abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40115829
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef gelly het volgende:

[..]
Er zijn geen good guys in dit conflict.
De Israelische aanval is puur en alleen te danken aan de Hezbollah die al 6 jaar lang onophoudelijk het staakt het vuren niet nakomen nadat Israel zich terug had getrokken, zoals beloofd.
pi_40115859
Maar Israël liquideerde ondertussen ook Hezbollah-leiders en laatst was er nog een spionagenetwerk onthuld in Libanon. Israël is niet de onschuldige, zomaar overvallen partij hier.
  zondag 23 juli 2006 @ 22:36:26 #78
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40115937
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:32 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

De Israelische aanval is puur en alleen te danken aan de Hezbollah die al 6 jaar lang onophoudelijk het staakt het vuren niet nakomen nadat Israel zich terug had getrokken, zoals beloofd.
Kom op zeg. Waarom zat israel daar waardoor het staakt het vuren er was? Waarom?..
Er is zoveel gebeurt, beide kanten hebben de kans gehad en beide hebben zich telkens laten provoceren. is het nu israel die terugslaat, de volgende keer iemand anders.
Over het gehele conflict wat veel langer loopt is niet echt een schuldige aan te wijzen lijkt me. Zou wel heel naief zijn en bevooroordeeld.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40115942
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Monidique het volgende:
Maar Israël liquideerde ondertussen ook Hezbollah-leiders en laatst was er nog een spionagenetwerk onthuld in Libanon. Israël is niet de onschuldige, zomaar overvallen partij hier.
Idd. Het maakt Israel weinig uit dat bij het liquideren van een Hezbollah figuur ook tig burgers omkomen. Sja, dan ook niet huilen als de andere partij wat omgekomen burgers als collateral dammage ziet. Oog om oog, tand om tand.. het maakt niet uit wie er begint.
pi_40115953
Liquideren doe je om Hezbollah te stoppen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40115978
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Monidique het volgende:
Niet zo vreemd aangezien Hezbollah al 6 jaar lang het staakt het vuren negeert.
pi_40115995
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef gelly het volgende:
Idd. Het maakt Israel weinig uit dat bij het liquideren van een Hezbollah figuur ook tig burgers omkomen. Sja, dan ook niet huilen als de andere partij wat omgekomen burgers als collateral dammage ziet. Oog om oog, tand om tand.. het maakt niet uit wie er begint.
Die ´burgers´ zijn niet onschuldig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40116064
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ga toch weg.
pi_40116193
Is gewoon zo, net of die lijfwachten niet weten wie Ali is
  zondag 23 juli 2006 @ 22:42:45 #85
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40116195
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

interrissante opmerking. Dan zijn de burgers van Israel ook niet onschuldig en zijn alle acties, acties in oorlog. Dat betekent dat de Hezbollah ook geen terroristische organisatie meer is.

Of zijn de ene burgers niet onschuldig en de andere weer wel?
Dan weet ik of we objectief proberen te zijn of dat je je hekel aan de palestijnen en hezbollah wilt tonen. Hypocriet of niet?
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40116229
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

interrissante opmerking. Dan zijn de burgers van Israel ook niet onschuldig en zijn alle acties, acties in oorlog. Dat betekent dat de Hezbollah ook geen terroristische organisatie meer is.

Of zijn de ene burgers niet onschuldig en de andere weer wel?
Dan weet ik of we objectief proberen te zijn of dat je je hekel aan de palestijnen en hezbollah wilt tonen. Hypocriet of niet?
De burgers in Israel zijn wel onschuldig
pi_40116274
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gezien de dienstplicht in Israel lijkt me dat juist niet.
  zondag 23 juli 2006 @ 22:45:03 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_40116285
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef One_of_the_few het volgende:
weet ik. Het gaat mij daar ook niet om. Alleen wel of de ene keer burgers ombrengen goed is en in de andere keer terrorisme. heeft niet wat met het Nederlandse verzet te maken, wel met eventuele hypocrisie in het standpunt van diegene die ik quote.
Ik denk dat je niet gauw iemand vindt die het bombarderen van Dresden zondermeer lovenswaardig noemt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 23 juli 2006 @ 22:45:41 #89
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40116305
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Goed, weet ik ook waar jij staat. Hartstikke mooi. Ga vooral hypocriet lopen doen.
And that is the news.''
pi_40116328
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Gezien de dienstplicht in Israel lijkt me dat juist niet.
Nee, dan ben je meteen schuldig aan massamoord

Het blijft altijd leuk op fok
pi_40116425
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoe kan het aan Israelische kant collateral damage zijn wanneer burgers het doel zijn geweest?
  zondag 23 juli 2006 @ 22:49:43 #92
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40116465
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet gauw iemand vindt die het bombarderen van Dresden zondermeer lovenswaardig noemt.
Weet ik. Maar diegene die ik qoute hangt aan de ene partij het bordje terrorist omdat die burgers doden en de andere partij dood geen burgers dus zijn geen terroristen.
Mijn vraag daarop is dan hoe hij zulke bombardementen noemt.
Ik weet ook het bombarderen van Dresden niet lovenswaardig is. Ik ben alleen benieuwd op welke basis diegene iemand terrorist noemt en welke niet. Het stinkt volgens mij van de hypocrisie in zijn redenatie. vandaar het niet helemaal gelukkig gekozen voorbeeld.
And that is the news.''
  zondag 23 juli 2006 @ 22:50:19 #93
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40116488
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, dan ben je meteen schuldig aan massamoord

Het blijft altijd leuk op fok
Moet jij zeggen.
partij A brengt burgers om van partij B. Burgers zijn schuldig.
Partij B brengt burgers om van partij A. Burgers onschuldig.

Tuurlijk
And that is the news.''
pi_40116505
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef nikk het volgende:

[..]

Hoe kan het aan Israelische kant collateral damage zijn wanneer burgers het doel zijn geweest?
Israel is het doel lijkt me ? Collateral damage is gewoon een term voor "Ik heb schijt aan burgerdoden als ik m'n doel maar denk te bereiken".
pi_40116562
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Israel is het doel lijkt me ?
Israel is het doel? Hezbollah will zand en bergen raken?
quote:
Collateral damage is gewoon een term voor "Ik heb schijt aan burgerdoden als ik m'n doel maar denk te bereiken".
Nee
pi_40116631
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Israel is het doel lijkt me ? Collateral damage is gewoon een term voor "Ik heb schijt aan burgerdoden als ik m'n doel maar denk te bereiken".
Nee, als dat het geval was zou er een bommentapijt op heel Libanon vallen.
pi_40116653
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:50 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Moet jij zeggen.
partij A brengt burgers om van partij B. Burgers zijn schuldig.
Partij B brengt burgers om van partij A. Burgers onschuldig.

Tuurlijk
Israel heeft niet het doel burgers moedwillig te vermoorden, Hezbollah wel
  zondag 23 juli 2006 @ 22:57:19 #98
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40116750
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Israel heeft niet het doel burgers moedwillig te vermoorden, Hezbollah wel
50 jaar lang vallen er door aanvallen van B burger slachtoffers bij A. B verzint een grote aanval op A. Wat voor slachtoffers zullen er vallen onder A?

En nog volhouden dat het als een volslagen verrassing kotm asl er burgers omkomen? In deze zin is het net zo moedwillig als van partij A. En het vernietigen van de huizen van families van iemand die een aanslag op B heeft gepland is een zuivere militaire actie?
Kom zeg. Net of partij B beter is dan A en andersom.
And that is the news.''
pi_40116799
Isarael is inderdaad beter
  zondag 23 juli 2006 @ 23:01:06 #100
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40116878
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Isarael is inderdaad beter
oke weet ik dat ook. Met welke vooringenomenheid jij post en hoe hypocriet je bent.
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')