Dat hebben we inderdaad en ik denk ook niet dat er verwacht wordt, niet door mij tenminste, dat we het beter gaan doen. Maar kwalitatief zijn we er wel degelijk op vooruit gegaan. Afwachten of dat in zijn geheel, als team, ook zo zou zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef Dabien het volgende:
Sterker dan vorig seizoen? Dat betwijfel ik toch wel een beetje. Vorig seizoen hebben ze het boven verwachting erg goed gedaan.
De selectie is natuurlijk wel sterker dan vorig seizoen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Groningen het vorig seizoen zal kunnen evenaren. Alles zat toen mee en ook vaak genoeg geluk gehad. Linkerrijtje lijkt me een goede prestatie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef Dabien het volgende:
Sterker dan vorig seizoen? Dat betwijfel ik toch wel een beetje. Vorig seizoen hebben ze het boven verwachting erg goed gedaan. Die prestatie evenaren zou al een heel mooi streven zijn voor de FC, maar overtreffen lijkt mij onmogelijk. Helemaal met een op handen zijnde transfer van Nevland naar Feyenoord. Dat zou voor FC Groningen een forse aderlating betekenen.
Natuurlijk hoop ik als stadjer wel dat ze het weer goed gaan doen, maar ik ben ook realist.
Denk het ook niet. Raar bericht ook dat hij zgn al met Feyenoord gepraat zou hebben...geloof er niks van.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:28 schreef The_Verve het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Nevland nog vertrekt...
Ik wil het niet geloven..quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Raar bericht ook dat hij zgn al met Feyenoord gepraat zou hebben...geloof er niks van.
Ik denk dat iedereen er zo over denkt. Als Grunn slim is laten ze hem niet meer gaan ivm de korte periode die je nog hebt om een vervanger te zoeken. Ik hoop dus dat ze slim zullen handelen mocht er een bod komen en niet alleen voor het geld kiezen.quote:
Ik geloof niet dat het zo'n ramp zal worden als heel veel mensen denken, mocht het gebeuren. Ik wil ook absoluut niet dat hij weg gaat, want hij past hier enorm goed. Toch denk ik dat we genoeg kwaliteit hebben en niet helemaal afhankelijk zijn van Nevland.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef W2O het volgende:
Nevland naar Feyenoord zou echt een ramp zijn voor Groningen
Och niks bijzonders vind ik. Hij had ergens een bericht naar een kameraadje gestuurd dat hij maar nooit 'hier naar het noorden moest komen, want er is niks te doen hier'. Zoiets. Zou ik ook zeggen over het westen als ik daar zou gaan wonen. Boeit me overigens ook niet zoquote:woensdag 19 juli 2006 22:54 schreef Prosac het volgende:
wohooo deeltje 20 al weer. Zaterdag Porto, feestje!
Overigens vraag ik me af wat er rondom Robbin Kieft is gebeurd, ik zag zijn excuus topic op het unofficial forum, maar kon nergens vinden wat nou die rel heeft veroorzaakt?
Ik praat het mezelf ook aan zodat de klap minder zou zijn als hij wel weg gaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:00 schreef The_Verve het volgende:
Ik denk wel dat het een 'ramp' zal zijn. Hij is het gezicht van FC Groningen en belangrijk voor het imago van de club op dit moment. En hij is hij de beste spits die ik 'live' bij FC Groningen sinds 1995 heb mogen aanschouwen. Voor Nevland was dat Bombarda.
Maar hij gaat toch niet weg.
Dan moet je jezelf vooral voorhouden dat ie niet weggaat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:04 schreef Noca het volgende:
Ik praat het mezelf ook aan zodat de klap minder zou zijn als hij wel weg gaat
Jammer.. beetje Kieft beuqen op de trainingquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:04 schreef clauwheee het volgende:
Ophef om niks Prosac, en de betreffende uitlating heeft ie verwijderd
quote:Aftrap tegen FC Porto twee uur uitgesteld
20 juli, 08:52 uur
Vanwege de extreme weersomstandigheden begint de oefenwedstrijd FC Groningen – FC Porto aanstaande zaterdag twee uur later dan gepland. De aftrap van het eerste optreden van de selectie van trainer Ron Jans voor eigen publiek in Euroborg is nu om 19.00 uur.
De spelerspresentatie start een uur eerder, dus om 18.00 uur.
Alle betrokken partijen zijn dit met elkaar overeengekomen nadat duidelijk is geworden dat de hoge temperaturen risico’s kunnen opleveren. Nederland wordt dezer dagen door de hitte verlamd. Het mega-evenement de Nijmeegse Vierdaagse werd na één dag afgelast vanwege dramatische ontwikkelingen. FC Groningen acht het niet verantwoord bij deze hoge temperatuur het publiek al vanaf 15.00 uur binnen te laten en om 17.00 uur af te trappen voor een voetbalwedstrijd, zoals aanvankelijk de bedoeling was. Ook de spelerspresentatie op het oorspronkelijk geplande tijdstip van 16.00 uur zou een zware beproeving voor voetballers, begeleidende staf en publiek worden.
Algemeen directeur Hans Nijland vindt het bijzonder vervelend dat het aanvangstijdstip op het laatste moment moet worden gewijzigd. “Bezoekers hebben rekening gehouden met een wedstrijd om 17.00 uur, maar wij denken dat de meeste supporters er begrip voor kunnen opbrengen dat dit onvoorziene omstandigheden zijn en dat wij geen enkel risico wensen te nemen met de gezondheid van mensen. Op het veld en de tribunes loopt het kwik, in een gesloten stadion als Euroborg, enorm op. Wij achten het voor zowel publiek als spelers niet verantwoord ’s middags af te trappen. Wij verwachten om 19.00 uur onder betere condities zonder problemen met de wedstrijd te kunnen beginnen. Een bijkomend voordeel is, dat door het verschoven tijdstip, mogelijk nog net even meer mensen in de gelegenheid zijn ook de spelerspresentatie vanaf 18.00 uur bij te wonen.”
De stadionpoorten van Euroborg gaan in verband met deze spelerspresentatie eerder open dan normaal, in dit geval om 17.00 uur.
Bron: FC Groningen
Denk het ook, eerst zou het koeler worden zaterdag, maar nu is dat alweer bijgesteld naar temperaturen van 'gewoon weer' boven de 30 graden. Dan kun je de boel inderdaad beter wat later plannenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:31 schreef Prosac het volgende:
verstandige beslissing van de FC me dunkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |