Zaterdag op zondag is dat toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:00 schreef Aventura het volgende:
Gaan er nog mensen morgen naar de canal pride gay parade dingus kijken?
Nee, uit principe niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:00 schreef Aventura het volgende:
ik niet. ik moet trouwens nog met de auto het centrum in morgenmiddagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:00 schreef Aventura het volgende:
Misschien, als het niet regent. Vorig jaar regende het ook al! Tijd staan wachten en eigenlijk viel het een beetje tegen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:00 schreef Aventura het volgende:
Was het nog gezellig in de stad toen ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:00 schreef Aventura het volgende:
Ik ontkwam er niet aan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:00 schreef Aventura het volgende:
En vanavond weer de stad in ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:18 schreef Aventura het volgende:
Ja en gisteravond ook
Ben geheel brak.
Intertoys en Bart Smit hebben iig simpele uitvoeringenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:16 schreef Zuen het volgende:
Ik heb ff hulp nodig!! Waar kan ik een pokerset kopen in Centrum?
Alvast bedankt
aha, dus dat was die AH bus die ik zag rijden daar!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:44 schreef Lotjeb het volgende:
Voor de mensen die voorheen boodschappen op het Bos en Lommer plein deden goed nieuws![]()
Vanaf het B & L plei gaat er nu een speciale boodschappenbus naar mijn Albert Heijn![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |