abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40045193
Hiert zijn de turnips prijzen niet veel beter 81
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:58:46 #102
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_40046663
Gisteren verkocht vopor 161. Waren er ook maar 30 dus nog niet zo'n vetpot. Zijn mijn eerste verkochte turnips.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_40047805
het is gelukt!!!!

Een bij gevangen!

Nouja, eerste keer gestoken, en toen was ik het zat, net zolang bomen lopen schudden tot er weer een uit viel, (gelukkig was dat al 10 bomen later), inventory ingedoken, net gepakt, met Y inventory dicht en gelijk op A geduwd. en dat deed het em.

Oh wat ik ook deed was zodra zon nest viel even een klein stukje weglopen, want de eerste keer deed ik dat niet en toen ging het dus mis. Ik weet niet of het helpt. maar je kan altijd proberen
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40047916
Pfff was al zo blij dat ik die bij had in mijn vorig dorpje en nu moet ik hem dus weer
Ik zal jouw tip ff proberen.
pi_40048946
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:34 schreef Cadfael het volgende:
het is gelukt!!!!

Een bij gevangen!

Nouja, eerste keer gestoken, en toen was ik het zat, net zolang bomen lopen schudden tot er weer een uit viel, (gelukkig was dat al 10 bomen later), inventory ingedoken, net gepakt, met Y inventory dicht en gelijk op A geduwd. en dat deed het em.

Oh wat ik ook deed was zodra zon nest viel even een klein stukje weglopen, want de eerste keer deed ik dat niet en toen ging het dus mis. Ik weet niet of het helpt. maar je kan altijd proberen
Goed gedaan!

Nu kan je lekker cashen ze leveren nogal wat op 4500 bells
ik vang ze elke dag wel nu ben er wel handig in geworden.
pi_40049094
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef MeZZiN het volgende:
ik vang ze elke dag wel nu ben er wel handig in geworden.
Huuu... misschien moet Tijn eens bij jou op cursus...
pi_40049248
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef Zwaalie het volgende:

[..]

Huuu... misschien moet Tijn eens bij jou op cursus...
Kan Tijn alweer zitten ondertussen? of nogsteeds teveel bulten op zn achterwerk?

vandaag helemaal niemand op bezoek qua speciale figuren
wil Dr shunk ook wel weeres zien....
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:31:57 #108
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_40049598
Ja, die heb ik ook al lang niet meer gezien. Ik kan alleen nog maar blozen.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_40049640
hee allemaal

dr schrunk is bij mij geweest gister!

ik kom straks online zwaalie om een fot te maken als je tijd hebt, nu ga ik eerst mijn boodschappen opruimen {heb net kei lang in de supermarkt rondgelopen heerlijk die airco maar nu ik er weer uit ben voel ik me gewoon akelig door de warmte!}

dus ga zo ff lekker met de hond en de tuinslang in de tuin zitten beetje sproeien haha!

tot straks allemaal
pi_40051595
ik ga em maandag halen want dan ben ik jarig en als je jarig bent krijg je dan iets boeiends van je 'dorpsgenoten'
pi_40053249
Tijno van Fotostudio Tijno gaat vanaaf een rondje maken met zijn fototoestel! In B'ville regent het al de hele dag en dat staat zo somber op de foto. Roep maar als hij langs moet komen!!

@Suuz: welke emo heb je erbij??
pi_40053332
Ik wil ook op de foto Tijno

Ik gooi hem straks ff aan, nu eerst eten
pi_40054370
net het spel gekocht, probeer nu een vis te vangen... nog geen vis gezien.. iemand tips?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:20:47 #114
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_40054428
ErikN, rustig langs het water lopen tot je een zwarte schaduw ziet. Hengeltje uitgooien (deze stroomt mee met het water dus probeer een beetje zo te richten dat hij langzaam voor de vis zijn bek langs gaat). Als de vis bijt, zie je de dobber op en neer gaan. Na een paar keer zie je hem echt onder gaan (druppels water komen omhoog en je hoort een plonsgeluidje). Dat is het moment dat je je hengel weer op moet halen.

Oh, en ik wil ook wel op de foto, maar bij mij regent het. Misschien straks even bij iemand langs? Dan kan onze FOK!fotograaf Tijno in een keer een paar 'klanten' helpen
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_40054560
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:20 schreef lizardtattoo het volgende:
ErikN, rustig langs het water lopen tot je een zwarte schaduw ziet. Hengeltje uitgooien (deze stroomt mee met het water dus probeer een beetje zo te richten dat hij langzaam voor de vis zijn bek langs gaat). Als de vis bijt, zie je de dobber op en neer gaan. Na een paar keer zie je hem echt onder gaan (druppels water komen omhoog en je hoort een plonsgeluidje). Dat is het moment dat je je hengel weer op moet halen.

Oh, en ik wil ook wel op de foto, maar bij mij regent het. Misschien straks even bij iemand langs? Dan kan onze FOK!fotograaf Tijno in een keer een paar 'klanten' helpen
thanks, ik heb een "horse mackerel".. ik stond eerst hele tijd stil ipv eerst een vis vinden
pi_40055543
Ja je moet vissen echt in het water zien, anders kun je blijven hengelen tot je een ons weegt, (of je batterij op is )

En het regent bij mij ook al.... Is het soms nationale regendag vandaag ofzo?

oh en zondag Yay Day kreeg ik al te horen, is dat leuk?
pi_40056506
Ik wil ook graag op de foto, en hier in Klunga is het de hele dag al mooi weer geweest. Dus....

PS. poort staat al open
>> www.tighthead.nl << Hardcore mixjes te downloaden
pi_40057420
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef M.Picanto het volgende:
Ik wil ook graag op de foto, en hier in Klunga is het de hele dag al mooi weer geweest. Dus....

PS. poort staat al open
Krijg weer foutmelding bij jou, weer 86420 snap er niks van.

Turnips willen bij mij ook niet hoger dan de 100 bells, heb er voor 150.000 gekocht morgen desnoods dan maar met verlies verkopen
pi_40057832
Picanto in Klunga

Tijno pakt gelijk ff een filmpje mee

pi_40058086
Turnips zijn bij ook nog slecht, 80 ofzo

Heeft er iemand nog hoge prijzen?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:09:53 #121
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_40058160
Was het een mooie film tijntje
pi_40058279
lees net ff wat leuks, is al wat ouder en over het artikel ook al gepost volgens mij.

maar ging dus over ACWW en die speciale goodies voor mensen in amerika van mario.

nu stond er onder dat artikel dus zo'n vergelijk (wat ze bij alle spellen doen)
quote:
Connections for Animal Crossing: Wild World (DS)

You may also like:

1. Super Princess Peach (DS)
2. Lost in Blue (DS)
3. Nintendogs: Lab & Friends (DS)
4. Viewtiful Joe: Double Trouble (DS)
5. Mario & Luigi: Partners in Time (DS)

Top upcoming games in this genre:

1. Metroid Prime 3: Corruption (Wii)
2. Too Human (X360)
3. Okami (PS2)
4. Resident Evil Wii (Wii)
5. Yakuza (PS2)
Vooral die 2de lijst 'in this genre' is echt vaag.

Sinds wanneer wordt ACWW met Metroid en Resident Evil in 1 genre gezet???
pi_40058334
Picanto ziet er goed uit!
ik vergeet iedere keer mensen toe te voegen omdat ik of achter de pc zit of achter de ds
pi_40058377
Lizzie is met stip in de running voor de ACWW Top Model Contest!!

pi_40058447
Ik heb mijn ds weer ff af moeten staan, dus ik kan straks pas online komen. Ik zal zo Djen d'r FC weer ff opzoeken en hier neer zetten.

Lizzie is leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')