Of verkeerde lenzen...quote:Op zondag 23 juli 2006 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Da's echt niet goed, dan heb je te veel gezopen of geblowed
Ik gelukkig ook niet. Maar dat zei de dokter bij mijn oogontsteking.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:21 schreef NathaN het volgende:
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee...
Die hoort daar dan weer wel ervaring mee te hebben.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik gelukkig ook niet. Maar dat zei de dokter bij mijn oogontsteking.
Voor zover 2 ogen met -7.5 het doen wel jaquote:Op zondag 23 juli 2006 15:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die hoort daar dan weer wel ervaring mee te hebben.
Doet je oog het weer intussen?
Hij hoorde ons gister op de verjaardag over fok hebben en hij dacht natuurlijk "Eens ff kijken wie er nu allemaal zitten". maar toen ie zag dat het slechts een verderfelijk zooitje kutnichten was is ie gevluchtquote:Op zondag 23 juli 2006 16:23 schreef Jerruh het volgende:
nee hoor theatermama, min6 is al vaker hier geweest, vroeger
Ik ben heteroquote:Op zondag 23 juli 2006 16:36 schreef Ang3l het volgende:
maar toen ie zag dat het slechts een verderfelijk zooitje kutnichten was is ie gevlucht
Ja zoek daarom eigenlijk nog wel een paar helpende handjesquote:Op zondag 23 juli 2006 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
stroekie had natuurlijk wel gelijk ik ben vooral bezig geweest met rennen en verzorgen, maar goed dat zit nou eenmaal in mijn aard he....
kuch..![]()
Misschien houdt hij niet van hetero'squote:Op zondag 23 juli 2006 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan voor jou de schone taak om hem terug hier het topic in te lokken![]()
Ik heb vanalles. Wat wil je hebben? hetero's? Homo's? Lesbo's? Of for crying out loud zelfs bisexuelen?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Misschien houdt hij niet van hetero's
Hoe zit t met jullie kennissen-/vriendengroepen? Gaan jullie voornamelijk met hetero's of met homo's om?![]()
Mallerdquote:Op zondag 23 juli 2006 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vanalles. Wat wil je hebben? hetero's? Homo's? Lesbo's? Of for crying out loud zelfs bisexuelen?
quote:
Nils Petter Molvær, Norwegian trumpet player, composer and producer, connects multiple music styles - jazz, ambient, house, electronic and break beats, as well as elements from hip hop, rock and pop music - and effortlessly melts them into convincing soundscapes of deep intensity.
1. Frozen
2. Marrow
3. Little India
4. Kakonita
5. Sauna
6. Simply so
7. Hurry slowly
8. Solid ether
Ach hetero's. Ze hebben wel iets. Vooral de "typische stratums eind hetero".quote:Op zondag 23 juli 2006 16:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mallerd
Ik heb t tegenwoordig niet echt op hetero's, maar dat zal wel een fase zijn. Is dat vreemd? Zo nee, mooi. Zo ja, dan moet ik denk ik maar vertellen waarom ik die 'afkeer' heb.
Zoiets, maar dan nét iets andersquote:Op zondag 23 juli 2006 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach hetero's. Ze hebben wel iets. Vooral de "typische stratums eind hetero".
Of die nou typisch stratums eind is of dat het gewoon typisch hetero is of iets anders geen idee, maar het zijn van die gastjes die de hele avond ruig naar geile wijven lopen te roepen, zat worden, wijven toeroepen en toefluiten, maar er op af stappen ... ho maar.
Van die ruige blafbekken die de moord schijten van een beetje tiet en een echte vrouw, maar er wel de wildste verhalen over hebben. Die roepen "vuile homoooooo"maar die als ze zat zijn erg flauw hun vrienden gaan zitten droogneuken.
Van die hetero's in een te flashy shirt met dikke kettingen. Van die "mannen" die zichzelf helemaal kotsend klem zuipen en daarmee denken dat ze ruig zijn. Van die gastjes die daardoor overduidelijk nooit een vriendin hbben gehad maar die wel, in hun verhalen, de ene na de andere poes schraalgeneukt hebben.
Ja. Van die. Die vind ik toch zó woest aantrekkelijk
(maar er zijn natuurlijk ook mooie leuke spontane lekkere lieve openminded schoolvoorbeelden van de gezellige hetero)
Coupling is wel geinigquote:Op zondag 23 juli 2006 17:37 schreef wonderer het volgende:
Nadat ik het hele eerste seizoen van Coupling heb gekeken, heb ik het ook wel weer even gehad met hetero's, ja.
Het is een broeierige dag, al begint het nu lekker te waaienquote:Op zondag 23 juli 2006 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben vreselijk moe.. ik heb niks te doen.. ik zweet me te pletter.. enz enz..
quote:
quote:
Ben er een aantal ana het kijken via youtube maar ik word er alleen maar jaloers vanquote:Op zondag 23 juli 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Travis
En Steph, jij moet echt SYTYCD gaan kijken/downloaden..t is zoo leuk
Het is zoo toffig..quote:Op zondag 23 juli 2006 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er een aantal ana het kijken via youtube maar ik word er alleen maar jaloers van
Misschien kun je er iets aan laten doen. Ze zijn zó knap tegenwoordig.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Van die. Die vind ik toch zó woest aantrekkelijk
Die lompe boerende stratum hetero's ja?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien kun je er iets aan laten doen. Ze zijn zó knap tegenwoordig..
Hmmz... Ach ja. Ieder z'n afwijking. Ik heb een zwak, moet ik eerlijk bekennen, voor jongens die Ajuu als preppie zou bestempelen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die lompe boerende stratum hetero's ja?
Omdat aziaatjes sowieso al raar zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat zijn veel van die aziatisxhe sterren toch extreeeem vrouwelijk
http://www.youtube.com/watch?v=j1KgQ46uhHQ&search=so%20you%20think%20you%20can%20dance
(ja het zijn allemaal jongens, behalve dat kind in de opening)
quote:
mag je morgen weer fijn in streep motief in het bank gebouw met airco zitten ?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:50 schreef BB_Koning het volgende:
Doei homo's![]()
:w
Ik moet morgen werken, ik haat werken, nee, eigenlijk haat ik vroeg opstaan![]()
Trailer gezien. Lijkt me erg mooi.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Brick.
'k Weet niet of het de 8,2 op imdb waard was, maar het was zeker wel een okay film..
ik vind het met deze temperatuur nog geen keuze hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Slapen is een keuze.
Wat is er mis met 18 graden?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind het met deze temperatuur nog geen keuze hoor![]()
ja maar ik heb hier de slaapkamer niet verbouwdquote:Op zondag 23 juli 2006 23:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat is er mis met 18 graden?
Sweet Dreams Ang3lquote:Op maandag 24 juli 2006 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Hier is het zo'n 28 graden in de huiskamer en ik denk zo'n 24 in de slaapkamer dan.
Kan ik best in slapen, en dat ga ik nu dus ook doen
is er nu weer een nieuwe episode aan die ellende toegevoegd ?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef Jerruh het volgende:
het is hier koel!
heerlijk!
maar ja, ben even naar mijn ouders gevlucht in verband met medebewoner...
Jij ging morgen toch in je Silas vermomming, of is dat toch nog wat rechtgetrokken met dat blonderen ?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh crap roze maandag morgen... welke fokkers gaan me ontlopen of willen me niet kennen?
het is voorlopig nog lang niet over...quote:Op maandag 24 juli 2006 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er nu weer een nieuwe episode aan die ellende toegevoegd ?
He hallo u is weer terugquote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef min6 het volgende:
DennisMoore, doe jij nogsteeds taalfouten corrigeren?
Zo leuk was dat altijd, op IRC.
Maargoed.
Tijd om gebanned te worden hier.
"De moderators zijn nazi's!!"
of anders:
Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks
dat is dan meer dan KUTquote:Op maandag 24 juli 2006 00:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is voorlopig nog lang niet over...
hij wordt er waarschijnlijk ook snel uitgelazerd, maar dit heeft een staartje...quote:Op maandag 24 juli 2006 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is dan meer dan KUT
dat die malloot het dan zover heeft weten te krijgen dat jij nu elders bent, in plaats van dat hij er per direct uitgelazerd wordt
Nou sterkte dan maarquote:Op maandag 24 juli 2006 00:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij wordt er waarschijnlijk ook snel uitgelazerd, maar dit heeft een staartje...
morgen!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou sterkte dan maar
en ik hoop dat je weer snel terug kan naar je nieuwe stulpje
De duur van mijn verblijf alhier hangt volledig af van de moderators.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
He hallo u is weer terug
er waren vanmiddag hier al mensen die riepen dat u slechts eenmalig hier zou posten als gevolg van het gezelschap waar u gisteren te gast was
Jij vindt jezelf wel uitermate grappig he jochie?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:01 schreef min6 het volgende:
ghiihiiiii
Dat zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 24 juli 2006 01:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
he's a bleedin' gingerhead!
without eyebrows!
Graag een beetje respect.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
he's a bleedin' gingerhead!
without eyebrows!
Nee jij bent lekker respectvolquote:Op maandag 24 juli 2006 01:34 schreef min6 het volgende:
[..]
Graag een beetje respect.
Ik heb je vader nog gekend, hij kocht zoethout voor een cent.
Ik zag je moeder touwtje springen.
wim waarom moet dit weer bij je lijstje van overwinningenquote:Op maandag 24 juli 2006 01:34 schreef min6 het volgende:
[..]
wat laat je mijn hersencelletjes nog hard werken in deze temperatuur op dit onchristlijke uurquote:Op maandag 24 juli 2006 02:06 schreef davidov het volgende:
http://www.tenthdimension.com/flash2.php
super tof.
Bij een kennis toffe Britse serie gekekenquote:Op maandag 24 juli 2006 04:22 schreef wonderer het volgende:
CDP! Wat doe jij zo laat nog wakker joh?
Welke series?quote:Op maandag 24 juli 2006 04:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij een kennis toffe Britse serie gekekenen nu even mail sjekken en zo maar weer andere series kijken
Gawd , I'm addicted!
Shameless net.quote:
Is 't nou alwéér bonje?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef Jerruh het volgende:
het is hier koel!
heerlijk!
maar ja, ben even naar mijn ouders gevlucht in verband met medebewoner...
Gedraag je!quote:Op maandag 24 juli 2006 01:34 schreef min6 het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk, althans de kinderen van Frankquote:Op maandag 24 juli 2006 04:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Shameless net.
Nu denk CSI even afkijken of een pilot
Nee johquote:Op maandag 24 juli 2006 07:54 schreef min6 het volgende:
Hm ik merk dat er meer voor nodig is om hier gebanned te worden.
Toegegeven, ik was in de veronderstelling dat dat sneller ging op Fok.
Nou dan laat maar!!!
zo ze hebben je wel veel om handen gegeven daarquote:Op maandag 24 juli 2006 10:52 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb maar 8 uur geslapen vandaag, mn spieren zijn nog wat opgezwollen, ik ben niet goed uitgerust.
Er zijn mensen die trainen voor opgezwollen spierenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:52 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb maar 8 uur geslapen vandaag, mn spieren zijn nog wat opgezwollen, ik ben niet goed uitgerust.
en luie mensen laten het trainen achterwege en nemen af en toe een shotjequote:Op maandag 24 juli 2006 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn mensen die trainen voor opgezwollen spieren.
scherpquote:Op maandag 24 juli 2006 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn mensen die trainen voor opgezwollen spieren.
van roken blijf je slank, maar je krijgt een lelijke huidquote:Op maandag 24 juli 2006 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en luie mensen laten het trainen achterwege en nemen af en toe een shotje
maar onze BB_Koning is niet lui hoor![]()
Ik ga iedereen in Tilburg ontlopen. Ik kom namelijk niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh crap roze maandag morgen... welke fokkers gaan me ontlopen of willen me niet kennen?
Na Erik hier gekregen te hebben, heb ik de smaak te pakken en ben ik weer volop aan het wervenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hallo homo
Kom eens een kijkje nemen: [HOMO] #1753 - Vandaag is Roze, kleur van je ogen...
zo nu en dan wat gerel, maar altijd gezellig![]()
Wie probeer je over te halen dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Na Erik hier gekregen te hebben, heb ik de smaak te pakken en ben ik weer volop aan het werven![]()
Welk vriendje?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:30 schreef TehRockstar het volgende:
CDP, hoe gaat het met je vriendje?
Dat van mij was ook maar een gelukstrefferquote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Na Erik hier gekregen te hebben, heb ik de smaak te pakken en ben ik weer volop aan het werven![]()
I bloody wishquote:Op maandag 24 juli 2006 13:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een vriendje had.
Nee.. je moet lekker in het donker in een hoekje blijven zitten. Da's pas fijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
eigenlijk heb ik helemaal geen zin om in die drukte rond te lopen
Wie is er dan in Tilburg?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I bloody wish
En hoeissie met jou? Jij ook niet naar Tilburg?
dan reserveer je vanaf nu direct gewoon een barkruk in de biertentquote:Op maandag 24 juli 2006 13:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
eigenlijk heb ik helemaal geen zin om in die drukte rond te lopen
Er is iets met roze in Tilburg.quote:
heel veel homo's met een kermis ofzoquote:
Het zal ook wel een bepaald publiek zijn dat daardoor aangetrokken wordt.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
heel veel homo's met een kermis ofzo
Ik ga zo weer fijn series kijken met een vriendin..beter dan rondhupsen tussen lelijke/oude/hysterische/opdringerige homo-menschen
Ofzoiets.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het zal ook wel een bepaald publiek zijn dat daardoor aangetrokken wordt.
Ze bevallen uitstekend.quote:
ja de kermisklanten met fijne accordeonmuziekjesquote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het zal ook wel een bepaald publiek zijn dat daardoor aangetrokken wordt.
oh oh, jij geraffineerd wichtquote:Op maandag 24 juli 2006 14:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze bevallen uitstekend.
En ik ben aan een groot offensief bezig om mijn eerste échte vriendje in mijn net te sluiten.
Whuzzat?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze bevallen uitstekend.
En ik ben aan een groot offensief bezig om mijn eerste échte vriendje in mijn net te sluiten.
hij komt hier niet omdat hij het hier leuk of interessant vindt, maar puur om gebanned te worden, sommige mensen houden er vreemde hobby's op naquote:Op maandag 24 juli 2006 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh
gewoon lekker rebels blijven hoor![]()
Heel leukquote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whuzzat?
Vertel.. hoe leuk issie?
dan moet hij toch nog beter zijn best doen hoor!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij komt hier niet omdat hij het hier leuk of interessant vindt, maar puur om gebanned te worden, sommige mensen houden er vreemde hobby's op na
Omschrijf hem eensch danquote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heel leuk
Blijkbaar hebben sommige mensen een ander idee van het begrip 'vriendje' dan ik.
Dat kan niet!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omschrijf hem eensch dan
Hoe oud, waarvandaan, wat zijn z'n hobbies?
Kijk eens in de spiegel?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
heel veel homo's met een kermis ofzo
Ik ga zo weer fijn series kijken met een vriendin..beter dan rondhupsen tussen lelijke/oude/hysterische/opdringerige homo-menschen
Doe het zelf ook eens? Dorpsnicht.quote:
Waarom niet?quote:
Gedaan. Ik zie er best okay uit, zo uit bed gestommeld.quote:
Ik geef het ook ruiterlijk toequote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doe het zelf ook eens? Dorpsnicht.
Nee, misschien, nee.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom niet?
Leest ie mee? Ken ik m? Ben je onzeker erover?
Jezus wat ben jij gevat. Dat jij nog geen vriendje hebt...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef TehRockstar het volgende:
Doe het zelf ook eens? Dorpsnicht.
Juistquote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals ik gehoord heb komt er een groot publiek naar Tilburg, zowel oud als jong, knap en lelijk, man en vrouw, oud en jong.
Ik geil wel op zulk soort gevatte jongensquote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij gevat. Dat jij nog geen vriendje hebt...
Ja, hallo, met dit soort info kunnen we niet meer generaliseren, he!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals ik gehoord heb komt er een groot publiek naar Tilburg, zowel oud als jong, knap en lelijk, man en vrouw, oud en jong.
quote:
Ja, je weet wel, de enige eigenschap die je nodig hebt om een vriendje te krijgen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij gevat. Dat jij nog geen vriendje hebt...
He, nou heb ik het zeker weer verpestquote:Op maandag 24 juli 2006 14:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, hallo, met dit soort info kunnen we niet meer generaliseren, he!
Ken jij maar één mens?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]![]()
Dat zou er maar 1 kunnen zijn dan, denk ik
ach ik ben er nog nooit geweest, moet er toch een keer geweest zijn erover te kunnen oordelenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, de enige eigenschap die je nodig hebt om een vriendje te krijgen.
Ik wist niet dat hier zoveel Roze Maandag-sympathisanten waren.
Tuurlijk, i'm a social reject.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ken jij maar één mens?
Jij kent hem viaviaviaviavia
Veel plezier.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ach ik ben er nog nooit geweest, moet er toch een keer geweest zijn erover te kunnen oordelen![]()
Zeg, waarom is jouw gee.nl foetsie?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef TehRockstar het volgende:
Jij kent hem viaviaviaviavia
Mja, komt vast wel goed. Hij schijnt een voorkeur voor blonde jongetjes te hebben.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk, i'm a social reject.
Maar ik hoop voor je dat t lukt!
Candide?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg, waarom is jouw gee.nl foetsie?
Dat komt omdat je dom bent.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, je weet wel, de enige eigenschap die je nodig hebt om een vriendje te krijgen.
Dat zonder twijfel.quote:
Je hebt een IQ test afgenomen?quote:
dat vergroot je herkenbaarheid wel enormquote:Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef Vlarp het volgende:
Nou, mensjes, ik ga in m'n roze tutu naar de kermis..
daaag!
Zelfkennisquote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef TehRockstar het volgende:
Dat zonder twijfel.
Zou je niet eens aan het werk moeten? [afbeelding]
Roze maandag is echt niet alleen voor homo's hoor. D'r lopen genoeg gezinnen rond. Juist vanwege de sfeer is het daarom ook nog eens de drukste dag van de kermis.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Domheid is niet per se aan IQ af te lezen, dus die test heb ik daarvoor helemaal niet nodig.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je hebt een IQ test afgenomen?
Nou elke dag Vlarp in een roze tutu is dan weer net iets te veel van het goede hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Another gay day in [HOMO].
Of je bent gewoon je leesbril vergetenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Domheid is niet per se aan IQ af te lezen, dus die test heb ik daarvoor helemaal niet nodig.
Nouja, laten we hopen dat ik met mijn domme hoofdje ooit nog een fatsoenlijke baan krijg en dat ik over 15 jaar niet op een kantoortje zit om kinderen af te katten op een forum.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Domheid is niet per se aan IQ af te lezen, dus die test heb ik daarvoor helemaal niet nodig.
Warre het niet dat ik prima zonder bril kan lezen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of je bent gewoon je leesbril vergeten
Hoeveel weken nog tot je pensioen? Dat zegt je scheurkalender vast wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Warre het niet dat ik prima zonder bril kan lezen.
Behalve Chinees dan, ofzo...
Mijn scheurkalender gaat maar tot het eind van dit jaar. Mijn pensioen is nog wat weken later...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoeveel weken nog tot je pensioen? Dat zegt je scheurkalender vast wel.![]()
Mja, caissières krijgen geen kantooortje, dus ik denk dat je daar niet over in hoeft te zitten.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef TehRockstar het volgende:
Nouja, laten we hopen dat ik met mijn domme hoofdje ooit nog een fatsoenlijke baan krijg en dat ik over 15 jaar niet op een kantoortje zit om kinderen af te katten op een forum.
ach ja lange teentjes en ego, en nichtjes zijn vaak wel goed in het azijnpissenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik me af en toe wel afvraag, is het zo lastig hier om elkaars mening gewoon ook zonder verwijten te accepteren, ookal zijn ze verschillend? Want er wordt hier niet echt vaak een gewone discussie gevoerd, meestal komen er wel heel wat venijnige woordkeuzes uit de kast.
Bah, wat ben je toch een vals kreng. Kunnen we niet gewoon vriendjes zijn?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, caissières krijgen geen kantooortje, dus ik denk dat je daar niet over in hoeft te zitten.
Jij bent soms ook wel een beetje een valsig krengetjequote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Bah, wat ben je toch een vals kreng. Kunnen we niet gewoon vriendjes zijn?
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent soms ook wel een beetje een valsig krengetje.
Ik denk dat vadsig iets is waar TRS niet snel mee in verband wordt gebrachtquote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moest lachen
ik las namelijk eerst vadsig![]()
![]()
Dat slaat inderdaad meer op andere fokkersquote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat vadsig iets is waar TRS niet snel mee in verband wordt gebracht.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik kon zingen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
Bah, wat ben je toch een vals kreng. Kunnen we niet gewoon vriendjes zijn?
Had je echt tien minuten nodig om dat te bedenken?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik kon zingen.
schat het zijn nichten en zo doen nichten datquote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik me af en toe wel afvraag, is het zo lastig hier om elkaars mening gewoon ook zonder verwijten te accepteren, ookal zijn ze verschillend? Want er wordt hier niet echt vaak een gewone discussie gevoerd, meestal komen er wel heel wat venijnige woordkeuzes uit de kast.
Nee, ik had 10 minuten nodig om me even te douchen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef TehRockstar het volgende:
Had je echt tien minuten nodig om dat te bedenken?
Maar het is niet tof, enzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schat het zijn nichten en zo doen nichten dat
Discussiëren is met sommigen hier gewoon totaal niet interessant omdat ze niet met behoorlijke argumenten kunnen komen. Dus dan heb ik al snel zoiets van: laat maar.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is niet tof, enzo.
Hoewel ik soms wl zin heb om een beetje te rellen, maar hier is het bijna elke dag wel raak.
we love the bitchfightsquote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schat het zijn nichten en zo doen nichten dat
in het nieuws was deze week dat vrouwen op het strand ook erg oordelend/veroordelend bezig zijn, zo zijn veel homo's ook ze gunnen elkaar het licht in de ogen nietquote:Op maandag 24 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is niet tof, enzo.
Hoewel ik soms wl zin heb om een beetje te rellen, maar hier is het bijna elke dag wel raak.
want daardoor hebben ze het idee om weer een concurent uitgeschakeld te hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in het nieuws was deze week dat vrouwen op het strand ook erg oordelend/veroordelend bezig zijn, zo zijn veel homo's ook ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Wat moet jij een enerverende zaterdagavond gehad hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef min6 het volgende:
Zo
Toch maar even naar dat roze gedoe daar in Tilburg geweest.
Wat denk je?
Zie ik daar toch Henk Krol een Poolse jongen (geschatte leeftijd 12) uitwonen achter Grand Café De Lollipop!
Dus ik zeg 'Henk, moet dat nou?'
'Ja' zegt ie, 'dat moet.'
Noujaaaaa!!!!
Hoe weet je dat 'ie Pools was?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef min6 het volgende:
Zo
Wat denk je?
Zie ik daar toch Henk Krol een Poolse jongen (geschatte leeftijd 12) uitwonen achter Grand Café De Lollipop!
Noujaaaaa!!!!
Je broertje moest ook aan z'n trekken komen?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef min6 het volgende:
Zo
Wat denk je?
Noujaaaaa!!!!
Gaarne een beetje respect voor mij.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je broertje moest ook aan z'n trekken komen?
Verdien het maar.quote:
ik zie dat je aan grondige waarneming ter plaatste hebt gedaanquote:Op maandag 24 juli 2006 15:23 schreef min6 het volgende:
Hij had een tatoo van de poolse vlag tussen z'n anus en z'n scrotum.
Ik wil graag een hartig woordje met jou spreken op mijn kantoortje.quote:
Doe de groeten aan m'n pa. Oh nee wacht, die's dood.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:30 schreef min6 het volgende:
[..]
Ik wil graag een hartig woordje met jou spreken op mijn kantoortje.
Ik heb je vader nog gekend, hij kocht zoethout voor een cent
Ik zag je moeder touwtjespringen
Hij heeft gewoon meegedaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:25 schreef Stroekie het volgende:
ik zie dat je aan grondige waarneming ter plaatste hebt gedaan![]()
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hallo homo
Kom eens een kijkje nemen: [HOMO] #1753 - Vandaag is Roze, kleur van je ogen...
zo nu en dan wat gerel, maar altijd gezellig![]()
Die constatering had Erik ook al gedaan. Je loopt achter...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef min6 het volgende:
Met jou wil ik ook een gesprek op mijn kantoortje, Nathan.
Sjonge jonge
Geen fatsoen hier.
Ik hoef geen gesprekjes in m'n kantoorquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die constatering had Erik ook al gedaan. Je loopt achter...
Je hebt niet eens een kantoor!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef geen gesprekjes in m'n kantoor.
Niemand die het van je af wil pakken. Wees gerust.quote:
Dan is het maar goed dat ik geen gesprekjes wil, niet?quote:
Hangt er vanaf waar je ze anders wilt voeren. Als het achter de Lollipop wordt, sla ik sowieso over.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan is het maar goed dat ik geen gesprekjes wil, niet?
Drama-nicht.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef min6 het volgende:
Luister.
Dit begint me te irriteren.
Ik wil met iedereen in dit topic een gesprek in mijn kantoortje.
Een voor een.
Op deze manier kan ik niet werken, stelletje fatsoenslozen idioten!
't Is ook een manier om iemand te ontmoeten...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef min6 het volgende:
Luister.
Een voor een.
En wat gaan we bespreken dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef min6 het volgende:
Luister.
Een voor een.
Ah, dus ik kan jou aanvoeren als reden dat ik die redactieborrels mijd.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef min6 het volgende:
En die celebritydeskundige van Expreszo als eerste.
Wij zijn trouwens collega's, wat vind je daar van.
waar uit ?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
ongeloofelijk maar waar er komt een nieuw rocky deel uit
Fijn. Leuk. Hilarisch.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef min6 het volgende:
Haha.
De laatste ben ik ook niet geweest.
Maar dat komt omdat ik die dag te horen kreeg dat ik HIV+ was.
Grapjuhhhhhhhhhhhhhh!
Relax mensuh, ik ben nog nie weggg!!! Je weet tog
Niet echt. Heb je het door? Minkukel.quote:
dat is niet het eerste wat mij te binnen schiet als ik rocky leesquote:
Sarcasme.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:51 schreef min6 het volgende:
Wat nou niet echt?
Ik snap jou niet.
Eerst ben je enthousiast en vind je mij super leuk enzo weetjewel, en dan opeens niet meer?
Vreeeeeeeemde mensen hoor, in dit topic.
Alleen DennisMoore vindt ik te pruimen.
(Oh nee, vind!)
and I'm damned proud of thatquote:Op maandag 24 juli 2006 15:56 schreef TehRockstar het volgende:
Het blijkt inderdaad dat alle mensen met rood haar idioot zijn.
Doe ze de groeten! Ik ben er over 2 weken weer.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:57 schreef min6 het volgende:
En gefeliciteerd, jij hebt het eerste telefoontje naar het meldpunt discriminatie te pakken.
Nog meer liefhebbers?
Ik laat jullie allemaal opsluiten!!!!!!!!
nee niet met z'n alle in zo'n eng donker hokje met traliesquote:Op maandag 24 juli 2006 15:57 schreef min6 het volgende:
En gefeliciteerd, jij hebt het eerste telefoontje naar het meldpunt discriminatie te pakken.
Nog meer liefhebbers?
Ik laat jullie allemaal opsluiten!!!!!!!!
Eerst vond ik je acceptabel, nu vind ik je stomquote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef min6 het volgende:
Maar dat komt omdat ik die dag te horen kreeg dat ik HIV+ was.
Ik dacht dat het bruinig was.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hebt al tig foto's gezien van mijn electronsiche feauteaualbum![]()
Ja jij mag nog niet komen. Jij bent niet oudquote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
..beter dan rondhupsen tussen lelijke/oude/hysterische/opdringerige homo-menschen
Daarom ben ik toch ook gewoon thuis?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij mag nog niet komen. Jij bent niet oud
En jij gunt je zinnen vrijwel nooit hoofdletters en interpunctie-tekensquote:Op maandag 24 juli 2006 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in het nieuws was deze week dat vrouwen op het strand ook erg oordelend/veroordelend bezig zijn, zo zijn veel homo's ook ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Ja je voldeed maar aan 4 van de 6quote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarom ben ik toch ook gewoon thuis?
Je hebt door dat je zelf ook betrokken bent?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:00 schreef min6 het volgende:
Zo.
Telefoontje gepleegd.
Best vriendelijk, die vrouw. Ze zei dat ze een onderzoek zouden instellen en alle betrokkenen strafrechtelijk gingen vervolgen.
Goed bezig min6, denk ik dan.
En wie garandeert ons dat je je haar niet verft?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef Stroekie het volgende:
en jij hebt al tig foto's gezien van mijn electronsiche feauteaualbum![]()
Wordt nog een hele orgie in dat kantoorquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef min6 het volgende:
Met jou wil ik ook een gesprek op mijn kantoortje, Nathan.
Sjonge jonge
Geen fatsoen hier.
In dit discriminatieschandaal?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt door dat je zelf ook betrokken bent?
Zeg eens, wat is mijn aandeel in dit geheelquote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef min6 het volgende:
[..]
In dit discriminatieschandaal?
No way.
Ik heb namelijk niets tegen roodharigen.
Dus jullie zien de proces-verbaaltjes wel komen.
Jij dient de klacht in, ergo, je bent betrokken. Sterker nog, die dame die iedereen wil vervolgen is daarmee zelf ook betrokken.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef min6 het volgende:
In dit discriminatieschandaal?
No way.
Ik heb namelijk niets tegen roodharigen.
Dus jullie zien de proces-verbaaltjes wel komen.
Ik voldoe nooit aan alle eisen, die conclusie heb ik al jaren terug getrokkenquote:
23.1156%quote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eens, wat is mijn aandeel in dit geheel.
quote:
dat komt pas in zicht als het straks grijs van de zorgen gaat wordenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
En wie garandeert ons dat je je haar niet verft?
Toch vreemd dat een merk als Schwarzkopf diverse kleuren haarverf verkoopt...quote:Op maandag 24 juli 2006 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Heb ik ook ooit gehad hoor
(Dark-Red, Live, Schwarzkopf)
*ijsklontje aangeef*quote:Op maandag 24 juli 2006 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Auw auw auw, brandblaar op mijn vinger omdat ik de wierook uitkneep zonder mijn vingers eerst nat te maken
auw auw auw
Had ik eerder moeten hebbenquote:
Onthouden: altijd onder de koude kraan. Lauw schijnt zelfs nog beter te zijn, dus dat komt goed uit met dit weer...quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Had ik eerder moeten hebben
Ik dnek het valt reuze mee dus mijn vinger in m'n mond stoppen is meer dan genoeg i.p.v. een koude kraan .... brandblaar ... niet dus.
Ik hoop maar dat dat probleem over 3 a 4 weken is opgelostquote:Op maandag 24 juli 2006 16:49 schreef Ang3l het volgende:De douchebak lekt nog steeds.
Waarom lossen dat soort dingen zichzelf nou nooit op?!
want ik woon hier zover vandaanquote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ik ga maar eens effe collecteren, heb er geen f*ck zin in, maar het is voor het goede doel en ik zie weer bekenden vanavond dus:
MAG IK VAN U EEN GIFT MENEER IK ZOU ER ZO DANKBAAR VOOR ZIJN
MAG IK VAN U EEN GIFT MENEER; MAG HET MENEER OH WAT FIJN
Ik eis dit jaar gratis heul veul wuppies want suna's monitor van d'r PC mot volgeplakt zijn voor ze terugkomt (hetgeen op maandag plaatsvindt)quote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ik ga maar eens effe collecteren, heb er geen f*ck zin in, maar het is voor het goede doel en ik zie weer bekenden vanavond dus:
Eef is om half 6 hier, eten, naar het station en hup naar Tilburgquote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef wonderer het volgende:
Mannen
Waarom zijn jullie niet in Tilburg? Jullie moeten ook voor mij lol maken want ik wou ook
Okee dan. Ik denk met plezier terug aan vorig jaar toen ik je voor het eerst heel kort ontmoettequote:Op maandag 24 juli 2006 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eef is om half 6 hier, eten, naar het station en hup naar Tilburg
Ja anders moeten we dweilen en zwoegen en worden we weer vies en dan moeten we weer douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat probleem over 3 a 4 weken is opgelost![]()
![]()
Was dat vorig jaar of het jaar daarvoor?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee dan. Ik denk met plezier terug aan vorig jaar toen ik je voor het eerst heel kort ontmoette
wat niet is kan nog komen Wondererquote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef wonderer het volgende:
Mannen
Waarom zijn jullie niet in Tilburg? Jullie moeten ook voor mij lol maken want ik wou ook
Vorig jaar. Ik kom hier pas sinds april vorig jaar dus daarvoor kon nietquote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar of het jaar daarvoor?
Ow okquote:Op maandag 24 juli 2006 17:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vorig jaar. Ik kom hier pas sinds april vorig jaar dus daarvoor kon niet
volgende keer gewoon Croma gebruikenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Koken met olie maar zonder shirt is niet aan te raden
Straks moet ik met mijn hele lijf onder de lauwe kraan
iew, ik heb een afkeer van vetquote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer gewoon Croma gebruiken![]()
Dit is een algemene opmerking, dus niet persoonlijk opvatten ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ach, als we te moe worden van dat gezwoeg, dan hebbenw e altijd nog de paarse kamer en het kingsize bedquote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja anders moeten we dweilen en zwoegen en worden we weer vies en dan moeten we weer douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |