abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40110001
Ik erger me kapot aan die jongeren rond de 17-22 die zo een burgerlijk bestaan hebben.

Ik zie genoeg voorbeelden in mijn vriendengroep. Mensen die al 4 jaar een relatie hebben vanaf hun 14de 15de en doen alsof ze al getrouwd zijn. Ze doen nooit niks leuks, alleen werken en veel naar verjaardagen van de familie! En dan te bedenken dat ze zo nog 60 jaar door moeten!

Dan menen ze ook nog dat ze zo volwassen zijn, omdat ze al 4 jaar een relatie hebben. Maar ik denk dat ze net niet volwassen zijn, omdat ze nog nooit niks hebben meegemaakt. Zelf heb ik ook een 3-jarige relatie gehad, maar ben blij dat ik er nu vanaf ben. Achteraf zie je pas hoe stom je bezig was.

Hier erger ik me kapot aan en ik denk ook echt dat ze hier later spijt van krijgen, maar goed dat is hun probleem!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40110038
Ik bespeur jaloezie.
pi_40110041
`helemaal mee eens
pi_40110063
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:21 schreef Syytön het volgende:
Ik bespeur jaloezie.
Echt, zoiets wil ik de eerste 4 jaar nog niet hoor!!!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40110094
er zijn ook mensen die wel gelukkig worden van een relatie, en al die onzin niet nodig hebben om een plezierig leven te leiden.
pi_40110130
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:23 schreef 7th_wave het volgende:
er zijn ook mensen die wel gelukkig worden van een relatie, en al die onzin niet nodig hebben om een plezierig leven te leiden.
Dat komt omdat ze in een soort ritme zitten, waardoor ze geen ander inzicht meer krijgen.

Maar wat bedoel jij met onzin?

En het gaat me er niet om dat ze een relatie hebben. Ook jongeren met een lange relatie kunnen nog hardstikke gezellig zijn. Het gaat me om die burgerlijke jongeren die alleen nog maar werken of studeren en verder alleen maar 'moe zijn van het werken/studeren' en altijd naar verjaardagen van familie moeten.

Je hoort altijd als je ze iets vraagt: nee ik ben moe van het werken/studeren, nee ik moet naar een verjaardag van familie. En dan denken ze ook nog dat ze meer levenservaring hebben en verder zijn dan ik, omdat ze zó volwassen menen te zijn.
pi_40110190
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:25 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze in een soort ritme zitten, waardoor ze geen ander inzicht meer krijgen.
aldus de afgestudeerd psycholoog.
quote:
Maar wat bedoel jij met onzin?
gezien jouw nick lijkt me dat wel duidelijk.
pi_40110248
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:25 schreef partyyboyy het volgende:
En het gaat me er niet om dat ze een relatie hebben. Ook jongeren met een lange relatie kunnen nog hardstikke gezellig zijn. Het gaat me om die burgerlijke jongeren die alleen nog maar werken of studeren en verder alleen maar 'moe zijn van het werken/studeren' en altijd naar verjaardagen van familie moeten.
werken aan hun toekomst noemen we dat. sommige mensen willen ook over 10 jaar nog een leuk leven hebben. het zorgen voor goede carrieremogelijheden helpt daarbij. dat dat tijdelijk ten koste kan gaan van je sociale leven, maar dat is het vaak wel waard.
pi_40110275
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:27 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

aldus de afgestudeerd psycholoog.
[..]

gezien jouw nick lijkt me dat wel duidelijk.
Discussieren is ook geen sterk punt van je he?
pi_40110347
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:29 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

werken aan hun toekomst noemen we dat. sommige mensen willen ook over 10 jaar nog een leuk leven hebben. het zorgen voor goede carrieremogelijheden helpt daarbij. dat dat tijdelijk ten koste kan gaan van je sociale leven, maar dat is het vaak wel waard.
Een sociaal leven en werken aan je toekomst gaat dus volgens jou niet samen?
Om succesvol in de toekomst te moeten zijn moet je volgens jou een relatie hebben vanaf je 14de (oja, bij die mensen waarbij ik het zie is het ook nog hun eerste serieuze relatie, dus dat is helemaal debiel), veel naar de familie moeten en dus weinig nog met vrienden doen?
pi_40110467
Herkenbaar .

Als het vuur gedoofd is

Overigens heb ik weinig last van burgerlijke vrienden. Wel van het feit dat mensen buiten mijn directe omgeving menen hoe ik mijn leven in moet richten. Maar goed, zij zijn nogal traditioneel en dat is ze vergeven. Maar laat mij mijn leven leiden zoals ik dat wil . Ik wil geen koters, tussenwoning en met de caravan naar Frankrijk .

[ Bericht 58% gewijzigd door Nyx96 op 23-07-2006 19:50:32 ]
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
  zondag 23 juli 2006 @ 20:09:58 #12
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40111304
Nu ben ik zelf ook niet zo'n feesbeest maar ik heb van die vriendinnen die altijd maar bij het vriendje zitten en als ze niet bij hem zijn nergens anders over kunnen praten.
  FOK!fotograaf zondag 23 juli 2006 @ 20:22:18 #13
13368 NiGeLaToR
pi_40111668
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:33 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Om succesvol in de toekomst te moeten zijn moet je volgens jou een relatie hebben vanaf je 14de (oja, bij die mensen waarbij ik het zie is het ook nog hun eerste serieuze relatie, dus dat is helemaal debiel), veel naar de familie moeten en dus weinig nog met vrienden doen?
Anderzijds heb ik ook een hekel aan die stakkers die in KLB gaan posten dat mensen die al jong een relatie hebben sneu zijn, niet volwassen en niets meemaken. Ik heb ook al sinds jongs af aan een relatie met 't zelfde meiske, maar wij hebben geen tussenwoning (woohaa, een hoekhuis ), gaan niet met de caravan maar met het vliegtuig op ontdekkingsreis en gaan regelmatig stappen of naar feesten. Toevallig hebben wij niet zo'n kansloos knipperlicht 'jaja ik doe lekker spontaan en spaar SOA's met m'n zinloze one-night-stands hoihoihoi ben ik blij.. in m'n uppie '-mentaliteit.

Tis dus net hoe je er naar kijkt.. niet iedereen is geboren om zo'n geweldig indrukwekkend leven als jij te leiden, het feit dat je die mensen zo af valt heeft vast niets te maken met jouw gemis aan geborgenheid, zekerheid en structuur in je leven?
  zondag 23 juli 2006 @ 20:26:52 #14
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_40111801
ik vindhet nog broerder dat het amper geaccepteerd is dat je nog elk weekend schijtbezopen en lichtelijk luidruchtig thuis komt.. me ouders vinden dat ik nu te oud ben voor dat soort dingen :L
21 nog maar
pi_40112726
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef Cheesecake het volgende:
Nu ben ik zelf ook niet zo'n feesbeest maar ik heb van die vriendinnen die altijd maar bij het vriendje zitten en als ze niet bij hem zijn nergens anders over kunnen praten.
Dat bedoel ik dus. Het gaat er niet om of je een feestbeest bent, maar er is toch wel meer in je leven dan alleen je vriend(in).
pi_40112828
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:22 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Anderzijds heb ik ook een hekel aan die stakkers die in KLB gaan posten dat mensen die al jong een relatie hebben sneu zijn, niet volwassen en niets meemaken. Ik heb ook al sinds jongs af aan een relatie met 't zelfde meiske, maar wij hebben geen tussenwoning (woohaa, een hoekhuis ), gaan niet met de caravan maar met het vliegtuig op ontdekkingsreis en gaan regelmatig stappen of naar feesten. Toevallig hebben wij niet zo'n kansloos knipperlicht 'jaja ik doe lekker spontaan en spaar SOA's met m'n zinloze one-night-stands hoihoihoi ben ik blij.. in m'n uppie '-mentaliteit.

Tis dus net hoe je er naar kijkt.. niet iedereen is geboren om zo'n geweldig indrukwekkend leven als jij te leiden, het feit dat je die mensen zo af valt heeft vast niets te maken met jouw gemis aan geborgenheid, zekerheid en structuur in je leven?
Heb je dit topic niet doorgelezen ofzo?

Ten eerste: open zelf een ander topic als je wilt klagen over mensen die hier een topic openen.
Ten tweede: Ik zeg toch ook niet dat ik me erger aan mensen die al lang een relatie hebben, ik erger me aan mensen die 'lang een relatie hebbén', niets anders doen dan 'moe zijn en nooit meer met vrienden iets doen maar wel altijd naar familie gaan' en altijd maar over hun relatie of vriend(in) praten.
pi_40113023
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:33 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

net zei je nog dat het je niet specifiek om die relatie ging. en nu haal je het weer aan. wat ik heb gezegd is dat een uitgebreid sociaal leven soms tijdelijk niet mogelijk is als je het druk hebt met je studie, of met je werk. dat lijkt me niet zo'n heel gekke stelling, dus ik zie geen noodzaak hem verder te beargumenteren.
pi_40113130
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:26 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vindhet nog broerder dat het amper geaccepteerd is dat je nog elk weekend schijtbezopen en lichtelijk luidruchtig thuis komt.. me ouders vinden dat ik nu te oud ben voor dat soort dingen :L
21 nog maar
Dat heb ik ook nog nagenoeg ek weekend en ik ben 29
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40113191
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

net zei je nog dat het je niet specifiek om die relatie ging. en nu haal je het weer aan. wat ik heb gezegd is dat een uitgebreid sociaal leven soms tijdelijk niet mogelijk is als je het druk hebt met je studie, of met je werk. dat lijkt me niet zo'n heel gekke stelling, dus ik zie geen noodzaak hem verder te beargumenteren.
Tuurlijk, je kunt minder tijd hebben, maar dat je er tijd in stopt dat lijkt me toch wel redelijk.
Maar het probleem is vaak als je dan met zo iemand praat dan praat dat hij/zij het steeds heeft over het werk/studie, omdat dat hij enige is wat zo iemand mee maakt.
pi_40113321
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Tuurlijk, je kunt minder tijd hebben, maar dat je er tijd in stopt dat lijkt me toch wel redelijk.
Maar het probleem is vaak als je dan met zo iemand praat dan praat dat hij/zij het steeds heeft over het werk/studie, omdat dat hij enige is wat zo iemand mee maakt.
voor wie is dat een probleem? voor jou, of voor hen? zij kiezen er zelf voor om hun studie/werk dusdanig serieus te nemen dat andere dingen er ff bij in schieten. vaak is dat een weloverwogen keuze. en dan kom jij met een KLB topic aanzetten, dat die mensen gewoon, net als jij, af en toe naar de kroeg moeten. omdat dat zo hoort? ben je anders een vreemd figuur? ben je dan niet gezellig? leef je dan niet echt?
pi_40113449
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

voor wie is dat een probleem? voor jou, of voor hen? zij kiezen er zelf voor om hun studie/werk dusdanig serieus te nemen dat andere dingen er ff bij in schieten. vaak is dat een weloverwogen keuze. en dan kom jij met een KLB topic aanzetten, dat die mensen gewoon, net als jij, af en toe naar de kroeg moeten. omdat dat zo hoort? ben je anders een vreemd figuur? ben je dan niet gezellig? leef je dan niet echt?
*zucht* jij snapt het gewoon niet en ik ga ook geen moeite meer doen om het je uit te leggen, want je leest blijkbaar heel slecht.
  zondag 23 juli 2006 @ 21:23:19 #22
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40113505
Wat is er nou fijner dan op zaterdagavond met je meisje op de bank te zitten.
pi_40113547
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:21 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

*zucht* jij snapt het gewoon niet en ik ga ook geen moeite meer doen om het je uit te leggen, want je leest blijkbaar heel slecht.
accepteer maar dat jouw normen en waarden geen absolute waarheid zijn.
pi_40113607
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:24 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

accepteer maar dat jouw normen en waarden geen absolute waarheid zijn.
Goh, meen je dat? Dat dacht ik toch echt.
Dat goed of slecht niet bestaat, hoef je me echt niet bij te brengen.

Je leest heel slecht en dat is erg vervelend.
pi_40113630
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:23 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat is er nou fijner dan op zaterdagavond met je meisje op de bank te zitten.
Niks nee, maar 80 jaar lang gaat wel vervelen lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')