Ah fantastisch. Ik vuur een pistool af in een menigte. Ik weet dan amper waar die kogel terecht komt. Er sterven mensen door die kogel. Doe ik dat dan doelbewust?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Niet met die eenvoud. De betreffende user zegt dat Hezbollah doelbewust burgers afmaakt. Dat kan natuurlijk allemaal heel mooi waar zijn, maar als ze amper weten waar die raket terecht komt, dat doelbewust noemen, nee.
Ook dit telt mee:
[..]
Via welke wegen?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze zeggen gewoon dat je moet vertrekken als je leven je lief is
Sja, wat is terreur dan precies ? Hezbollah schiet raketten naar de vijand, Israel.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal niet eens met de bombardementen van Israël, maar de raketaanvallen van Hezbollah lijken mij toch duidelijk terreur, ongeacht wat Israël doet.
Israel waarschuwt tenminste van te voren dat de bewoners weg moeten wezen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:14 schreef gelly het volgende:
[..]
De aanvallen op zuid-Libanon zijn precisie bombardementen ? Van hetzelfde laken een pak hoor. Alleen heet het dan ineens zelfverdediging. Sja. Het mag toch wel duidelijk zijn dat de reactie van Israel buitensporig en misdadig is, en eveneens als terreur mag worden beschouwd. Of je nou een bus opblaast of een compleet flatgebouw.
Was die stroming ook groot geworden in een andere historische context ?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef Apropos het volgende:
Maar gped, gelly, het wahabisme.
Ze hebben ruimschoots de tijd gehad. Maar ja, Hezbollah schijnt de burgers zelfs tegen te houden want daar gaat hun levende schild er immers vandoorquote:
Naar de burgerbevolking van de vijand, ja, en dat wil ik gerust terreur noemen. Het is niet nieuw, hoor, het is duizenden jaren oud en het kan werken, maar het blijft terreur. Je kunt zeggen dat Hezbollah niet anders kan, omdat Israël veilig vanuit de lucht Libanon aan puin schiet, goed, maar wat Hezbollah doet, blijft dan alsnog terreur.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, wat is terreur dan precies ? Hezbollah schiet raketten naar de vijand, Israel.
Nee, Hezbollah schiet raketten op burgerdoelen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, wat is terreur dan precies ? Hezbollah schiet raketten naar de vijand, Israel.
Dat heel veel mensen niet weten waar ze heen moeten, hoe ze weg moeten gaan, of geen geld hebben om weg te gaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:21 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ze hebben ruimschoots de tijd gehad. Maar ja, Hezbollah schijnt de burgers zelfs tegen te houden want daar gaat hun levende schild er immers vandoor
Als zelfs idioot als Abu Jah Jah er kan komen dan zijn er heus wel wegen die te gebruiken zijn. Los daarvan hoef je niet de stad uit van Israel, alleen het gebouw of gebied waar een precisie-aanval zal plaatsvinden.quote:
Bullshit. Ja, Israel waarschuwt ja. Hezbollah niet, integendeel.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat heel veel mensen niet weten waar ze heen moeten, hoe ze weg moeten gaan, of geen geld hebben om weg te gaan.
Dat vergeten we voor het gemak even, want Israel waarschuwt zo lief met flyers.
Sja, en als je als burger vervolgens geen kant op kan ? Humaan idd.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Israel waarschuwt tenminste van te voren dat de bewoners weg moeten wezen.
Dus als je waarschuwd is het goed te pratenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:22 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Bullshit. Ja, Israel waarschuwt ja. Hezbollah niet, integendeel.
Ja, dat zegt Israël, maar dat kan wel meer zeggen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:22 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee, Hezbollah schiet raketten op burgerdoelen.
Israel schiet op Hezbollahdoelen.
Sja, net als voor Israel elke plek in zuid-Libanon een Hezbollah doel is, is elke plek in Israel een geoorloofd doelwit. Er zijn twee partijen die het niet zo nauw nemen met het ontzien van burgers. Komt bij dat Hezbollah de middelen niet heeft om militaire installaties uit te schakelen en niks doen geen optie is.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:22 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee, Hezbollah schiet raketten op burgerdoelen.
Israel schiet op Hezbollahdoelen.
Oorlogen zijn nooit humaan, maar Israel probeert iig nog om de burgerbevolking weg te laten komen. Er zijn trouwens al meer dan 500.000 vertrokken dus stelledat niemand een kant op kan is onzin.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, en als je als burger vervolgens geen kant op kan ? Humaan idd.
Dit is gewoonweg niet waar en een vertekening van de werkelijkheid.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, net als voor Israel elke plek in zuid-Libanon een Hezbollah doel is,
Wat is dan de benaming van het in puin gooien van de Duitse steden waarbij velen burgers om het leven kwamen? Een handeling in oorlog?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:29 schreef _The_General_ het volgende:
Het Nederlandse verzet maakte geen burgers af, het Libanese verzet wel. Daarom heet het terrorisme.
Dat was geen actie van het NLe verzet hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is dan de benaming van het in puin gooien van de Duitse steden waarbij velen burgers om het leven kwamen? Een handeling in oorlog?
Je denkt dat artillerie tot op de meter nauwkeurig een doel kan raken ? Ze zijn al tijden vanaf tig kilometer afstand zuid-Libanon aan het bestoken, plekken waar misschien wel Hezbollah aanwezig is maar waar vooral gewoon burgers wonen. Er zijn geen good guys in dit conflict.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dit is gewoonweg niet waar en een vertekening van de werkelijkheid.
weet ik. Het gaat mij daar ook niet om. Alleen wel of de ene keer burgers ombrengen goed is en in de andere keer terrorisme. heeft niet wat met het Nederlandse verzet te maken, wel met eventuele hypocrisie in het standpunt van diegene die ik quote.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat was geen actie van het NLe verzet hoor.
De Israelische aanval is puur en alleen te danken aan de Hezbollah die al 6 jaar lang onophoudelijk het staakt het vuren niet nakomen nadat Israel zich terug had getrokken, zoals beloofd.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Er zijn geen good guys in dit conflict.
Kom op zeg. Waarom zat israel daar waardoor het staakt het vuren er was? Waarom?..quote:Op zondag 23 juli 2006 22:32 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
De Israelische aanval is puur en alleen te danken aan de Hezbollah die al 6 jaar lang onophoudelijk het staakt het vuren niet nakomen nadat Israel zich terug had getrokken, zoals beloofd.
Idd. Het maakt Israel weinig uit dat bij het liquideren van een Hezbollah figuur ook tig burgers omkomen. Sja, dan ook niet huilen als de andere partij wat omgekomen burgers als collateral dammage ziet. Oog om oog, tand om tand.. het maakt niet uit wie er begint.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Monidique het volgende:
Maar Israël liquideerde ondertussen ook Hezbollah-leiders en laatst was er nog een spionagenetwerk onthuld in Libanon. Israël is niet de onschuldige, zomaar overvallen partij hier.
Niet zo vreemd aangezien Hezbollah al 6 jaar lang het staakt het vuren negeert.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Monidique het volgende:
Maar Israël liquideerde ondertussen ook Hezbollah-leiders en laatst was er nog een spionagenetwerk onthuld in Libanon. Israël is niet de onschuldige, zomaar overvallen partij hier.
Die ´burgers´ zijn niet onschuldigquote:Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef gelly het volgende:
Idd. Het maakt Israel weinig uit dat bij het liquideren van een Hezbollah figuur ook tig burgers omkomen. Sja, dan ook niet huilen als de andere partij wat omgekomen burgers als collateral dammage ziet. Oog om oog, tand om tand.. het maakt niet uit wie er begint.
Ga toch weg.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die ´burgers´ zijn niet onschuldig
interrissante opmerking. Dan zijn de burgers van Israel ook niet onschuldig en zijn alle acties, acties in oorlog. Dat betekent dat de Hezbollah ook geen terroristische organisatie meer is.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die ´burgers´ zijn niet onschuldig
De burgers in Israel zijn wel onschuldigquote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
interrissante opmerking. Dan zijn de burgers van Israel ook niet onschuldig en zijn alle acties, acties in oorlog. Dat betekent dat de Hezbollah ook geen terroristische organisatie meer is.
Of zijn de ene burgers niet onschuldig en de andere weer wel?
Dan weet ik of we objectief proberen te zijn of dat je je hekel aan de palestijnen en hezbollah wilt tonen. Hypocriet of niet?
Gezien de dienstplicht in Israel lijkt me dat juist niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De burgers in Israel zijn wel onschuldig
Ik denk dat je niet gauw iemand vindt die het bombarderen van Dresden zondermeer lovenswaardig noemt.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef One_of_the_few het volgende:
weet ik. Het gaat mij daar ook niet om. Alleen wel of de ene keer burgers ombrengen goed is en in de andere keer terrorisme. heeft niet wat met het Nederlandse verzet te maken, wel met eventuele hypocrisie in het standpunt van diegene die ik quote.
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De burgers in Israel zijn wel onschuldig
Nee, dan ben je meteen schuldig aan massamoordquote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Gezien de dienstplicht in Israel lijkt me dat juist niet.
Hoe kan het aan Israelische kant collateral damage zijn wanneer burgers het doel zijn geweest?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Idd. Het maakt Israel weinig uit dat bij het liquideren van een Hezbollah figuur ook tig burgers omkomen. Sja, dan ook niet huilen als de andere partij wat omgekomen burgers als collateral dammage ziet. Oog om oog, tand om tand.. het maakt niet uit wie er begint.
Weet ik. Maar diegene die ik qoute hangt aan de ene partij het bordje terrorist omdat die burgers doden en de andere partij dood geen burgers dus zijn geen terroristen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet gauw iemand vindt die het bombarderen van Dresden zondermeer lovenswaardig noemt.
Moet jij zeggen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dan ben je meteen schuldig aan massamoord![]()
Het blijft altijd leuk op fok
Israel is het doel lijkt me ? Collateral damage is gewoon een term voor "Ik heb schijt aan burgerdoden als ik m'n doel maar denk te bereiken".quote:Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Hoe kan het aan Israelische kant collateral damage zijn wanneer burgers het doel zijn geweest?
Israel is het doel? Hezbollah will zand en bergen raken?quote:
Neequote:Collateral damage is gewoon een term voor "Ik heb schijt aan burgerdoden als ik m'n doel maar denk te bereiken".
Nee, als dat het geval was zou er een bommentapijt op heel Libanon vallen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Israel is het doel lijkt me ? Collateral damage is gewoon een term voor "Ik heb schijt aan burgerdoden als ik m'n doel maar denk te bereiken".
Israel heeft niet het doel burgers moedwillig te vermoorden, Hezbollah welquote:Op zondag 23 juli 2006 22:50 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.![]()
partij A brengt burgers om van partij B. Burgers zijn schuldig.
Partij B brengt burgers om van partij A. Burgers onschuldig.
![]()
Tuurlijk![]()
50 jaar lang vallen er door aanvallen van B burger slachtoffers bij A. B verzint een grote aanval op A. Wat voor slachtoffers zullen er vallen onder A?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Israel heeft niet het doel burgers moedwillig te vermoorden, Hezbollah wel
oke weet ik dat ook. Met welke vooringenomenheid jij post en hoe hypocriet je bent.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Isarael is inderdaad beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |