*kruipt huilend onder tafel*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
Je vergeet het ontploffende koffiekopje!
*troostquote:
Waarbij ik uiteraard moet bukken! Jaha, buk-ken.quote:
Bijna.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
Ben je nu genoeg getroost?
Wat wil je nou nog meer?quote:
Hallo. Ben & Jerry's ijs is verkoelend.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:40 schreef Janetje het volgende:
Wie verkoelt me?
Je mág langskomen.quote:
Klinkt ok..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo. Ben & Jerry's ijs is verkoelend.
Vooral met de gordijnen dicht en nakend achter de computer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:41 schreef Croupouque het volgende:
Het leven is mooi.
Dat ís het ook.quote:
Vergeet het glaasje ranja niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vooral met de gordijnen dicht en nakend achter de computer.
Oh ja: én een glaasje ranja.quote:
Oeh, is het zeker geworden? Van je moeder?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:41 schreef Croupouque het volgende:
Het leven is mooi.
Ja! En mijn oma leeft ook weer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh, is het zeker geworden? Van je moeder?
Jammer.quote:
quote:
-mer!quote:
Wat zijn de bijwerkingen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef ehqo het volgende:
Wow, ik heb gewerkt.
Psst, psst zag je dat? Ik vroeg niet eens of je uit blijdschap niet toevallig in Rotterdam te vinden zou zijn morgen. Ik ben trots op mezelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan kun je je een beetje voorstellen hoe blij ik ben..
Heel knap, dan hoef ik het niet ontkennend te beantwoorden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Psst, psst zag je dat? Ik vroeg niet eens of je uit blijdschap niet toevallig in Rotterdam te vinden zou zijn morgen. Ik ben trots op mezelf.
Jaja, ik ben lerende. Al maakt het me allemaal niet meer uit, van mijn part komt Saddam morgen langs, ik vermaak me toch wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heel knap, dan hoef ik het niet ontkennend te beantwoorden.
Sukzez!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zweet, moe, loon, en een koud biertje die nu nóg lekkerder lijkt.
Ik zie de overeenkomst.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, ik ben lerende. Al maakt het me allemaal niet meer uit, van mijn part komt Saddam morgen langs, ik vermaak me toch wel.
Saddam, is dat de bijnaam van een user met een baard waar je een hekel aan hebt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, ik ben lerende. Al maakt het me allemaal niet meer uit, van mijn part komt Saddam morgen langs, ik vermaak me toch wel.
Ik heb rode wijn, en spoedig een heerlijk bord roerbakgroente met rijst en kip. Met als toetje vruchtenyoghurt en druiven. Dat wordt smullen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:03 schreef Janetje het volgende:
Ik heb koud water.
Ik win, er staat een brownie in de oven. En ja, dat moét vandaag gemaakt worden om morgen te bewijzen dat ik lekkerdere brownies bakquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb rode wijn, en spoedig een heerlijk bord roerbakgroente met rijst en kip. Met als toetje vruchtenyoghurt en druiven. Dat wordt smullen.
Hoop ik.
Klinkt best nog tof, heur.quote:
Je kunt beter gaan drinken.quote:
Ga je daar niet dood met al die PC's?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Live vanuit campzone. 8). text_only layout
Nope.quote:
Lijkt me cholereheet.quote:
Puh!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik win, er staat een brownie in de oven. En ja, dat moét vandaag gemaakt worden om morgen te bewijzen dat ik lekkerdere brownies bak.
Ik heb er maar een heel klein beetje van op en dat kwam alweer terug naar bovenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Puh!
Mijn eten was anders heerlijk, en veel gezonder.
Ben je ziek door de warmte?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb er maar een heel klein beetje van op en dat kwam alweer terug naar boven. Hij is wel lekker, daar niet van.
Haha.. ha.. ha..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:52 schreef Misstique het volgende:
Ik wilde op tijd naar bed vanaaf.
Je hebt nog 4,5 uur te slapen.. ik snap niet wat je zeurt hoor!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:02 schreef Misstique het volgende:
Ja maar mijn wekker gaat morgenochtend om kwart voor vijf.
Ik kan aangeschoten raken van een glas jus.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef Croupouque het volgende:
Iemand die een beetje aangeschoten is na slechts 2 glaasjes wijn, in hoeverre zou je zo'n persoon 'man' kunnen noemen?
Wat ben jij nou voor een vent, man!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan aangeschoten raken van een glas jus.
Ze is mijn vent..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een vent, man!
kroepie, kroepie, kroepie, kroepiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[[url=http://www.deitel.com/books/csharphtp2/MusicNote.gif]afbeelding][/url]"Don't mess with my man, don't mess with my boy, keep your hands off my man"
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
kroepie, kroepie, kroepie, kroepie
Im begging of you please dont take my man
kroepie, kroepie, kroepie, kroepie
Please dont take him just because you can
Your beauty is beyond compare
With flaming locks of pwetty hair
With ivory skin and eyes of emerald green
Your smile is like a breath of spring
Your voice is soft like summer rain
And I cannot compete with you, kroepie
Hehehehe.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie en hóór het in gedachten!
That's some deep shit, dude.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Blaat.
Een rijstwafel met rockmuziek!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:09 schreef Janetje het volgende:
Geparfumeerde hondendrollen.
Ik heb met je vriendinnetje gekletst.quote:
Wie wat?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb met je vriendinnetje gekletst.
Sanne.quote:
Toch niet gisternacht eu?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sanne.En ja.. dat zou je wel willen weten he.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch niet gisternacht eu?
Iedereen was zat.
Zometeeen, zometeen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ze heeft me wel gisteravond toegevoegd trouwens.
Komt u ook eens op het medium![]()
Hoe was het dagje vandaag?quote:
En knafterplopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:27 schreef Janetje het volgende:
Ik ga freibel fluiten.
Nop.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:38 schreef Croupouque het volgende:
Is het erg gevaarlijk?
Okee, maar ik vind het wel eng.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nop.
En je krijgt het er ook maar heel even warm van.
Ik wil best je hand vasthouden hoor..quote:
Als ik te hard knijp, moet je het zeggen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wil best je hand vasthouden hoor..
Ik kan wel wat hebben hoor...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:50 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als ik te hard knijp, moet je het zeggen...
C's hand pakt en hem naar de freibel fluitplek brengt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:52 schreef Croupouque het volgende:
Ril ende bibber. Nou, vooruit dan maar.
Ik zet mijn skibril op en stap in mijn flippers.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
C's hand pakt en hem naar de freibel fluitplek brengt.
Heb je je broek en kiedelhouders bij je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zet mijn skibril op en stap in mijn flippers.
Jazeker, maar ik heb mijn proton-biebelieflopsbinarium thuis laten liggen, is dat een grote ramp?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb je je broek en kiedelhouders bij je?
Geeft niet hoor.. ik heb er nog wel een paar liggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik heb mijn proton-biebelieflopsbinarium thuis laten liggen, is dat een grote ramp?
Ik zwoffel alleen met natuurvriendelijke proton-biebelieflopsbinaria. Anders zou je net zo goed een himpoppiestiffel kunnen pelsen, en iedereen weet dat je daar niemands gnurk mee afzwiebelt, nietwaar? Hahaha!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.. ik heb er nog wel een paar liggen.
Ze zijn wel van gerecycled papier, vind je dat erg?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zwoffel alleen met natuurvriendelijke proton-biebelieflopsbinaria. Anders zou je net zo goed een himpoppiestiffel kunnen pelsen, en iedereen weet dat je daar niemands gnurk mee afzwiebelt, nietwaar? Hahaha!
Ik las zwaffel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zwoffel alleen met natuurvriendelijke proton-biebelieflopsbinaria. Anders zou je net zo goed een himpoppiestiffel kunnen pelsen, en iedereen weet dat je daar niemands gnurk mee afzwiebelt, nietwaar? Hahaha!
Je moet je mond houden als je er niks vanaf weet.quote:
Afgezwiebeld met een d Janet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]Je kwantelt er niet mee??
Oef, ik heb ooit een himpoppiestiffel gepelst, ik kan je vertellen dat was níet prettig. Die gnurk die afgezwiebelt werd vloog zo tegen iemands hoventroever aan... Die keek me toen boos aan. Z'n hele kokerflats was stuk en hij stond erop dat ik hem verving.
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je moet je mond houden als je er niks vanaf weet.
Sorry, ik was even jaloersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je moet je mond houden als je er niks vanaf weet.
Doe nou niet zo.. C en ik freibel fluiten alleen maar.quote:
Is het platonisch ja?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe nou niet zo.. C en ik freibel fluiten alleen maar.
JE BLIJFT GODVERDULLE VAN MIJN JANET AF, HOOR JE ME?!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:12 schreef Croupouque het volgende:
Oh, sorry. Ik was even de radibels aan het afginken.
Je kan ook gewoon zeggen dat je moest plassen heur..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:12 schreef Croupouque het volgende:
Oh, sorry. Ik was even de radibels aan het afginken.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je moest plassen heur..
Voor mer, in lekentermen.
Getver..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JE BLIJFT GODVERDULLE VAN MIJN JANET AF, HOOR JE ME?!
Ik slaap op de bank.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
.
Kijk je uit voor de drongelsnaaiers onder je bed?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:43 schreef Treinkopper het volgende:
Kedeng kedeng!
Ja, die woont in scheveningen heb ik vernomen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef cerror het volgende:
Zeg ken jij de mosselman?
Van dat liedje is ook een gabberversie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef cerror het volgende:
Zeg ken jij de mosselman?
Die heb ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van dat liedje is ook een gabberversie.
Ik had niet anders verwacht.quote:
Ik wilde ook nog vanalles halen, maar ik durf niet meer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:17 schreef cerror het volgende:
Ik ga maar eens bier halen voordat het gaat regenen.
Hier al gedaan, het regent, hard.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:17 schreef cerror het volgende:
Ik ga maar eens bier halen voordat het gaat regenen.
Nu, zeg maar.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:24 schreef JDude het volgende:
Ik ga straks de trein halen.
Iets in mijn broek.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:48 schreef Chowi het volgende:
Wat voelde je?
Een rolletje pepermunt?quote:
Nee, ik doe een plastic blow in m'n mond, dat staat stoer. Echt blowen doe ik natuurlijk niet gekkie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:52 schreef Chowi het volgende:
Maar pc-fr34k, heb je wel, like, échte joints enzo?
Damn, zo lang geen bier en je kunt nog steeds ademen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:29 schreef Stofje het volgende:
Ik vermoed dat ik straks een biertje ga pakken. Dat is op zich niet zo verwonderlijk, maar als ik nou vertel dat het m'n éérste biertje is sinds dinsdag? Hmm? Dan is het wél verwonderlijk, hmm?
Post eens?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:33 schreef Stofje het volgende:
Als ik nu trouwens kijk naar foto's van mij op het Dour-festival, neem ik mijn eerdere woorden terug. Jeez, wat een labiel hoopje stront zonder enige aantrekkelijke eigenschappen.
Ik vond het slotje op dat topic vrij geniaal.quote:
Die had ik nog niet gezien. Best nog vindingrijk.quote:
Mag ik nog knuffelen, Ch.?quote:
Nou, ik wéét niet hoor. Het topic is al vol, zoals je ziet.quote:
Dan ga ik wel weg, misschien ga je eindelijk eens aan de slag als er niets te doen is in BeF.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:50 schreef Stofje het volgende:
Ik verveel me. Ik heb het echt verschrikkelijk druk, moet nog érg veel doen, maar het lukt me niet de knop om te zetten.
Een mens kan niet genoeg knuffelen. En CZers doen dat niet echt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik wéét niet hoor. Het topic is al vol, zoals je ziet.
Met CZ bedoel je Campzone, toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een mens kan niet genoeg knuffelen. En CZers doen dat niet echt.
Dat hoeft niet. Ik denk dat ik zo eens een poging ga wagen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weg, misschien ga je eindelijk eens aan de slag als er niets te doen is in BeF.
Ik ga tóch weg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Ik denk dat ik zo eens een poging ga wagen.
See ya, don't wanna be ya!quote:
Te lui om te editten, en ja ik denk dat ik mezelf maar verkoop aan het midden oosten als chemisch wapen, dit is echt niet goedquote:
Je bedoelt dat er muziek uit komt?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
Een van jullie wel eens een muzikaal orgasme beleefd?
Of ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:56 schreef Croupouque het volgende:
Shit, werd ik maar zo bruin.
Ik zou me nooit zo laten fotograferen.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij het was! Maar het is Joog!
Ja maar jij was niet uitgenodigd.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:00 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist.
En dan bedoel ik niet bij de schepping, maar vandaag.
Zijn billen mogen er zeker wezen, dat moet gezegd worden.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zou me nooit zo laten fotograferen.
Althans. Niet nuchter. Maar Joog vast ook niet
Ja. En ik jou. Hoewel ik vandaag niet helemaal goed tot mijn recht kwam in verband met het hebben gegeten van voedsel dat wat te lang in de zon had gelegenquote:Op zondag 23 juli 2006 01:00 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist.
En dan bedoel ik niet bij de schepping, maar vandaag.
Hiermee doel ik dus op de wekenlange smeekbede, met een sarcastische ondertoon. Ja, ik zeg het er maar even bij.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar jij was niet uitgenodigd.
En ik onderstreep het nog even, puur om aan te geven dat c_c altijd gelijk heeft!quote:Op zondag 23 juli 2006 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hiermee doel ik dus op de wekenlange smeekbede, met een sarcastische ondertoon. Ja, ik zeg het er maar even bij.
Jip en Janneke wijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:06 schreef Croupouque het volgende:
We halen het wel een keer in, Litso. Jij en ik, bij kaarslicht. Hou je van rode wijn?
Sorry dat je er op deze manier achter moet komen.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OH WACHT, IK DACHT LITSO, JIJ, EN ÍK. MAAR JE HEBT HEB OVER LITSO EN JIJ, ZONDER MIJ.
Hij is van mij! Van mij, hoor je me?!quote:Op zondag 23 juli 2006 01:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sorry dat je er op deze manier achter moet komen.
Ah, toch maar eens uitloggen voor JDudequote:Op zondag 23 juli 2006 01:10 schreef Treinkopper het volgende:
Ah, ik heb niks gemist, zie ik al.
Met wie spreken we hier?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:19 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ah, toch maar eens uitloggen voor JDude
Ik ben een heldin! Mer-ik dus. Janet-ik is met d'r liefje aan het smsen.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij/jullie mag/mogen nooit meer raden.
Ik heb nog niks ontvangen.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een heldin! Mer-ik dus. Janet-ik is met d'r liefje aan het smsen.
Zo zijn we. Spontaan, lief, leuk, grappig, lief, schattig, aardig en lief.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:55 schreef rompompom het volgende:
[..]!!
*Met liefde kots opruimt
De spontaniteit doet me goed
In 1 woord: een gezwel dat moet worden uitgesneden.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo zijn we. Spontaan, lief, leuk, grappig, lief, schattig, aardig en lief.
Ik raad ik raad!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
In 1 woord: een gezwel dat moet worden uitgesneden.
En nog tieten ookquote:Op zondag 23 juli 2006 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo zijn we. Spontaan, lief, leuk, grappig, lief, schattig, aardig en lief.
Tieten zijn een mythe.quote:
*ploing*quote:Op zondag 23 juli 2006 02:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ha je bent heel aangekomen. Kom 's online als je wil/durft.
Check.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:50 schreef Chowi het volgende:
Minder bier drinken.
quote:
Gaarne!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:52 schreef Litso het volgende:
Meer knuffelen.
quote:
*knuffeltquote:
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:54 schreef Litso het volgende:
[..]
*knuffelt
Heb ik hier nog wat gemist terwijl ik op vakantie was?
Mij.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb ik hier nog wat gemist terwijl ik op vakantie was?
Stelletje nepmods dat het zijn!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
Slotje terug.
Ik heb wel leesrechten.quote:
Neen. Niet meer immer. Maar ik ga zo douchen, dan wél!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:21 schreef Q. het volgende:
Ben je niet meer immer nakend, Ch?
Vuigaard!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb wel leesrechten.
[vuige knipoog].
Pics!!11!!!!!11quote:Op zondag 23 juli 2006 12:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neen. Niet meer immer. Maar ik ga zo douchen, dan wél!
Sorry, ik vergat mijn camera mee te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
';@o @(:D: @::
@:!1 1!1eeden!1`!!1
D ED :"(
d d !
![]()
![]()
![]()
!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Ik heb het na 6 delen opgegevenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe, je bent terug aan het lezen.
We zijn geweldig.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef Litso het volgende:
Een ontzettend lief half-gothje en nog onder de 10 ook
Ideaal.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef Litso het volgende:
Je sig loopt achter, pc-fr34k.
Romantiek, verbetering van mijn fysieke staat, en uiteraard goede muziek.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:56 schreef Croupouque het volgende:
Dag iedereen. [afbeelding].
Wat heeft deze mooie dag jullie te bieden?
Tof. Heb het hier helemaal naar m'n zin.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe was/is dat gedoe met ammel nerds waar je zit?
Dat klinkt precies als mijn dag!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Romantiek, verbetering van mijn fysieke staat, en uiteraard goede muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |