Ja, en welk eiland dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:59 schreef marhil het volgende:
Molukken dan maar het klinkt zeker niet als papua ng
In principe mag je niet meerdere antwoorden na elkaar posten, maar het gebeurd wel eens dat je iets post en dan een ingeving krijgt. Twee keer na elkaar posten mag dus bij uitzondering, maak er geen gewoonte van. Drie keer of meer keer na elkaar is niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:43 schreef Haruhi het volgende:
[..]
? Le-zen, ik wil gewoon weten of dat mag. ( Regels worden hier blijkbaar maar half toegepast enzo ). Van mij mag je hoor.
In de Movie Trivia mag dat bijvoorbeeld niet.
Okay, maar kan je dan niet beter je eerdere antwoord editten, en dat erbij zetten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
In principe mag je niet meerdere antwoorden na elkaar posten, maar het gebeurd wel eens dat je iets post en dan een ingeving krijgt. Twee keer na elkaar posten mag dus bij uitzondering, maak er geen gewoonte van. Drie keer of meer keer na elkaar is niet de bedoeling.
Dat is tricky omdat mensen dan kunnen denken dat je het ge-edit hebt nadat je het goede antwoord ergens zag staan. Bovendien zou je dat ook kunnen doen, het antwoord zien en dan editen en zeggen dat je eerder was. Dan kun je beter toch twee keer na elkaar postenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Okay, maar kan je dan niet beter je eerdere antwoord editten, en dat erbij zetten?
Ach het is eigenlijk Ceram, maar jij bent wel de enige die ook maar een beetje in de buurt zit dus:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:03 schreef marhil het volgende:
Poehee het zijn er duizend en de enige die ik me meteen heriner is Ambon
Als je een reden van editten invoert, staat er toch hoe laat dat gebeurdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is tricky omdat mensen dan kunnen denken dat je het ge-edit hebt nadat je het goede antwoord ergens zag staan. Bovendien zou je dat ook kunnen doen, het antwoord zien en dan editen en zeggen dat je eerder was. Dan kun je beter toch twee keer na elkaar posten
Maar met de snelheid waarop deze quiz gaat zijn er vaak meerdere antwoorden in een minuut. Van mij mag je editen maar op eigen risico, er zijn al eens problemen mee geweest. Daarom kun je beter los posten, dan heb je dat gezeur nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:07 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Als je een reden van editten invoert, staat er toch hoe laat dat gebeurd
Ziehier
Okayquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar met de snelheid waarop deze quiz gaat zijn er vaak meerdere antwoorden in een minuut. Van mij mag je editen maar op eigen risico, er zijn al eens problemen mee geweest. Daarom kun je beter los posten, dan heb je dat gezeur niet
Ik ben m'n hele leven al te laat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:13 schreef Haruhi het volgende:
En weer te laat he. De 5e keer al vandaag
.
Ik weet het totaal niet, Britse film neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:49 schreef Gooitzen het volgende:
Kom op mensen, ik moet over tien minuten een trein halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |