Zelfde geldt voor Pereiro.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:02 schreef flyckje het volgende:
Spijtig van zijn slechte dag, hij mocht de tour winnen, is in elk geval de sterkste (op die ene dag na)
Wat zou Mart gedacht hebben Joost.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Komt Landis nog terug ?
Hij staat op 08' 08" Mart, wat denk je ?![]()
![]()
Flyckje, hoe gaat het eigenlijk met je DSC-helden?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:02 schreef flyckje het volgende:
omdat hij aanvalt is het een kuur? lame bezig
Spijtig van zijn slechte dag, hij mocht de tour winnen, is in elk geval de sterkste (op die ene dag na)
Probeer deze eensquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:02 schreef Aurelium het volgende:
ja, ik had dus nog even een vraagje over die NOS stream, http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/NOStour2006.asp
Wie krijgt em aan de praat en in welk programma. VLC player en WMP werken allebei niet hier.
Kijk gisteren naar hoe sterk Leipheimer nog terugviel. En dan zit er straks tussen de voorlaatste en de laatste berg nog een redelijk stukje "vlak". Wat Landis hier doet is zoals Pantani in 2000: zelfmoordpoging met de bedoeling de gele trui mee te nemen in je val. Straks geeft hij net als Pantani toen nog gewoon op ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:02 schreef Eppie_NL het volgende:
ik weet niet of het slim is om die Landis meer dan 3 min te geven...en als Amerikanen bloed ruiken dan blijven ze maar gaan.
http://www.eurosport.de/r(...)06/mc_vid27331.shtmlquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef Urvin het volgende:
[..]
Probeer deze eens
mms://ares.radiozilvervos.com:9001
Leuk duitsquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef Robar het volgende:
[..]
http://www.eurosport.de/r(...)06/mc_vid27331.shtml
Die verstopt zich weer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef MaxPower het volgende:
Hoe zit Menchov erbij?
Ziet er exact uit als de vorige dagen, hoort bij de beste 10 bergop, niet bij de beste 5.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef MaxPower het volgende:
Hoe zit Menchov erbij?
Posthuma moest werken voor de Bollentrui.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef Venga het volgende:
Slimme zet van Rabo om Posthuma en Weening te laten uitzakken, nu heb je de hele dag niets aan hen. Als ze voorop zaten en die 11' marge hadden zaten ze in de loop van de etappe bij Mencho, Boogerd en Rasmussen
Ik heb het idee dat Menchov het weer niet zal kunnen volgen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef MaxPower het volgende:
Hoe zit Menchov erbij?
maar Landis is een (echte) Amerikaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Kijk gisteren naar hoe sterk Leipheimer nog terugviel. En dan zit er straks tussen de voorlaatste en de laatste berg nog een redelijk stukje "vlak". Wat Landis hier doet is zoals Pantani in 2000: zelfmoordpoging met de bedoeling de gele trui mee te nemen in je val. Straks geeft hij net als Pantani toen nog gewoon op ...
Kan Herbie weer over 'hongerklop' beginnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:07 schreef Takkesteeg het volgende:
Landis loopt helemaal leeg, dat gaat ie zo niet volhouden!
bij rabobankquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar rijd Menchov?
bij de gele truiquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar rijd Menchov?
En Landis had gisteren niet eens een hongerklop.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kan Herbie weer over 'hongerklop' beginnen.
Tjah, als hij gisteren bezoek kreeg van dottore Ferrari misschien , maar ik zie hierin toch een wanhoopspoging. Als het hem even tegenzit en de favorieten groep komt met nog enkele helpers van de groten over de voorlaatste col rijden ze in dat vlakkere stuk alleen al nog een minuut of twee dicht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
maar Landis is een (echte) Amerikaan
Zou me niks verbazen als ie veeeel goed maakt.
wat dan? slechte benen? ik heb niet meegekregen wat er met landis was gisterquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Landis had gisteren niet eens een hongerklop.
Super bedanktquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef Urvin het volgende:
[..]
Probeer deze eens
mms://ares.radiozilvervos.com:9001
pijn : Tour de France: Landis had pijn vanaf de startquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
wat dan? slechte benen? ik heb niet meegekregen wat er met landis was gister
Hij voelde zich al vanaf de start niet best.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
wat dan? slechte benen? ik heb niet meegekregen wat er met landis was gister
hmmm Landis is goed in tijdritten....dus in zijn eentje op vlakkere stuk is ie goed. Ik denk dat ie dat wel kan beperken tot 30 sec. ofzo..ook al zit een dikke groep achter hem.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, als hij gisteren bezoek kreeg van dottore Ferrari misschien , maar ik zie hierin toch een wanhoopspoging. Als het hem even tegenzit en de favorieten groep komt met nog enkele helpers van de groten over de voorlaatste col rijden ze in dat vlakkere stuk alleen al nog een minuut of twee dicht.
thnxquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
pijn : Tour de France: Landis had pijn vanaf de start
we moeten nu ook weer niet overdrijven in dat tijdrijden van Landis, neem nu bv eens de favorieten van nu in de laatste tijdrit van vorig jaar (verschillen tov Armstrong) :quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
hmmm Landis is goed in tijdritten....dus in zijn eentje op vlakkere stuk is ie goed. Ik denk dat ie dat wel kan beperken tot 30 sec. ofzo..ook al zit een dikke groep achter hem.
Pereiro ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef Ericr het volgende:
Vorig jaar is niet dit jaar, Landis is duidelijk beter geworden in tijdrijden.
Zonder pech had hij veel dichter bij Gonchar gezeten en hij had ook gewoon de proloog gewonnen als hij op tijd was gestart... maar ja, dan had hij geel gehad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef Ericr het volgende:
Dat durf ik betwijfelen , hij nam in Rennes 1.40 op Pereiro , en dan kun je er nog vanuit gaan dat die laatste daar allicht niet eens a block reed ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef Ericr het volgende:
Bier is energiequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Landis heeft gisteren wat biertjes gedronken, voor wat het waard is.
Landis had pech in die tijdrit, ritme gebroken en tijd verloren. Ik houd het op 2 minuten verschil minimaal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat durf ik betwijfelen , hij nam in Rennes 1.40 op Pereiro , en dan kun je er nog vanuit gaan dat die laatste daar allicht niet eens a block reed ...
Toen Landis ging, ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef Arcee het volgende:
Had Pereiro 't nu moeilijk op de beklimming?
Hij moest lossen, dus tja..quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef Arcee het volgende:
Had Pereiro 't nu moeilijk op de beklimming?
Achter Tankink.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Eppie_NL het volgende:
Landis mijn favoriet...hij mag winnen.
4 minuten hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef Robar het volgende:
2.40 voor op geel dus
Had toch gelijk, die gaat even ongenadig hard ingerekend worden.
En wie twijfelde of die 11 minuten op de kopgroep goed gereden zou worden?
leuk tochquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef Venga het volgende:
Gaan die mannen nou meewerken met Landis, ze zouden gek zijn!
Letour.com melde in eerste instantie 2.40 nu geven ze 3.27 aan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
4 minuten hoor.
Waarom rijdt 'ie niet door
TV kapot?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef snellejelle het volgende:
Jeetje, alweer een leuke etappe en ik zie niets..
Ach ja, hij zag ook Sastre naar 't geel gaan gisteren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat zeikt Herbert nou over dat Pereiro geisoleerd zou zitten? Hij heeft er 2 bij zich....
How come?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef snellejelle het volgende:
Neem dan vrij.quote:
Goed plan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef Ericr het volgende:
Neem je toch gewoon ontslag, de Tour wacht op niemand.
Herbert en Co moeten snel vervangen worden . . .quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach ja, hij zag ook Sastre naar 't geel gaan gisteren.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef Ericr het volgende:
Neem je toch gewoon ontslag, de Tour wacht op niemand.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Robar het volgende:
Herbert en Co moeten snel vervangen worden . . .
Ik hoor toch nog steeds het liefste Mart . . .
Wat is er vreemd aan het feit dat Herbert iets verkeerd ziet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat zeikt Herbert nou over dat Pereiro geisoleerd zou zitten? Hij heeft er 2 bij zich....
Olaf Mol wil ik wel eens horen tijdens een afdaling.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Robar het volgende:
[..]
idem hierzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef snellejelle het volgende:
Tja ... ik vind het wat cru ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:53 schreef 456 het volgende:
Landis heeft het op zijn heupen
Laptopquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Sethje het volgende:
hebben jullie allemaal een laptop of kijken jullie op de pc???
Ik ga weer op de bank hangen met een koude jupiler
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Olaf Mol wil ik wel eens horen tijdens een afdaling.
Daar zal de systeembeheerder blij mee zijn... Of kijkt die ook?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef Robar het volgende:
Ik zit ook op mijn werk, maar een livestream, FOK! en letour.com doen wonderen
Hij zei dat hij nog maar 2 bij zich had, en met zoveel cols ging hij op het einde vast geisoleerd zitten. Zeiken op Herbert is ok, maar wel als het terecht is hequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Harmen1984 het volgende:
ik wil de radio hier op de Tour zetten, maar m'n collega wil alleen maar zacht muziekquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef Robar het volgende:
Ik zit ook op mijn werk, maar een livestream, FOK! en letour.com doen wonderen
ik neem volgend jaar de hele maand juli vrijquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
idem hierzo.
M'n eerste jaar werkend de tour volgen. Tis geen porem. Volgend jaar werk ik de hele zomer niet![]()
"Jezus knetter, Kessler over de vangrail. Ha! Fuckin' A!"quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Olaf Mol wil ik wel eens horen tijdens een afdaling.
Smeets is ok , Herbert moet weg, Ducrot kan als oudrenner nog wel wat nuttigs toevoegen. Deden ze vorig jaar ook,quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Robar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik wil de radio hier op de Tour zetten, maar m'n collega wil alleen maar zacht muziek![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Jezus knetter, Kessler over de vangrail. Ha! Fuckin' A!"
Ducrot is 10 keer zo irritant dan Herbiequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Sethje het volgende:
herbert is irritant maar maarten ducrox?? is wel relaxed
Het bedrijf is zo groot, dat ik denk dat systeembeheer het niet eens opvaltquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:41 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Daar zal de systeembeheerder blij mee zijn... Of kijkt die ook?![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of hij begint over de sideskirts van een tijdritfiets.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ducrot is 10 keer zo irritant dan Herbie
Ducrot is altijd goed voor een leuke quote.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ducrot is 10 keer zo irritant dan Herbie
Hij rijdt naast de ideale lijn,quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Of hij begint over de sideskirts van een tijdritfiets.
Goeien dag zeg!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij rijdt naast de ideale lijn,
ja daar is het vuil, geen grip en hibberdebabskre in de muur.
Bye bye zwaai zwaai
Dan gaat T-Mobile op kop rijden.quote:
Ja dan nog, die gasten rijden een stuk trager dan Landis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De rest komt wel terug in de afdaling.
Of T-Mobile gaat rijden.![]()
voor het eerst dat ie iets nuttigs en goeds zegtquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef Arcee het volgende:
Herbert heeft gelijk: Landis wil terug naar de top.
Tenzij Kloden er ook afwaait straks...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef Eppie_NL het volgende:
Perreiro is echt dom bezig![]()
zijn team en hi jzelf gaan naar de klote terwijl kloden en de rest profiteren. Hij moet gewoon ff tegen Kloden zeggen dat zijn team ook moet werken....Perreiro verliest veel tijd vandaag
Hangt er vanaf natuurlijk, zo meteen plakt hij zich gewoon in het wiel van kloden als zijn ploegmaats op zijn ... Eens de echte strijd losbarst heeft geeneen van de twee daar toch nog wat aan ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef Eppie_NL het volgende:
Perreiro is echt dom bezig![]()
zijn team en hi jzelf gaan naar de klote terwijl kloden en de rest profiteren. Hij moet gewoon ff tegen Kloden zeggen dat zijn team ook moet werken....Perreiro verliest veel tijd vandaag
Het lijkt wel Wild Things: 'And then there's a plottwist, and then there's a plottwist. The End. And then there's ....'quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef snellejelle het volgende:
Jezus, wat een tour is dit![]()
lekekr onvoorspelbaar
Toch wel vreemd dat die Italiaan "Testa de la Corsa" nooit presteert in de Tour.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Whwhaha herbert het groepje poursuivant.
Denkt zeker ook dat de broers Ted en Arie dela Course goede renners zijn, want ze komen vaak in beeld
Goh.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef Arcee het volgende:
Herbert heeft gelijk: Landis wil terug naar de top.
Ja, een beetje zoals het laatste deel van LOTR, maar dan met verschillende eindes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:52 schreef Brahimov het volgende:
Het lijkt wel Wild Things: 'And then there's a plottwist, and then there's a plottwist. The End. And then there's ....'
I love it.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef Ericr het volgende:
Laat die rukkers maar rijden, Landis zet de Tour nogmaals op zijn kop.
Maarten dacht dat-ie op Halgand zat te jagen.quote:
Als ze achteraan het gas open zetten op de Joux Plane verliest hij daar alleen al minstens 3 a 4 minuten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dan nog, die gasten rijden een stuk trager dan Landis.
Inmiddels al 4,5 minuut, hij staat alweer voor Menchov.
Zeker, toffe actie, Ullrich deed het een paar jaar geleden ook, maar die werd teruggehaald door CSC omdat Basso bang was plek 2 te verliezenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef Eppie_NL het volgende:
vind het nu al geweldig...mijn dag is al goed...terwijl er nog meer gaat gebeuren
Vanaf de eerste col (saisies)quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Ik kom net binnen vallen, kan iemand ff een Herbert-samenvatting geven?? Vanaf wanneer is Landis al in de aanval??
Afwachten hoor, Landis in goede doen pakt zelfs daar mischien nog winst op mannen als Pereiro.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als ze achteraan het gas open zetten op de Joux Plane verliest hij daar alleen al minstens 3 a 4 minuten.
eerste klim al meteenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Ik kom net binnen vallen, kan iemand ff een Herbert-samenvatting geven?? Vanaf wanneer is Landis al in de aanval??
Okey, strak werk......lam-lul die toch aan kan vallen?? moet ik m'n mening toch iets bijstellen.quote:
Idd. het getuigt toch wel van veel wilskracht, gisteren zat ie zo kapot en was iedereen overtuigd dat z'n kans op geel verkeken was. En nu dit.... Chapeau hoor, ondanks z'n gebrek aan sympathie...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Gallacher het volgende:
Ik vind Landis een arrogante knuppel. Maar wat hij hier laat zien is super!
iets? drastisch bijstellenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:58 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Okey, strak werk......lam-lul die toch aan kan vallen?? moet ik m'n mening toch iets bijstellen.
Even wachten op het afstap bericht dan maar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik weet niet of het iemand al opgevallen is, maar op de groepssamenstellingen op letour.fr staat Menchov niet meer bij die 44 renners ...
Zandio en Arroyo rijden daar, die zijn simpelweg minder dan Landis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:00 schreef Robar het volgende:
Even serieus, staan ze stil ofzo in het "peleton"?
Bij de Pyreneeen rit die hij won dachten ze ook dat hij er niet bij zat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
http://www.letour.fr/2006/TDF/LIVE/gaps/tour.html
Geen Menchov bij dat peloton dus volgens letour.fr , ofwel moet die van fiets veranderd zijn (ik denk dat ze dit via die elektronische apparaatjes opmaken)
hmm raar..quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geen Menchov bij dat peloton dus volgens letour.fr , ofwel moet die van fiets veranderd zijn (ik denk dat ze dit via die elektronische apparaatjes opmaken)
Hij zal er vast nog wel bij zitten . . .quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef Gitanki het volgende:
Fiets is verroest
Misschien gepland, hij moet straks nog een redelijk stuk vlak doorbeuken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef Eppie_NL het volgende:
waarom van fiest wisselen??
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:08 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom nam hij zijn tijdrit fiets niet.
Als ie had moeten lossen hadden ze dat vast wel in beeld gebracht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij zal er vast nog wel bij zitten . . .
Dat moet een boer-met-kiespijn-smiley zijn, want je hebt 'm niet in je Rondemaster.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat moet een boer-met-kiespijn-smiley zijn, want je hebt 'm niet in je Rondemaster.
[..]
Dat moet een boer-met-kiespijn-smiley zijn, want je hebt 'm niet in je Rondemaster.
[..]
ik wel....en als ie wint...stijg ik flink...want niemand heeft hem meer in zijn team....misschien enkele.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
Hij is al bijna op het virtuele podium.
Nog wel redelijk wat hoor, met hem kun je nog wel wat verschil maken, maar niet zoveel, omdat hij natuurlijk nog wel duur is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ik wel....en als ie wint...stijg ik flink...want niemand heeft hem meer in zijn team....misschien enkele.
Ik ga er bij jou vanuit dat je de 4 seconde bonificatie hebt verrekendquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep.
Klassement met 't huidige verschil:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:13 schreef Ericr het volgende:
Het plakboek van Herbert, dat wil ik eigenlijk niet eens weten.
of niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Landis is volslagen gek , beseft die eigenlijk wel dat de zwaarste col uit deze Tour er zo nog aankomt ? Die gaat daar een klap krijgen ...
Hij wist een kortere weg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef frankium het volgende:
Ben er ook weer.
Wat doet Landis daar? Wat heeft ie gedaan?
Hij is na de etappe van gisteren gelijk aan deze begonnenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef frankium het volgende:
Ben er ook weer.
Wat doet Landis daar? Wat heeft ie gedaan?
Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Landis is volslagen gek , beseft die eigenlijk wel dat de zwaarste col uit deze Tour er zo nog aankomt ? Die gaat daar een klap krijgen ...
Ik betwijfel het in zijn huidige vorm.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De waan van de dag regeert wel heel erg bij de huidige lichting commentatoren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een geilerij op Landis zeg. Die man is 2,5 week afgekraakt, gaat nu 1 dag op kop rijden en de heren commentatoren komen elke 5 minuten klaar om deze fantastische prestatie van deze rasaanvaller. Wat een gezeik
Vergeet niet dat er nog een flink stuk vlak gereden moet worden. Redt hij niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik betwijfel het in zijn huidige vorm.
Als hij dit ritme vol kan houden rijdt ie vandaag al het hele verschil met de gele trui in zijn eentje dicht.
Ja, exact. Menchov zat er wat later bij trouwens. En etc. was alleen Rogers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef Zwansen het volgende:
Als ik het goed begrijp is Landis in de eerste klim al aan gaan vallen, Menchov, Kloden Sastre etc. zaten bij hem in het wiel en lieten zich terugzakken naar perreiro?
Hoezo?quote:
Doodzonde dus dat ze niet door zijn gaan fietsen. Dan was het zoals vroeger.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, exact. Menchov zat er wat later bij trouwens. En etc. was alleen Rogers.
Als Landis daar zijn tijdrit-zitvlak opzoekt en hij moet het opnemen tegen twee mannetjes van Pereiro - die al zo goed als op zijn - moet ik dat nog zien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er nog een flink stuk vlak gereden moet worden. Redt hij niet.
Dit vind ik te ongeloofwaardig als Landis het geel weer pakt, CSC doet niks? T-Mobile doet niks? Doe normaal ofzo, ik vind het alle tekenen van een omkoperij weg hebben.quote:
wat Landis verliest op dat vlakke stuk maakt ie goed op de laatste klimquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zelfs Eddy Merckx verklaart hem gek op de VRT ... En legt de nadruk op dat vlakke stuk, de wind zou daar zelfs tegen zitten.
Hij reed hun gewoon uit het wiel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef Zwansen het volgende:
Als ik het goed begrijp is Landis in de eerste klim al aan gaan vallen, Menchov, Kloden Sastre etc. zaten bij hem in het wiel en lieten zich terugzakken naar perreiro?
Misschien pakt 'ie z'n tijdritfiets welquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als Landis daar zijn tijdrit-zitvlak opzoekt en hij moet het opnemen tegen twee mannetjes van Pereiro - die al zo goed als op zijn - moet ik dat nog zien.
Ja alsof de rest niet gaat rijden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als Landis daar zijn tijdrit-zitvlak opzoekt en hij moet het opnemen tegen twee mannetjes van Pereiro - die al zo goed als op zijn - moet ik dat nog zien.
Als hij als een tijdrijder die vlakte overknalt verliest drie keer zoveel tijd als hij daar kan winnen weer op die laatste col, zal ie ook wel niet doen. Jammer dat Landis dit niet eerder heeft laten zien.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zolang de rest niet gaat samenwerken gaan ze echt niet op Landis inlopen, zie hem fietsen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zelfs Eddy Merckx verklaart hem gek op de VRT ... En legt de nadruk op dat vlakke stuk, de wind zou daar zelfs tegen zitten.
Valt wel mee, zit ook nog een beklimming tussen:quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er nog een flink stuk vlak gereden moet worden. Redt hij niet.
De voorsprong was toen echter niet zo grootquote:In de 16e etappe van Courchevel naar Morzine speelde Marco Pantani alles of niets.
De Italiaanse berggeit trok na 67 kilometer ten strijde en hij sloot aan bij de eerder ontsnapte Salvatore Commesso en Javier Pacual-Llorente.
De voorsprong van Pantani, die even verder nog de steun kreeg van Fernando Escartin en Pascal Hervé, werd nooit groter dan 1 minuut en 40 seconden.
Na 146 kilometer was het avontuur voor Pantani voorbij, die later in de beklimming van de Col de Joux-Plane moest lossen.
De Mercatone Uno-renner kreeg last van zijn maag en verloor steeds meer terrein op het peloton. Richard Virenque pakte in Morzine de ritzege, waardoor de Tour voor de Fransman ook geslaagd was. Marco Pantani verscheen de volgende morgen niet meer aan de start, waardoor de Tour één van zijn smaakmakers verloor.
Des meer reden om aan te nemen dat 't niet zo is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:18 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
ik vind het alle tekenen van een omkoperij weg hebben.
Hehehquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:20 schreef Eppie_NL het volgende:
ik schrok..kut herbert met zijn commentaar
Dan is het sowieso omkoperij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:20 schreef 6liNes het volgende:
Herbert, hou die mond eens! Die gasten gaan echt wel rijden zo direct, anders dan snap ik het hele wielrennen niet meer!
het is en blijft een dwaas.quote:
20 km vlak. Met een klim die vals plat is. Daar gaat dit hem opbreken hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:20 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Valt wel mee, zit ook nog een beklimming tussen:
[afbeelding]
Blijf het jammer vinden dat niemand het Armstrong zo ging aanvallenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Ericr het volgende:
Dit is niet meer op zijn Pantani's, zoals ik al aangaf dit is Coppiaans. Bijna nooit vertoond.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Ericr het volgende:
Dit is niet meer op zijn Pantani's, zoals ik al aangaf dit is Coppiaans. Bijna nooit vertoond.
Voor de etappe? Of de eindzege?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
Landis is nu favoriet bij de bookmakers.
2.4 @ Landis
4 @ Kloden
4.6 @ Sastre
6 @ Pereiro
misschien denken ze dat ie zometeen instort....maar dat geeft hem juist kracht...ze zijn dom bezigquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Robar het volgende:
Ik snap niet dat ze hem zo ver laten gaan, er is zeker weer geen enkel team wat de verantwoordelijkheid wil dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |