Uitstekend, echt genotenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:44 schreef Marsepein het volgende:
Heb je het leuk gehad?
Hehehe, dank voor de tip:quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor wie zich verveelt (of een klusdip heeft):
[afbeelding]
En meer van deze hoogstandjes op het online museum van lelijkste platenhoezen ooit.
![]()
Ja die is ook briljantquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hehehe, dank voor de tip:
[afbeelding]
Back to the shit
![]()
Is ehhh dat ehh een ehh nieuwe ehh liefde?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Uitstekend, echt genoten
- Drielandenpunt in vaals bezocht en uiteraard bij de grensteen een foto gemaakt(2de keer)
- Gemeentegrot in Valkenburg bezocht
- Fluwelengrotten in Valkenburg bezocht
- Grottenaquarium in Valkenburg bezocht
- Kabelbaan en Jullianatoren ook in (jawel) Valkenburg bezocht
- Grenzentocht gedaan met de boot in belgie met de boot door een sluis 18 meter naar beneden![]()
- Amerikaanse begraafplaats in Margraten bezocht; erg confronterend
En als allerlaatste een bezoekje met de stoomtrein van de ZLSM aan de nieuwste dierentuin van Nederland in Kerkrade, het gaia park.
Al met al uitstekend vermaakt![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Heb al 10 maand met haar; en we lijken in doen en laten veel op elkaar beide beetje zelfde jeugd verleden. Alleen zij is 2 jaar jonger dan ik benquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Is ehhh dat ehh een ehh nieuwe ehh liefde?
Die 18 meter sluis lijkt me wel tof![]()
Ouwe snoeperd!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb al 10 maand met haar; en we lijken in doen en laten veel op elkaar beide beetje zelfde jeugd verleden. Alleen zij is 2 jaar jonger dan ik ben![]()
Doet Arty ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren he !, zeggen ze altijd
In haar geval dan
Multitasken hè?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:43 schreef Marsepein het volgende:
Soms heb je dat he. Dat dingen in eens op hun plaats vallen. Zo ook de ondertitel van ArtyShock.
Lurker extraordenaire. Mee lurken tijdens het fietsen...![]()
Volgens mij heeft iedereen het wel overleefdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:42 schreef sanger het volgende:
WB Vonkie![]()
Geen gewonden, doden of geroosterde K&W'ers (toch?, wie missen we?).
Goedemorgen, ik ben van de werkverschaffingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:56 schreef Marsepein het volgende:
Heeft de aannemer in ene 2 klussen in 1 straat
![]()
Je weet toch niet hoeveel kracht die aannemer erop heeft gezet om de oude tegels te verwijderen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:45 schreef Conflict het volgende:
Dat lijkt me toch wel een foutje van de tegelzetter!
Dat boeit toch niet zo? Als je zelf zwaar gereedschap nodig hebt dan is het vaag dat ze bij de buren gewoon van de muur trillenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoeveel kracht die aannemer erop heeft gezet om de oude tegels te verwijderen.
Ik ontken ook niet dat het kan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
En die huizen staan er ook al een tijdje, jaar of 15, kan gebeuren zou ik denken.
Lastig, he? Zonder extra knopjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en omdat ik Arty sowieso trouw blijf natuurlijk!!
Oeps, dit had meteen in de post hierboven gemoeten hè?![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:02 schreef Reese het volgende:
[..]
Lastig, he? Zonder extra knopjes
Je hebt der Arty nog wel meer uit te leggen, vrees ik![]()
Vandaar die gaap!quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef Marsepein het volgende:
Nou ook om wat andere dingen, lange dagen op het moment, wenig slaap.
/(%)/((= Praat me er niet van .....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:39 schreef sanger het volgende:
[..]
slavendrijvers he die werkgevers
![]()
Die van mij is sinds vandaag op vakantie. En ik mag zijn werk afmakenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:44 schreef Marsepein het volgende:
[..]
/(%)/((= Praat me er niet van .....![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Denk maar zo leven met electriciteit is ook niet alles
Zoals er bij ons in het praktijklokaal een spreuk hangt...
Leven met electriciteit
Onder hoogspanning opstaan
Met weerstand naar je werk
Je tegen de stroom inwerken
Geladen naar huis gaan
Contact zoeken met je partner....
En dan een OPSODEMIETER KRIJGEN !!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |