Ja dan nog, die gasten rijden een stuk trager dan Landis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De rest komt wel terug in de afdaling.
Of T-Mobile gaat rijden.![]()
voor het eerst dat ie iets nuttigs en goeds zegtquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef Arcee het volgende:
Herbert heeft gelijk: Landis wil terug naar de top.
Tenzij Kloden er ook afwaait straks...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef Eppie_NL het volgende:
Perreiro is echt dom bezig![]()
zijn team en hi jzelf gaan naar de klote terwijl kloden en de rest profiteren. Hij moet gewoon ff tegen Kloden zeggen dat zijn team ook moet werken....Perreiro verliest veel tijd vandaag
Hangt er vanaf natuurlijk, zo meteen plakt hij zich gewoon in het wiel van kloden als zijn ploegmaats op zijn ... Eens de echte strijd losbarst heeft geeneen van de twee daar toch nog wat aan ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef Eppie_NL het volgende:
Perreiro is echt dom bezig![]()
zijn team en hi jzelf gaan naar de klote terwijl kloden en de rest profiteren. Hij moet gewoon ff tegen Kloden zeggen dat zijn team ook moet werken....Perreiro verliest veel tijd vandaag
Het lijkt wel Wild Things: 'And then there's a plottwist, and then there's a plottwist. The End. And then there's ....'quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef snellejelle het volgende:
Jezus, wat een tour is dit![]()
lekekr onvoorspelbaar
Toch wel vreemd dat die Italiaan "Testa de la Corsa" nooit presteert in de Tour.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Whwhaha herbert het groepje poursuivant.
Denkt zeker ook dat de broers Ted en Arie dela Course goede renners zijn, want ze komen vaak in beeld
Goh.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef Arcee het volgende:
Herbert heeft gelijk: Landis wil terug naar de top.
Ja, een beetje zoals het laatste deel van LOTR, maar dan met verschillende eindes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:52 schreef Brahimov het volgende:
Het lijkt wel Wild Things: 'And then there's a plottwist, and then there's a plottwist. The End. And then there's ....'
I love it.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef Ericr het volgende:
Laat die rukkers maar rijden, Landis zet de Tour nogmaals op zijn kop.
Maarten dacht dat-ie op Halgand zat te jagen.quote:
Als ze achteraan het gas open zetten op de Joux Plane verliest hij daar alleen al minstens 3 a 4 minuten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dan nog, die gasten rijden een stuk trager dan Landis.
Inmiddels al 4,5 minuut, hij staat alweer voor Menchov.
Zeker, toffe actie, Ullrich deed het een paar jaar geleden ook, maar die werd teruggehaald door CSC omdat Basso bang was plek 2 te verliezenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef Eppie_NL het volgende:
vind het nu al geweldig...mijn dag is al goed...terwijl er nog meer gaat gebeuren
Vanaf de eerste col (saisies)quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Ik kom net binnen vallen, kan iemand ff een Herbert-samenvatting geven?? Vanaf wanneer is Landis al in de aanval??
Afwachten hoor, Landis in goede doen pakt zelfs daar mischien nog winst op mannen als Pereiro.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als ze achteraan het gas open zetten op de Joux Plane verliest hij daar alleen al minstens 3 a 4 minuten.
eerste klim al meteenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Ik kom net binnen vallen, kan iemand ff een Herbert-samenvatting geven?? Vanaf wanneer is Landis al in de aanval??
Okey, strak werk......lam-lul die toch aan kan vallen?? moet ik m'n mening toch iets bijstellen.quote:
Idd. het getuigt toch wel van veel wilskracht, gisteren zat ie zo kapot en was iedereen overtuigd dat z'n kans op geel verkeken was. En nu dit.... Chapeau hoor, ondanks z'n gebrek aan sympathie...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Gallacher het volgende:
Ik vind Landis een arrogante knuppel. Maar wat hij hier laat zien is super!
iets? drastisch bijstellenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:58 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Okey, strak werk......lam-lul die toch aan kan vallen?? moet ik m'n mening toch iets bijstellen.
Even wachten op het afstap bericht dan maar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik weet niet of het iemand al opgevallen is, maar op de groepssamenstellingen op letour.fr staat Menchov niet meer bij die 44 renners ...
Zandio en Arroyo rijden daar, die zijn simpelweg minder dan Landis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:00 schreef Robar het volgende:
Even serieus, staan ze stil ofzo in het "peleton"?
Bij de Pyreneeen rit die hij won dachten ze ook dat hij er niet bij zat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
http://www.letour.fr/2006/TDF/LIVE/gaps/tour.html
Geen Menchov bij dat peloton dus volgens letour.fr , ofwel moet die van fiets veranderd zijn (ik denk dat ze dit via die elektronische apparaatjes opmaken)
hmm raar..quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geen Menchov bij dat peloton dus volgens letour.fr , ofwel moet die van fiets veranderd zijn (ik denk dat ze dit via die elektronische apparaatjes opmaken)
Hij zal er vast nog wel bij zitten . . .quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |