and I'm damned proud of thatquote:Op maandag 24 juli 2006 15:56 schreef TehRockstar het volgende:
Het blijkt inderdaad dat alle mensen met rood haar idioot zijn.
Doe ze de groeten! Ik ben er over 2 weken weer.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:57 schreef min6 het volgende:
En gefeliciteerd, jij hebt het eerste telefoontje naar het meldpunt discriminatie te pakken.
Nog meer liefhebbers?
Ik laat jullie allemaal opsluiten!!!!!!!!
nee niet met z'n alle in zo'n eng donker hokje met traliesquote:Op maandag 24 juli 2006 15:57 schreef min6 het volgende:
En gefeliciteerd, jij hebt het eerste telefoontje naar het meldpunt discriminatie te pakken.
Nog meer liefhebbers?
Ik laat jullie allemaal opsluiten!!!!!!!!
Eerst vond ik je acceptabel, nu vind ik je stomquote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef min6 het volgende:
Maar dat komt omdat ik die dag te horen kreeg dat ik HIV+ was.
Ik dacht dat het bruinig was.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hebt al tig foto's gezien van mijn electronsiche feauteaualbum![]()
Ja jij mag nog niet komen. Jij bent niet oudquote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
..beter dan rondhupsen tussen lelijke/oude/hysterische/opdringerige homo-menschen
Daarom ben ik toch ook gewoon thuis?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij mag nog niet komen. Jij bent niet oud
En jij gunt je zinnen vrijwel nooit hoofdletters en interpunctie-tekensquote:Op maandag 24 juli 2006 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in het nieuws was deze week dat vrouwen op het strand ook erg oordelend/veroordelend bezig zijn, zo zijn veel homo's ook ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Ja je voldeed maar aan 4 van de 6quote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarom ben ik toch ook gewoon thuis?
Je hebt door dat je zelf ook betrokken bent?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:00 schreef min6 het volgende:
Zo.
Telefoontje gepleegd.
Best vriendelijk, die vrouw. Ze zei dat ze een onderzoek zouden instellen en alle betrokkenen strafrechtelijk gingen vervolgen.
Goed bezig min6, denk ik dan.
En wie garandeert ons dat je je haar niet verft?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef Stroekie het volgende:
en jij hebt al tig foto's gezien van mijn electronsiche feauteaualbum![]()
Wordt nog een hele orgie in dat kantoorquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef min6 het volgende:
Met jou wil ik ook een gesprek op mijn kantoortje, Nathan.
Sjonge jonge
Geen fatsoen hier.
In dit discriminatieschandaal?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt door dat je zelf ook betrokken bent?
Zeg eens, wat is mijn aandeel in dit geheelquote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef min6 het volgende:
[..]
In dit discriminatieschandaal?
No way.
Ik heb namelijk niets tegen roodharigen.
Dus jullie zien de proces-verbaaltjes wel komen.
Jij dient de klacht in, ergo, je bent betrokken. Sterker nog, die dame die iedereen wil vervolgen is daarmee zelf ook betrokken.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef min6 het volgende:
In dit discriminatieschandaal?
No way.
Ik heb namelijk niets tegen roodharigen.
Dus jullie zien de proces-verbaaltjes wel komen.
Ik voldoe nooit aan alle eisen, die conclusie heb ik al jaren terug getrokkenquote:
23.1156%quote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eens, wat is mijn aandeel in dit geheel.
quote:
dat komt pas in zicht als het straks grijs van de zorgen gaat wordenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
En wie garandeert ons dat je je haar niet verft?
Toch vreemd dat een merk als Schwarzkopf diverse kleuren haarverf verkoopt...quote:Op maandag 24 juli 2006 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Heb ik ook ooit gehad hoor
(Dark-Red, Live, Schwarzkopf)
*ijsklontje aangeef*quote:Op maandag 24 juli 2006 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Auw auw auw, brandblaar op mijn vinger omdat ik de wierook uitkneep zonder mijn vingers eerst nat te maken
auw auw auw
Had ik eerder moeten hebbenquote:
Onthouden: altijd onder de koude kraan. Lauw schijnt zelfs nog beter te zijn, dus dat komt goed uit met dit weer...quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Had ik eerder moeten hebben
Ik dnek het valt reuze mee dus mijn vinger in m'n mond stoppen is meer dan genoeg i.p.v. een koude kraan .... brandblaar ... niet dus.
Ik hoop maar dat dat probleem over 3 a 4 weken is opgelostquote:Op maandag 24 juli 2006 16:49 schreef Ang3l het volgende:De douchebak lekt nog steeds.
Waarom lossen dat soort dingen zichzelf nou nooit op?!
want ik woon hier zover vandaanquote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ik ga maar eens effe collecteren, heb er geen f*ck zin in, maar het is voor het goede doel en ik zie weer bekenden vanavond dus:
MAG IK VAN U EEN GIFT MENEER IK ZOU ER ZO DANKBAAR VOOR ZIJN
MAG IK VAN U EEN GIFT MENEER; MAG HET MENEER OH WAT FIJN
Ik eis dit jaar gratis heul veul wuppies want suna's monitor van d'r PC mot volgeplakt zijn voor ze terugkomt (hetgeen op maandag plaatsvindt)quote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ik ga maar eens effe collecteren, heb er geen f*ck zin in, maar het is voor het goede doel en ik zie weer bekenden vanavond dus:
Eef is om half 6 hier, eten, naar het station en hup naar Tilburgquote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef wonderer het volgende:
Mannen
Waarom zijn jullie niet in Tilburg? Jullie moeten ook voor mij lol maken want ik wou ook
Okee dan. Ik denk met plezier terug aan vorig jaar toen ik je voor het eerst heel kort ontmoettequote:Op maandag 24 juli 2006 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eef is om half 6 hier, eten, naar het station en hup naar Tilburg
Ja anders moeten we dweilen en zwoegen en worden we weer vies en dan moeten we weer douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat probleem over 3 a 4 weken is opgelost![]()
![]()
Was dat vorig jaar of het jaar daarvoor?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee dan. Ik denk met plezier terug aan vorig jaar toen ik je voor het eerst heel kort ontmoette
wat niet is kan nog komen Wondererquote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef wonderer het volgende:
Mannen
Waarom zijn jullie niet in Tilburg? Jullie moeten ook voor mij lol maken want ik wou ook
Vorig jaar. Ik kom hier pas sinds april vorig jaar dus daarvoor kon nietquote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar of het jaar daarvoor?
Ow okquote:Op maandag 24 juli 2006 17:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vorig jaar. Ik kom hier pas sinds april vorig jaar dus daarvoor kon niet
volgende keer gewoon Croma gebruikenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Koken met olie maar zonder shirt is niet aan te raden
Straks moet ik met mijn hele lijf onder de lauwe kraan
iew, ik heb een afkeer van vetquote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer gewoon Croma gebruiken![]()
Dit is een algemene opmerking, dus niet persoonlijk opvatten ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ach, als we te moe worden van dat gezwoeg, dan hebbenw e altijd nog de paarse kamer en het kingsize bedquote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja anders moeten we dweilen en zwoegen en worden we weer vies en dan moeten we weer douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen waardoor we weer moeten dweilen waardoor we weer moeten douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |