Dank u!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:08 schreef poemojn het volgende:
syntocinon , moet via de huisarts.
Emma maakt dat geluidje nog steedsals ze wil drinken, vandaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:45 schreef Tamea het volgende:
Universeel ongeduldig babygeluidje misschien? Zoveel geluidsopties hebben ze de eerste maanden nog niet
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef bixister het volgende:
toen ik haar gisteravond ging voeden voor ze naar bed ging zei ze eerst nog snel even 'eemak mama!'.![]()
Jessai heeft gedronken tot hij vier was, maar praatte tot die tijd heel slecht, hij wees gewoon: 'die dinke'.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef bixister het volgende:
grappig effect van zo lang voeden is dat ze er op een gegeven moment gewoon letterlijk om kunnen vragen. tijdens onze vakantie had anna zo af en toe haar moeilijke momenten 's nachts en als ik haar dan even ging troosten vroeg ze echt om 'drinken van mama'.
wat ze tijdens de vakantie ook ineens ging doen was 'eet smakelijk' zeggen voor het eten. nou ja, het klinkt meer als 'eemak' maar ze bedoelde er duidelijk eet smakelijk mee. toen ik haar gisteravond ging voeden voor ze naar bed ging zei ze eerst nog snel even 'eemak mama!'.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |