Ik denk dat vadsig iets is waar TRS niet snel mee in verband wordt gebrachtquote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moest lachen
ik las namelijk eerst vadsig![]()
![]()
Dat slaat inderdaad meer op andere fokkersquote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat vadsig iets is waar TRS niet snel mee in verband wordt gebracht.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik kon zingen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
Bah, wat ben je toch een vals kreng. Kunnen we niet gewoon vriendjes zijn?
Had je echt tien minuten nodig om dat te bedenken?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik kon zingen.
schat het zijn nichten en zo doen nichten datquote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik me af en toe wel afvraag, is het zo lastig hier om elkaars mening gewoon ook zonder verwijten te accepteren, ookal zijn ze verschillend? Want er wordt hier niet echt vaak een gewone discussie gevoerd, meestal komen er wel heel wat venijnige woordkeuzes uit de kast.
Nee, ik had 10 minuten nodig om me even te douchen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef TehRockstar het volgende:
Had je echt tien minuten nodig om dat te bedenken?
Maar het is niet tof, enzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schat het zijn nichten en zo doen nichten dat
Discussiėren is met sommigen hier gewoon totaal niet interessant omdat ze niet met behoorlijke argumenten kunnen komen. Dus dan heb ik al snel zoiets van: laat maar.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is niet tof, enzo.
Hoewel ik soms wl zin heb om een beetje te rellen, maar hier is het bijna elke dag wel raak.
we love the bitchfightsquote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schat het zijn nichten en zo doen nichten dat
in het nieuws was deze week dat vrouwen op het strand ook erg oordelend/veroordelend bezig zijn, zo zijn veel homo's ook ze gunnen elkaar het licht in de ogen nietquote:Op maandag 24 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is niet tof, enzo.
Hoewel ik soms wl zin heb om een beetje te rellen, maar hier is het bijna elke dag wel raak.
want daardoor hebben ze het idee om weer een concurent uitgeschakeld te hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in het nieuws was deze week dat vrouwen op het strand ook erg oordelend/veroordelend bezig zijn, zo zijn veel homo's ook ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Wat moet jij een enerverende zaterdagavond gehad hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef min6 het volgende:
Zo
Toch maar even naar dat roze gedoe daar in Tilburg geweest.
Wat denk je?
Zie ik daar toch Henk Krol een Poolse jongen (geschatte leeftijd 12) uitwonen achter Grand Café De Lollipop!
Dus ik zeg 'Henk, moet dat nou?'
'Ja' zegt ie, 'dat moet.'
Noujaaaaa!!!!
Hoe weet je dat 'ie Pools was?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef min6 het volgende:
Zo
Wat denk je?
Zie ik daar toch Henk Krol een Poolse jongen (geschatte leeftijd 12) uitwonen achter Grand Café De Lollipop!
Noujaaaaa!!!!
Je broertje moest ook aan z'n trekken komen?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef min6 het volgende:
Zo
Wat denk je?
Noujaaaaa!!!!
Gaarne een beetje respect voor mij.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je broertje moest ook aan z'n trekken komen?
Verdien het maar.quote:
ik zie dat je aan grondige waarneming ter plaatste hebt gedaanquote:Op maandag 24 juli 2006 15:23 schreef min6 het volgende:
Hij had een tatoo van de poolse vlag tussen z'n anus en z'n scrotum.
Ik wil graag een hartig woordje met jou spreken op mijn kantoortje.quote:
Doe de groeten aan m'n pa. Oh nee wacht, die's dood.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:30 schreef min6 het volgende:
[..]
Ik wil graag een hartig woordje met jou spreken op mijn kantoortje.
Ik heb je vader nog gekend, hij kocht zoethout voor een cent
Ik zag je moeder touwtjespringen
Hij heeft gewoon meegedaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:25 schreef Stroekie het volgende:
ik zie dat je aan grondige waarneming ter plaatste hebt gedaan![]()
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hallo homo
Kom eens een kijkje nemen: [HOMO] #1753 - Vandaag is Roze, kleur van je ogen...
zo nu en dan wat gerel, maar altijd gezellig![]()
Die constatering had Erik ook al gedaan. Je loopt achter...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef min6 het volgende:
Met jou wil ik ook een gesprek op mijn kantoortje, Nathan.
Sjonge jonge
Geen fatsoen hier.
Ik hoef geen gesprekjes in m'n kantoorquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die constatering had Erik ook al gedaan. Je loopt achter...
Je hebt niet eens een kantoor!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef geen gesprekjes in m'n kantoor.
Niemand die het van je af wil pakken. Wees gerust.quote:
Dan is het maar goed dat ik geen gesprekjes wil, niet?quote:
Hangt er vanaf waar je ze anders wilt voeren. Als het achter de Lollipop wordt, sla ik sowieso over.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan is het maar goed dat ik geen gesprekjes wil, niet?
Drama-nicht.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef min6 het volgende:
Luister.
Dit begint me te irriteren.
Ik wil met iedereen in dit topic een gesprek in mijn kantoortje.
Een voor een.
Op deze manier kan ik niet werken, stelletje fatsoenslozen idioten!
't Is ook een manier om iemand te ontmoeten...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef min6 het volgende:
Luister.
Een voor een.
En wat gaan we bespreken dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef min6 het volgende:
Luister.
Een voor een.
Ah, dus ik kan jou aanvoeren als reden dat ik die redactieborrels mijd.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef min6 het volgende:
En die celebritydeskundige van Expreszo als eerste.
Wij zijn trouwens collega's, wat vind je daar van.
waar uit ?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
ongeloofelijk maar waar er komt een nieuw rocky deel uit
Fijn. Leuk. Hilarisch.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef min6 het volgende:
Haha.
De laatste ben ik ook niet geweest.
Maar dat komt omdat ik die dag te horen kreeg dat ik HIV+ was.
Grapjuhhhhhhhhhhhhhh!
Relax mensuh, ik ben nog nie weggg!!! Je weet tog
Niet echt. Heb je het door? Minkukel.quote:
dat is niet het eerste wat mij te binnen schiet als ik rocky leesquote:
Sarcasme.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:51 schreef min6 het volgende:
Wat nou niet echt?
Ik snap jou niet.
Eerst ben je enthousiast en vind je mij super leuk enzo weetjewel, en dan opeens niet meer?
Vreeeeeeeemde mensen hoor, in dit topic.
Alleen DennisMoore vindt ik te pruimen.
(Oh nee, vind!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |