*kruipt huilend onder tafel*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
Je vergeet het ontploffende koffiekopje!
*troostquote:
Waarbij ik uiteraard moet bukken! Jaha, buk-ken.quote:
Bijna.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
Ben je nu genoeg getroost?
Wat wil je nou nog meer?quote:
Hallo. Ben & Jerry's ijs is verkoelend.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:40 schreef Janetje het volgende:
Wie verkoelt me?
Je mág langskomen.quote:
Klinkt ok..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo. Ben & Jerry's ijs is verkoelend.
Vooral met de gordijnen dicht en nakend achter de computer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:41 schreef Croupouque het volgende:
Het leven is mooi.
Dat ís het ook.quote:
Vergeet het glaasje ranja niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vooral met de gordijnen dicht en nakend achter de computer.
Oh ja: én een glaasje ranja.quote:
Oeh, is het zeker geworden? Van je moeder?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:41 schreef Croupouque het volgende:
Het leven is mooi.
Ja! En mijn oma leeft ook weer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh, is het zeker geworden? Van je moeder?
Jammer.quote:
quote:
-mer!quote:
Wat zijn de bijwerkingen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef ehqo het volgende:
Wow, ik heb gewerkt.
Psst, psst zag je dat? Ik vroeg niet eens of je uit blijdschap niet toevallig in Rotterdam te vinden zou zijn morgen. Ik ben trots op mezelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan kun je je een beetje voorstellen hoe blij ik ben..
Heel knap, dan hoef ik het niet ontkennend te beantwoorden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Psst, psst zag je dat? Ik vroeg niet eens of je uit blijdschap niet toevallig in Rotterdam te vinden zou zijn morgen. Ik ben trots op mezelf.
Jaja, ik ben lerende. Al maakt het me allemaal niet meer uit, van mijn part komt Saddam morgen langs, ik vermaak me toch wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heel knap, dan hoef ik het niet ontkennend te beantwoorden.
Sukzez!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zweet, moe, loon, en een koud biertje die nu nóg lekkerder lijkt.
Ik zie de overeenkomst.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, ik ben lerende. Al maakt het me allemaal niet meer uit, van mijn part komt Saddam morgen langs, ik vermaak me toch wel.
Saddam, is dat de bijnaam van een user met een baard waar je een hekel aan hebt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, ik ben lerende. Al maakt het me allemaal niet meer uit, van mijn part komt Saddam morgen langs, ik vermaak me toch wel.
Ik heb rode wijn, en spoedig een heerlijk bord roerbakgroente met rijst en kip. Met als toetje vruchtenyoghurt en druiven. Dat wordt smullen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:03 schreef Janetje het volgende:
Ik heb koud water.
Ik win, er staat een brownie in de oven. En ja, dat moét vandaag gemaakt worden om morgen te bewijzen dat ik lekkerdere brownies bakquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb rode wijn, en spoedig een heerlijk bord roerbakgroente met rijst en kip. Met als toetje vruchtenyoghurt en druiven. Dat wordt smullen.
Hoop ik.
Klinkt best nog tof, heur.quote:
Je kunt beter gaan drinken.quote:
Ga je daar niet dood met al die PC's?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Live vanuit campzone. 8). text_only layout
Nope.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |