Dat is een mooie foto van Clauw in dat tentje.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:40 schreef Eilanden het volgende:
Zijn flinke vogels dan als er ook mensen in passen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapie doen!Slaapzzzzzzzzzzzze!
Oké.tot ziens maar weer.quote:
No worry's!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:56 schreef popolon het volgende:
Kan iemand 112 bellen?
tong z'n MSN staat aan maar hij is er niet.
ik kreeg ook al jetlag-achtige verschijnselen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:59 schreef DIGGER het volgende:
Goedemorgen
Tong ga slapen, als jij hier zit denk ik dat het midden in de nacht is
Pfffquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:23 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Straks laatste tentamen () en dan vakantie
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:59 schreef DIGGER het volgende:
Goedemorgen
Tong ga slapen, als jij hier zit denk ik dat het midden in de nacht is
Thanks, zal ik wel nodig hebben, huisgenoot hoorde gistere dat ze d'r master in mag, dus die had bier ingeslagen. Helaas ben ik daar niet vies van en heb ik nu dus lichtelijk een katerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pfff
Ik mag nog tot 4 Augustus
Oh, en succes enzo.
De dag dat jij nee zegt tegen bier moet inderdaad nog komenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Thanks, zal ik wel nodig hebben, huisgenoot hoorde gistere dat ze d'r master in mag, dus die had bier ingeslagen. Helaas ben ik daar niet vies van en heb ik nu dus lichtelijk een kater
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:44 schreef tong80 het volgende:
Net bij de tandarts geweest. Stifttand was los gegaan. Mijn god wat een lekker ding zat er achter de balie. Strak jurkje en de borsten staken bijna de lenzen uit m'n ogen. Ik ga maandag weer. En dinsdag en woensdag, kan mij het schelen.
heb je een adres ik moet ook nogquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:44 schreef tong80 het volgende:
Net bij de tandarts geweest. Stifttand was los gegaan. Mijn god wat een lekker ding zat er achter de balie. Strak jurkje en de borsten staken bijna de lenzen uit m'n ogen. Ik ga maandag weer. En dinsdag en woensdag, kan mij het schelen.
wordt het dan koeler volgende week?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je een adres ik moet ook nog
Net even wat planken gehaald, volgende week als het wat koeler is hier in huis even een afvoerbuis aftimmeren
ik hoop hetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
wordt het dan koeler volgende week?
Ik ben helemaal van de leg als ik jou hier zie op deze tijdstippenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:35 schreef tong80 het volgende:
Drank maakt meer kapot dan goed voor je is.
Dronken man snijdt eigen penis af na weddenschap
tja tegenwoordig kan die er weer aangenaaid wordenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:35 schreef tong80 het volgende:
Drank maakt meer kapot dan goed voor je is.
Dronken man snijdt eigen penis af na weddenschap
Ik zelf ook hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van de leg als ik jou hier zie op deze tijdstippen
Hé Sandman nu ik je toch spreek. Waar blijft mijn videoband ?quote:
Oh ja!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé Sandman nu ik je toch spreek. Waar blijft mijn videoband ?
Ok, ik wilde je er tijdens het WK niet mee lastig vallen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ja!
Helemaal vergeten. Maandag het eerste wat ik ga doen.
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:17 schreef clauwheee het volgende:
Het wordt Zeeland, waarschijnlijkVan maandag t/m vrijdag.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:06 schreef clauwheee het volgende:
Zandmannetje we gaan naar Zeeland
Kijk eens Tong hoeveel mensen je blij maakt met je aanwezigheid
Heel de nacht wakker gelegen er maar uitgegaan om half 7 zodat ik vanavond/vannacht misschien wel de slaap kan vatten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Had het maar gedaan, had je m al gehad.
Wat doe jij hier zo vroeg eigenlijk.
Je buren weten niet wat ze zien, als ze jou straks elke dag vroeg het huis uit zien gaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:44 schreef tong80 het volgende:
Die denken gewoon dat ze een andere buurman hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je buren weten niet wat ze zien, als ze jou straks elke dag vroeg het huis uit zien gaan
Is dat Gronings/boers voor "Nou moe"?quote:
Of ze bellen met de meld misdaad anoniem lijn omdat ze denken dat er allerlei vreemde praktijken schuil moeten gaan achter die voorgevel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die denken gewoon dat ze een andere buurman hebben
Whehe, da's Goeree man... Da's niet eens Zeeuws trouwensquote:
Man?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe, da's Goeree man... Da's niet eens Zeeuws trouwens.
Hmmquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel de nacht wakker gelegen er maar uitgegaan om half 7 zodat ik vanavond/vannacht misschien wel de slaap kan vatten.
Nee idd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, interessant leesvoer. Zo maar eens lezen, al heb ik al gezien dat er van een MILF geen sprake is.
Nee het is meer VOUD (vieze ouwe dertiger...) ofzoiets...quote:
Wat een sukkel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Collega-MILF neuken onder werktijd...
AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2
AnthonyZeus: AZ: The Milf has been f*cked, I repeat..." #3
Wat een verhaal
Als ik die topictitels zo bekijk, denk dat ik het lezen ervan maar even oversla.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een verhaal
Echt, geniale reeks dit. Om in te lijsten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die worstelfoto's steeds. Mamma mia wat slecht.
hahaha en het staat ook op GeenStijl... wat een verhaal zegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een verhaal
Aaaahhhhhhhhhhhhhhh vlakbij het vogelhuisjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:01 schreef clauwheee het volgende:
Plannen gewijzigd, Zandvoort it is. Had Zandmannetje maar meer moeite moeten doen![]()
Er was net iemand voor ons die het andere huisje had geboekt, dus nu Zandvoort, ook goed
Ooo daar is het gelukkig niet zo drukquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:01 schreef clauwheee het volgende:
Plannen gewijzigd, Zandvoort it is. Had Zandmannetje maar meer moeite moeten doen![]()
Er was net iemand voor ons die het andere huisje had geboekt, dus nu Zandvoort, ook goed
Kom je ook? Dan maken we er een zilte zwoele hoolsmiet in het zand vanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:15 schreef appelsientje het volgende:
Ooo daar is het gelukkig niet zo druk
Wanneer gingen jullie ook weer??
hehe wanneer dit weekend?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom je ook? Dan maken we er een zilte zwoele hoolsmiet in het zand van
Wat heeft Flecha gedaan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:24 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Juan Antonio Flecha.
Al een nominatielijst voor de awards binnen, van ome twi. Leuke keuzes!!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Zandvoort?!
En ik maar denken dat we volgende week op Goeree gingen meeten.
Wie is DDquote:
dit weekend zitten we in het honkbalstadionquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe wanneer dit weekend?
opzich heb ik niks op het programma staan... maar ik haat zandstranden
Dat is hier lekker om de hoek.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:01 schreef clauwheee het volgende:
Alleen morgen, schat. Zondag niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:05 schreef Bluezz het volgende:
dit weekend zitten we in het honkbalstadion
Whehequote:
Ja, lekker festini perenijsje gaat er wel in hier.quote:
Menschj, ik word zelf ziek van al die klagende en zwetende mensen hier aan de balie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:26 schreef clauwheee het volgende:
Wat een gezeik zeg weer over het weer overal. Wees eens blij dat het langer dan drie dagen achter elkaar mooi weer is in Nederland![]()
Ja, maar het valt niet meequote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, lekker festini perenijsje gaat er wel in hier.
dat is wel een behoorlijk goed idee... ik huppel meteen naar de chinees aan de overkantquote:
Waar moet IK me meldenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hier ook al. Ik word er niet goed van. Kan die gozer zich niet een keertje melden?
Is dat lekker een ijsje met sambal erbij?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
dat is wel een behoorlijk goed idee... ik huppel meteen naar de chinees aan de overkant![]()
Ik zag dat iemand wilde weten wie DD was in het PSV-topic en toen zag ik hier DD staan en toen dacht ik: waarom nietquote:
nieteens.. tis een chinees die een cafetaria runt met zn dochter/ vrouw (twijfel)... nu dus geen flikadel, maar een loomijsje...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is dat lekker een ijsje met sambal erbij?
De druiven groeien fantastisch, dat wordt veel en goede wijn dit najaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:26 schreef clauwheee het volgende:
Wat een gezeik zeg weer over het weer overal. Wees eens blij dat het langer dan drie dagen achter elkaar mooi weer is in Nederland![]()
Met dit weer kunnen wij de wijnbouw in Nederland wel wat verder uitbreiden!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De druiven groeien fantastisch, dat wordt veel en goede wijn dit najaar
Ben te moe om je te helpen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraagje: als ik in Outlook een mailtje wil doorsturen en in dat mailtje iets wil aanpassen, geeft ie eerst een spatie voor hetgene dat ik toevoeg. Hoe kan ik dat voorkomen?
heb alleen Tiel binnen, Oss moet nog komen. Vooralsnog Kees Torn, J.J. van der Wal, Claudia de Breij, Arie & Sylvester en Javier Guzmanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef borisz het volgende:
de schouwburgkaarten zijn binnen, van de 5 die we hebben aangevraagt hebben we er 2 gekregen, alleen arie en sylester en de vliegende panters
geen karin bloemen, lama's en m-m H
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een verhaal
Gedaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:06 schreef dndiek het volgende:
Volgens kan je inmiddels deel 4 t/m 7 ook al lezen
Neequote:
gecondoleerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Niet de meest leuke week achter de rug
Afgelopen maandag is mijn moeder overleden (hersentumor)
Vandaag is de crematie geweest. Dus ik kan niet zeggen dat alles oke is
quote:
sow zeg mijn excuses, ik heb er ook niks van gelezen verder.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sow zeg mijn excuses, ik heb er ook niks van gelezen verder.
maar gecondoleerd en veel sterkte![]()
Ik zag het net op MSN.. sterkte man!! Echt vreselijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
5 maanden pasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zag het net op MSN.. sterkte man!! Echt vreselijk
Was het al lang bekend dat ze een tumor had?
55quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
Mag ik weten hoe oud ze was Bos, jij bent immers ook nog niet op leeftijd.
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:49 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat jong man. Heb je afscheid kunnen nemen ?
o.a. Nummers van Queen, Eagles en een nummer uit de musical Miss Saigon.quote:
Dat zal ik denk ik nu ook wel hebben/krijgen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:05 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dat belangrijk. Als ik de muziek hoor van mijn vaders crematie neem ik altijd even de tijd om aan hem te denken.
Je hoeft ook niks te zeggen. Sterkte wensen/condoleren is al meer dan genoegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:05 schreef Eilanden het volgende:
Tjees Bos .... ik weet niet wat ik moet zeggen. Daar schrik ik echt van! In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd![]()
Dank je. en Golfer ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:18 schreef Bluezz het volgende:
Bossie wat vreselijk![]()
Zo jong...![]()
Heeft ze heel veel geleden? Is ze al die tijd thuis geweest?
Heel, heel veel sterkte! Ik vond het al zo cryptisch wat je aan het begin van de week vertelde, niet op vakantie maar toch thuis... zoiets...
jeetje....
Ze is veel sneller gegaan dan verwacht inderdaad. De verwachting was dat ze langzaam steeds minder kon. Maar dit is niet gebeurd. Vanaf zondag is ze erg snel achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:26 schreef Bluezz het volgende:
Is ze dan al snel weggeraakt?
Dat je 'waarschijnlijk' typt?
(zeg maar als ik te pers. of te vervelende vragen stel)
Begrijp ik helemaal, dankje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef Bos81 het volgende:
Ze is veel sneller gegaan dan verwacht inderdaad. De verwachting was dat ze langzaam steeds minder kon. Maar dit is niet gebeurd. Vanaf zondag is ze erg snel achteruit gegaan.
voor de rest wil ik er niet al te diep op ingaan inderdaad. no offence verder.
en bedanktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:28 schreef clauwheee het volgende:
[afbeelding] voor Bos en een [afbeelding] voor dndiek
Het merkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:28 schreef clauwheee het volgende:
[afbeelding] voor Bos en een biertje voor dndiek
edit: ik zag toch echt een glas bier, maar goed, dan maar zo
Nee het werktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik neem nog een [afbeelding] ...
Of zien jullie nu weer een kruusje.
Vakantietijd. Het trekt wel weer bij (hoop ik)quote:
En terechtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:33 schreef clauwheee het volgende:
Hmm. Wat nou cassis. Doe maar rosé, is dat er nog?
veel bier voor onsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:07 schreef clauwheee het volgende:
En watvoor knalfeest gaat meneer pascal geven?
Wijn staat er vast ook welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:09 schreef clauwheee het volgende:
Als ie ook maar ff om Bluezzie en mij denkt.
10 aug geef ik met een kameraad weer een feestje, als je zin hebt mag je komenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:07 schreef clauwheee het volgende:
En watvoor knalfeest gaat meneer pascal geven?
Dat is op een donderdag.. dan ben ik op vakantiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
10 aug geef ik met een kameraad weer een feestje, als je zin hebt mag je komen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wijn staat er vast ook wel
Maar goed ik begreep dat je vriendje aan 't stappen is zonder jou ?
Een donderdag?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
10 aug geef ik met een kameraad weer een feestje, als je zin hebt mag je komen
ooo oke... ik had zeker al verteld dat ik mijn vriendin een beetje heel erg mis ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt eigenlijk altijd in huize NoClau
quote:
Snap ik tochquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]Maar het is echt waar
ben de dagen al aan het aftellen
![]()
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Oja hoest met je vader? Nog steeds niet helemaal lekker begrijp ik ?? Gebruikt hij nog pijnstillers?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Snap ik toch
Morgen eerst wat dingetjes kopen voor ons weekie weg, dan ff naar het terras en daarna naar de Euroborg![]()
Zondag lekker rustig aan doen denk ik, en even bij mijn nog altijd niet frisse paps langs misschien. Hij kan nog niet mee op vakantie.
Hmm wel vervelend ja... ach volgend jaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:33 schreef clauwheee het volgende:
Ja nog steeds pijnstillers en fysio. Hij moet geduld hebben. Maar ja..dat heeft mijn paps niet zoMaar wel sneu hoor, wij met z'n allen op vakantie en hij thuis.
Nee doet ut hier ook niet.
ik wil ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:59 schreef Suijk het volgende:
Hoi. Mag ik bier van PH?
Welkom terug uit Frankrijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:59 schreef Suijk het volgende:
Hoi. Mag ik bier van PH?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:10 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug
Net terug uit het ziekenhuis ... vriendin was over de kop geslagen met de fiets en de fiets was bovenop haar buik beland .. ze heeft een gigantische kneuzing en bloeduitstorting nu, maar een aantal uren onderzoek in het ziekenhuis heeft gelukkig geen inwendige verwondingen aan het licht gebracht
*Eilanden opgelucht is*
Dat is inderdaad een hele opluchting. Zeker gezien ze niet zo lang geleden is geopereerd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:10 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug
Net terug uit het ziekenhuis ... vriendin was over de kop geslagen met de fiets en de fiets was bovenop haar buik beland .. ze heeft een gigantische kneuzing en bloeduitstorting nu, maar een aantal uren onderzoek in het ziekenhuis heeft gelukkig geen inwendige verwondingen aan het licht gebracht
*Eilanden opgelucht is*
Ja, was weer erg mooi, zal morgen wat foto's posten, moeten wel een paar mooie bijzitten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welkom terug uit Frankrijk.
Leuk gehad?
Uiteraardquote:bedankt voor de mail
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, was weer erg mooi, zal morgen wat foto's posten, moeten wel een paar mooie bijzitten.
[..]
Ik ben zelfs op tv geweest, etappe van gisteren, maar dat was maar heel kort.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben zelfs op tv geweest, etappe van gisteren, maar dat was maar heel kort.
Nu ga ik slapen, weltrusten!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |