TV kapot?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef snellejelle het volgende:
Jeetje, alweer een leuke etappe en ik zie niets..
Ach ja, hij zag ook Sastre naar 't geel gaan gisteren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat zeikt Herbert nou over dat Pereiro geisoleerd zou zitten? Hij heeft er 2 bij zich....
How come?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef snellejelle het volgende:
Neem dan vrij.quote:
Goed plan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef Ericr het volgende:
Neem je toch gewoon ontslag, de Tour wacht op niemand.
Herbert en Co moeten snel vervangen worden . . .quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach ja, hij zag ook Sastre naar 't geel gaan gisteren.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef Ericr het volgende:
Neem je toch gewoon ontslag, de Tour wacht op niemand.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Robar het volgende:
Herbert en Co moeten snel vervangen worden . . .
Ik hoor toch nog steeds het liefste Mart . . .
Wat is er vreemd aan het feit dat Herbert iets verkeerd ziet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat zeikt Herbert nou over dat Pereiro geisoleerd zou zitten? Hij heeft er 2 bij zich....
Olaf Mol wil ik wel eens horen tijdens een afdaling.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Robar het volgende:
[..]
idem hierzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef snellejelle het volgende:
Tja ... ik vind het wat cru ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:53 schreef 456 het volgende:
Landis heeft het op zijn heupen
Laptopquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Sethje het volgende:
hebben jullie allemaal een laptop of kijken jullie op de pc???
Ik ga weer op de bank hangen met een koude jupiler
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Olaf Mol wil ik wel eens horen tijdens een afdaling.
Daar zal de systeembeheerder blij mee zijn... Of kijkt die ook?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef Robar het volgende:
Ik zit ook op mijn werk, maar een livestream, FOK! en letour.com doen wonderen
Hij zei dat hij nog maar 2 bij zich had, en met zoveel cols ging hij op het einde vast geisoleerd zitten. Zeiken op Herbert is ok, maar wel als het terecht is hequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Harmen1984 het volgende:
ik wil de radio hier op de Tour zetten, maar m'n collega wil alleen maar zacht muziekquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef Robar het volgende:
Ik zit ook op mijn werk, maar een livestream, FOK! en letour.com doen wonderen
ik neem volgend jaar de hele maand juli vrijquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
idem hierzo.
M'n eerste jaar werkend de tour volgen. Tis geen porem. Volgend jaar werk ik de hele zomer niet![]()
"Jezus knetter, Kessler over de vangrail. Ha! Fuckin' A!"quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Olaf Mol wil ik wel eens horen tijdens een afdaling.
Smeets is ok , Herbert moet weg, Ducrot kan als oudrenner nog wel wat nuttigs toevoegen. Deden ze vorig jaar ook,quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Robar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik wil de radio hier op de Tour zetten, maar m'n collega wil alleen maar zacht muziek![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Jezus knetter, Kessler over de vangrail. Ha! Fuckin' A!"
Ducrot is 10 keer zo irritant dan Herbiequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Sethje het volgende:
herbert is irritant maar maarten ducrox?? is wel relaxed
Het bedrijf is zo groot, dat ik denk dat systeembeheer het niet eens opvaltquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:41 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Daar zal de systeembeheerder blij mee zijn... Of kijkt die ook?![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of hij begint over de sideskirts van een tijdritfiets.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ducrot is 10 keer zo irritant dan Herbie
Ducrot is altijd goed voor een leuke quote.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ducrot is 10 keer zo irritant dan Herbie
Hij rijdt naast de ideale lijn,quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Of hij begint over de sideskirts van een tijdritfiets.
Goeien dag zeg!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij rijdt naast de ideale lijn,
ja daar is het vuil, geen grip en hibberdebabskre in de muur.
Bye bye zwaai zwaai
Dan gaat T-Mobile op kop rijden.quote:
Ja dan nog, die gasten rijden een stuk trager dan Landis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De rest komt wel terug in de afdaling.
Of T-Mobile gaat rijden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |