I know... Maar de full behind pics (zie je fotoboek) zijn vooralsnog een acceptabel alternatief...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wie weet...je weet dat ik sporadig met foto's omga..
en nog op de beste ook!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Chowi het volgende:
Tof. Ik lijk op mensen.
Hier dan maar even nog een dansje makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
Heb net onze directeur een goede vakantie gewenst, een als-de-kat-van-huis-is-dansje gemaakt op het bureau van een collega en nu krijg ik ook nog een perenijsje.
Bedankt voor deze motivatie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en nog op de beste ook!
dat word nog wel wat met jou meisje!
Bureaudansjes zijn ok! Welke collega heeft je heimelijk gefotografeerd met z'n mobiel terwijl jij je stond te misdragen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier dan maar even nog een dansje maken.
graag gedaanquote:
Ik denk niet dat ik die nodig zal hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
graag gedaan
als je ooit nog tips nodig hebt kom me maar opzoeken
dank je..blij dat ik het zo ook eens hoor..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know... Maar de full behind pics (zie je fotoboek) zijn vooralsnog een acceptabel alternatief...![]()
Geen enkele, gelukkigquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bureaudansjes zijn ok! Welke collega heeft je heimelijk gefotografeerd met z'n mobiel terwijl jij je stond te misdragen?![]()
Negatief commentaar op gehad?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dank je..blij dat ik het zo ook eens hoor..
Zal ik het maar weer weghalen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef AirwiN het volgende:
Wat is dat met die dames met naakt in hun ondertitel?![]()
ach ja jeugdige onwetendheid...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die nodig zal hebben.
[vuige knipoog].
Nieuwe telefoon of is dat je natuurlijke achterstand op technisch gebied door het missen van een y chromosoom?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Copycat het volgende:
Nu alleen nog leren foto's van mijn telefoon up te loaden.
Ik roep wel van alles over me af geloof ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef AirwiN het volgende:
Wat is dat met die dames met naakt in hun ondertitel?![]()
MMSen naar je emailadres. Kan ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen enkele, gelukkig.
Ik heb wel wat foto's gemaakt van collega's die in de fauteuils op mijn heerlijk koele kamer even kwamen uitpuffen.
Nu alleen nog leren foto's van mijn telefoon up te loaden.
Beantwoord jij vragen altijd met een wedervraag?quote:
Nee dat nog nooit.. alleen vragen voor méér...quote:
Stel ik eens een keurige vraag in plaats van direct FOTOOOO'S!!!1!!!2 te roepen... Is het ook niet goed...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik roep wel van alles over me af geloof ik.
Dat heet werkweigering. Vraag een ventilator, dan is het best uit te houden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef _Nouky_ het volgende:
Ik werk zeker vandaag niet meer. Het is hier op dit kantoor meer dan 30 graden en dan mag je van de ARBO niet eens meer werken. Maar onze baas wil ons niet naar huis sturen. Dan doe ik lekker niks meer!![]()
Tja... Het is nu een verrassing over hoe je gezicht eruit ziet... En mannen kunnen slecht omgaan met verrassingen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee dat nog nooit.. alleen vragen voor méér...
Het is de onwennigheid, Air.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel ik eens een keurige vraag in plaats van direct FOTOOOO'S!!!1!!!2 te roepen... Is het ook niet goed...![]()
Het tweede, met een snufje desinteressequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef AirwiN het volgende:
Nieuwe telefoon of is dat je natuurlijke achterstand op technisch gebied door het missen van een y chromosoom?![]()
Que????quote:
Mindgames!quote:
Mijn teamleider trakteerde net ijs... Net zo goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
Heb net onze directeur een goede vakantie gewenst, een als-de-kat-van-huis-is-dansje gemaakt op het bureau van een collega en nu krijg ik ook nog een perenijsje.
Is dat de nieuwe 'En?' ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef Dickies het volgende:
Wellicht een makkelijk weg te lezen boek(je) voor in de tuin / op het balkon / op het strand ofzo? Dan moet je wel enigzins op de hoogte zijn van hun smaak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef Copycat het volgende:
Okay, ik heb even wat inspiratie nodig:
Ik ga vanavond samen met mijn moeder op bezoek bij een oom en tante die ik jarenlang uit het oog ben verloren.
En ik wil niet met lege handen aankomen. Maar ze drinken geen alcohol meer, bloemen verwelken met dit weer sneller dan het licht en ook chocolade of ijs wordt een smeerboel (we moeten nog een tijdje karren in mijn airco-loze auto).
Wie heeft een leuk idee?
Is dat een toespeling op het feit dat hij de nieuwe R&P mod wordt?quote:
Die staan er al drie. Op topsnelheid. Maar met een plat dak met het raam in de volle zon helpt dat niet echt. Het zonnescherm is wel naar beneden. Maar dan nog is het hier op dit moment 30,2 graden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heet werkweigering. Vraag een ventilator, dan is het best uit te houden.
dat wist ik van jou ook niet... dacht ik..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja... Het is nu een verrassing over hoe je gezicht eruit ziet... En mannen kunnen slecht omgaan met verrassingen...
En dat is dus het probleem. Ik heb ze 25 jaar niet meer gezien of gesproken, tot de crematie van mijn pa, anderhalve week terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef AirwiN het volgende:
Wellicht een makkelijk weg te lezen boek(je) voor in de tuin / op het balkon / op het strand ofzo? Dan moet je wel enigzins op de hoogte zijn van hun smaak.
boeken...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht een makkelijk weg te lezen boek(je) voor in de tuin / op het balkon / op het strand ofzo? Dan moet je wel enigzins op de hoogte zijn van hun smaak.
66 en ergens begin 60.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef liefie_ het volgende:
hoe oud zijn de oom en tante?
eujs ik wist dat niet van je papa! wat erg! gecondoleerd nog!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem. Ik heb ze 25 jaar niet meer gezien of gesproken, tot de crematie van mijn pa, anderhalve week terug.
Het enige wat ik weet is dat mijn oom keelkanker heeft gehad ... Maar om daar nu een leuk boekje over te kopen ...
Ik hou het goed verborgen, maar de frustratie over verrassingen is onderhuids wel degelijk aanwezig...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dat wist ik van jou ook niet... dacht ik..![]()
pfoe?quote:
ik bedoelde te zeggen... ik wist niet hou jij eruit zag... heb in je FB gegluurt zojuist..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou het goed verborgen, maar de frustratie over verrassingen is onderhuids wel degelijk aanwezig...![]()
Wat is precies je motivatie dat je daar niet met lege handen aan wil komen? Ik zou mij ongemakkelijk voelen om op bezoek te gaan, na iemand 25 jaar niet meer gesproken te hebben, en dan in enen met een cadeautje op de stoep te staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem. Ik heb ze 25 jaar niet meer gezien of gesproken, tot de crematie van mijn pa, anderhalve week terug.
Het enige wat ik weet is dat mijn oom keelkanker heeft gehad ... Maar om daar nu een leuk boekje over te kopen ...
In Utrecht zit een thee/koffiezaakje Simon Levelt bij de dom in de buurt die hele leuke boeketjes maken met allemaal verschillende thee en/of koffiesoorten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het tweede, met een snufje desinteresse.
Okay, ik heb even wat inspiratie nodig:
Ik ga vanavond samen met mijn moeder op bezoek bij een oom en tante die ik jarenlang uit het oog ben verloren.
En ik wil niet met lege handen aankomen. Maar ze drinken geen alcohol meer, bloemen verwelken met dit weer sneller dan het licht en ook chocolade of ijs wordt een smeerboel (we moeten nog een tijdje karren in mijn airco-loze auto).
Wie heeft een leuk idee?
Agree!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
boeken...je kunt er niet genoeg hebben...
![]()
Thanks.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:26 schreef liefie_ het volgende:
eujs ik wist dat niet van je papa! wat erg! gecondoleerd nog!
Nu weet je nog steeds niet zoveel... En zowel, dan sta ik er te herkenbaar op...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik bedoelde te zeggen... ik wist niet hou jij eruit zag... heb in je FB gegluurt zojuist..![]()
Dat is nog wel een goed idee ook. Origineel!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef Thisbe het volgende:
Koop allemaal verschillende soorten fruit. Er is vast iets bij wat ze lekker vinden, en met dit warme weer is het heerlijk om een bord vol met allerlei stukken meloen enzo te eten.![]()
Dat vind ik ook van ondergeschikte orde...uiterlijk is niet alles..quote:
En bedankt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van ondergeschikte orde...uiterlijk is niet alles..
Er is een beker fruitsalade in de aanbieding bij de dirkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef Thisbe het volgende:
Koop allemaal verschillende soorten fruit. Er is vast iets bij wat ze lekker vinden, en met dit warme weer is het heerlijk om een bord vol met allerlei stukken meloen enzo te eten.![]()
"Je ziet er uit alsof je een broertje van me zou kunnen worden."quote:
Hier hebben we geen Dirkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:34 schreef Sjowhan het volgende:
Er is een beker fruitsalade in de aanbieding bij de dirk
volgens mij vat je het nu verkeerd op... ik hoef niet eerst iemand qua uiterlijk mooi / leuk te vinden..die klik kan ook anders komen..quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef Viper_74 het volgende:
En toch vind ik je poesje hardstikke schattig
Er stond een hele grote smile bij als post icon. Het was maar een grapje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
volgens mij vat je het nu verkeerd op...
ik kan me er wel iets bij voor stellenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks.
Ik heb mijn pa al ruim 20 jaar geleden uit mijn leven verbannen, maar dankzij zijn dood heb ik wel weer contact met mijn lievelingsoom van vroeger.
Dit klinkt harder dan dat ik het bedoel ... of eigenlijk niet eens.
Ben je ook zo lelijk dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Je ziet er uit alsof je een broertje van me zou kunnen worden."
Ik ga ervanuit dat je in mn FB naar Mickey hebt gekeken..?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef Viper_74 het volgende:
En toch vind ik je poesje hardstikke schattig
wel een v&d voor ritualsquote:
tuurlijk welquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
volgens mij vat je het nu verkeerd op... ik hoef niet eerst iemand qua uiterlijk mooi / leuk te vinden..die klik kan ook anders komen..
Jij ziet er goed uit ..Er was toch met Vibri ook een klik...je hoeft iemand dan niet meteen eerst te zien..snap je?
Ik wist dat die hersencelletjes het niet lang voorbij je 30e verjaardag zouden gaan uithouden, maar dit is wel heel overdreven...quote:
oké..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er stond een hele grote smile bij als post icon. Het was maar een grapje.![]()
Volgens mij is mijn oom niet echt een Rituals type.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:39 schreef Ynske het volgende:
wel een v&d voor rituals
enneh anders ff naar de snoep/koekdinges bij de v&d voor van dat suikerfruit samen te laten stellen
Zie ook mijn laatste post voor _Cara_quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wist dat die hersencelletjes het niet lang voorbij je 30e verjaardag zouden gaan uithouden, maar dit is wel heel overdreven....
groentepakket voor stampot of salade te maken is ook wel grappigquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn oom niet echt een Rituals type.
Ik ga straks na mijn werk wel even langs het Winkelcentrum, volgens mij zit daar een goede groentenboer.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:40 schreef liefie_ het volgende:
mn dvd word saai...
dat krijg je altijd als je t boek al kent
Duh. Ik gebruik stelsel/dwangmatig een PI en dan zou ik ze niet kunnen lezen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ook mijn laatste post voor _Cara_
Als ik nou eens nee zegquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je in mn FB naar Mickey hebt gekeken..?ja dus!
http://www.imdb.com/title/tt0442685/quote:
me?quote:
Matige comedyquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0442685/
als je nu gewoon de titel noemtquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0442685/
Comedy?quote:
me1 (pers.vnw.)quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
me?
kom je van broekhoven* of zo?
*achterbuurt in tilburg
dat deed ik expres niet omdat ie je ws toch niets zegtquote:
je plaatje doet t nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:48 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
me1 (pers.vnw.)
1 onbeklemtoonde vorm van 'mij' => mij
me2 (wdk.vnw.)
1 eerste persoon enkelvoud => mij
mijn2 (bez.vnw.)
1 van mij [1e pers. enk.]
mijn dan
niet zo snel je conclusies trekkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat deed ik expres niet omdat ie je ws toch niets zegt
a murder is announced
m'n/mijn/me plaatjes doen het alleen als hier specifiek bewust toestemming voor gevraagd is.quote:
Zei ik toch net, comedyquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet zo snel je conclusies trekken
ik ken m, en hijs kut
Het stelselmatig gebruiken van één en dezelfde post icon is mijns inziens compleet iets anders dan het interpreteren ervan bij anderen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Ik gebruik stelsel/dwangmatig een PI en dan zou ik ze niet kunnen lezen?
Wie? Waar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het stelselmatig gebruiken van één en dezelfde post icon
Vraag het miss Marple!quote:
Ik heb die ouwe tang nooit vertrouwdquote:
slecht geweten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb die ouwe tang nooit vertrouwd.
ik ken d'r ook niet hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Is het erg slecht als ik miss Marple niet ken?
Je hoeft er niet meteen bovenop te springen hoor...quote:
Mwah, er zijn vast grotere gemissen in je leven aan te duiden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn ogenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef Viper_74 het volgende:
Ik zocht eerst op miss marble, foutje:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=miss+marble&meta=vibrators
kom maar hier heen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben ook nog nooit in de Efteling geweest en heb nog nooit van m'n leven spruitjes gegeten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, er zijn vast grotere gemissen in je leven aan te duiden.
Zal ik voor je koken op onze date?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
... en heb nog nooit van m'n leven spruitjes gegeten.
eftelingquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in de Efteling geweest en heb nog nooit van m'n leven spruitjes gegeten.
Maar het voelt toch niet echt alsof er iets mist.
Moet ik dit aanbod lezen als geldig voor alle personen reagerend binnen deze threadquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom maar hier heen!
ik had 4 nieuwe dvds! deze is bijna op maar ik moet er nog 3!
mits niet tot snot gekookt zijn ze best lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
efteling
dat is toch echt wel een gemis hoor twist!
spruitjes zijn vies
Ik weet niet of het koken van spruitjes op de eerste date een daverend succes gaat wordenquote:
'Minder smerig' is de benaming die ik zou nemen, best lekker vind ik toch echt nog wat te ver gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
mits niet tot snot gekookt zijn ze best lekker
bijna iedereenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Moet ik dit aanbod lezen als geldig voor alle personen reagerend binnen deze thread
...
dacht ik al
Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in de Efteling geweest
Nu onze eerste date nog plannen dan...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tegen zo'n aanbieding zeg ik geen nee. Mannen die voor me koken zijn zeer okay.
Mensen die spruitjes niet lekker vinden (en ja, wel graag al dente) zijn typisch het soort mensen voor wie breezers zijn uitgevonden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
mits niet tot snot gekookt zijn ze best lekker
ooeeeh nog een efteling addict!quote:
Potentiële (discussieerbaar) geslachtspartner valt af...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tegen zo'n aanbieding zeg ik geen nee. Mannen die voor me koken zijn zeer okay.
Q = tof en tof = Q. De bovenstaande zin is dan ook semantisch nul.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeeh nog een efteling addict!
je word steeds toffer Q!
How predictablequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bijna iedereen
jij valt natuurlijk onder de mensen voor wie het niet geldt
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen die spruitjes niet lekker vinden (en ja, wel graag al dente) zijn typisch het soort mensen voor wie breezers zijn uitgevonden.
Ik? Op iemand springen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft er niet meteen bovenop te springen hoor...![]()
Komt tijd, komt grolsch date.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu onze eerste date nog plannen dan...![]()
De weg naar de slaapkamer met een vrouw, is via haar maag...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Potentiële (discussieerbaar) geslachtspartner valt af...
ga maar eens naar de eftelingquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat weet ik idd niet, daarom kan het me ook niet erg boeien.
Las ik hem toch even letterlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De weg naar de slaapkamer met een vrouw, is via haar maag...![]()
Dat zeg ik ook altijd tegen vrouwen. Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat weet ik idd niet, daarom kan het me ook niet erg boeien.
Ook een bekende openingszinquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga maar eens naar de efteling
mag je daarna wel bij mij slapen
Nee, 't is figuurlijk bedoeld. In het eten stop je dan de GHB!quote:
Misschien moet je dan toch maar eens iets anders verzinnen om te zeggen. Het is maar een idee natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen vrouwen. Je weet niet wat je mist
Meestal krijg ik dezelfde reactie
"Een hoop ellende"quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen vrouwen. Je weet niet wat je mist
Meestal krijg ik dezelfde reactie
Die moet je misschien even opschrijven Viper!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, 't is figuurlijk bedoeld. In het eten stop je dan de GHB!![]()
en nooit zou hebben willen hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Een hoop ellende"
"De slechtste sex die ik ooit zal meemaken"
"Ik zie jou meer als de broer die ik nooit heb gehad"
Etc.
bij mij gaat ie wel werkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ook een bekende openingszin
bij mij werkt ie ook nooit
Dit is R&P dude...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
en nooit zou hebben willen hebben
Bedankt voor jullie opbeurende reacties![]()
![]()
Misschien dat het voor jou ook enigszins interessant is deze te onthouden, aangezien je nog bij hem gaat etenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die moet je misschien even opschrijven Viper!
Luck. Veel plezier op Amersfoort als er weer eens een trein uitvalt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Q. het volgende:
Ik ga proberen de trein te overleven. Wish me luck.
Good point good pointquote:
Ik neem extra water mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Luck. Veel plezier op Amersfoort als er weer eens een trein uitvalt.
* Viper_74 kijkt meequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:25 schreef liefie_ het volgende:
dvdtje afgelopen!
ik ga er zo lekker nog een kijken
Ik had toch niet gezegd dat het goed of slecht was?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel ik eens een keurige vraag in plaats van direct FOTOOOO'S!!!1!!!2 te roepen... Is het ook niet goed...![]()
Eens... Ik doe graag aannames om te krijgen wat ik wil. Het antwoord op een goedbedoelde vraag in dit geval!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had toch niet gezegd dat het goed of slecht was?
oooh foei liefie, sorryquote:Mannen die in bed maar zelden aan hun trekken komen, en geen schaamte kennen, moeten op 5 augustus zeker naar Groot-Brittannië gaan. Tijdens de eerste Britse "masturbatiemarathon" kunnen ze daar hun witte boodschap kwijt. En dat allemaal voor het goede doel.
Nou, vooruit dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens... Ik doe graag aannames om te krijgen wat ik wil. Het antwoord op een goedbedoelde vraag in dit geval!
Ik denk dat AirwiN virtueel naakt nog niet als mogelijke consequentie had gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:51 schreef Alicey het volgende:
Het is gewoon zo simpel als dat het warm is, en daar consequenties aan verbonden zijn.
Het is dan ook weer net iets verder gezocht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat AirwiN virtueel naakt nog niet als mogelijke consequentie had gezien.
Goed hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef Alicey het volgende:
MM
Ja, ik ook weer eens hier. Even kijken hoe mijn R&P-slowchat-kindertjes het doen.
en Bierquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:16 schreef Q. het volgende:
Thuis! Ventilator! Water! Wind!
wat een onzinquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
bah we krijgen bezoek
moet ik fatsoenlijke en dus te warme kleren aan
Gewoon alle kleren uit doen. En dan ook nog ff foto's maken en die hier posten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
bah we krijgen bezoek
moet ik fatsoenlijke en dus te warme kleren aan
No thanks laat ze die dan mailen ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon alle kleren uit doen. En dan ook nog ff foto's maken en die hier posten.
Dat mag ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
No thanks laat ze die dan mailen ofzo
je gaat vooruitquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:28 schreef Q. het volgende:
Begin ik al een goede nixxx-vervanger te worden?
halloquote:
heeeeeel langquote:
een week maar. Maar wel een goede week qua temperatuur en activiteiten gekozenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen
Wat is heeeeeel lang?
Op tmf is nu Valerio's datingshow. Zullen we nixxx opgeven?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen naaktfoto's van liefie_ in mn mailbox.
Vindt ie vast een puik idee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op tmf is nu Valerio's datingshow. Zullen we nixxx opgeven?
het is overigens zo triest dat roomraiders al opstaat. Niet bepaald een verbetering overigensquote:
wil je dood?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen naaktfoto's van liefie_ in mn mailbox.
nee, hij wilt naaktfotosquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wil je dood?
van schrik bedoel ik natuurlijk
Nou, ik zapte even naar tmf dankzij jou, maar roomraiders is wel degelijk 10 keer beter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is overigens zo triest dat roomraiders al opstaat. Niet bepaald een verbetering overigens
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou, ik zapte even naar tmf dankzij jou, maar roomraiders is wel degelijk 10 keer beter.
Wat veel zegt over het tmf-programma.
nou vanmorgen werd ik wel even happy van 10 jaar terug met tmf of zoietsquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.
Alleen Valerio zelf is wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.
neem VH1quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou vanmorgen werd ik wel even happy van 10 jaar terug met tmf of zoiets
daar heb ik persoonlijk dan weer wat minder meequote:Op woensdag 19 juli 2006 17:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen Valerio zelf is wel leuk om naar te kijken.
Maar daar stopt het ook.
heteroquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
daar heb ik persoonlijk dan weer wat minder mee
and proud of itquote:
je vermaakt je wel met de gays niet-zo-hetero's en alles er tussen in in het lesbeau topic hequote:
Ik vermaak me met bijna iedereen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je vermaakt je wel met de gays niet-zo-hetero's en alles er tussen in in het lesbeau topic he
strip zequote:
Lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef Viper_74 het volgende:
verder balen op de terugweg. Geen file, geen flitsers, en me climate op 23 graden
damn my life sucks
Check.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef Viper_74 het volgende:
verder balen op de terugweg. Geen file, geen flitsers, en me climate op 23 graden
damn my life sucks
Die kans is natuurlijk best grootquote:
de dochters van mamas vriendquote:
Ja en dan stel je eens een andere vraag, dan word je kattig.quote:
"Neuken?"quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja en dan stel je eens een andere vraag, dan word je kattig.
ik kan toch niet kattig gaan doen? dat is niet lief en ik zal ze nog heel heel vaak tegen komenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja en dan stel je eens een andere vraag, dan word je kattig.
stel je niet aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan toch niet kattig gaan doen? dat is niet lief en ik zal ze nog heel heel vaak tegen komen
plus dat ze gewoon aardig zijn
aha ik vind ze aardig en wil ze dus niet afkatten dus dat is aanstellenquote:
dus dan ga je maar fokken tijdens bezoek, dat is echt aardigquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha ik vind ze aardig en wil ze dus niet afkatten dus dat is aanstellen
handig om te weten
hun papa slaapt zij kijken tv en mama is aan t vegen in de tuin en ik zeg af en toe iets aardigsquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus dan ga je maar fokken tijdens bezoek, dat is echt aardig
leuk bezoekquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hun papa slaapt zij kijken tv en mama is aan t vegen in de tuin en ik zeg af en toe iets aardigs
Ik vind dat je het prima doet, zo met je verplichte visite.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hun papa slaapt zij kijken tv en mama is aan t vegen in de tuin en ik zeg af en toe iets aardigs
dankjequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind dat je het prima doet, zo met je verplichte visite.
arsenicumquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dankje
kom je de boel opvrolijken?
weet je wat ik ga heel aardig doen ik ga ze wat te drinken aan bieden!
Het klinkt als een enerverend bezoek iigquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef liefie_ het volgende:
nee ik heb heel aardig een glaasje water gehaald
zie je ze drinken niet eens iets spannends wat veel tijd kost om te pakken
toch wel jaquote:
het is nou eenmaal water-weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef liefie_ het volgende:
nee ik heb heel aardig een glaasje water gehaald
zie je ze drinken niet eens iets spannends wat veel tijd kost om te pakken
maar het is een alcohol situatiequote:
Had je bezoek danquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:06 schreef liefie_ het volgende:
even een sneaky post tussen door
damn het bezoek is saai
nu ga ik weer lief doen
Ren, liefie_, ren!!!!!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
en toen kwam er nog meer bezoek
3 bezoeken door elkaar
nou ze zoeken het maar uit
Hou je niet in, zou ik zeggen!quote:
ik ben verstopt achter de laptopquote:
liefie_ is overbezochtquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
en toen kwam er nog meer bezoek
3 bezoeken door elkaar
nou ze zoeken het maar uit
Volgens mij is het nu ook veul lekkerder dan als de zon er is, en 't rond 14uur is op de klok..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef AirwiN het volgende:
Zo, net terug van het strand. Dat was uitermate heerlijk. Zelfs het dobberen in de zee was heerlijk...
In de Noordzee? Ik heb daar nogal negatieve visualisaties bij, van ranzig schuim op het strand, en door het vele gif gemuteerde kwallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef AirwiN het volgende:
Zo, net terug van het strand. Dat was uitermate heerlijk. Zelfs het dobberen in de zee was heerlijk...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef AirwiN het volgende:
Zo, net terug van het strand. Dat was uitermate heerlijk koud. Zelfs het dobberen in de zee was heerlijk koud...
Yup, geen kwallen gezien en dat ranzige schuin heb je alleen bij flinke wind en koud weer...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
In de Noordzee? Ik heb daar nogal negatieve visualisaties bij, van ranzig schuim op het strand, en door het vele gif gemuteerde kwallen.
Nu zal het natuurlijk best mee kunnen vallen hoor, ik ben al in geen 40 jaar meer in Nederland aan zee geweest..
Maffe ananas! Je bent niet wijs!!quote:
Wat hij zegt!quote:
Maargoed, het water is natuurlijk precies het zelfde als het water waardoor dat schuim veroorzaakt wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, geen kwallen gezien en dat ranzige schuin heb je alleen bij flinke wind en koud weer...
Goed voor je afweer. Er zijn deze week meer mensen gestorven door een wandeltocht dan door het zwemmen in de Noordzee...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maargoed, het water is natuurlijk precies het zelfde als het water waardoor dat schuim veroorzaakt wordt..
Kom kom, een ananas met kippenvel,quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed voor je afweer. Er zijn deze week meer mensen gestorven door een wandeltocht dan door het zwemmen in de Noordzee...
Nee, dit zijn nog steeds de naweëen uit het verleden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kom kom, een ananas met kippenvel,.
Air, is ze vandaag tegen een molenwiek aan gelopen?
Elke ananas heeft kippevelquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kom kom, een ananas met kippenvel,.
Air, is ze vandaag tegen een molenwiek aan gelopen?
Prikkevel meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:15 schreef vibri het volgende:
[..]
Elke ananas heeft kippevel
Geen molenwiek. Gewoon koukleum
Mén wat moet dat worden als volgende week nog maar slechts de 25 graden gehaald wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:15 schreef vibri het volgende:
[..]
Elke ananas heeft kippevel
Geen molenwiek. Gewoon koukleum
Das rap. Ben je wel lief tegen ze geweest?quote:
En jij denkt dat je nu een grapje maakt, maar dan loopt ze dus echt in d'r jas en d'r vest...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mén wat moet dat worden als volgende week nog maar slechts de 25 graden gehaald wordt.
ze zijn naar de kermis een aantal dorpen verderopquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das rap. Ben je wel lief tegen ze geweest?.
Winterjas uit de kast natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mén wat moet dat worden als volgende week nog maar slechts de 25 graden gehaald wordt.
misschien als ik weet wat je pop is?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef vibri het volgende:
[..]
O.
Ik moet m'n POP invullen
Heb meelij
Ik wil niet weten hoe veel kleding ze de rest van het jaar draagt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij denkt dat je nu een grapje maakt, maar dan loopt ze dus echt in d'r jas en d'r vest...
Wattequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef Aarti het volgende:
even een staartje werkenpasmorgenweer meepikken
Hoe hoger de verwarming staat, hoe meer eruit gaat!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe veel kleding ze de rest van het jaar draagt.
Persoonlijk Ontwikkelings Plan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef vibri het volgende:
[..]
O.
Ik moet m'n POP invullen
Heb meelij
Persoonlijk Ontwikkel Planquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien als ik weet wat je pop is?
Zullen we dan maar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef vibri het volgende:
[..]
Sorry, je staart vergeten.
Dat gaat niks meer worden met m'n POP vrees ik
Zodra je werkt komt al die onzin terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Persoonlijk Ontwikkelings Plan?
Moesten we eigenlijk ook op het MBO, is er alleen nooit meer iets van gekomen
Oh tof, een ECHTE koudkleum. Ik zal nooit meer zeggen dat ik een koudkleum ben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij denkt dat je nu een grapje maakt, maar dan loopt ze dus echt in d'r jas en d'r vest...
Maar het duurt zo wel even voor dat het écht interessant wordt, sterkte met de stookkosten!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe hoger de verwarming staat, hoe meer eruit gaat!![]()
Dan kunnen jullie elkaar warm houden!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh tof, een ECHTE koudkleum. Ik zal nooit meer zeggen dat ik een koudkleum ben.
En de verwarming op 10!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat eens binnen, met de gordijnen dicht! Rekels.
Ramen open natuurlijk... Hebben de buren ook weer wat om over te praten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat eens binnen, met de gordijnen dicht! Rekels.
Ik voel me zo functioneel right now.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie elkaar warm houden!![]()
In het Turks.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ramen open natuurlijk... Hebben de buren ook weer wat om over te praten...
Daar ben je dan ook een gebruiksvrouwwerp voor!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik voel me zo functioneel right now.
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...quote:
Oh ja. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...![]()
We willen allebei geen sex met jou inderdaad...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.
Met dit weer niet nee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We willen allebei geen sex met jou inderdaad...
Wie's Christinequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...![]()
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelenquote:
Ik heb geen vakje waar ik dat in kan vullenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef Viper_74 het volgende:
omg
POP
moest ik laatst ook nog
alleen je salaris hoger invullen, de rest open laten
owquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelen
Een vrouw....quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik heb geen vakje waar ik dat in kan vullen
Zover was mijn overhitte brein in deze zwoele zomernacht ook nog gekomenquote:
D'r nick is hetzelfde als d'r naam en er is een werkende Search... Succes!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Zover was mijn overhitte brein in deze zwoele zomernacht ook nog gekomen
maar vertel
Wat denk je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
ik heb er niks van meegekregen, maar was het vandaag echt zo warm?
In welke koelkast heb jij de hele dag gezeten dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
Neuh, onzin, lekker weertje, ik heb een halve marathon gelopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |