he das echt vervelend anitra!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef Anitra het volgende:
Idd vanaf de 1000 het geluidje
Mijn ogen komen door het warme weer, te droog en ik kan niet eens meer huilen. De oogdruppels maken het er niet beter op, al kon ik gisteravond al wat langer scherp kijken. Door droge ogen kan je heel wazig gaan zien met lezen en ook met ACWW spelen en dat werkt niet met vissen vangen of achter bugs aan gaan
Geluktquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:03 schreef Ardenlyn het volgende:
@Maraca: Jij doet toch die foto's van iedereen?
Mss heb je wat aan deze foto want die vind ik ook wel erg leuk
http://static.flickr.com/76/193878459_4a4c7d3391.jpg?v=0
aah wat tof!!! wat een schatjesssquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier een vergelijking van beetje bruin en nog niet bruin haha!!
[afbeelding]
Iiiewwww!! Tijno gaat snel de zon opzoeken!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier een vergelijking van beetje bruin en nog niet bruin haha!!
[afbeelding]
Hihi nee ook geen Dopey want die kijkt heel anders uit z'n ogenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:32 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Iiiewwww!! Tijno gaat snel de zon opzoeken!!!![]()
edit: Ooooh nee, het is Tijn helemaal niet!! 't Is Dopey!! Hihihi... Desondanks gaat Tijn ook proberen een kleurtje te krijgen...![]()
@Maraca: Goed dat je het forum zo goed verzorgd en bijhoudt!!Zwaalie gaat op zoek naar een goede Tijno-foto...
Ik had een dikke walrus op bezoekquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:38 schreef Suuz_ het volgende:
bij mij regent het ook opeens!
dr shrunk is trouwens vanmorgen geweest!! en heb nu de emotie verbaasd zijn ofzo![]()
Ja, diequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:46 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja is dat die ene die om eten vraagt? wat is daar het nut van? haha
jaa dat doe ik altijd! is erg lachen soms hebben ze echt ruzie hahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:56 schreef Maraca het volgende:
Ik ontdekte net iets leuksAls twee bewoners met elkaar praten moet je tegen één van de twee praten. Dan kan je het gesprek volgen
![]()
Moet je bij Cadfael zijn. DIe heeft al een Luigi pet en shirt en een Mario pet en snor. De laatste twee heeft hij trouwens aan mij gegeven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:52 schreef Zwaalie het volgende:
Bah... waarom hebben we in Nederland geen download stations om leuke Mario Items te krijgen?![]()
zie:
http://www.nintendo.com/e(...)kphk0EneITfWQbz9_y7w
hoe komt ie daaraanquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:00 schreef Devarynn het volgende:
[..]
Moet je bij Cadfael zijn. DIe heeft al een Luigi pet en shirt en een Mario pet en snor. De laatste twee heeft hij trouwens aan mij gegeven.
Ik heb hem die mario pet gegevenquote:
haha wat een leuke foto!!!!! echt tof!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:02 schreef Maraca het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ik heb hem die mario pet gegeven![]()
Neeeeh...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:00 schreef Devarynn het volgende:
Moet je bij Cadfael zijn. DIe heeft al een Luigi pet en shirt en een Mario pet en snor. De laatste twee heeft hij trouwens aan mij gegeven.
Aangepast...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:32 schreef Suuz_ het volgende:
nu ik erop let staat er bij mij in de lijst alleen maar Suuz en mijn FC verder niks
Ernst en Rainmkr zijn al eeuwen niet meer gesignaleerd - Zwaalie weet niet of ze een username hebben. Essie kan je uit de lijst halen, die is niet van Fok!.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:10 schreef MeZZiN het volgende:
Zijn deze mensen nog online... want ik mis hun username???
Misschien dan maar weg uit de lijst ruimt weer een beetje op een lijst met friendcodes waarbij mensen niet meer spelen lijkt me niet zo handig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Ernst en Rainmkr zijn al eeuwen niet meer gesignaleerd - Zwaalie weet niet of ze een username hebben. Essie kan je uit de lijst halen, die is niet van Fok!.
Klopt, want er staan nu ook een heleboel in de lijst die hier niet meer actief zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:16 schreef Suuz_ het volgende:
ja idd!
en als die mensen weer terug komen kunnen ze het altijd weer melden en kunnen we ze erbij zetten!
Prima laten we opschonen wie wil helpen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt, want er staan nu ook een heleboel in de lijst die hier niet meer actief zijn![]()
Zwaalie wil wel helpen... Alleen zitten er ook mensen in het lijstje waar ze nog nooit van gehoord heeft...? Miss is het dus handig om een lijstje te maken met active users en die naar je te mailen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef MeZZiN het volgende:
Prima laten we opschonen wie wil helpen?
Ik ben nog te kort in dit topic om echt goed te kunnen oordelen. dus als iemand (deel) lijstje wil maken van mensen die er zekerweten uit kunnen. dan haal ik ze weg. (en voeg ze wel weer toe als het ze terug zijn)
Nou die walrus is dus nodig om een gouden bijl te geven. daarvoor moet je die redturnip trade lijst even lezen. staat op animalxing.com bij de special characters.quote:
dit zijn de active mensen van het vorige topic: (van topic 22/23/24)quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:28 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Zwaalie wil wel helpen... Alleen zitten er ook mensen in het lijstje waar ze nog nooit van gehoord heeft...? Miss is het dus handig om een lijstje te maken met active users en die naar je te mailen?
Als er mensjes zijn die willen komen zonnen op het strand van B'ville: de poort staat open....
Dan is het mis gegaan sorry. stuur me maar een mailtje met de gegevens dan komt het zeker goed!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:38 schreef Devarynn het volgende:
LOL, toffe foto's![]()
Ik sta nog steeds niet op de lijst terwijl er twee topics terug werd gezegd dat ik was toegevoegd. Moet ik soms mezelf toevoegen of kan iemand me helpen?
Dat van die walrus wist ik nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:55 schreef Cadfael het volgende:
Wat is er maraca?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |