Ja interesseert mij niet, maar dat wil ik gewoon weten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:42 schreef Soempie het volgende:
God, sorrie hoor Haruhi..schoot me te binnen dat het niet 1950 was maar 1949
? Le-zen, ik wil gewoon weten of dat mag. ( Regels worden hier blijkbaar maar half toegepast enzo ). Van mij mag je hoor.quote:
Omdat mensen die foto's / posters aan de muur 'pinden' ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:43 schreef Soempie het volgende:
waarom heten Pin-ups Pin -ups?
Kijk even naar de tijd, dan zie je dat ik tegelijkertijd met jou m'n bericht stuurde.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:43 schreef Haruhi het volgende:
[..]
? Le-zen, ik wil gewoon weten of dat mag. ( Regels worden hier blijkbaar maar half toegepast enzo ). Van mij mag je hoor.
In de Movie Trivia mag dat bijvoorbeeld niet.
Nouja, je interpreteerde mijn eerste vraag sowieso al verkeerd, doe maar rustig hoor lieve schat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk even naar de tijd, dan zie je dat ik tegelijkertijd met jou m'n bericht stuurde.![]()
Ik zou je haast een punt geven voor dit leuke grapje, maar nee het is fout!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef marhil het volgende:
in Haruhitsieje
Dat kan ik helaas niet goed rekenen, je zit wel in de buurt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:54 schreef marhil het volgende:
Gokje omdat we bij indonesie eindige :
indonesia
Ja, en welk eiland dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:59 schreef marhil het volgende:
Molukken dan maar het klinkt zeker niet als papua ng
In principe mag je niet meerdere antwoorden na elkaar posten, maar het gebeurd wel eens dat je iets post en dan een ingeving krijgt. Twee keer na elkaar posten mag dus bij uitzondering, maak er geen gewoonte van. Drie keer of meer keer na elkaar is niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:43 schreef Haruhi het volgende:
[..]
? Le-zen, ik wil gewoon weten of dat mag. ( Regels worden hier blijkbaar maar half toegepast enzo ). Van mij mag je hoor.
In de Movie Trivia mag dat bijvoorbeeld niet.
Okay, maar kan je dan niet beter je eerdere antwoord editten, en dat erbij zetten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
In principe mag je niet meerdere antwoorden na elkaar posten, maar het gebeurd wel eens dat je iets post en dan een ingeving krijgt. Twee keer na elkaar posten mag dus bij uitzondering, maak er geen gewoonte van. Drie keer of meer keer na elkaar is niet de bedoeling.
Dat is tricky omdat mensen dan kunnen denken dat je het ge-edit hebt nadat je het goede antwoord ergens zag staan. Bovendien zou je dat ook kunnen doen, het antwoord zien en dan editen en zeggen dat je eerder was. Dan kun je beter toch twee keer na elkaar postenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Okay, maar kan je dan niet beter je eerdere antwoord editten, en dat erbij zetten?
Ach het is eigenlijk Ceram, maar jij bent wel de enige die ook maar een beetje in de buurt zit dus:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:03 schreef marhil het volgende:
Poehee het zijn er duizend en de enige die ik me meteen heriner is Ambon
Als je een reden van editten invoert, staat er toch hoe laat dat gebeurdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is tricky omdat mensen dan kunnen denken dat je het ge-edit hebt nadat je het goede antwoord ergens zag staan. Bovendien zou je dat ook kunnen doen, het antwoord zien en dan editen en zeggen dat je eerder was. Dan kun je beter toch twee keer na elkaar posten
Maar met de snelheid waarop deze quiz gaat zijn er vaak meerdere antwoorden in een minuut. Van mij mag je editen maar op eigen risico, er zijn al eens problemen mee geweest. Daarom kun je beter los posten, dan heb je dat gezeur nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:07 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Als je een reden van editten invoert, staat er toch hoe laat dat gebeurd
Ziehier
Okayquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar met de snelheid waarop deze quiz gaat zijn er vaak meerdere antwoorden in een minuut. Van mij mag je editen maar op eigen risico, er zijn al eens problemen mee geweest. Daarom kun je beter los posten, dan heb je dat gezeur niet
Ik ben m'n hele leven al te laat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:13 schreef Haruhi het volgende:
En weer te laat he. De 5e keer al vandaag
.
Ik weet het totaal niet, Britse film neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:49 schreef Gooitzen het volgende:
Kom op mensen, ik moet over tien minuten een trein halen!
Haruhi +1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:57 schreef Haruhi het volgende:
Oh ongeveer.. Nou Warrior dan?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:58 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Haruhi +1
Prettig weekeinde allemaal, ik ga in Groningen de kelder van vader en moeder leegeten.
Niet dus, mietje dat ie is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef macondo het volgende:
"I'm coming to Amsterdam for one thing.. to eat Ernesto's heart out - for the third time moehahaha"
Gunter Grass ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:15 schreef macondo het volgende:
Welke Duitse schrijver trouwde twee keer met dezelfde vrouw?
Rem Koolhaas ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:41 schreef k_man het volgende:
Welke Nederlandse architect ontwierp het nieuwe museum van Mercedes in Stuttgart?
Soempie +1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:47 schreef Soempie het volgende:
oo zocht je een Nederlander..Ben van Berkel
laterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:10 schreef Neleos het volgende:
1921?
eerderquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:14 schreef Luukzor het volgende:
1963
bijnaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:14 schreef Luukzor het volgende:
1929
quote:
1 antwoord graag, wachten tot t wordt afgekeurdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:28 schreef Tazmaniac het volgende:
weather man
national treasure
gone in 60 seconds ??
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:32 schreef Haruhi het volgende:
[..]
1 antwoord graag, wachten tot t wordt afgekeurd.
Con Air zal wel niet.
ooow oeps my badquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:32 schreef Haruhi het volgende:
[..]
1 antwoord graag, wachten tot t wordt afgekeurd.
Con Air zal wel niet.
Herbert Dijkstraquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:40 schreef tong80 het volgende:
Wie riep : 'Hilbert, Hilbert jongen, wat doe je ? Je moet nog een ronde.'
Dat is hem.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:17 schreef borisz het volgende:
Pfrommer?
ja als je een familie en vrienden hebt die op en top schaatsen is dan krijg je automatisch wat geschiedenis mee vooral opa, die schrijft alles bij etcquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is hem.
Borisz is 17/18 dus voor mijn tijd is een slecht excuus.
Borisz+1
nopequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:32 schreef MaJo het volgende:
Dat scholen hun onderwijs op een bepaalde religie mogen baseren?
wel iets, maar veel algemenerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef MaJo het volgende:
Het heeft er toch wel iets mee te maken?
nopequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:36 schreef MaJo het volgende:
Vrijheid van onderwijs?
als je rechten studeert of beroep in die sector uitoefend welquote:
Vertel het maar danquote:
denk het niet, het is iets andersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:40 schreef MaJo het volgende:
Hmm weet het dan niet. Dit is toch het artikel waar CDA altijd heel erg aan vasthoudt als het weer gaat om de discussie over zwarte scholen?
Dan ben ik denk ik in de warquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:46 schreef Neleos het volgende:
Vrijheid van vereniging?
het zijn beide vrouwenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:48 schreef Neleos het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Janet Hubert-Whitten en Daphne Reid?
Ze zijn allebei zwart.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef MaJo het volgende:
Ze zijn beiden joods?
Hoeft niet alles te zeggenquote:
Nee, niet in 't echt, tenminste.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:03 schreef MaJo het volgende:
Ze zijn met dezelfde man getrouwd geweest?
Ze speelden samen in een film waarbij ze met dezelfde man getrouwd waren?quote:
Ik help wel even.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze speelden samen in een film waarbij ze met dezelfde man getrouwd waren?
Ze is getrouwd he. Andere neger-serie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:23 schreef MaJo het volgende:
Een van de dochters in the Bill Cosby Show?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Fresh Prince?
Dinges....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:29 schreef MaJo het volgende:
Ik weet nu wie je bedoeld. Hoe heet ze ook alweer...
Dat is 'm.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:31 schreef dndiek het volgende:
Vivian Banks?
Ik kijk er nog steeds na.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:33 schreef MaJo het volgende:
Keek het vroeger wel maar weet die namen echt niet meer
Wordt het nog steeds uitgezonden?quote:
Ik weet 't niet. Ik blijf 't wel grappig vinden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ze hebben het hier in België een jaar of vijf steeds opnieuw dagelijks uitgezonden. Dan komt het je je strot wel uit. Zeker als je schoonmoeder ook Vivianne heet.
Elke dag om 6 uur op The Box.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wordt het nog steeds uitgezonden?Blijf het een leuke serie vinden
![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:36 schreef dndiek het volgende:
Noem 6 verschillende alfabetten op
Nope, Bulgaars is cyrillisch, wat erg op Russisch lijktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is Bulgaars niet gewoon "het onze" maar met een paar extra leestekens en accenten?
Bulgaars is sowieso verwant aan het Cyrillische alfabet, of het als een apart alfabet wordt beschouwd weet ik niet zeker...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is Bulgaars niet gewoon "het onze" maar met een paar extra leestekens en accenten?
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:38 schreef Neleos het volgende:
Oh, ik dacht dat ik ze ook helemaal moest opnoemen.
Dan ben ik in de war met een andere oostblok-taalquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, Bulgaars is cyrillisch, wat erg op Russisch lijkt
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Cyrillisch
Latijns
Japans
Koreaans
Chinees
Bulgaars
Chinees is geen alfabet maar je noemt wel het 6e alfabetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Cyrillisch
Grieks
Het onze
Chinees
Japans
Thai.
Geduld, geduldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komaan, dndiek, schiet es op...
Ik denk iets met auto's...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
En m'n tweede antwoord ook
Prima.
Wat is de juiste vertaling van het Zuid-Afrikaanse woord "ratkas"?
Je denkrichting is goed. Ter vergelijk: handschoenenkastje is een rommelkassie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk iets met auto's...
Kofferbak?
Correct, Zap.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:50 schreef Zap het volgende:
Versnellingsbak?
Velvet Undergroundquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:54 schreef Zap het volgende:
Mijn eerste punt!
Deze is vast niet te moeilijk:
Welke band die in 1964 werd opgericht had Lou Reed als zanger?
Niet Ghana, wel ergens in Afrika.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:00 schreef dndiek het volgende:
Ghana
Eritrea grenst ook aan zee. Het gevraagde land niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:09 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Had t nog niet gelezen.
Eritrea ( spelling? )
Weet ik veel, ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Eritrea grenst ook aan zee. Het gevraagde land niet.
Dat klopt jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:15 schreef dndiek het volgende:
Skopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |