Voor iemand van 35? Blind fuck.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zo lekker vind ik die vrouw niet anders
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Best lekker hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Inderdaad, mooi, lekker en ook nog eens stijlvol. Zo'n perfecte combinatie zie je niet vaak. En ze is waarschijnlijk niet dom ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef raptorix het volgende:
Ik vind haar er stijlvol uitzien.
Moet de vrouw van Bergkamp ook eens proberen dan.quote:
Idd, jammer dat de BBC het niet uizond.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
Bagger wat de NOS er van heeft gemaakt. Gelukkig is ie zelf wel een held
Zeg ikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef DrDentz het volgende:
juh, het commentaar loopt voor en reclameblokken zodat we hele stukken missen
talpa had dit beter gedaan
Zeer slecht inderdaad, groot minpuntje imo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Soul79 het volgende:
Waar halen ze GODGRUWELIJKE discodreun nou weer vandaan?![]()
Ja ga een voetbalvrouw die bij een wedstrijdje komt even vergelijken met een super filmster tijdens een compleet verzorgde en opgemaakte fotoshootquote:
Arsenal is commercieel genoeg om dat bij SKY of ITV neer te leggenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, jammer dat de BBC het niet uizond.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Loopt Sneijder nou naast hem in z'n ereronde?
Das modern he... maar rare beat inderdaad. Doe dan iets ouds...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Soul79 het volgende:
Tja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ga een voetbalvrouw die bij een wedstrijdje komt even vergelijken met een super filmster tijdens een compleet verzorgde en opgemaakte fotoshoot
volgens mij is het Don't Stop 'Til You Get Enough!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Soul79 het volgende:
Ze kunnen bij Arsenal nog wel even een puntje zuigen aan hoe je afscheid moet nemenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef -Hans- het volgende:
ZET DIE KUT MUZIEK UIT MAN!!! Ik wil het publiek horen, niet die goedkope disco troep !
quote:
agreedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef raptorix het volgende:
Ik vind haar er stijlvol uitzien.
Hehehe hoop niet dat ie die van Bergkamp ze broer heeft, zag die keer spelen bij Geuzen, hehehe 1 gezicht, maar iets minder motoriekquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef BB-King het volgende:
Hopen dat z'n zoontje wat van die voetbalgenen van z'n pa heeft overgenomen.
Hebben we over 10 jaar weer een Bergkamp in Oranje.
Ja, zeg dat wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ze kunnen bij Arsenal nog wel even een puntje zuigen aan hoe je afscheid moet nemen
Inderdaad... waar is Harry Vermeegen uberhaupt?????quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef BB-King het volgende:
Waarom draaien ze niet gewoon het Dennis Bier lied.
Can't blame them, zoveel echte legendes hebben ze niet op Dennis na dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ze kunnen bij Arsenal nog wel even een puntje zuigen aan hoe je afscheid moet nemen
Ach, zolang die broer niet stiekum met Dennis z'n vrouw heeft gecopuleerd, is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hehehe hoop niet dat ie die van Bergkamp ze broer heeft, zag die keer spelen bij Geuzen, hehehe 1 gezicht, maar iets minder motoriek
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:03 schreef WeebI het volgende:
zakt dat kutstadion in
kunnen ze terug naar Highbury
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef Soul79 het volgende:
DIE MUZIEK IK WORD ER KNETTERGEK VAN
Kutherrie is het ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef Soul79 het volgende:
DIE MUZIEK IK WORD ER KNETTERGEK VAN
Zie die Bergkamp's vrouw een een stuk meer naturel en mooier uit.quote:
wie danquote:
voetbalt die nog dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:05 schreef Pek het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Kluivert ook zo'n afscheid gaat krijgen![]()
Heeft ie die al niet gehad dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:05 schreef Pek het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Kluivert ook zo'n afscheid gaat krijgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |