40117273
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:11 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Nog een keer:
  zondag 23 juli 2006 @ 23:15:21 #49
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_40117287
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:10 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit om welke vrouw dan ooit hoeven te lachen.
Ik ook niet, op m'n oma na dan, das wel zo'n ongelooflijke losbol
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 23 juli 2006 @ 23:16:50 #50
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_40117323
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:22 schreef NiGeLaToR het volgende:

[...]het feit dat je die mensen zo af valt heeft vast niets te maken met jouw gemis aan geborgenheid, zekerheid en structuur in je leven?
En jij zit vast erg lekker in je vel als je de behoefte voelt om die jongen zo af te zeiken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_40117343
Maar snap TS ook, heb vrienden die wonen samen en vertellen me altijd hoe geweldig dat niet is en wanneer ik ga samenwonen. Nou daar moet ik voorlopig nog niet aan denken

Kan het ook minder met deze vrienden vinden, die doen alsof ze 3 stappen voor op mij zijn. Maja ieder zijn ding he
pi_40117429
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Maar snap TS ook, heb vrienden die wonen samen en vertellen me altijd hoe geweldig dat niet is en wanneer ik ga samenwonen. Nou daar moet ik voorlopig nog niet aan denken

Kan het ook minder met deze vrienden vinden, die doen alsof ze 3 stappen voor op mij zijn. Maja ieder zijn ding he
Juist, dat doen alsof ze voor liggen dat vind ik dus zo irritant, omdat het gewoon niet waar is.

Ik wil trouwens niet de discussie aangaan wat nu beter is, want het is allemaal even goed en slecht.
pi_40117433
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

En jij zit vast erg lekker in je vel als je de behoefte voelt om die jongen zo af te zeiken.
  zondag 23 juli 2006 @ 23:22:16 #54
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40117481
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef LSS het volgende:
Ik ben daar ook wel een beetje bang voor moet ik zeggen. Maar aan de andere kant ben ik ook wel bang dat ik op mijn 35e home alone zit terwijl mijn vriendinnen getrouwd zijn of samenwonen en kinderen hebben. Misschien ben ik daar nog wel banger voor dan burgelijk zijn, want de mate waarin je verburgerlijkt heb je namelijk veel meer in eigen hand. 35 zijn, alleen en geen kinderen een stuk minder, want voor trouwen en kinderen ben je veel meer afhankelijk van je omgeving, in mijn geval mannen.
pi_40117535
Het is eigenlijk erger als mensen van een jaar vijftig zich gedragen als pubertjes...

Dus: "Bah die ouderen die zo jong moeten doen!!!"
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
  zondag 23 juli 2006 @ 23:24:58 #56
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40117551
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:26 schreef Mr-Fluffy het volgende:
21 nog maar
je woont nog bij je ouders en je bent 21?!
pi_40117627
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:24 schreef Grumpey het volgende:

[..]

je woont nog bij je ouders en je bent 21?!
OMG, jij bent er ook zo een die meent dat hij veel verder is als ie het huis uit is.

De meeste die ik ken van die leeftijd wonen nog bij hun ouders.
pi_40117641
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Het is eigenlijk erger als mensen van een jaar vijftig zich gedragen als pubertjes...

Dus: "Bah die ouderen die zo jong moeten doen!!!"
Open daar even je eigen topic over.
  zondag 23 juli 2006 @ 23:30:28 #59
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40117738
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

OMG, jij bent er ook zo een die meent dat hij veel verder is als ie het huis uit is.

De meeste die ik ken van die leeftijd wonen nog bij hun ouders.
uhm, ja. soort zoekt soort uiteraard, ik ken namelijk bijna niemand eerlijk gezegd. Overigens ben ik het met je OP wel eens, maar zelfstandigheid is iets anders dan burgelijkheid.
pi_40117775
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:30 schreef Grumpey het volgende:

[..]

uhm, ja. soort zoekt soort uiteraard, ik ken namelijk bijna niemand eerlijk gezegd. Overigens ben ik het met je OP wel eens, maar zelfstandigheid is iets anders dan burgelijkheid.
Daar ben ik het mee eens.
pi_40117782
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:30 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ben je automatisch zelfstandig als je op jezelf woont?

Ik ken mensen die ik een stuk volwassener acht als mijzelf, en ik woon zo'n 3 jaar op mezelf.
ijs_beer fan!
pi_40117789
Mensen die nog thuis wonen dus.
ijs_beer fan!
  zondag 23 juli 2006 @ 23:33:48 #63
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40117842
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:31 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik ken mensen die ik een stuk volwassener acht als mijzelf, en ik woon zo'n 3 jaar op mezelf.
Eens.
  zondag 23 juli 2006 @ 23:34:11 #64
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_40117852
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:22 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

Ik ben daar ook wel een beetje bang voor moet ik zeggen. Maar aan de andere kant ben ik ook wel bang dat ik op mijn 35e home alone zit terwijl mijn vriendinnen getrouwd zijn of samenwonen en kinderen hebben. Misschien ben ik daar nog wel banger voor dan burgelijk zijn, want de mate waarin je verburgerlijkt heb je namelijk veel meer in eigen hand. 35 zijn, alleen en geen kinderen een stuk minder, want voor trouwen en kinderen ben je veel meer afhankelijk van je omgeving, in mijn geval mannen.
Waarom zou je leven je geen voldoening geven als je na je 35e vrijgezel bent, en geen kinderen hebt?
Moet je eens kijken naar die gezinnen met tieners.
Die ouders liggen krom om de studie en de schoolreisjes en de studietripjes van hun kroost te betalen.
Pa en ma moeten iedere dag keihard werken om alle vaste lasten te betalen.

De tienertjes gaan in het weekend stappen, lopen strontvervelend op straat te doen.
Pa en ma krijgen boze buren aan de deur, of worden opgebeld door de politie of ze hun kindertjes op willen halen uit de cel van het politiebureau.
Zorgen, zorgen, en nog eens zorgen.

De vrijgezel gaat op vakantie wanneer de vrijgezel dat wil, geen gedoe met rekening houden met schoolvakanties, of de wensen van je wederhelft en kroost.
Jij gaat naar de plek waar jij heen wilt.
Geen zorgen over je kinderen, of ze wel goed terecht komen, of ze wel gezond zijn, of er nog wel een toekomst voor hun is.

Ik zeg niet dat een gezinsleven slecht is, dat heeft ook zijn voordelen.
Maar het leven van een vrijgezel kan minstens zo veel voldoening geven, op iedere leeftijd.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_40117862
Ik zou het geen volwassen willen noemen, eerder bejaard.
Heb zelf ook bijna 4 jaar een relatie en ik val in de leeftijdscategorie, maar dat burgerlijke gejank vind ik zo walgelijk. Net alsof je wanneer je een relatie hebt niks meer los van elkaar kunt doen of niet meer de deur uit hoeft te komen "omdat je elkaar toch hebt ".
En oh nee, ik ben ook niet zo'n figuur dat elk weekend schijtlazerus thuis komt, dat is het andere uiterste van wat ik hierboven beschreef en dat is mogelijk nog erger.
  zondag 23 juli 2006 @ 23:37:55 #66
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40117944
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Waarom zou je leven je geen voldoening geven als je na je 35e vrijgezel bent, en geen kinderen hebt?
Moet je eens kijken naar die gezinnen met tieners.
Die ouders liggen krom om de studie en de schoolreisjes en de studietripjes van hun kroost te betalen.
Pa en ma moeten iedere dag keihard werken om alle vaste lasten te betalen.

en nog meer
Daar zit zeker wel een kern van waarheid in. Toch zou ik dan waarschijnlijk het gevoel hebben dat ik iets mis, althans dat denk ik nu. Misschien zie ik het tegen de tijd dat ik 35 ben wel totaal anders en wil ik geen kinderen en man. Who knows.
pi_40117951
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:34 schreef parselmouth het volgende:
Heb zelf ook bijna 4 jaar een relatie en ik val in de leeftijdscategorie, maar dat burgerlijke gejank vind ik zo walgelijk. Net alsof je wanneer je een relatie hebt niks meer los van elkaar kunt doen of niet meer de deur uit hoeft te komen "omdat je elkaar toch hebt ".
En oh nee, ik ben ook niet zo'n figuur dat elk weekend schijtlazerus thuis komt, dat is het andere uiterste van wat ik hierboven beschreef en dat is mogelijk nog erger.
Ik vind het ook knap vervelend dat veel stelletjes zo zijn. Men krijgt een relatie en wordt gelijk een symbiose .
ijs_beer fan!
  zondag 23 juli 2006 @ 23:38:38 #68
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40117964
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:31 schreef NanKing het volgende:

[..]

Je bent wel zelfstandig, dat is dus niet het zelfde als volwassen, daar ben ik het namelijk ook helemaal niet mee eens en heb ik ook niet gezegd.

samenvatting:
- Ja, ik vind het raar dat iemand die 21 is nog niet zelfstandig is, dat ben je aan de samenleving/ouders/omgeving/jezelf enigzins wel verplicht ergens, en vormt een persoon ook in positieve zin meestal.
- Nee, dit staat niet gelijk aan volwassen zijn, en ja dat kan je ook zijn als je nog niet zelfstandig bent
- Ja, ik vind het raar dat mensen vanaf jonge leeftijd al burgelijk gaan doen, de OP dus.
pi_40117965
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:34 schreef parselmouth het volgende:
Klopt. Je kunt toch als je een relatie hebt toch nog dingen met je vrienden doen en dan ook niet steeds 'met elkaar'. Gewoon de vrouw met haar vriendinnen en de man met zijn maten.
pi_40117996
Ik heb juist vanaf me 14e overal uitgeweest. Elk weekend met de jongens rondhangen. Zuipen, drugs etc. Elk weekend ergens uitgaan / hangen.

Ik ben het echt wel na paar jaar (5 jaar) zat geworden. Elke week met me vrienden uithangen. Zuipen, zuipen, zuipen. Heb nu meer dan een jaar een vriendin. Bevalt me prima.

Ik respecteer mensen in mijn vrienden kring die geen vriendin hebben en nog elk weekend over uitgaan. Tuurlijk, snap ik dat. Been there, done that.

Nu hang ik inderdaad liever in het weekend lekker knus in tegen me vriendin aan. Elke week uitgaan heb ik echt geen behoefte meer aan. Misschien eens in de maand of in de twee maanden.

Maar het bekende fenomeem wat ik heb, zullen hier veel mensen ook hebben.
Als je eenmaal een vriendin heb, dan heb je ook even wat minder contact met je vriendenkring en soms val je wel even tijdje weg. Maar zolang ze het maar begrijpen. Want daar heb je vrienden voor, dat ze je begrijpen. En als in je vriendenkring ook alleen mensen zitten die ook vriendin hebben, is het alleen maar gezelliger als je eens in de zoveel tijd bij eenkomt.

Maar of het nou echt volwassenheid is? Misschien.
Ja, ik zie nu op me twintigste inderdaad meer prioriteit in relaties en studie dan in zoveel mogelijk uitgaan en zoveel mogelijk te zuipen. Omdat ik later niet in een magazijn of als bouwvakker wil eindigen. En tuurlijk valt dat te combineren. Maar probeer jij maar eens is met een goede vriendin, dus relatie in combinatie met veel aandacht voor je studie, nog eens tijd vinden voor andere mensen. Al lukt je dat alle drie succesvol dan bewonder ik je. Maar mij lukt dat iig niet.
pi_40118052
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:38 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Je bent wel zelfstandig, dat is dus niet het zelfde als volwassen, daar ben ik het namelijk ook helemaal niet mee eens en heb ik ook niet gezegd.

samenvatting:
- Ja, ik vind het raar dat iemand die 21 is nog niet zelfstandig is, dat ben je aan de samenleving/ouders/omgeving/jezelf enigzins wel verplicht ergens, en vormt een persoon ook in positieve zin meestal.
- Nee, dit staat niet gelijk aan volwassen zijn, en ja dat kan je ook zijn als je nog niet zelfstandig bent
- Ja, ik vind het raar dat mensen vanaf jonge leeftijd al burgelijk gaan doen, de OP dus.
Ik formuleerde het een beetje ongelukkig, maar ik bedoelde te zeggen dat ik mezelf niet totaal zelfstandig voel.
Zelfstandheid is een essentieel onderdeel van volwassen zijn.
ijs_beer fan!
pi_40118107
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:39 schreef Space-Chinees het volgende:
En als in je vriendenkring ook alleen mensen zitten die ook vriendin hebben, is het alleen maar gezelliger als je eens in de zoveel tijd bij eenkomt.
Nou, gezellig babbelen met de mannen en de vrouwen bij elkaar.
Ik ben toch van mening dat vrouwen het gezellig hebben als ze alleen met vriendinnen iets doen en de mannen het gezelliger hebben als ze met hun vrienden iets doen.

En jij hebt het steeds over 'uitgaan' , maar ik over 'iets doen'. Daar valt uitgaan onder maar ook vele andere dingen.

En een vriend waar ik een maand niks van hoor, omdat die bij een vriendin alleen maar ligt, die hoef ik dus echt niet als vriend meer. Ik ben geen 2de keus waar je alleen heen gaat als er niks met de vriendin gedaan kan worden.
pi_40118166
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:43 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Nou, gezellig babbelen met de mannen en de vrouwen bij elkaar.
Ik ben toch van mening dat vrouwen het gezellig hebben als ze alleen met vriendinnen iets doen en de mannen het gezelliger hebben als ze met hun vrienden iets doen.

En jij hebt het steeds over 'uitgaan' , maar ik over 'iets doen'. Daar valt uitgaan onder maar ook vele andere dingen.
Sorry, ik bedoel dus dat als alleen mannen bij elkaar komen, zonder de vrouwen erbij.
Dan kom je inderdaad even uit de sleur. En als je daar je bek over op trekt met elkaar dan begrijp je elkaar inderdaad even beter. Gewoon een mannen onder mannen gesprek.

Ik bedoelde dus inderdaad wat jij zei. Dat er gewoon soms behoefte is aan mannen onder elkaar en vrouwen onder elkaar.
  zondag 23 juli 2006 @ 23:46:11 #74
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40118181
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:38 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik vind het ook knap vervelend dat veel stelletjes zo zijn. Men krijgt een relatie en wordt gelijk een symbiose .
Ze hebben het ook altijd over wij, en ons. Wij vinden dat, wij hebben ons vermaakt. Alsof ze niet langer twee individuen zijn. Maar misschien begrijp ik er wel niks van en hoort dat zo in een serieuze relatie.
pi_40118215
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

Ze hebben het ook altijd over wij, en ons. Wij vinden dat, wij hebben ons vermaakt. Alsof ze niet langer twee individuen zijn. Maar misschien begrijp ik er wel niks van en hoort dat zo in een serieuze relatie.
Ja bah, ik begrijp je precies .

Als dat hoort in een serieuze relatie houd ik mezelf al zo'n 5 jaar voor de gek .
ijs_beer fan!
pi_40118244
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:45 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoel dus dat als alleen mannen bij elkaar komen, zonder de vrouwen erbij.
Dan kom je inderdaad even uit de sleur. En als je daar je bek over op trekt met elkaar dan begrijp je elkaar inderdaad even beter. Gewoon een mannen onder mannen gesprek.
Helemaal mee eens
pi_40121137
Maar jij bent dan ook een echte partyboy
  maandag 24 juli 2006 @ 02:18:55 #78
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_40122166
Partyyboyy
Zooo eensch.
  maandag 24 juli 2006 @ 09:15:51 #79
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_40124796
quote:

[..]

En een vriend waar ik een maand niks van hoor, omdat die bij een vriendin alleen maar ligt, die hoef ik dus echt niet als vriend meer. Ik ben geen 2de keus waar je alleen heen gaat als er niks met de vriendin gedaan kan worden.
en dan noem jij jezelf 'vriend'
Gekloond: ♫
  maandag 24 juli 2006 @ 09:33:35 #80
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_40125054
quote:

[..]

Volgens mij ben jij gewoon jaloers, of kun je het verleden niet loslaten ...
  maandag 24 juli 2006 @ 09:40:08 #81
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40125164
Als die vrienden van je dat nou gewoon eens leuk vinden om zo burgerlijk door het leven te gaan op die leeftijd, wat zeik jij dan? Da's hún keuze. Niet die van jou.

Volgens mij kan je 't niet hebben dat je minder aandacht krijgt van je 'burgerlijke' vrienden omdat ze andere dingen belangrijker vinden dan jou.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 24 juli 2006 @ 09:53:55 #82
136780 Nosh
hurpdurp
pi_40125402
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef Natalie het volgende:
Als die vrienden van je dat nou gewoon eens leuk vinden om zo burgerlijk door het leven te gaan op die leeftijd, wat zeik jij dan? Da's hún keuze. Niet die van jou.
Precies.

Zelf moet ik er niet aan denken. Vastigheid: graag, maar hele weekenden vol meubelboulevards en ikea's, familiecampings en alvast een gezellige stationwagon voor de deur 'voor later' lijkt me helemaal niks.
Maar als mensen gelukkig kunnen zijn met dat vooruitzicht, of in ieder geval bj zichzelf de illusie kunnen wekken dat het zaligmakend is, wie ben ik dan om er moeilijk over te doen?

En tja, serieuzere mensen vind ik nog altijd toffer dan van die trieste figuren, voor wie vriendschap niet verder gaat dan 'maten waarmee we dan vet gaan zuipuh en die chickies versieren' .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 24 juli 2006 @ 10:10:18 #83
91615 ZZtopSpeed
Zedde gij ja..
pi_40125752
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:53 schreef Nosh het volgende:

En tja, serieuzere mensen vind ik nog altijd toffer dan van die trieste figuren, voor wie vriendschap niet verder gaat dan 'maten waarmee we dan vet gaan zuipuh en die chickies versieren' .
Dat is niet hetgeen TS op doelt. Het gaat hem om de vrienden die verzanden in sufheid en geen eigen identiteit meer lijken te hebben. Het idee heb ik in mindere mate ook meegemaakt met mijn broer. Die is inmiddels getrouwd, 2 leuke kindjes en een stationwagon. Hij vind het prachtig en ik vind het ook prachitg voor hem.. het nadeel is wel dat als ik daar eens op bezoek ga of zij komen bij ons, het alleen maar over de kinderen gaat. Als ik iets aan het vertellen ben merk ik dat ze met een half oor zitten te luisteren. Dat moet dan maar geaccepteerd worden terwijl ik wel geacht wordt de verhalen over waterpokken, ondergescheten luiers en nieuwe kinderzitjes voor in de auto aan te horen. Als het kindje 1x 'boe' of 'ba' doet is de aandacht volledig verlegd naar het kind. Dergelijk gedrag vind ik eigenlijk ronduit onbeschofd. De laatste keer kon ik me niet inhouden en heb ik ze dat ook verteld.. nou.. ik kreeg gelijk de wind van voren...
  FOK!fotograaf maandag 24 juli 2006 @ 11:46:34 #84
13368 NiGeLaToR
pi_40128184
Tjah, wacht maar tot je zelf kinders hebt.. ben niet anders gewend, dat gaat na een jaar of 10 weer over hoor. Denk dat zij het niet meer zo boeiend vinden dat je allemaal voor jou stoere dingen mee maakt, zodra je kinderen krijgt is de rest wat relatief minder boeiend...

Tuurlijk is het jammer dat je niet meer over de die dingen spreekt waar je altijd over sprak, maar ze hebben dan ook een ander leven. Dat jij het onbeschoft vind dat de koters in het middelpunt staan kan ik me voorstellen, maar op de een of andere manier werkt het wel zo in onze maatschappij.
pi_40128243
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef Natalie het volgende:

Volgens mij kan je 't niet hebben dat je minder aandacht krijgt van je 'burgerlijke' vrienden omdat ze andere dingen belangrijker vinden dan jou.
Jezus, zeg. Lees gewoon eens een keer een topic door voordat je begint te zeveren. Dat zelfs de modjes hier nog niks doorlezen dat zegt al genoeg.

Ik zeg toch niet dat het fout is op de manier hoe hun het doen!!!
pi_40128270
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:15 schreef thedon het volgende:

[..]

en dan noem jij jezelf 'vriend'
Ik noem iemand waar ik langere tijden niks van hoor toch echt geen goede vriend.
Meer een kennis!
pi_40128313
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:33 schreef osmo het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij gewoon jaloers, of kun je het verleden niet loslaten ...
Juist ja, jij kent mij! Ik ben duidelijk jaloers op familiemensen met een 4-jarige relatie die alleen maar thuis op de bank moe liggen te zijn.
  maandag 24 juli 2006 @ 12:04:07 #88
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_40128714
quote:

[..]

Hiervoor zeg je nog dat het erom gaat dat ze het alleen over studie/werk hebben

en de eerste serieuze relatie, wat is daar debiel aan? Ik woon inmiddels samen met mijn eerste serieuze relatie, waar ik alweer 3 jaar een relatie mee heb

Overigens studeren we allebei en gaan we zelden uit, omdat we dat zelf niet leuk vinden
pi_40128746
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:49 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik noem iemand waar ik langere tijden niks van hoor toch echt geen goede vriend.
Meer een kennis!
Ik mis eigenlijk het stukje waar jij zegt dat je hem opbelt.
ijs_beer fan!
  maandag 24 juli 2006 @ 12:05:55 #90
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_40128775
quote:

[..]

Dan kom je de verkeerde vrouwen tegen
  maandag 24 juli 2006 @ 12:07:38 #91
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_40128827
quote:
Ik bespeur jaloezie.
ah, daar heb je het eerste burgelijke lulletje.

koop een golden retriever ofzo man wat doe je hier
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  Moderator maandag 24 juli 2006 @ 12:09:51 #92
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40128902
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:43 schreef L-IS het volgende:

Je spreekt jezelf tegen kuttekop [afbeelding]
Mijn god wat heb ik gelachen om dat woord. Kuttekop. Ik weet niet waarom maar ik zag het zo staan en kreeg spontaan de slappe lach
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 24 juli 2006 @ 12:11:03 #93
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_40128935
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:07 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

ah, daar heb je het eerste burgelijke lulletje.

koop een golden retriever ofzo man wat doe je hier
een labrador is mooier
pi_40129105
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:05 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik mis eigenlijk het stukje waar jij zegt dat je hem opbelt.
Oja, nog zo iets. Het soort personen waar ik het over heb die zullen zelf ook niet bellen. Daar moet je altijd achteraan zitten. En als ze dan toch bellen dan vragen ze: 'wat gaan we doen?' Alsjeblieft zegt, verzin zelf een keer iets!
pi_40129143
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:05 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

Dan kom je de verkeerde vrouwen tegen
Tuurlijk, ik kom net die honderdduizenden vrouwen tegen zonder humor
pi_40129229
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:04 schreef Erik_84 het volgende:

[..]
en de eerste serieuze relatie, wat is daar debiel aan? Ik woon inmiddels samen met mijn eerste serieuze relatie, waar ik alweer 3 jaar een relatie mee heb

Overigens studeren we allebei en gaan we zelden uit, omdat we dat zelf niet leuk vinden

Als ik vragen mag, hoeveel goede vrienden had je voor de relatie en hoeveel heb je er nu nog?

En dan bedoel ik goede vrienden he, die een paar keer in de maand langskomen of jij gaat daarlangs om een gezellige middag/avond te hebben.

Nog een tweede vraag: Hoevaak ga jij iets met vrienden doen, zonder dat je vriendin daar bij is?
  maandag 24 juli 2006 @ 12:25:53 #97
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_40129358
Eigenlijk is er niks burgerlijker dan dat vreselijke afgeven op de burgerlijkheid van iemand anders. Je bent meer bezig met hoe anderen ervoor kiezen hun leven in te richten dan met je eigen bestaan. Vergelijkbaar met tussen de gordijnen gluren naar de overburen om knarsetandend te concluderen dat ze alweer een nieuwe auto hebben. Get a life.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  maandag 24 juli 2006 @ 12:28:48 #98
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40129447
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:48 schreef partyyboyy het volgende:

Jezus, zeg.
Zeg maar Natalie, hoor.
quote:
Lees gewoon eens een keer een topic door voordat je begint te zeveren. Dat zelfs de modjes hier nog niks doorlezen dat zegt al genoeg.
Ik ben geen modje van dit forum. Ben hier een user, net als jij. Dus die preek van jou gaat niet op, hé.
quote:
Ik zeg toch niet dat het fout is op de manier hoe hun het doen!!!
Ik toch ook niet. Lees eens, man.
  maandag 24 juli 2006 @ 12:29:46 #99
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40129473
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:50 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Juist ja, jij kent mij! Ik ben duidelijk jaloers op familiemensen met een 4-jarige relatie die alleen maar thuis op de bank moe liggen te zijn.
Ze kiezen familiebezoekjes boven jou.
Da's toch wel naar als je door zoiets op de tweede plaats wordt gedrongen
pi_40129638
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ze kiezen familiebezoekjes boven jou.
Da's toch wel naar als je door zoiets op de tweede plaats wordt gedrongen
Vind je? Straks als die relaties van die personen voorbij is hoeft niemand bj mij af te komen huilen.
Dat heb ik wel een keer meegemaakt dat ze dan wel langskomen om hun verhaal kwijt te kunnen.

Je ziet ook dat die personen steeds minder vrienden krijgen. 4 jaar geleden waren de verjaardagen nog druk bezocht. Nu zitten er nog 5 mensen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')