dan moet hij toch nog beter zijn best doen hoor!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij komt hier niet omdat hij het hier leuk of interessant vindt, maar puur om gebanned te worden, sommige mensen houden er vreemde hobby's op na
Omschrijf hem eensch danquote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heel leuk
Blijkbaar hebben sommige mensen een ander idee van het begrip 'vriendje' dan ik.
Dat kan niet!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omschrijf hem eensch dan
Hoe oud, waarvandaan, wat zijn z'n hobbies?
Kijk eens in de spiegel?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
heel veel homo's met een kermis ofzo
Ik ga zo weer fijn series kijken met een vriendin..beter dan rondhupsen tussen lelijke/oude/hysterische/opdringerige homo-menschen
Doe het zelf ook eens? Dorpsnicht.quote:
Waarom niet?quote:
Gedaan. Ik zie er best okay uit, zo uit bed gestommeld.quote:
Ik geef het ook ruiterlijk toequote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doe het zelf ook eens? Dorpsnicht.
Nee, misschien, nee.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom niet?
Leest ie mee? Ken ik m? Ben je onzeker erover?
Jezus wat ben jij gevat. Dat jij nog geen vriendje hebt...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef TehRockstar het volgende:
Doe het zelf ook eens? Dorpsnicht.
Juistquote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals ik gehoord heb komt er een groot publiek naar Tilburg, zowel oud als jong, knap en lelijk, man en vrouw, oud en jong.
Ik geil wel op zulk soort gevatte jongensquote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij gevat. Dat jij nog geen vriendje hebt...
Ja, hallo, met dit soort info kunnen we niet meer generaliseren, he!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals ik gehoord heb komt er een groot publiek naar Tilburg, zowel oud als jong, knap en lelijk, man en vrouw, oud en jong.
quote:
Ja, je weet wel, de enige eigenschap die je nodig hebt om een vriendje te krijgen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij gevat. Dat jij nog geen vriendje hebt...
He, nou heb ik het zeker weer verpestquote:Op maandag 24 juli 2006 14:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, hallo, met dit soort info kunnen we niet meer generaliseren, he!
Ken jij maar één mens?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]![]()
Dat zou er maar 1 kunnen zijn dan, denk ik
ach ik ben er nog nooit geweest, moet er toch een keer geweest zijn erover te kunnen oordelenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, de enige eigenschap die je nodig hebt om een vriendje te krijgen.
Ik wist niet dat hier zoveel Roze Maandag-sympathisanten waren.
Tuurlijk, i'm a social reject.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ken jij maar één mens?
Jij kent hem viaviaviaviavia
Veel plezier.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ach ik ben er nog nooit geweest, moet er toch een keer geweest zijn erover te kunnen oordelen![]()
Zeg, waarom is jouw gee.nl foetsie?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef TehRockstar het volgende:
Jij kent hem viaviaviaviavia
Mja, komt vast wel goed. Hij schijnt een voorkeur voor blonde jongetjes te hebben.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk, i'm a social reject.
Maar ik hoop voor je dat t lukt!
Candide?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg, waarom is jouw gee.nl foetsie?
Dat komt omdat je dom bent.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, je weet wel, de enige eigenschap die je nodig hebt om een vriendje te krijgen.
Dat zonder twijfel.quote:
Je hebt een IQ test afgenomen?quote:
dat vergroot je herkenbaarheid wel enormquote:Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef Vlarp het volgende:
Nou, mensjes, ik ga in m'n roze tutu naar de kermis..
daaag!
Zelfkennisquote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef TehRockstar het volgende:
Dat zonder twijfel.
Zou je niet eens aan het werk moeten? [afbeelding]
Roze maandag is echt niet alleen voor homo's hoor. D'r lopen genoeg gezinnen rond. Juist vanwege de sfeer is het daarom ook nog eens de drukste dag van de kermis.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Domheid is niet per se aan IQ af te lezen, dus die test heb ik daarvoor helemaal niet nodig.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je hebt een IQ test afgenomen?
Nou elke dag Vlarp in een roze tutu is dan weer net iets te veel van het goede hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Another gay day in [HOMO].
Of je bent gewoon je leesbril vergetenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Domheid is niet per se aan IQ af te lezen, dus die test heb ik daarvoor helemaal niet nodig.
Nouja, laten we hopen dat ik met mijn domme hoofdje ooit nog een fatsoenlijke baan krijg en dat ik over 15 jaar niet op een kantoortje zit om kinderen af te katten op een forum.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Domheid is niet per se aan IQ af te lezen, dus die test heb ik daarvoor helemaal niet nodig.
Warre het niet dat ik prima zonder bril kan lezen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of je bent gewoon je leesbril vergeten
Hoeveel weken nog tot je pensioen? Dat zegt je scheurkalender vast wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Warre het niet dat ik prima zonder bril kan lezen.
Behalve Chinees dan, ofzo...
Mijn scheurkalender gaat maar tot het eind van dit jaar. Mijn pensioen is nog wat weken later...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoeveel weken nog tot je pensioen? Dat zegt je scheurkalender vast wel.![]()
Mja, caissičres krijgen geen kantooortje, dus ik denk dat je daar niet over in hoeft te zitten.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef TehRockstar het volgende:
Nouja, laten we hopen dat ik met mijn domme hoofdje ooit nog een fatsoenlijke baan krijg en dat ik over 15 jaar niet op een kantoortje zit om kinderen af te katten op een forum.
ach ja lange teentjes en ego, en nichtjes zijn vaak wel goed in het azijnpissenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik me af en toe wel afvraag, is het zo lastig hier om elkaars mening gewoon ook zonder verwijten te accepteren, ookal zijn ze verschillend? Want er wordt hier niet echt vaak een gewone discussie gevoerd, meestal komen er wel heel wat venijnige woordkeuzes uit de kast.
Bah, wat ben je toch een vals kreng. Kunnen we niet gewoon vriendjes zijn?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, caissičres krijgen geen kantooortje, dus ik denk dat je daar niet over in hoeft te zitten.
Jij bent soms ook wel een beetje een valsig krengetjequote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Bah, wat ben je toch een vals kreng. Kunnen we niet gewoon vriendjes zijn?
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent soms ook wel een beetje een valsig krengetje.
Ik denk dat vadsig iets is waar TRS niet snel mee in verband wordt gebrachtquote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moest lachen
ik las namelijk eerst vadsig![]()
![]()
Dat slaat inderdaad meer op andere fokkersquote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat vadsig iets is waar TRS niet snel mee in verband wordt gebracht.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik kon zingen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
Bah, wat ben je toch een vals kreng. Kunnen we niet gewoon vriendjes zijn?
Had je echt tien minuten nodig om dat te bedenken?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik kon zingen.
schat het zijn nichten en zo doen nichten datquote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik me af en toe wel afvraag, is het zo lastig hier om elkaars mening gewoon ook zonder verwijten te accepteren, ookal zijn ze verschillend? Want er wordt hier niet echt vaak een gewone discussie gevoerd, meestal komen er wel heel wat venijnige woordkeuzes uit de kast.
Nee, ik had 10 minuten nodig om me even te douchen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef TehRockstar het volgende:
Had je echt tien minuten nodig om dat te bedenken?
Maar het is niet tof, enzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schat het zijn nichten en zo doen nichten dat
Discussiėren is met sommigen hier gewoon totaal niet interessant omdat ze niet met behoorlijke argumenten kunnen komen. Dus dan heb ik al snel zoiets van: laat maar.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is niet tof, enzo.
Hoewel ik soms wl zin heb om een beetje te rellen, maar hier is het bijna elke dag wel raak.
we love the bitchfightsquote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schat het zijn nichten en zo doen nichten dat
in het nieuws was deze week dat vrouwen op het strand ook erg oordelend/veroordelend bezig zijn, zo zijn veel homo's ook ze gunnen elkaar het licht in de ogen nietquote:Op maandag 24 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is niet tof, enzo.
Hoewel ik soms wl zin heb om een beetje te rellen, maar hier is het bijna elke dag wel raak.
want daardoor hebben ze het idee om weer een concurent uitgeschakeld te hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in het nieuws was deze week dat vrouwen op het strand ook erg oordelend/veroordelend bezig zijn, zo zijn veel homo's ook ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Wat moet jij een enerverende zaterdagavond gehad hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef min6 het volgende:
Zo
Toch maar even naar dat roze gedoe daar in Tilburg geweest.
Wat denk je?
Zie ik daar toch Henk Krol een Poolse jongen (geschatte leeftijd 12) uitwonen achter Grand Café De Lollipop!
Dus ik zeg 'Henk, moet dat nou?'
'Ja' zegt ie, 'dat moet.'
Noujaaaaa!!!!
Hoe weet je dat 'ie Pools was?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef min6 het volgende:
Zo
Wat denk je?
Zie ik daar toch Henk Krol een Poolse jongen (geschatte leeftijd 12) uitwonen achter Grand Café De Lollipop!
Noujaaaaa!!!!
Je broertje moest ook aan z'n trekken komen?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef min6 het volgende:
Zo
Wat denk je?
Noujaaaaa!!!!
Gaarne een beetje respect voor mij.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je broertje moest ook aan z'n trekken komen?
Verdien het maar.quote:
ik zie dat je aan grondige waarneming ter plaatste hebt gedaanquote:Op maandag 24 juli 2006 15:23 schreef min6 het volgende:
Hij had een tatoo van de poolse vlag tussen z'n anus en z'n scrotum.
Ik wil graag een hartig woordje met jou spreken op mijn kantoortje.quote:
Doe de groeten aan m'n pa. Oh nee wacht, die's dood.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:30 schreef min6 het volgende:
[..]
Ik wil graag een hartig woordje met jou spreken op mijn kantoortje.
Ik heb je vader nog gekend, hij kocht zoethout voor een cent
Ik zag je moeder touwtjespringen
Hij heeft gewoon meegedaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:25 schreef Stroekie het volgende:
ik zie dat je aan grondige waarneming ter plaatste hebt gedaan![]()
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hallo homo
Kom eens een kijkje nemen: [HOMO] #1753 - Vandaag is Roze, kleur van je ogen...
zo nu en dan wat gerel, maar altijd gezellig![]()
Die constatering had Erik ook al gedaan. Je loopt achter...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef min6 het volgende:
Met jou wil ik ook een gesprek op mijn kantoortje, Nathan.
Sjonge jonge
Geen fatsoen hier.
Ik hoef geen gesprekjes in m'n kantoorquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die constatering had Erik ook al gedaan. Je loopt achter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |