Voor iemand van 35? Blind fuck.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zo lekker vind ik die vrouw niet anders
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Best lekker hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Inderdaad, mooi, lekker en ook nog eens stijlvol. Zo'n perfecte combinatie zie je niet vaak. En ze is waarschijnlijk niet dom ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef raptorix het volgende:
Ik vind haar er stijlvol uitzien.
Moet de vrouw van Bergkamp ook eens proberen dan.quote:
Idd, jammer dat de BBC het niet uizond.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
Bagger wat de NOS er van heeft gemaakt. Gelukkig is ie zelf wel een held
Zeg ikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef DrDentz het volgende:
juh, het commentaar loopt voor en reclameblokken zodat we hele stukken missen
talpa had dit beter gedaan
Zeer slecht inderdaad, groot minpuntje imo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Soul79 het volgende:
Waar halen ze GODGRUWELIJKE discodreun nou weer vandaan?![]()
Ja ga een voetbalvrouw die bij een wedstrijdje komt even vergelijken met een super filmster tijdens een compleet verzorgde en opgemaakte fotoshootquote:
Arsenal is commercieel genoeg om dat bij SKY of ITV neer te leggenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, jammer dat de BBC het niet uizond.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Loopt Sneijder nou naast hem in z'n ereronde?
Das modern he... maar rare beat inderdaad. Doe dan iets ouds...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Soul79 het volgende:
Tja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ga een voetbalvrouw die bij een wedstrijdje komt even vergelijken met een super filmster tijdens een compleet verzorgde en opgemaakte fotoshoot
volgens mij is het Don't Stop 'Til You Get Enough!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Soul79 het volgende:
Ze kunnen bij Arsenal nog wel even een puntje zuigen aan hoe je afscheid moet nemenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef -Hans- het volgende:
ZET DIE KUT MUZIEK UIT MAN!!! Ik wil het publiek horen, niet die goedkope disco troep !
quote:
agreedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef raptorix het volgende:
Ik vind haar er stijlvol uitzien.
Hehehe hoop niet dat ie die van Bergkamp ze broer heeft, zag die keer spelen bij Geuzen, hehehe 1 gezicht, maar iets minder motoriekquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef BB-King het volgende:
Hopen dat z'n zoontje wat van die voetbalgenen van z'n pa heeft overgenomen.
Hebben we over 10 jaar weer een Bergkamp in Oranje.
Ja, zeg dat wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ze kunnen bij Arsenal nog wel even een puntje zuigen aan hoe je afscheid moet nemen
Inderdaad... waar is Harry Vermeegen uberhaupt?????quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef BB-King het volgende:
Waarom draaien ze niet gewoon het Dennis Bier lied.
Can't blame them, zoveel echte legendes hebben ze niet op Dennis na dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ze kunnen bij Arsenal nog wel even een puntje zuigen aan hoe je afscheid moet nemen
Ach, zolang die broer niet stiekum met Dennis z'n vrouw heeft gecopuleerd, is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hehehe hoop niet dat ie die van Bergkamp ze broer heeft, zag die keer spelen bij Geuzen, hehehe 1 gezicht, maar iets minder motoriek
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:03 schreef WeebI het volgende:
zakt dat kutstadion in
kunnen ze terug naar Highbury
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef Soul79 het volgende:
DIE MUZIEK IK WORD ER KNETTERGEK VAN
Kutherrie is het ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef Soul79 het volgende:
DIE MUZIEK IK WORD ER KNETTERGEK VAN
Zie die Bergkamp's vrouw een een stuk meer naturel en mooier uit.quote:
wie danquote:
voetbalt die nog dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:05 schreef Pek het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Kluivert ook zo'n afscheid gaat krijgen![]()
Heeft ie die al niet gehad dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:05 schreef Pek het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Kluivert ook zo'n afscheid gaat krijgen![]()
Komt ook door dat lelijke nieuwe stadion.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een duffe ereronde zeg, alsof het hem helemaal niet boeit. Hij heeft meer aandacht voor zijn zoontje dan dat hij het publiek een waardige afscheid geeft
niet op de namen gelet. Was ook de 2e helft.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
wie dan
ik heb het enkel over de 2e helft he
Dat zei die toch in z'n inleidende praatje, hij gaat normaal niet naar dit soort dingen. Maar Dennis is niet normaal, dus goed dat JC er ook bij is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Wat een domme vraag, Joep.
Tsja, waarom zou Cruijff er nou bij willen zijn?
Precies. Dennis is niet zómaar iemand. Logisch dat Cruijff er dan wél bij wil zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zei die toch in z'n inleidende praatje, hij gaat normaal niet naar dit soort dingen. Maar Dennis is niet normaal, dus goed dat JC er ook bij is.
Ja dat snap ik ook niet... in oranje waren het geen vijanden volgens mijquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:07 schreef DrDentz het volgende:
ze hadden Kluivert op moeten roepen als Ajax-legend
Complicatiequote:
Dat was het radio commentaarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:09 schreef Bruce117 het volgende:
Laat die goal tegen argentinie nou eens zien met commentaar van Jack
Ja, en? Dan kunnen ze toch nog steeds de goal laten zien met het commentaar van Jack?quote:
Eenschquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
Wat een baggerwedstrijd trouwens. Zo'n combi tussen een nieuwe stadion en afscheid van een grootspeler is ook niet echt humor. Het is het een of het ander. Geen goal van Bergkamp. Kutmuziek, kutvuurwerk, maar 80 minuten spelen, duf gespeeld... klote NOS die ook nog eens naar reclame gaan en die Toine van Peperstraten moeten ze ook eens met z'n kuthoofd in de plee soppen. En waar is Jack van Gelder? Ik mis z'n commentaar.
Frank Snoeks ging ook uit zijn plaat toen..quote:
Hé Boris eindelijk een legende die je live hebt zien spelenquote:
Ach meen je dat nou.quote:
Ik post het toch mensenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HqEWpHuib9A
Johan - Pergolaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe heet dit liedje?
das mijn favo voetballer aller tijden, die ik heb zien spelenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé Boris eindelijk een legende die je live hebt zien spelen
Oja, klopt idd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zo heet de cd. het nummer is day is done.
8-0 Ajax - Bayern Munchenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een grootheid, die in de geschiedenisboekjs verdwijnd.
Wat Van Basten zei.... "Het is een eer hoe je hier afscheid kan nemen..."beter dan 8-1 München-Ajax
Zal niet lang duren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:19 schreef jna het volgende:
En nu wachten tot de dvd ervan komt
Een voetbal maatje van me speelde in Johan :0quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zo heet de cd. het nummer is day is done.
Maar dat was Cruijff's eigen schuld. Hem werd gevraagd of men het kalm aan moest doen, maar hij repliceerde "nee, geen show".quote:
Belachelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:23 schreef sooty het volgende:
[..]
Overigens hebben een paar Duitse spelers in de aanloop naar het WK2006, volmondig hun excuses aangeboden voor deze wanvertoning.
Plus dat men nogal vijandig werd ontvangen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:23 schreef sooty het volgende:
[..]
Maar dat was Cruijff's eigen schuld. Hem werd gevraagd of men het kalm aan moest doen, maar hij repliceerde "nee, geen show".
Overigens hebben een paar Duitse spelers in de aanloop naar het WK2006, volmondig hun excuses aangeboden voor deze wanvertoning.
Dat was ook om het vuurtje Nederland-Duitsland weer wat op te stoken. Geen toeval.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:23 schreef sooty het volgende:
[..]
Maar dat was Cruijff's eigen schuld. Hem werd gevraagd of men het kalm aan moest doen, maar hij repliceerde "nee, geen show".
Maar de excuses waren in ieder geval oprecht. Zelf die Duitsers schaamden zich, in retrospekt, voor de wanvertoning.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat was ook om het vuurtje Nederland-Duitsland weer wat op te stoken. Geen toeval.
Ik hoop dat ie komtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:19 schreef jna het volgende:
Tis te hopen dat ze op die DVD niet de reclame instarten op het mooiste moment.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:19 schreef jna het volgende:
Ja met dat mooie zwart erinquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg nog steeds: laat deze outfit weer de standaardpakkies van Oranje worden.
Helemaal met jou eens Bupa ..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. Dennis is niet zómaar iemand. Logisch dat Cruijff er dan wél bij wil zijn.
Misschien vanavond in het sportjournaal?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kan ik het nog ergens terugzien? Iemand enig idee?
Echt waar?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk dat ook Marco van Basten mee deed !
Daar wist Dennis niks vanaf..Hij dacht dat Marco niet zou komen i.v.m vakantie.
Maar hij was er wel.![]()
Echt waarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:18 schreef PLAE@ het volgende:
Zoooooooooo matig die reclame meteen na de wedstrijd
bij het belangrijkste van alles gooien ze er een reclame in![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |