he das echt vervelend anitra!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef Anitra het volgende:
Idd vanaf de 1000 het geluidje
Mijn ogen komen door het warme weer, te droog en ik kan niet eens meer huilen. De oogdruppels maken het er niet beter op, al kon ik gisteravond al wat langer scherp kijken. Door droge ogen kan je heel wazig gaan zien met lezen en ook met ACWW spelen en dat werkt niet met vissen vangen of achter bugs aan gaan
Geluktquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:03 schreef Ardenlyn het volgende:
@Maraca: Jij doet toch die foto's van iedereen?
Mss heb je wat aan deze foto want die vind ik ook wel erg leuk
http://static.flickr.com/76/193878459_4a4c7d3391.jpg?v=0
aah wat tof!!! wat een schatjesssquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier een vergelijking van beetje bruin en nog niet bruin haha!!
[afbeelding]
Iiiewwww!! Tijno gaat snel de zon opzoeken!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier een vergelijking van beetje bruin en nog niet bruin haha!!
[afbeelding]
Hihi nee ook geen Dopey want die kijkt heel anders uit z'n ogenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:32 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Iiiewwww!! Tijno gaat snel de zon opzoeken!!!![]()
edit: Ooooh nee, het is Tijn helemaal niet!! 't Is Dopey!! Hihihi... Desondanks gaat Tijn ook proberen een kleurtje te krijgen...![]()
@Maraca: Goed dat je het forum zo goed verzorgd en bijhoudt!!Zwaalie gaat op zoek naar een goede Tijno-foto...
Ik had een dikke walrus op bezoekquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:38 schreef Suuz_ het volgende:
bij mij regent het ook opeens!
dr shrunk is trouwens vanmorgen geweest!! en heb nu de emotie verbaasd zijn ofzo![]()
Ja, diequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:46 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja is dat die ene die om eten vraagt? wat is daar het nut van? haha
jaa dat doe ik altijd! is erg lachen soms hebben ze echt ruzie hahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:56 schreef Maraca het volgende:
Ik ontdekte net iets leuksAls twee bewoners met elkaar praten moet je tegen één van de twee praten. Dan kan je het gesprek volgen
![]()
Moet je bij Cadfael zijn. DIe heeft al een Luigi pet en shirt en een Mario pet en snor. De laatste twee heeft hij trouwens aan mij gegeven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:52 schreef Zwaalie het volgende:
Bah... waarom hebben we in Nederland geen download stations om leuke Mario Items te krijgen?![]()
zie:
http://www.nintendo.com/e(...)kphk0EneITfWQbz9_y7w
hoe komt ie daaraanquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:00 schreef Devarynn het volgende:
[..]
Moet je bij Cadfael zijn. DIe heeft al een Luigi pet en shirt en een Mario pet en snor. De laatste twee heeft hij trouwens aan mij gegeven.
Ik heb hem die mario pet gegevenquote:
haha wat een leuke foto!!!!! echt tof!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:02 schreef Maraca het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ik heb hem die mario pet gegeven![]()
Neeeeh...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:00 schreef Devarynn het volgende:
Moet je bij Cadfael zijn. DIe heeft al een Luigi pet en shirt en een Mario pet en snor. De laatste twee heeft hij trouwens aan mij gegeven.
Aangepast...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:32 schreef Suuz_ het volgende:
nu ik erop let staat er bij mij in de lijst alleen maar Suuz en mijn FC verder niks
Ernst en Rainmkr zijn al eeuwen niet meer gesignaleerd - Zwaalie weet niet of ze een username hebben. Essie kan je uit de lijst halen, die is niet van Fok!.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:10 schreef MeZZiN het volgende:
Zijn deze mensen nog online... want ik mis hun username???
Misschien dan maar weg uit de lijst ruimt weer een beetje op een lijst met friendcodes waarbij mensen niet meer spelen lijkt me niet zo handig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Ernst en Rainmkr zijn al eeuwen niet meer gesignaleerd - Zwaalie weet niet of ze een username hebben. Essie kan je uit de lijst halen, die is niet van Fok!.
Klopt, want er staan nu ook een heleboel in de lijst die hier niet meer actief zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:16 schreef Suuz_ het volgende:
ja idd!
en als die mensen weer terug komen kunnen ze het altijd weer melden en kunnen we ze erbij zetten!
Prima laten we opschonen wie wil helpen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt, want er staan nu ook een heleboel in de lijst die hier niet meer actief zijn![]()
Zwaalie wil wel helpen... Alleen zitten er ook mensen in het lijstje waar ze nog nooit van gehoord heeft...? Miss is het dus handig om een lijstje te maken met active users en die naar je te mailen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef MeZZiN het volgende:
Prima laten we opschonen wie wil helpen?
Ik ben nog te kort in dit topic om echt goed te kunnen oordelen. dus als iemand (deel) lijstje wil maken van mensen die er zekerweten uit kunnen. dan haal ik ze weg. (en voeg ze wel weer toe als het ze terug zijn)
Nou die walrus is dus nodig om een gouden bijl te geven. daarvoor moet je die redturnip trade lijst even lezen. staat op animalxing.com bij de special characters.quote:
dit zijn de active mensen van het vorige topic: (van topic 22/23/24)quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:28 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Zwaalie wil wel helpen... Alleen zitten er ook mensen in het lijstje waar ze nog nooit van gehoord heeft...? Miss is het dus handig om een lijstje te maken met active users en die naar je te mailen?
Als er mensjes zijn die willen komen zonnen op het strand van B'ville: de poort staat open....
Dan is het mis gegaan sorry. stuur me maar een mailtje met de gegevens dan komt het zeker goed!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:38 schreef Devarynn het volgende:
LOL, toffe foto's![]()
Ik sta nog steeds niet op de lijst terwijl er twee topics terug werd gezegd dat ik was toegevoegd. Moet ik soms mezelf toevoegen of kan iemand me helpen?
Dat van die walrus wist ik nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:55 schreef Cadfael het volgende:
Wat is er maraca?
Geeft niks, ik zal je een mailtje zsm sturen. Ik zal ook eens kijken een fototje te maken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:55 schreef MeZZiN het volgende:
Dan is het mis gegaan sorry. stuur me maar een mailtje met de gegevens dan komt het zeker goed!
Yup, van Droopipi gekregen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef Devarynn het volgende:
Hee, is dat niet jouw lab waar je ook een Metroid hebt staan?
Tadaaa..quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Zwaalie het volgende:
Foto voor in de OP. Als het ff kan met hartje graag!!![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zal het nog eens proberen, maar met het hartje erbij kan dat lastig worden..quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Kan je hm nog ff checken Maraca? Nu is Tijno net een breedbekkikker...![]()
Natuurlijk wil Zwaalie graag een foto maken! Alleen is morgen ook goed?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Suuz_ het volgende:
tijntje mag ik straks ff langs komen bij jou dat jij van mij even een foto maakt?
het lukt mij namelijk echt niet een foto te maken, steeds overbelicht!
of iemand anders die misschien goed foto's kan maken?
jahoor morgen is ook goed! bedanktquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Zwaalie graag een foto maken! Alleen is morgen ook goed?
offtopic: Op http://www.vimeo.com/user:zwaalie staan filmpies van Saar met de puppies!!![]()
Nu nog geld doneren aan Boondox voor de rainbow feather.... Of geld op je rekening zetten voor een piggy bank...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:35 schreef Maraca het volgende:
Ik heb mijn schuld afbetaald bij NookGeen schulden meer, geen fruit verkopen meer.. ik kan met pensioen!!
![]()
![]()
Oh wie dan? Amelia of Buck? Als het amelia is dan heb je wel een goeje hoor, die is heel aardig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:49 schreef Maraca het volgende:
Cadfael hou je dieren eens bij jedit is al de 2e die naar mijn dorp gaat..
maar ik ben elke gang in gegaan en m'n fossielen heb ik niet teruggevonden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:17 schreef lizardtattoo het volgende:
Als je het museum binnenloopt ligt er voor iedere deur een mat waaraan je kan zien wat er tentoongesteld wordt.Je moet het museum natuurlijk wel eerst zelf vullen
Gyroids zijn kleifiguurtjes die muziek maken. Je hebt er verder niks aan, maar een paar in je huis maken wel leuk geluid. Ze zijn gebaseerd op oude Japanse haniwa, die werden bij begraafplaatsen gebruikt om een graf van een voorouder te markeren.
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:34 schreef Cadfael het volgende:
het is gelukt!!!!
Een bij gevangen!![]()
![]()
Nouja, eerste keer gestoken, en toen was ik het zat, net zolang bomen lopen schudden tot er weer een uit viel, (gelukkig was dat al 10 bomen later), inventory ingedoken, net gepakt, met Y inventory dicht en gelijk op A geduwd. en dat deed het em.
Oh wat ik ook deed was zodra zon nest viel even een klein stukje weglopen, want de eerste keer deed ik dat niet en toen ging het dus mis. Ik weet niet of het helpt. maar je kan altijd proberen
Huuu... misschien moet Tijn eens bij jou op cursus...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef MeZZiN het volgende:
ik vang ze elke dag wel nu ben er wel handig in geworden.
Kan Tijn alweer zitten ondertussen? of nogsteeds teveel bulten op zn achterwerk?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Huuu... misschien moet Tijn eens bij jou op cursus...![]()
thanks, ik heb een "horse mackerel".. ik stond eerst hele tijd stil ipv eerst een vis vindenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:20 schreef lizardtattoo het volgende:
ErikN, rustig langs het water lopen tot je een zwarte schaduw ziet. Hengeltje uitgooien (deze stroomt mee met het water dus probeer een beetje zo te richten dat hij langzaam voor de vis zijn bek langs gaat). Als de vis bijt, zie je de dobber op en neer gaan. Na een paar keer zie je hem echt onder gaan (druppels water komen omhoog en je hoort een plonsgeluidje). Dat is het moment dat je je hengel weer op moet halen.
Oh, en ik wil ook wel op de foto, maar bij mij regent het. Misschien straks even bij iemand langs? Dan kan onze FOK!fotograaf Tijno in een keer een paar 'klanten' helpen
Krijg weer foutmelding bij jou, weer 86420quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef M.Picanto het volgende:
Ik wil ook graag op de foto, en hier in Klunga is het de hele dag al mooi weer geweest. Dus....
PS. poort staat al open
Vooral die 2de lijst 'in this genre' is echt vaag.quote:Connections for Animal Crossing: Wild World (DS)
You may also like:
1. Super Princess Peach (DS)
2. Lost in Blue (DS)
3. Nintendogs: Lab & Friends (DS)
4. Viewtiful Joe: Double Trouble (DS)
5. Mario & Luigi: Partners in Time (DS)
Top upcoming games in this genre:
1. Metroid Prime 3: Corruption (Wii)
2. Too Human (X360)
3. Okami (PS2)
4. Resident Evil Wii (Wii)
5. Yakuza (PS2)
Fritz t-shirtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:18 schreef Zwaalie het volgende:
Lizzie is met stip in de running voor de ACWW Top Model Contest!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2006 22:31:19 ]
1. Vanzelfquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:38 schreef ErikN het volgende:
ok, nog wat vraagjes
- wanneer komen er nwe mensen/huizen?
- wanner komen er nwe items in de shop (ik moet een bug net)
- en wordt het land ook groter? of alleen voller?
En kan je met de tijd kloten op je DS ik heb nml geen zin om tot morgen te wachten om naar de shop te gaan.
dus dan kan je oowk gwn doen dat je elke dag jarig bent en je zooi van je dorpsgenoten krijgt en wrrm op eige risico ik bedoel wat kan er mis gaan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:50 schreef Maraca het volgende:
4. Ja, tijd van de DS veranderen, dat heet Time Travelen en is foei(eigen risico dus)
Als je bijvoorbeeld naar 2007 gaat staat je hele dorp vol met onkruid, bewoners die weg zijn gegaan, bloemen die dood zijn, turnips die zijn gaan rotten..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:03 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
dus dan kan je oowk gwn doen dat je elke dag jarig bent en je zooi van je dorpsgenoten krijgt en wrrm op eige risico ik bedoel wat kan er mis gaan?
heb ik ook hoor.. soms zit ik ook te spelen en dan denk ik ook van ''goh, 't is eigenlijk best saai'.. kijk ik op de klok en ben ik gewoon 3 uur aan het spelenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef ErikN het volgende:
k, thnx, ik wacht wel braaf.
Ik was heel erg bang dat ik het spel niet leuk zou vinden vanwege saaiheid. Ik moet zeggen dat het echt complete onzin is wat je doet in dat spel maar toch ga ik morgenochtend bij het ontbijt naar die shop. Het is nu al verslavend.
jezus dat spel is wel erg uitgebreid hea....tof!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Maraca het volgende:
Als je bijvoorbeeld naar 2007 gaat staat je hele dorp vol met onkruid, bewoners die weg zijn gegaan, bloemen die dood zijn, turnips die zijn gaan rotten..
Hi hi... dat had ik nou van de week ook met een spin in de tuin....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:07 schreef Anitra het volgende:
Oh eehhh ff vraagje.
Als je in de auto zit en je hoort een krekel en je wil je net gaan pakken, hoe verslaafd ben je dan?
Uhm... ik wil ze best voor je bij jou begraven?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:59 schreef M.Picanto het volgende:
Is er hier iemand die graag pitfalls plaatst (of graag invalt)? want ik heb er 9, en doe er niks mee.
hahahahaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:33 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Uhm... ik wil ze best voor je bij jou begraven?![]()
Mag ik dan zo bij jou op visite komen? Dan heb ik tenminste toch nog iets winstquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:29 schreef Cadfael het volgende:
heb blijkbaar klein beetje geluk, bij mij is het nu 126 voor turnips!
Je moet wendell een rode turnip geven, en dan krijg je de country guitar of een turban.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:46 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja is dat die ene die om eten vraagt? wat is daar het nut van? haha
wow gelukkig is het niet zo ingewikkeldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:30 schreef .Spijker. het volgende:
[..]
Je moet wendell een rode turnip geven, en dan krijg je de country guitar of een turban.
Als de turban krijgt moet je deze aan Sahara geven. Dan krijg je een massage chair of een red vase.
De massage chair moet je aan tortimer geven tijdens een festival/toernooi, en dan krijg je de scallop en die moet je aan pascal geven voor de gouden bijl.
Als je de country guitar krijgt kan je deze aan k.k. slider geven voor zijn foto.
De red vase kan je aan Redd geven, die geeft je een kluis. Die kluis moet je dan weer aan tom nook geven en dan krijg je zijn foto.
Ik weet nie of iemand dit al heeft verteld, ik moet namelijk nog wat berichtjes lezen.![]()
Ik heb die bijl maar gekochtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:30 schreef .Spijker. het volgende:
[..]
Je moet wendell een rode turnip geven, en dan krijg je de country guitar of een turban.
Als de turban krijgt moet je deze aan Sahara geven. Dan krijg je een massage chair of een red vase.
De massage chair moet je aan tortimer geven tijdens een festival/toernooi, en dan krijg je de scallop en die moet je aan pascal geven voor de gouden bijl.
Als je de country guitar krijgt kan je deze aan k.k. slider geven voor zijn foto.
De red vase kan je aan Redd geven, die geeft je een kluis. Die kluis moet je dan weer aan tom nook geven en dan krijg je zijn foto.
Ik weet nie of iemand dit al heeft verteld, ik moet namelijk nog wat berichtjes lezen.![]()
Ja klopt! Ik moet haar snel komen brengenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:13 schreef M.Picanto het volgende:
Hey LordVan,
Volgens mij loopt er in je town Katie ergens rond... kan dat kloppen?
Zwaalie vindt Forest Life een mooi liedje - het is wel rustig, dus niet om op de dansen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:16 schreef Suuz_ het volgende:
Vergeet niet dat K. K. Slider dalijk komt he![]()
iemand nog suggesties voor een nummer dat ik aan MOET vragen??
quote:
oke tot morgen dan!!! fijne avond!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:45 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Zwaalie vindt Forest Life een mooi liedje - het is wel rustig, dus niet om op de dansen...
Mn schoonouders zijn er, dus geen Fotostudio Tijno vanaaf. Morgen kan wel weer...![]()
[..]
![]()
Nou .. ja , ik moest veel bomen kappen en de gewone brak steeds dus..quote:
Je ken geen gouden bijl kopen.quote:
Ooh jaa? o.Oquote:
Hihi dat had ik laatst met een vlinder! Zat ernaar te staren en in gedachten rende ik met een net erachteraan!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:07 schreef Anitra het volgende:
Oh eehhh ff vraagje.
Als je in de auto zit en je hoort een krekel en je wil je net gaan pakken, hoe verslaafd ben je dan?
Noteer je gegevens even hier op het forum (friendcode, naam en townnaam) en voeg mij toe (zie sig van mij)quote:Op zondag 23 juli 2006 13:59 schreef Schiplui het volgende:
Ik heb een schep nodig want ik wil graven![]()
Die is alleen niet te koop bij mij, mag ik die bij iemand anders kopen??
Bij het opstarten kan je zoiets als 'demolish town' kiezen.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:56 schreef Sannelie het volgende:
Hoe wis je je spel?
En weet iemand hoeveel boekjes er in de game zitten?
Als het goed is, is er vanmorgen een vrouwtje in je dorp langs geweest (tot 12.00) die ze verkocht...quote:Op zondag 23 juli 2006 14:38 schreef ErikN het volgende:
hmmmm het is zondag waar kan ik turnips kopen? (nook is gesloten bij mij)
lekker dan..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:45 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Als het goed is, is er vanmorgen een vrouwtje in je dorp langs geweest (tot 12.00) die ze verkocht...
Dus je zult een weekje moeten wachten....![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:32 schreef Zwaalie het volgende:
@Anitra/Djen: Heb hier in B'ville Katie rond lopen die haar mama zo mist...Ze zegt dat die in Joyville is...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |