Inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld een vrij groot geslacht, dus dat beinvloedt m'n totale gewicht nogalquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Luukzor het volgende:
Lijkt me dat geslacht ook een rol speelt![]()
Ach, jij moet het meezeulen, wij nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld een vrij groot geslacht, dus dat beinvloedt m'n totale gewicht nogal
Blijf jij maar lekker in fabeltjes geloven... dan kom je er welquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef Maanvis het volgende:
Onzin index, want deze houdt helemaal geen rekening met hoeveel van je gewicht botten/spieren/vet is.
Dikzak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef Maanvis het volgende:
Onzin index, want deze houdt helemaal geen rekening met hoeveel van je gewicht botten/spieren/vet is.
Welquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Kwezel het volgende:
De meting klopt niet. Er is verschil tussen mannen en vrouwen waar geen rekening mee gehouden wordt en een sporter met een laag vetpercentage en veel spiermassa valt dan ook onder de verkeerde categorie.
Volgens het voedingscentrum is het 28.2 en zou ik eigenlijk 80 kilo moeten wegen.quote:
Inderdaad! Een vriend van mij is topsporter. 199 cm met 101kg, veel te zwaar volgens deze meting. Hij is ontzettend afgetraind en vet is niet te zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Kwezel het volgende:
De meting klopt niet. Er is verschil tussen mannen en vrouwen waar geen rekening mee gehouden wordt en een sporter met een laag vetpercentage en veel spiermassa valt dan ook onder de verkeerde categorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |