Hoezo?quote:
Doodzonde dus dat ze niet door zijn gaan fietsen. Dan was het zoals vroeger.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, exact. Menchov zat er wat later bij trouwens. En etc. was alleen Rogers.
Als Landis daar zijn tijdrit-zitvlak opzoekt en hij moet het opnemen tegen twee mannetjes van Pereiro - die al zo goed als op zijn - moet ik dat nog zien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er nog een flink stuk vlak gereden moet worden. Redt hij niet.
Dit vind ik te ongeloofwaardig als Landis het geel weer pakt, CSC doet niks? T-Mobile doet niks? Doe normaal ofzo, ik vind het alle tekenen van een omkoperij weg hebben.quote:
wat Landis verliest op dat vlakke stuk maakt ie goed op de laatste klimquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zelfs Eddy Merckx verklaart hem gek op de VRT ... En legt de nadruk op dat vlakke stuk, de wind zou daar zelfs tegen zitten.
Hij reed hun gewoon uit het wiel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef Zwansen het volgende:
Als ik het goed begrijp is Landis in de eerste klim al aan gaan vallen, Menchov, Kloden Sastre etc. zaten bij hem in het wiel en lieten zich terugzakken naar perreiro?
Misschien pakt 'ie z'n tijdritfiets welquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als Landis daar zijn tijdrit-zitvlak opzoekt en hij moet het opnemen tegen twee mannetjes van Pereiro - die al zo goed als op zijn - moet ik dat nog zien.
Ja alsof de rest niet gaat rijden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als Landis daar zijn tijdrit-zitvlak opzoekt en hij moet het opnemen tegen twee mannetjes van Pereiro - die al zo goed als op zijn - moet ik dat nog zien.
Als hij als een tijdrijder die vlakte overknalt verliest drie keer zoveel tijd als hij daar kan winnen weer op die laatste col, zal ie ook wel niet doen. Jammer dat Landis dit niet eerder heeft laten zien.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zolang de rest niet gaat samenwerken gaan ze echt niet op Landis inlopen, zie hem fietsen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zelfs Eddy Merckx verklaart hem gek op de VRT ... En legt de nadruk op dat vlakke stuk, de wind zou daar zelfs tegen zitten.
Valt wel mee, zit ook nog een beklimming tussen:quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er nog een flink stuk vlak gereden moet worden. Redt hij niet.
De voorsprong was toen echter niet zo grootquote:In de 16e etappe van Courchevel naar Morzine speelde Marco Pantani alles of niets.
De Italiaanse berggeit trok na 67 kilometer ten strijde en hij sloot aan bij de eerder ontsnapte Salvatore Commesso en Javier Pacual-Llorente.
De voorsprong van Pantani, die even verder nog de steun kreeg van Fernando Escartin en Pascal Hervé, werd nooit groter dan 1 minuut en 40 seconden.
Na 146 kilometer was het avontuur voor Pantani voorbij, die later in de beklimming van de Col de Joux-Plane moest lossen.
De Mercatone Uno-renner kreeg last van zijn maag en verloor steeds meer terrein op het peloton. Richard Virenque pakte in Morzine de ritzege, waardoor de Tour voor de Fransman ook geslaagd was. Marco Pantani verscheen de volgende morgen niet meer aan de start, waardoor de Tour één van zijn smaakmakers verloor.
Des meer reden om aan te nemen dat 't niet zo is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:18 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
ik vind het alle tekenen van een omkoperij weg hebben.
Hehehquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:20 schreef Eppie_NL het volgende:
ik schrok..kut herbert met zijn commentaar
Dan is het sowieso omkoperij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:20 schreef 6liNes het volgende:
Herbert, hou die mond eens! Die gasten gaan echt wel rijden zo direct, anders dan snap ik het hele wielrennen niet meer!
het is en blijft een dwaas.quote:
20 km vlak. Met een klim die vals plat is. Daar gaat dit hem opbreken hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:20 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Valt wel mee, zit ook nog een beklimming tussen:
[afbeelding]
Blijf het jammer vinden dat niemand het Armstrong zo ging aanvallenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Ericr het volgende:
Dit is niet meer op zijn Pantani's, zoals ik al aangaf dit is Coppiaans. Bijna nooit vertoond.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Ericr het volgende:
Dit is niet meer op zijn Pantani's, zoals ik al aangaf dit is Coppiaans. Bijna nooit vertoond.
Voor de etappe? Of de eindzege?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
Landis is nu favoriet bij de bookmakers.
2.4 @ Landis
4 @ Kloden
4.6 @ Sastre
6 @ Pereiro
misschien denken ze dat ie zometeen instort....maar dat geeft hem juist kracht...ze zijn dom bezigquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Robar het volgende:
Ik snap niet dat ze hem zo ver laten gaan, er is zeker weer geen enkel team wat de verantwoordelijkheid wil dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |