Voor iemand van 35? Blind fuck.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zo lekker vind ik die vrouw niet anders
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Best lekker hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Inderdaad, mooi, lekker en ook nog eens stijlvol. Zo'n perfecte combinatie zie je niet vaak. En ze is waarschijnlijk niet dom ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef raptorix het volgende:
Ik vind haar er stijlvol uitzien.
Moet de vrouw van Bergkamp ook eens proberen dan.quote:
Idd, jammer dat de BBC het niet uizond.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
Bagger wat de NOS er van heeft gemaakt. Gelukkig is ie zelf wel een held
Zeg ikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef DrDentz het volgende:
juh, het commentaar loopt voor en reclameblokken zodat we hele stukken missen
talpa had dit beter gedaan
Zeer slecht inderdaad, groot minpuntje imo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Soul79 het volgende:
Waar halen ze GODGRUWELIJKE discodreun nou weer vandaan?![]()
Ja ga een voetbalvrouw die bij een wedstrijdje komt even vergelijken met een super filmster tijdens een compleet verzorgde en opgemaakte fotoshootquote:
Arsenal is commercieel genoeg om dat bij SKY of ITV neer te leggenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, jammer dat de BBC het niet uizond.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Loopt Sneijder nou naast hem in z'n ereronde?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Loopt Sneijder nou naast hem in z'n ereronde?
Das modern he... maar rare beat inderdaad. Doe dan iets ouds...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Soul79 het volgende:
Waar halen ze GODGRUWELIJKE discodreun nou weer vandaan?![]()
Tja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ga een voetbalvrouw die bij een wedstrijdje komt even vergelijken met een super filmster tijdens een compleet verzorgde en opgemaakte fotoshoot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |