quote:
Die eerste twee zijn niet echt baggertopics.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:20 schreef Ovidius het volgende:
Routers
[FILMPJE] Geile Neuckseks Twee Breezahs en Fok!Nerd [PICS]
Die NB-reeksen, hè?
Doe die dan ook even toe, Bupatih.![]()
![]()
Oh, cool.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn niet echt baggertopics.
Kan je die schoppen naar DIG die eerste? Want het is eigenlijk een echt probleem.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn niet echt baggertopics.
Het is te veel 'verbaggerd' voor DIG. Open maar een nieuwe met een mooie, duidelijke OP.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Kan je die schoppen naar DIG die eerste? Want het is eigenlijk een echt probleem.![]()
Oké.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is te veel 'verbaggerd' voor DIG. Open maar een nieuwe met een mooie, duidelijke OP.
1297/8quote:Op zondag 23 juli 2006 13:41 schreef Ovidius het volgende:
[FILMPJE] Geile Neuckseks Twee Breezahs en Fok!Nerd [PICS]
Check de views/reacties ratio.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:41 schreef Bupatih het volgende:
Buenos Tarrels.
Ga zwemmenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:44 schreef Ovidius het volgende:
Ik verveel me.
Zwemmen in de E10-plas!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ga zwemmenOf bier drinken
Of wat leuks doen
![]()
Ik slaap altijd goedquote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Zwemmen in de E10-plas!![]()
Ik heb overigens voor het eerst sinds het zo warm is goed geslapen.
Ik heb m'n matras in de woonkamer gelegd, hihi!![]()
Een graad of 22.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ik slaap altijd goedIk gooi mijn balkon deuren en het raam open en dan is het goed uit te houden in mijn kamer
Hoe koud is het in je woonkamer dan
?
32quote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Een graad of 22.![]()
Op mijn zolderkamer zo'n 32 tegen de avond.![]()
Hier is het best lekker nuquote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Idd, hier is het nu gelukkig heerlijk koelalhoewel het wel weer benauwder aan het worden is..
![]()
quote:GEILZUCHT
1. De makkelijkste manier om Geilzucht te voorkomen, is om niet met onbekenden te cammen. Accepteer hun uitnodigingen om te cammen gewoon niet. Maar je loopt natuurlijk altijd risico dat je door je vrienden wordt verrast.
2. Loop je per ongeluk toch tegen een camrukker aan? Klik hem dan weg. Wacht daar niet te lang mee, want dan gaat ‘ie spuiten.
Dat had ik al drie weken geleden gepost!quote:
Wie dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:30 schreef rena het volgende:
Iemand is met de verkeerde poot uit bed gestapt.![]()
Slurpquote:Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik al drie weken geleden gepost!
Ga jij je mail maar checken, camrukker.
Erik.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
is goedquote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
Ik weet het, MIssBliss was er nietquote:Op zondag 23 juli 2006 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De tofste mensen waren helaas afwezig.
Dora.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hij doet het weer!![]()
[afbeelding]
Zie jij de appelboom? .... .... .... Waar dan? *KLIK* Oo daaar! Well Done!![]()
Het lukte, het lukte, het lukte YEAH! Yes we did it. Het lukte YEAH! ...![]()
Odysseuzzz.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dora.![]()
Wytske.![]()
Tori Amos.![]()
Boudewijn de Groot.![]()
The Truman Show.![]()
Spinvis.
Man on the Moon.![]()
rena.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nu alleen nog dingen vinden waar we allebei een hekel aan hebben.![]()
Ach, rena kan er toch ook niks aan doen?quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach, rena kan er toch ook niks aan doen?
Die is gewoon groot gebracht door die twee vrouwen van 'absolutely fabulous'.![]()
Ik slaap gewoon óp het balkonquote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ik slaap altijd goedIk gooi mijn balkon deuren en het raam open en dan is het goed uit te houden in mijn kamer
Hoe koud is het in je woonkamer dan
?
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach, rena kan er toch ook niks aan doen?
Die is gewoon groot gebracht door die twee vrouwen van 'absolutely fabulous'.![]()
Ja, goed he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zeiken omdat ze niks beters kunnen verzinnen.
Andere mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zeiken uit liefde.![]()
!
Ik zat al met m'n broek op de enkels in de hoop dat het een spannend seksverhaal zou zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:42 schreef Ovidius het volgende:
De volgende dag is Hans niet op school.
Ja, ik ookquote:Op zondag 23 juli 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat al met m'n broek op de enkels in de hoop dat het een spannend seksverhaal zou zijn.
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat al met m'n broek op de enkels in de hoop dat het een spannend seksverhaal zou zijn.
Ik heb het geschreven in het zesde leerjaar.quote:
Het leek me een kinderboek. Todat ik woorden als 'appreciëren' tegenkwam dacht ik echt even dat het van Guus Kuijer was, of zo.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:06 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het geschreven in het zesde leerjaar.!
Als ik dán al een seksverhaal zou schrijven, zou het wel erg met me gesteld zijn.
Toen heb ik me maar weer afgetrokken op de foto's uit m'n fotoboek.quote:
Ook van je zusje?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:46 schreef BVO het volgende:
Over fotos gesproken... volgende week een zooi van mij.
Wantrouw.gif?quote:
Dat deed ik ook eensquote:Op zondag 23 juli 2006 20:42 schreef Ovidius het volgende:
Ik ga eens slapen.
Tja, wat ik toen deed weet niemand. Behalve mijn onderbewustzijn misschienquote:
Haha!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, wat ik toen deed weet niemand. Behalve mijn onderbewustzijn misschien!
Leuk hoor, mensen met een gebrek uitlachenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha!Sven heeft een onderbewustzijn.
!!!!1!1!!
![]()
![]()
!
Hoezo, ik lach jou toch uit?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuk hoor, mensen met een gebrek uitlachen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo, ik lach jou toch uit?Niet Bupa.
![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
Dat muziekje voor jou, daar stel je je toch niet te veel van voor he Sven??
Vraag een permban aanquote:Op zondag 23 juli 2006 21:36 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben Fok! een beetje beu. Maar wat moet ik anders op m'n werk.
Werken?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:36 schreef Ovidius het volgende:
Dat is pas een goed ideequote:
Ik bedoel: ik heb heulegaar niets anders te doen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:36 schreef Ovidius het volgende:
Wat voor werk doe je dan? Of in dit geval: doe je niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:45 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ja, als ze niets voor me te doen hebben.
Wat Bupa zegt.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef rena het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of in dit geval: doe je niet.![]()
Goh.quote:
Wát? Moet ik je vertellen wat ik doe of zo? En heb ik dat hier al niet drie keer gedaan, of zo? Ik denk het wel.quote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wát? Moet ik je vertellen wat ik doe of zo? En heb ik dat hier al niet drie keer gedaan, of zo? Ik denk het wel.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wát? Moet ik je vertellen wat ik doe of zo? En heb ik dat hier al niet drie keer gedaan, of zo? Ik denk het wel.
En hier aan jullie rechterkant zien jullie een alweer niets toevoegende post van rena.quote:
Die mop heb ik máánden gehad op Paltos.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
Check mij een zinloos ICQ-icoontje hebben!!!eins!!11uno!!!!![]()
![]()
!!!
En zie hier de reactie daarop die net zo nutteloos isquote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
En hier aan jullie rechterkant zien jullie een alweer niets toevoegende post van rena.![]()
Vertel mij eens hoe je moet reageren op onzin? Ja, natuurlijk het best NIET. Maar ik gaf je nog een kans.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef rena het volgende:
[..]
En zie hier de reactie daarop die net zo nutteloos is![]()
Nee, dat weten we heus niet. Dat is ook niet superoud.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Jullie weten vast ook niet hoe je een PI doet die niet in het rijtje staat? dmv een scriptje??
Vanavond niet. Ik heb behoefte aan aandacht. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe je moet reageren op onzin? Ja, natuurlijk het best NIET. Maar ik gaf je nog een kans.![]()
Lieg niet!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Die mop heb ik máánden gehad op Paltos.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |