is er nu weer een nieuwe episode aan die ellende toegevoegd ?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef Jerruh het volgende:
het is hier koel!
heerlijk!
maar ja, ben even naar mijn ouders gevlucht in verband met medebewoner...
Jij ging morgen toch in je Silas vermomming, of is dat toch nog wat rechtgetrokken met dat blonderen ?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh crap roze maandag morgen... welke fokkers gaan me ontlopen of willen me niet kennen?
het is voorlopig nog lang niet over...quote:Op maandag 24 juli 2006 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er nu weer een nieuwe episode aan die ellende toegevoegd ?
He hallo u is weer terugquote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef min6 het volgende:
DennisMoore, doe jij nogsteeds taalfouten corrigeren?
Zo leuk was dat altijd, op IRC.
Maargoed.
Tijd om gebanned te worden hier.
"De moderators zijn nazi's!!"
of anders:
Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks Desperate Houswifes Sucks
dat is dan meer dan KUTquote:Op maandag 24 juli 2006 00:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is voorlopig nog lang niet over...
hij wordt er waarschijnlijk ook snel uitgelazerd, maar dit heeft een staartje...quote:Op maandag 24 juli 2006 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is dan meer dan KUT
dat die malloot het dan zover heeft weten te krijgen dat jij nu elders bent, in plaats van dat hij er per direct uitgelazerd wordt
Nou sterkte dan maarquote:Op maandag 24 juli 2006 00:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij wordt er waarschijnlijk ook snel uitgelazerd, maar dit heeft een staartje...
morgen!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou sterkte dan maar
en ik hoop dat je weer snel terug kan naar je nieuwe stulpje
De duur van mijn verblijf alhier hangt volledig af van de moderators.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
He hallo u is weer terug
er waren vanmiddag hier al mensen die riepen dat u slechts eenmalig hier zou posten als gevolg van het gezelschap waar u gisteren te gast was
Jij vindt jezelf wel uitermate grappig he jochie?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:01 schreef min6 het volgende:
ghiihiiiii
Dat zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 24 juli 2006 01:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
he's a bleedin' gingerhead!
without eyebrows!
Graag een beetje respect.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
he's a bleedin' gingerhead!
without eyebrows!
Nee jij bent lekker respectvolquote:Op maandag 24 juli 2006 01:34 schreef min6 het volgende:
[..]
Graag een beetje respect.
Ik heb je vader nog gekend, hij kocht zoethout voor een cent.
Ik zag je moeder touwtje springen.
wim waarom moet dit weer bij je lijstje van overwinningenquote:Op maandag 24 juli 2006 01:34 schreef min6 het volgende:
[..]
wat laat je mijn hersencelletjes nog hard werken in deze temperatuur op dit onchristlijke uurquote:Op maandag 24 juli 2006 02:06 schreef davidov het volgende:
http://www.tenthdimension.com/flash2.php
super tof.
Bij een kennis toffe Britse serie gekekenquote:Op maandag 24 juli 2006 04:22 schreef wonderer het volgende:
CDP! Wat doe jij zo laat nog wakker joh?
Welke series?quote:Op maandag 24 juli 2006 04:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij een kennis toffe Britse serie gekekenen nu even mail sjekken en zo maar weer andere series kijken
Gawd , I'm addicted!
Shameless net.quote:
Is 't nou alwéér bonje?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef Jerruh het volgende:
het is hier koel!
heerlijk!
maar ja, ben even naar mijn ouders gevlucht in verband met medebewoner...
Gedraag je!quote:Op maandag 24 juli 2006 01:34 schreef min6 het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk, althans de kinderen van Frankquote:Op maandag 24 juli 2006 04:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Shameless net.
Nu denk CSI even afkijken of een pilot
Nee johquote:Op maandag 24 juli 2006 07:54 schreef min6 het volgende:
Hm ik merk dat er meer voor nodig is om hier gebanned te worden.
Toegegeven, ik was in de veronderstelling dat dat sneller ging op Fok.
Nou dan laat maar!!!
zo ze hebben je wel veel om handen gegeven daarquote:Op maandag 24 juli 2006 10:52 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb maar 8 uur geslapen vandaag, mn spieren zijn nog wat opgezwollen, ik ben niet goed uitgerust.
Er zijn mensen die trainen voor opgezwollen spierenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:52 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb maar 8 uur geslapen vandaag, mn spieren zijn nog wat opgezwollen, ik ben niet goed uitgerust.
en luie mensen laten het trainen achterwege en nemen af en toe een shotjequote:Op maandag 24 juli 2006 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn mensen die trainen voor opgezwollen spieren.
scherpquote:Op maandag 24 juli 2006 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn mensen die trainen voor opgezwollen spieren.
van roken blijf je slank, maar je krijgt een lelijke huidquote:Op maandag 24 juli 2006 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en luie mensen laten het trainen achterwege en nemen af en toe een shotje
maar onze BB_Koning is niet lui hoor![]()
Ik ga iedereen in Tilburg ontlopen. Ik kom namelijk niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh crap roze maandag morgen... welke fokkers gaan me ontlopen of willen me niet kennen?
Na Erik hier gekregen te hebben, heb ik de smaak te pakken en ben ik weer volop aan het wervenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hallo homo
Kom eens een kijkje nemen: [HOMO] #1753 - Vandaag is Roze, kleur van je ogen...
zo nu en dan wat gerel, maar altijd gezellig![]()
Wie probeer je over te halen dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Na Erik hier gekregen te hebben, heb ik de smaak te pakken en ben ik weer volop aan het werven![]()
Welk vriendje?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:30 schreef TehRockstar het volgende:
CDP, hoe gaat het met je vriendje?
Dat van mij was ook maar een gelukstrefferquote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Na Erik hier gekregen te hebben, heb ik de smaak te pakken en ben ik weer volop aan het werven![]()
I bloody wishquote:Op maandag 24 juli 2006 13:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een vriendje had.
Nee.. je moet lekker in het donker in een hoekje blijven zitten. Da's pas fijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
eigenlijk heb ik helemaal geen zin om in die drukte rond te lopen
Wie is er dan in Tilburg?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I bloody wish
En hoeissie met jou? Jij ook niet naar Tilburg?
dan reserveer je vanaf nu direct gewoon een barkruk in de biertentquote:Op maandag 24 juli 2006 13:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
eigenlijk heb ik helemaal geen zin om in die drukte rond te lopen
Er is iets met roze in Tilburg.quote:
heel veel homo's met een kermis ofzoquote:
Het zal ook wel een bepaald publiek zijn dat daardoor aangetrokken wordt.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
heel veel homo's met een kermis ofzo
Ik ga zo weer fijn series kijken met een vriendin..beter dan rondhupsen tussen lelijke/oude/hysterische/opdringerige homo-menschen
Ofzoiets.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het zal ook wel een bepaald publiek zijn dat daardoor aangetrokken wordt.
Ze bevallen uitstekend.quote:
ja de kermisklanten met fijne accordeonmuziekjesquote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het zal ook wel een bepaald publiek zijn dat daardoor aangetrokken wordt.
oh oh, jij geraffineerd wichtquote:Op maandag 24 juli 2006 14:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze bevallen uitstekend.
En ik ben aan een groot offensief bezig om mijn eerste échte vriendje in mijn net te sluiten.
Whuzzat?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze bevallen uitstekend.
En ik ben aan een groot offensief bezig om mijn eerste échte vriendje in mijn net te sluiten.
hij komt hier niet omdat hij het hier leuk of interessant vindt, maar puur om gebanned te worden, sommige mensen houden er vreemde hobby's op naquote:Op maandag 24 juli 2006 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh
gewoon lekker rebels blijven hoor![]()
Heel leukquote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whuzzat?
Vertel.. hoe leuk issie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |