quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef bixister het volgende:
toen ik haar gisteravond ging voeden voor ze naar bed ging zei ze eerst nog snel even 'eemak mama!'.![]()
Jessai heeft gedronken tot hij vier was, maar praatte tot die tijd heel slecht, hij wees gewoon: 'die dinke'.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef bixister het volgende:
grappig effect van zo lang voeden is dat ze er op een gegeven moment gewoon letterlijk om kunnen vragen. tijdens onze vakantie had anna zo af en toe haar moeilijke momenten 's nachts en als ik haar dan even ging troosten vroeg ze echt om 'drinken van mama'.
wat ze tijdens de vakantie ook ineens ging doen was 'eet smakelijk' zeggen voor het eten. nou ja, het klinkt meer als 'eemak' maar ze bedoelde er duidelijk eet smakelijk mee. toen ik haar gisteravond ging voeden voor ze naar bed ging zei ze eerst nog snel even 'eemak mama!'.![]()
Ja, daar had ik nog voor willen waarschuwenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:36 schreef cattie het volgende:
t "poep-probleempje" (wat dus geen probleem is) heeft zichzelf vanochtend met een enorme poepluier (alles zat onder..) opgelost!
Mijn hemel, niet te geloven, wat kan ik me daar toch pissig over maken. Dat is dus een persoon die duidelijk geen verstand van bv heeft. Wat een baarlijke nonsens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:29 schreef D_D_T het volgende:
Heb ook nog maar even gevraagt over die hoeveelheden van kv en borstvoeding. Was wel eens nieuwsgierig hoe zij dat zouden uitleggen. Volgens het cb is kv veel voedzamer en drinken baby's dus meestal een grotere hoeveelheid gekolfde voeding dan dat zij kunstvoeding zouden drinken. Waarom die van mij dan juist minder drink, daar hadden ze geen verklaring voor.
Vindt het eigenlijk wel jammer dat ze op het cb nooit echt antwoord kunnen geven op je vragen.
Van borstvoeding.comquote:Kunstvoeding bevat geen antistoffen, geen levende cellen, geen enzymen, geen hormonen. Kunstvoeding bevat veel meer aluminium, magnesium, cadmium, lood en ijzer dan moedermelk. En het bevat aanzienlijk meer eiwitten dan moedermelk.
De eiwitten en vetten verschillen wezenlijk van die in moedermelk. Bovendien verandert de samenstelling van kunstvoeding niet gedurende de voeding, verschilt ze niet van de eerste tegenover de zevende of de dertigste dag, niet van vrouw tot vrouw of van baby tot baby. Jouw moedermelk is aangepast aan de behoeften van jouw baby. Kunstvoeding wordt gemaakt om aan de behoeften van alle baby's te voldoen, waardoor deze dus eigenlijk voor geen enkele baby op maat is.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:29 schreef D_D_T het volgende:
Heb ook nog maar even gevraagt over die hoeveelheden van kv en borstvoeding. Was wel eens nieuwsgierig hoe zij dat zouden uitleggen. Volgens het cb is kv veel voedzamer en drinken baby's dus meestal een grotere hoeveelheid gekolfde voeding dan dat zij kunstvoeding zouden drinken. Waarom die van mij dan juist minder drink, daar hadden ze geen verklaring voor.
Vindt het eigenlijk wel jammer dat ze op het cb nooit echt antwoord kunnen geven op je vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |