Echt, zoiets wil ik de eerste 4 jaar nog niet hoor!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:21 schreef Syytön het volgende:
Ik bespeur jaloezie.
Dat komt omdat ze in een soort ritme zitten, waardoor ze geen ander inzicht meer krijgen.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:23 schreef 7th_wave het volgende:
er zijn ook mensen die wel gelukkig worden van een relatie, en al die onzin niet nodig hebben om een plezierig leven te leiden.
aldus de afgestudeerd psycholoog.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in een soort ritme zitten, waardoor ze geen ander inzicht meer krijgen.
gezien jouw nick lijkt me dat wel duidelijk.quote:Maar wat bedoel jij met onzin?
werken aan hun toekomst noemen we dat. sommige mensen willen ook over 10 jaar nog een leuk leven hebben. het zorgen voor goede carrieremogelijheden helpt daarbij. dat dat tijdelijk ten koste kan gaan van je sociale leven, maar dat is het vaak wel waard.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:25 schreef partyyboyy het volgende:
En het gaat me er niet om dat ze een relatie hebben. Ook jongeren met een lange relatie kunnen nog hardstikke gezellig zijn. Het gaat me om die burgerlijke jongeren die alleen nog maar werken of studeren en verder alleen maar 'moe zijn van het werken/studeren' en altijd naar verjaardagen van familie moeten.
Discussieren is ook geen sterk punt van je he?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:27 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
aldus de afgestudeerd psycholoog.
[..]
gezien jouw nick lijkt me dat wel duidelijk.
Een sociaal leven en werken aan je toekomst gaat dus volgens jou niet samen?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:29 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
werken aan hun toekomst noemen we dat. sommige mensen willen ook over 10 jaar nog een leuk leven hebben. het zorgen voor goede carrieremogelijheden helpt daarbij. dat dat tijdelijk ten koste kan gaan van je sociale leven, maar dat is het vaak wel waard.
Anderzijds heb ik ook een hekel aan die stakkers die in KLB gaan posten dat mensen die al jong een relatie hebben sneu zijn, niet volwassen en niets meemaken. Ik heb ook al sinds jongs af aan een relatie met 't zelfde meiske, maar wij hebben geen tussenwoning (woohaa, een hoekhuisquote:Op zondag 23 juli 2006 19:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Een sociaal leven en werken aan je toekomst gaat dus volgens jou niet samen?
Om succesvol in de toekomst te moeten zijn moet je volgens jou een relatie hebben vanaf je 14de (oja, bij die mensen waarbij ik het zie is het ook nog hun eerste serieuze relatie, dus dat is helemaal debiel), veel naar de familie moeten en dus weinig nog met vrienden doen?
Dat bedoel ik dus. Het gaat er niet om of je een feestbeest bent, maar er is toch wel meer in je leven dan alleen je vriend(in).quote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef Cheesecake het volgende:
Nu ben ik zelf ook niet zo'n feesbeest maar ik heb van die vriendinnen die altijd maar bij het vriendje zitten en als ze niet bij hem zijn nergens anders over kunnen praten.
Heb je dit topic niet doorgelezen ofzo?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:22 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Anderzijds heb ik ook een hekel aan die stakkers die in KLB gaan posten dat mensen die al jong een relatie hebben sneu zijn, niet volwassen en niets meemaken. Ik heb ook al sinds jongs af aan een relatie met 't zelfde meiske, maar wij hebben geen tussenwoning (woohaa, een hoekhuis), gaan niet met de caravan maar met het vliegtuig op ontdekkingsreis en gaan regelmatig stappen of naar feesten. Toevallig hebben wij niet zo'n kansloos knipperlicht 'jaja ik doe lekker spontaan en spaar SOA's met m'n zinloze one-night-stands hoihoihoi ben ik blij.. in m'n uppie
'-mentaliteit.
Tis dus net hoe je er naar kijkt.. niet iedereen is geboren om zo'n geweldig indrukwekkend leven als jij te leiden, het feit dat je die mensen zo af valt heeft vast niets te maken met jouw gemis aan geborgenheid, zekerheid en structuur in je leven?
net zei je nog dat het je niet specifiek om die relatie ging. en nu haal je het weer aan. wat ik heb gezegd is dat een uitgebreid sociaal leven soms tijdelijk niet mogelijk is als je het druk hebt met je studie, of met je werk. dat lijkt me niet zo'n heel gekke stelling, dus ik zie geen noodzaak hem verder te beargumenteren.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Om succesvol in de toekomst te moeten zijn moet je volgens jou een relatie hebben vanaf je 14de (oja, bij die mensen waarbij ik het zie is het ook nog hun eerste serieuze relatie, dus dat is helemaal debiel), veel naar de familie moeten en dus weinig nog met vrienden doen?
Dat heb ik ook nog nagenoeg ek weekend en ik ben 29quote:Op zondag 23 juli 2006 20:26 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vindhet nog broerder dat het amper geaccepteerd is dat je nog elk weekend schijtbezopen en lichtelijk luidruchtig thuis komt.. me ouders vinden dat ik nu te oud ben voor dat soort dingen :L
21 nog maar
Tuurlijk, je kunt minder tijd hebben, maar dat je er tijd in stopt dat lijkt me toch wel redelijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
net zei je nog dat het je niet specifiek om die relatie ging. en nu haal je het weer aan. wat ik heb gezegd is dat een uitgebreid sociaal leven soms tijdelijk niet mogelijk is als je het druk hebt met je studie, of met je werk. dat lijkt me niet zo'n heel gekke stelling, dus ik zie geen noodzaak hem verder te beargumenteren.
voor wie is dat een probleem? voor jou, of voor hen? zij kiezen er zelf voor om hun studie/werk dusdanig serieus te nemen dat andere dingen er ff bij in schieten. vaak is dat een weloverwogen keuze. en dan kom jij met een KLB topic aanzetten, dat die mensen gewoon, net als jij, af en toe naar de kroeg moeten. omdat dat zo hoort? ben je anders een vreemd figuur? ben je dan niet gezellig? leef je dan niet echt?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kunt minder tijd hebben, maar dat je er tijd in stopt dat lijkt me toch wel redelijk.
Maar het probleem is vaak als je dan met zo iemand praat dan praat dat hij/zij het steeds heeft over het werk/studie, omdat dat hij enige is wat zo iemand mee maakt.![]()
*zucht* jij snapt het gewoon niet en ik ga ook geen moeite meer doen om het je uit te leggen, want je leest blijkbaar heel slecht.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
voor wie is dat een probleem? voor jou, of voor hen? zij kiezen er zelf voor om hun studie/werk dusdanig serieus te nemen dat andere dingen er ff bij in schieten. vaak is dat een weloverwogen keuze. en dan kom jij met een KLB topic aanzetten, dat die mensen gewoon, net als jij, af en toe naar de kroeg moeten. omdat dat zo hoort? ben je anders een vreemd figuur? ben je dan niet gezellig? leef je dan niet echt?
accepteer maar dat jouw normen en waarden geen absolute waarheid zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:21 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
*zucht* jij snapt het gewoon niet en ik ga ook geen moeite meer doen om het je uit te leggen, want je leest blijkbaar heel slecht.
Goh, meen je dat? Dat dacht ik toch echt.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:24 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
accepteer maar dat jouw normen en waarden geen absolute waarheid zijn.
Niks nee, maar 80 jaar lang gaat wel vervelen lijkt me.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:23 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat is er nou fijner dan op zaterdagavond met je meisje op de bank te zitten.
Ja ouwelijk is eigenlijk een betere benamingquote:Op zondag 23 juli 2006 21:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Je bedoelt eigenlijk niet "volwassen" maar ronduit "ouwelijk" geloof ik. Ken ook van die typjes, getrouwd op hun 21e en elk jaar naar dezelfde camping etc. Ff doorheenkijken joh, die mensen moeten er ook zijn, we kunnen niet allemaal jong én hip zijn
het probleem is dat je niet erg genuanceerd bent.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Goh, meen je dat? Dat dacht ik toch echt.
Dat goed of slecht niet bestaat, hoef je me echt niet bij te brengen.
Je leest heel slecht en dat is erg vervelend.
ik bespeur iemand die volwassen wil doen...quote:Op zondag 23 juli 2006 19:21 schreef Syytön het volgende:
Ik bespeur jaloezie.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:43 schreef L-IS het volgende:
nooit niks nooit niks nooit niks nooit niks nooit niks nooit niks
Je spreekt jezelf tegen kuttekop [afbeelding]![]()
nooit niks is dus: altijdquote:
quote:Ze doen nooit niks leuks
Je snapt wat ik bedoel toch.quote:
Nee, leg uit.quote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef LSS het volgende:
Ik ben bang om burgerlijk te worden en banger om vader te worden en het bangste om volwassen te worden. Ik ben dan ook in feite een 24-jarige tiener. Er zijn mannen van mijn leeftijd met een vrouw, een tros kinderen, een grijze Opel Astra/Vectra en een hypotheek terwijl ik nog aankloot met een huurwoninkje, scharrelrelaties en steeds verschillende banen. Ben ik nu zo dom of zijn die andere gasten dat juist? Ik ben er nog niet uit. Soms zou ik willen dat ik "1 van hen" was maar meestal ben ik nog steeds blij dat ik "jeugdiger" ben dan mijn leeftijdsgenoten.
Met je maten kun je toch veel beter praten en lachen?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Heb ook geen behoefte om me met mijn vrienden vol te zuipen, alhoewel af en toe kan het leuk zijnmaar ben veel liever met mijn vriendin alleen dan een paar vrienden in mijn woonkamer.
Of je hebt nog nooit een leuke vriendin gehadquote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Met je maten kun je toch veel beter praten en lachen?
Ik heb nog nooit om een vrouw hoeven te lachen, maar misschien heb je wel vrienden die nog saaier zijn.
Nee, mijn vrienden zijn echt wel vet, maar ik hoef ze geen hele dag om me heen te hebben. Met mijn vriendin heb ik dit niet, lastig uit te leggen.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om een vrouw hoeven te lachen, maar misschien heb je wel vrienden die nog saaier zijn.
Ik heb nog nooit om welke vrouw dan ooit hoeven te lachen. Wat heeft dit dan met een vriendin te maken?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of je hebt nog nooit een leuke vriendin gehad.
Denk dat je niet de juiste vrouw hebt gevonden. Als je niet samen kunt lachen klopt er iets nietquote:Op zondag 23 juli 2006 23:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om welke vrouw dan ooit hoeven te lachen. Wat heeft dit dan met een vriendin te maken?
Mijn punt dus!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Denk dat je niet de juiste vrouw hebt gevonden. Als je niet samen kunt lachen klopt er iets niet
Nog een keer:quote:Op zondag 23 juli 2006 23:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Denk dat je niet de juiste vrouw hebt gevonden. Als je niet samen kunt lachen klopt er iets niet
Ik ook niet, op m'n oma na dan, das wel zo'n ongelooflijke losbolquote:Op zondag 23 juli 2006 23:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om welke vrouw dan ooit hoeven te lachen.
En jij zit vast erg lekker in je vel als je de behoefte voelt om die jongen zo af te zeiken.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:22 schreef NiGeLaToR het volgende:
[...]het feit dat je die mensen zo af valt heeft vast niets te maken met jouw gemis aan geborgenheid, zekerheid en structuur in je leven?
Juist, dat doen alsof ze voor liggen dat vind ik dus zo irritant, omdat het gewoon niet waar is.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Maar snap TS ook, heb vrienden die wonen samen en vertellen me altijd hoe geweldig dat niet is en wanneer ik ga samenwonen. Nou daar moet ik voorlopig nog niet aan denken
Kan het ook minder met deze vrienden vinden, die doen alsof ze 3 stappen voor op mij zijn. Maja ieder zijn ding he
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En jij zit vast erg lekker in je vel als je de behoefte voelt om die jongen zo af te zeiken.![]()
Ik ben daar ook wel een beetje bang voor moet ik zeggen. Maar aan de andere kant ben ik ook wel bang dat ik op mijn 35e home alone zit terwijl mijn vriendinnen getrouwd zijn of samenwonen en kinderen hebben. Misschien ben ik daar nog wel banger voor dan burgelijk zijn, want de mate waarin je verburgerlijkt heb je namelijk veel meer in eigen hand. 35 zijn, alleen en geen kinderen een stuk minder, want voor trouwen en kinderen ben je veel meer afhankelijk van je omgeving, in mijn geval mannen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef LSS het volgende:
Ik ben bang om burgerlijk te worden en banger om vader te worden en het bangste om volwassen te worden. Ik ben dan ook in feite een 24-jarige tiener. Er zijn mannen van mijn leeftijd met een vrouw, een tros kinderen, een grijze Opel Astra/Vectra en een hypotheek terwijl ik nog aankloot met een huurwoninkje, scharrelrelaties en steeds verschillende banen. Ben ik nu zo dom of zijn die andere gasten dat juist? Ik ben er nog niet uit. Soms zou ik willen dat ik "1 van hen" was maar meestal ben ik nog steeds blij dat ik "jeugdiger" ben dan mijn leeftijdsgenoten.
je woont nog bij je ouders en je bent 21?!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:26 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vindhet nog broerder dat het amper geaccepteerd is dat je nog elk weekend schijtbezopen en lichtelijk luidruchtig thuis komt.. me ouders vinden dat ik nu te oud ben voor dat soort dingen :L
21 nog maar
OMG, jij bent er ook zo een die meent dat hij veel verder is als ie het huis uit is.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je woont nog bij je ouders en je bent 21?!![]()
Open daar even je eigen topic over.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Het is eigenlijk erger als mensen van een jaar vijftig zich gedragen als pubertjes...
Dus: "Bah die ouderen die zo jong moeten doen!!!"
uhm, ja. soort zoekt soort uiteraard, ik ken namelijk bijna niemand eerlijk gezegd. Overigens ben ik het met je OP wel eens, maar zelfstandigheid is iets anders dan burgelijkheid.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
OMG, jij bent er ook zo een die meent dat hij veel verder is als ie het huis uit is.![]()
De meeste die ik ken van die leeftijd wonen nog bij hun ouders.![]()
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uhm, ja. soort zoekt soort uiteraard, ik ken namelijk bijna niemand eerlijk gezegd. Overigens ben ik het met je OP wel eens, maar zelfstandigheid is iets anders dan burgelijkheid.
Ben je automatisch zelfstandig als je op jezelf woont?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uhm, ja. soort zoekt soort uiteraard, ik ken namelijk bijna niemand eerlijk gezegd. Overigens ben ik het met je OP wel eens, maar zelfstandigheid is iets anders dan burgelijkheid.
Eens.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ben je automatisch zelfstandig als je op jezelf woont?
Ik ken mensen die ik een stuk volwassener acht als mijzelf, en ik woon zo'n 3 jaar op mezelf.
Waarom zou je leven je geen voldoening geven als je na je 35e vrijgezel bent, en geen kinderen hebt?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:22 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik ben daar ook wel een beetje bang voor moet ik zeggen. Maar aan de andere kant ben ik ook wel bang dat ik op mijn 35e home alone zit terwijl mijn vriendinnen getrouwd zijn of samenwonen en kinderen hebben. Misschien ben ik daar nog wel banger voor dan burgelijk zijn, want de mate waarin je verburgerlijkt heb je namelijk veel meer in eigen hand. 35 zijn, alleen en geen kinderen een stuk minder, want voor trouwen en kinderen ben je veel meer afhankelijk van je omgeving, in mijn geval mannen.
Daar zit zeker wel een kern van waarheid in. Toch zou ik dan waarschijnlijk het gevoel hebben dat ik iets mis, althans dat denk ik nu. Misschien zie ik het tegen de tijd dat ik 35 ben wel totaal anders en wil ik geen kinderen en man. Who knows.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou je leven je geen voldoening geven als je na je 35e vrijgezel bent, en geen kinderen hebt?
Moet je eens kijken naar die gezinnen met tieners.
Die ouders liggen krom om de studie en de schoolreisjes en de studietripjes van hun kroost te betalen.
Pa en ma moeten iedere dag keihard werken om alle vaste lasten te betalen.
en nog meer
Ik vind het ook knap vervelend dat veel stelletjes zo zijn. Men krijgt een relatie en wordt gelijk een symbiosequote:Op zondag 23 juli 2006 23:34 schreef parselmouth het volgende:
Ik zou het geen volwassen willen noemen, eerder bejaard.
Heb zelf ook bijna 4 jaar een relatie en ik val in de leeftijdscategorie, maar dat burgerlijke gejank vind ik zo walgelijk. Net alsof je wanneer je een relatie hebt niks meer los van elkaar kunt doen of niet meer de deur uit hoeft te komen "omdat je elkaar toch hebt![]()
".
En oh nee, ik ben ook niet zo'n figuur dat elk weekend schijtlazerus thuis komt, dat is het andere uiterste van wat ik hierboven beschreef en dat is mogelijk nog erger.
Je bent wel zelfstandig, dat is dus niet het zelfde als volwassen, daar ben ik het namelijk ook helemaal niet mee eens en heb ik ook niet gezegd.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ben je automatisch zelfstandig als je op jezelf woont?
Ik ken mensen die ik een stuk volwassener acht als mijzelf, en ik woon zo'n 3 jaar op mezelf.
Klopt. Je kunt toch als je een relatie hebt toch nog dingen met je vrienden doen en dan ook niet steeds 'met elkaar'. Gewoon de vrouw met haar vriendinnen en de man met zijn maten.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:34 schreef parselmouth het volgende:
Ik zou het geen volwassen willen noemen, eerder bejaard.
Heb zelf ook bijna 4 jaar een relatie en ik val in de leeftijdscategorie, maar dat burgerlijke gejank vind ik zo walgelijk. Net alsof je wanneer je een relatie hebt niks meer los van elkaar kunt doen of niet meer de deur uit hoeft te komen "omdat je elkaar toch hebt![]()
".
En oh nee, ik ben ook niet zo'n figuur dat elk weekend schijtlazerus thuis komt, dat is het andere uiterste van wat ik hierboven beschreef en dat is mogelijk nog erger.
Ik formuleerde het een beetje ongelukkig, maar ik bedoelde te zeggen dat ik mezelf niet totaal zelfstandig voel.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:38 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je bent wel zelfstandig, dat is dus niet het zelfde als volwassen, daar ben ik het namelijk ook helemaal niet mee eens en heb ik ook niet gezegd.
samenvatting:
- Ja, ik vind het raar dat iemand die 21 is nog niet zelfstandig is, dat ben je aan de samenleving/ouders/omgeving/jezelf enigzins wel verplicht ergens, en vormt een persoon ook in positieve zin meestal.
- Nee, dit staat niet gelijk aan volwassen zijn, en ja dat kan je ook zijn als je nog niet zelfstandig bent
- Ja, ik vind het raar dat mensen vanaf jonge leeftijd al burgelijk gaan doen, de OP dus.
Nou, gezellig babbelen met de mannen en de vrouwen bij elkaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:39 schreef Space-Chinees het volgende:
En als in je vriendenkring ook alleen mensen zitten die ook vriendin hebben, is het alleen maar gezelliger als je eens in de zoveel tijd bij eenkomt.
Sorry, ik bedoel dus dat als alleen mannen bij elkaar komen, zonder de vrouwen erbij.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:43 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nou, gezellig babbelen met de mannen en de vrouwen bij elkaar.![]()
Ik ben toch van mening dat vrouwen het gezellig hebben als ze alleen met vriendinnen iets doen en de mannen het gezelliger hebben als ze met hun vrienden iets doen.
En jij hebt het steeds over 'uitgaan' , maar ik over 'iets doen'. Daar valt uitgaan onder maar ook vele andere dingen.
Ze hebben het ook altijd over wij, en ons. Wij vinden dat, wij hebben ons vermaakt. Alsof ze niet langer twee individuen zijn. Maar misschien begrijp ik er wel niks van en hoort dat zo in een serieuze relatie.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap vervelend dat veel stelletjes zo zijn. Men krijgt een relatie en wordt gelijk een symbiose.
Ja bah, ik begrijp je preciesquote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ze hebben het ook altijd over wij, en ons. Wij vinden dat, wij hebben ons vermaakt. Alsof ze niet langer twee individuen zijn. Maar misschien begrijp ik er wel niks van en hoort dat zo in een serieuze relatie.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 23 juli 2006 23:45 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel dus dat als alleen mannen bij elkaar komen, zonder de vrouwen erbij.
Dan kom je inderdaad even uit de sleur. En als je daar je bek over op trekt met elkaar dan begrijp je elkaar inderdaad even beter. Gewoon een mannen onder mannen gesprek.
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:43 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En een vriend waar ik een maand niks van hoor, omdat die bij een vriendin alleen maar ligt, die hoef ik dus echt niet als vriend meer.Ik ben geen 2de keus waar je alleen heen gaat als er niks met de vriendin gedaan kan worden.
Volgens mij ben jij gewoon jaloers, of kun je het verleden niet loslaten ...quote:Op zondag 23 juli 2006 23:43 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En een vriend waar ik een maand niks van hoor, omdat die bij een vriendin alleen maar ligt, die hoef ik dus echt niet als vriend meer.Ik ben geen 2de keus waar je alleen heen gaat als er niks met de vriendin gedaan kan worden.
Precies.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef Natalie het volgende:
Als die vrienden van je dat nou gewoon eens leuk vinden om zo burgerlijk door het leven te gaan op die leeftijd, wat zeik jij dan? Da's hún keuze. Niet die van jou.
Dat is niet hetgeen TS op doelt. Het gaat hem om de vrienden die verzanden in sufheid en geen eigen identiteit meer lijken te hebben. Het idee heb ik in mindere mate ook meegemaakt met mijn broer. Die is inmiddels getrouwd, 2 leuke kindjes en een stationwagon. Hij vind het prachtig en ik vind het ook prachitg voor hem.. het nadeel is wel dat als ik daar eens op bezoek ga of zij komen bij ons, het alleen maar over de kinderen gaat. Als ik iets aan het vertellen ben merk ik dat ze met een half oor zitten te luisteren. Dat moet dan maar geaccepteerd worden terwijl ik wel geacht wordt de verhalen over waterpokken, ondergescheten luiers en nieuwe kinderzitjes voor in de auto aan te horen. Als het kindje 1x 'boe' of 'ba' doet is de aandacht volledig verlegd naar het kind. Dergelijk gedrag vind ik eigenlijk ronduit onbeschofd. De laatste keer kon ik me niet inhouden en heb ik ze dat ook verteld.. nou.. ik kreeg gelijk de wind van voren...quote:Op maandag 24 juli 2006 09:53 schreef Nosh het volgende:
En tja, serieuzere mensen vind ik nog altijd toffer dan van die trieste figuren, voor wie vriendschap niet verder gaat dan 'maten waarmee we dan vet gaan zuipuh en die chickies versieren' .
Jezus, zeg. Lees gewoon eens een keer een topic door voordat je begint te zeveren. Dat zelfs de modjes hier nog niks doorlezen dat zegt al genoeg.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef Natalie het volgende:
Als die vrienden van je dat nou gewoon eens leuk vinden om zo burgerlijk door het leven te gaan op die leeftijd, wat zeik jij dan? Da's hún keuze. Niet die van jou.
Volgens mij kan je 't niet hebben dat je minder aandacht krijgt van je 'burgerlijke' vrienden omdat ze andere dingen belangrijker vinden dan jou.
Ik noem iemand waar ik langere tijden niks van hoor toch echt geen goede vriend.quote:
Juist ja, jij kent mij! Ik ben duidelijk jaloers op familiemensen met een 4-jarige relatie die alleen maar thuis op de bank moe liggen te zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:33 schreef osmo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon jaloers, of kun je het verleden niet loslaten ...
Hiervoor zeg je nog dat het erom gaat dat ze het alleen over studie/werk hebbenquote:Op zondag 23 juli 2006 19:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk het stukje waar jij zegt dat je hem opbelt.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik noem iemand waar ik langere tijden niks van hoor toch echt geen goede vriend.
Meer een kennis!
Dan kom je de verkeerde vrouwen tegenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ah, daar heb je het eerste burgelijke lulletje.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:21 schreef Syytön het volgende:
Ik bespeur jaloezie.
Mijn god wat heb ik gelachen om dat woord. Kuttekop. Ik weet niet waarom maar ik zag het zo staan en kreeg spontaan de slappe lachquote:Op zondag 23 juli 2006 21:43 schreef L-IS het volgende:
Je spreekt jezelf tegen kuttekop [afbeelding]![]()
een labrador is mooierquote:Op maandag 24 juli 2006 12:07 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
ah, daar heb je het eerste burgelijke lulletje.
koop een golden retriever ofzo manwat doe je hier
![]()
Oja, nog zo iets. Het soort personen waar ik het over heb die zullen zelf ook niet bellen. Daar moet je altijd achteraan zitten. En als ze dan toch bellen dan vragen ze: 'wat gaan we doen?' Alsjeblieft zegt, verzin zelf een keer iets!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk het stukje waar jij zegt dat je hem opbelt.
Tuurlijk, ik kom net die honderdduizenden vrouwen tegen zonder humorquote:Op maandag 24 juli 2006 12:05 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Dan kom je de verkeerde vrouwen tegen
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:04 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
en de eerste serieuze relatie, wat is daar debiel aan? Ik woon inmiddels samen met mijn eerste serieuze relatie, waar ik alweer 3 jaar een relatie mee heb
Overigens studeren we allebei en gaan we zelden uit, omdat we dat zelf niet leuk vinden
Zeg maar Natalie, hoor.quote:
Ik ben geen modje van dit forum. Ben hier een user, net als jij. Dus die preek van jou gaat niet op, hé.quote:Lees gewoon eens een keer een topic door voordat je begint te zeveren. Dat zelfs de modjes hier nog niks doorlezen dat zegt al genoeg.
Ik toch ook niet. Lees eens, man.quote:Ik zeg toch niet dat het fout is op de manier hoe hun het doen!!!
Ze kiezen familiebezoekjes boven jou.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Juist ja, jij kent mij! Ik ben duidelijk jaloers op familiemensen met een 4-jarige relatie die alleen maar thuis op de bank moe liggen te zijn.![]()
Vind je? Straks als die relaties van die personen voorbij is hoeft niemand bj mij af te komen huilen.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ze kiezen familiebezoekjes boven jou.
Da's toch wel naar als je door zoiets op de tweede plaats wordt gedrongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |