Ik breek even in...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:49 schreef Randa_v het volgende:
Morgen toch maar saampjes naar de huisarts. Want de pijn is (natuurlijk) niet weg en nu begint eigenlijk ook mijn tepel wat meer te vertonen. Hij is rood geïrriteerd met een witte vlek. Het brand nu erger dan het steekt en nog steeds maar 1 borst. Begin nu ook het idee te rkijgen dat ik wel eens een vaginale infectie zou kunnen hebben. Niet blij mee, hoop dat ik morgen wel goed geholpen word.
Ze zijn wel duur, maar gaan als het goed is maanden mee. het zijn doorzichtige siliconen plakkers die je op je tepel plakt nadat je deze een stukje naar binnen hebt gedrukt. Als het goed is kan de melk dan niet meer toeschieten maar ik heb begrepen dat het niet foolproof is. Even afwassen en ze zijn weer zelfklevend.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:52 schreef Belana het volgende:
lilypads ken ik niet.
Nee. Er werd niet bedoeld dat ze minder nodig zou hebben. Van moedermelk mag een kind zoveel drinken als het wil, anders dan bij kunstvoeding waar wel een limiet per etmaal aan zit. Ik begrijp dat je naar 'hoeveelheden' zoekt, omdat je niet op verzoek voedt, maar hou je niet te vast aan die formule. Die is eigenlijk niet bedoeld voor bv-kindjes en is ook niet meer dan een richtlijn. Kijk maar naar Jetske.. is ze alert, tevreden, bevredigd na drinken en goede plasluiers (minimaal 4 hele natte)? Dan zal het wel goed zitten. Maar dat doe je wel, zie ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef sjak het volgende:
Oh, wat raar dan inderdaad dat ze je verkeerd voorlichten. Van BV zou ze dus minder nodig hebben?
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:17 schreef poemojn het volgende:
Als je bv op verzoek geeft, niet kolft, geen speentje, kind slaapt bij je enz enz is een gemiddelde van 14 mnd bekend.
Geldt dat ook als je een enkele keer wel kolft? Ik kolf wel eens, misschien 1 keer in de drie weken of zo. Verder hier geen speen, bv op verzoek en co-sleeping.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:17 schreef poemojn het volgende:
Als je bv op verzoek geeft, niet kolft, geen speentje, kind slaapt bij je enz enz is een gemiddelde van 14 mnd bekend.
Dat doet ze en mag zequote:Op zondag 30 juli 2006 14:58 schreef poemojn het volgende:
Nebelung, het gaat erom of je kind alle zuigbehoefte aan de borst stilt of niet, maar eens per drie weken kolven & flesje lijkt me dan minder ingrijpend dan elke dag.
Dat eerste moeten we nog afwachten maar dat tweede zit wel goedquote:Op zondag 30 juli 2006 19:11 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Succes owlet en mocht je besluiten dat je het niet wil. Dan moet je denk ik wel sterk in je schoenen staan en zorgen dat je partner het ook weet!
Ik had dat ook regelmatig als ik veel aan de kolf had gehangen en heb dat (het kolven dus) altijd als de oorzaak gezien.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:35 schreef Belana het volgende:
een vraagje, is het normaal dat je borsten en tepels de hele tijd zo geirriteerd zijn? soort van gejeuk en geprik erin regelmatig. niet constant en het is niet TSR, dat voelt anders.
Dank u!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:08 schreef poemojn het volgende:
syntocinon , moet via de huisarts.
Emma maakt dat geluidje nog steedsals ze wil drinken, vandaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:45 schreef Tamea het volgende:
Universeel ongeduldig babygeluidje misschien? Zoveel geluidsopties hebben ze de eerste maanden nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |