Als student, heb je vaak de beschikking over weinig ruimte. Je slaapt, eet, werkt en leeft vaak in één kamertje.
Hoe hang je de was dan op, met een klein wasrek, binnen de kamer? Buiten de kamer is helaas geen optie, de gang wordt op dit moment gewit.
Het makkelijkste is een deur. Maar, de situatie bij mij is als volgt: Ik heb een deur die naar binnen toe opengaat. Daarnaast zit een kast, die naar buiten toe open gaat:
![]()
Zoals je zelf al ziet, kunnen die deuren niet tegelijkertijd open. In principe zou daar prima de was kunnen hangen, maar het nadeel is dan dus dat je niet naar buiten kan. Ter illustratie:
![]()
Normaal gesproken hang ik daar toch m'n was op en laat ik deze 's nachts drogen, als ik toch niet naar buiten hoef. Dit keer besloot ik toch eens te kijken of ik het anders aan kon pakken. Ik bedacht me namelijk deze situatie:
![]()
Daar zou je dus een kast van kunnen maken, maar ik heb allang besloten dit niet te doen. Daar moet toch wel wat mee te doen zijn, bedacht ik me
![]()
Deze had ik nog liggen, dat is in ieder geval een begin, maar wat nu? Even zoeken naar een smalle plank of buis, zodat ik m'n wasrek daaroverheen kan hangen.
![]()
Een onderdeel van een stofzuiger! Briljant. Maar, als ik m'n wasrek daaraan hang, schuift dit onderdeel naar de voorkant, waardoor het onmogelijk is dat m'n wasrek recht blijft hangen, zoals je ziet.
![]()
Wat nu?
![]()
Wasknijpers! Dat houdt het onderdeel van de stofzuiger tegen, de stofzuiger blijft dus dicht tegen de muur hangen, waardoor het wasrek goed kan blijven hangen.
![]()
That will do.
The A-Team is er niks bij
![]()
.