Goed bezigquote:Op maandag 31 juli 2006 15:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Best vermakelijk programmatje
[afbeelding]
Huis van de buren, beneden verdieping![]()
hey DiNow, ik weet niet hoe klein kamertje je wilt tekenen, maar het is mij gelukt om een kamertje te tekenen waar je volgens mij niet eens in kunt staan:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:01 schreef DiNoW het volgende:
opzich leuk programma, ik ben er gisteren mee bezig geweest, maar het is echt onmogelijk om een klein kamertje te maken, wel jammer maar voor de rest leuk om mee te spelen
Jah zo gaat het wel, maar probeerde in een kamer 2 kleine muren te plaatsen, maar het lukt me niet, zal vanavond er weer eens tijd aan bestedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:44 schreef rinde het volgende:
[..]
hey DiNow, ik weet niet hoe klein kamertje je wilt tekenen, maar het is mij gelukt om een kamertje te tekenen waar je volgens mij niet eens in kunt staan:
http://www.floorplanner.nl/my/rinde/show
Door te tekenen kun je een kamer maken van maximaal 0,4x0,4 meter, maar door vervolgens met de muren te gaan slepen kun je de formaten nog wat kleiner maken, totdat je een ruimte over hebt van ongeveer 10x10 centimeter![]()
sorry dat ik het zeg, maar je hebt geen deur naar de keuken:)quote:Op zondag 23 juli 2006 17:37 schreef Conflict het volgende:
Zo dan:
[afbeelding]
Is nog niet helemaal af, nu neem ik ff pauze.. Het is namelijk af en toe best frustrerend
handen wassen tijdens het douchen, doe jij dat nooit?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
en de indeling van je badkamer vind ik een beetje gek.. die wasbak?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |