Goed gedaan!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:34 schreef Cadfael het volgende:
het is gelukt!!!!
Een bij gevangen!![]()
![]()
Nouja, eerste keer gestoken, en toen was ik het zat, net zolang bomen lopen schudden tot er weer een uit viel, (gelukkig was dat al 10 bomen later), inventory ingedoken, net gepakt, met Y inventory dicht en gelijk op A geduwd. en dat deed het em.
Oh wat ik ook deed was zodra zon nest viel even een klein stukje weglopen, want de eerste keer deed ik dat niet en toen ging het dus mis. Ik weet niet of het helpt. maar je kan altijd proberen
Huuu... misschien moet Tijn eens bij jou op cursus...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef MeZZiN het volgende:
ik vang ze elke dag wel nu ben er wel handig in geworden.
Kan Tijn alweer zitten ondertussen? of nogsteeds teveel bulten op zn achterwerk?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Huuu... misschien moet Tijn eens bij jou op cursus...![]()
thanks, ik heb een "horse mackerel".. ik stond eerst hele tijd stil ipv eerst een vis vindenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:20 schreef lizardtattoo het volgende:
ErikN, rustig langs het water lopen tot je een zwarte schaduw ziet. Hengeltje uitgooien (deze stroomt mee met het water dus probeer een beetje zo te richten dat hij langzaam voor de vis zijn bek langs gaat). Als de vis bijt, zie je de dobber op en neer gaan. Na een paar keer zie je hem echt onder gaan (druppels water komen omhoog en je hoort een plonsgeluidje). Dat is het moment dat je je hengel weer op moet halen.
Oh, en ik wil ook wel op de foto, maar bij mij regent het. Misschien straks even bij iemand langs? Dan kan onze FOK!fotograaf Tijno in een keer een paar 'klanten' helpen
Krijg weer foutmelding bij jou, weer 86420quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef M.Picanto het volgende:
Ik wil ook graag op de foto, en hier in Klunga is het de hele dag al mooi weer geweest. Dus....
PS. poort staat al open
Vooral die 2de lijst 'in this genre' is echt vaag.quote:Connections for Animal Crossing: Wild World (DS)
You may also like:
1. Super Princess Peach (DS)
2. Lost in Blue (DS)
3. Nintendogs: Lab & Friends (DS)
4. Viewtiful Joe: Double Trouble (DS)
5. Mario & Luigi: Partners in Time (DS)
Top upcoming games in this genre:
1. Metroid Prime 3: Corruption (Wii)
2. Too Human (X360)
3. Okami (PS2)
4. Resident Evil Wii (Wii)
5. Yakuza (PS2)