Nou, vooruit dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens... Ik doe graag aannames om te krijgen wat ik wil. Het antwoord op een goedbedoelde vraag in dit geval!
Ik denk dat AirwiN virtueel naakt nog niet als mogelijke consequentie had gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:51 schreef Alicey het volgende:
Het is gewoon zo simpel als dat het warm is, en daar consequenties aan verbonden zijn.
Het is dan ook weer net iets verder gezocht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat AirwiN virtueel naakt nog niet als mogelijke consequentie had gezien.
Goed hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef Alicey het volgende:
MM
Ja, ik ook weer eens hier. Even kijken hoe mijn R&P-slowchat-kindertjes het doen.
en Bierquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:16 schreef Q. het volgende:
Thuis! Ventilator! Water! Wind!
wat een onzinquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
bah we krijgen bezoek
moet ik fatsoenlijke en dus te warme kleren aan
Gewoon alle kleren uit doen. En dan ook nog ff foto's maken en die hier posten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
bah we krijgen bezoek
moet ik fatsoenlijke en dus te warme kleren aan
No thanks laat ze die dan mailen ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon alle kleren uit doen. En dan ook nog ff foto's maken en die hier posten.
Dat mag ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
No thanks laat ze die dan mailen ofzo
je gaat vooruitquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:28 schreef Q. het volgende:
Begin ik al een goede nixxx-vervanger te worden?
halloquote:
heeeeeel langquote:
een week maar. Maar wel een goede week qua temperatuur en activiteiten gekozenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen
Wat is heeeeeel lang?
Op tmf is nu Valerio's datingshow. Zullen we nixxx opgeven?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen naaktfoto's van liefie_ in mn mailbox.
Vindt ie vast een puik idee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op tmf is nu Valerio's datingshow. Zullen we nixxx opgeven?
het is overigens zo triest dat roomraiders al opstaat. Niet bepaald een verbetering overigensquote:
wil je dood?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen naaktfoto's van liefie_ in mn mailbox.
nee, hij wilt naaktfotosquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wil je dood?
van schrik bedoel ik natuurlijk
Nou, ik zapte even naar tmf dankzij jou, maar roomraiders is wel degelijk 10 keer beter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is overigens zo triest dat roomraiders al opstaat. Niet bepaald een verbetering overigens
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou, ik zapte even naar tmf dankzij jou, maar roomraiders is wel degelijk 10 keer beter.
Wat veel zegt over het tmf-programma.
nou vanmorgen werd ik wel even happy van 10 jaar terug met tmf of zoietsquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.
Alleen Valerio zelf is wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.
neem VH1quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou vanmorgen werd ik wel even happy van 10 jaar terug met tmf of zoiets
daar heb ik persoonlijk dan weer wat minder meequote:Op woensdag 19 juli 2006 17:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen Valerio zelf is wel leuk om naar te kijken.
Maar daar stopt het ook.
heteroquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
daar heb ik persoonlijk dan weer wat minder mee
and proud of itquote:
je vermaakt je wel met de gays niet-zo-hetero's en alles er tussen in in het lesbeau topic hequote:
Ik vermaak me met bijna iedereen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je vermaakt je wel met de gays niet-zo-hetero's en alles er tussen in in het lesbeau topic he
strip zequote:
Lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef Viper_74 het volgende:
verder balen op de terugweg. Geen file, geen flitsers, en me climate op 23 graden
damn my life sucks
Check.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef Viper_74 het volgende:
verder balen op de terugweg. Geen file, geen flitsers, en me climate op 23 graden
damn my life sucks
Die kans is natuurlijk best grootquote:
de dochters van mamas vriendquote:
Ja en dan stel je eens een andere vraag, dan word je kattig.quote:
"Neuken?"quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja en dan stel je eens een andere vraag, dan word je kattig.
ik kan toch niet kattig gaan doen? dat is niet lief en ik zal ze nog heel heel vaak tegen komenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja en dan stel je eens een andere vraag, dan word je kattig.
stel je niet aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan toch niet kattig gaan doen? dat is niet lief en ik zal ze nog heel heel vaak tegen komen
plus dat ze gewoon aardig zijn
aha ik vind ze aardig en wil ze dus niet afkatten dus dat is aanstellenquote:
dus dan ga je maar fokken tijdens bezoek, dat is echt aardigquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha ik vind ze aardig en wil ze dus niet afkatten dus dat is aanstellen
handig om te weten
hun papa slaapt zij kijken tv en mama is aan t vegen in de tuin en ik zeg af en toe iets aardigsquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus dan ga je maar fokken tijdens bezoek, dat is echt aardig
leuk bezoekquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hun papa slaapt zij kijken tv en mama is aan t vegen in de tuin en ik zeg af en toe iets aardigs
Ik vind dat je het prima doet, zo met je verplichte visite.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hun papa slaapt zij kijken tv en mama is aan t vegen in de tuin en ik zeg af en toe iets aardigs
dankjequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind dat je het prima doet, zo met je verplichte visite.
arsenicumquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dankje
kom je de boel opvrolijken?
weet je wat ik ga heel aardig doen ik ga ze wat te drinken aan bieden!
Het klinkt als een enerverend bezoek iigquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef liefie_ het volgende:
nee ik heb heel aardig een glaasje water gehaald
zie je ze drinken niet eens iets spannends wat veel tijd kost om te pakken
toch wel jaquote:
het is nou eenmaal water-weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef liefie_ het volgende:
nee ik heb heel aardig een glaasje water gehaald
zie je ze drinken niet eens iets spannends wat veel tijd kost om te pakken
maar het is een alcohol situatiequote:
Had je bezoek danquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:06 schreef liefie_ het volgende:
even een sneaky post tussen door
damn het bezoek is saai
nu ga ik weer lief doen
Ren, liefie_, ren!!!!!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
en toen kwam er nog meer bezoek
3 bezoeken door elkaar
nou ze zoeken het maar uit
Hou je niet in, zou ik zeggen!quote:
ik ben verstopt achter de laptopquote:
liefie_ is overbezochtquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
en toen kwam er nog meer bezoek
3 bezoeken door elkaar
nou ze zoeken het maar uit
Volgens mij is het nu ook veul lekkerder dan als de zon er is, en 't rond 14uur is op de klok..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef AirwiN het volgende:
Zo, net terug van het strand. Dat was uitermate heerlijk. Zelfs het dobberen in de zee was heerlijk...
In de Noordzee? Ik heb daar nogal negatieve visualisaties bij, van ranzig schuim op het strand, en door het vele gif gemuteerde kwallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef AirwiN het volgende:
Zo, net terug van het strand. Dat was uitermate heerlijk. Zelfs het dobberen in de zee was heerlijk...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef AirwiN het volgende:
Zo, net terug van het strand. Dat was uitermate heerlijk koud. Zelfs het dobberen in de zee was heerlijk koud...
Yup, geen kwallen gezien en dat ranzige schuin heb je alleen bij flinke wind en koud weer...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
In de Noordzee? Ik heb daar nogal negatieve visualisaties bij, van ranzig schuim op het strand, en door het vele gif gemuteerde kwallen.
Nu zal het natuurlijk best mee kunnen vallen hoor, ik ben al in geen 40 jaar meer in Nederland aan zee geweest..
Maffe ananas! Je bent niet wijs!!quote:
Wat hij zegt!quote:
Maargoed, het water is natuurlijk precies het zelfde als het water waardoor dat schuim veroorzaakt wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, geen kwallen gezien en dat ranzige schuin heb je alleen bij flinke wind en koud weer...
Goed voor je afweer. Er zijn deze week meer mensen gestorven door een wandeltocht dan door het zwemmen in de Noordzee...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maargoed, het water is natuurlijk precies het zelfde als het water waardoor dat schuim veroorzaakt wordt..
Kom kom, een ananas met kippenvel,quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed voor je afweer. Er zijn deze week meer mensen gestorven door een wandeltocht dan door het zwemmen in de Noordzee...
Nee, dit zijn nog steeds de naweëen uit het verleden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kom kom, een ananas met kippenvel,.
Air, is ze vandaag tegen een molenwiek aan gelopen?
Elke ananas heeft kippevelquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kom kom, een ananas met kippenvel,.
Air, is ze vandaag tegen een molenwiek aan gelopen?
Prikkevel meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:15 schreef vibri het volgende:
[..]
Elke ananas heeft kippevel
Geen molenwiek. Gewoon koukleum
Mén wat moet dat worden als volgende week nog maar slechts de 25 graden gehaald wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:15 schreef vibri het volgende:
[..]
Elke ananas heeft kippevel
Geen molenwiek. Gewoon koukleum
Das rap. Ben je wel lief tegen ze geweest?quote:
En jij denkt dat je nu een grapje maakt, maar dan loopt ze dus echt in d'r jas en d'r vest...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mén wat moet dat worden als volgende week nog maar slechts de 25 graden gehaald wordt.
ze zijn naar de kermis een aantal dorpen verderopquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das rap. Ben je wel lief tegen ze geweest?.
Winterjas uit de kast natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mén wat moet dat worden als volgende week nog maar slechts de 25 graden gehaald wordt.
misschien als ik weet wat je pop is?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef vibri het volgende:
[..]
O.
Ik moet m'n POP invullen
Heb meelij
Ik wil niet weten hoe veel kleding ze de rest van het jaar draagt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij denkt dat je nu een grapje maakt, maar dan loopt ze dus echt in d'r jas en d'r vest...
Wattequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef Aarti het volgende:
even een staartje werkenpasmorgenweer meepikken
Hoe hoger de verwarming staat, hoe meer eruit gaat!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe veel kleding ze de rest van het jaar draagt.
Persoonlijk Ontwikkelings Plan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef vibri het volgende:
[..]
O.
Ik moet m'n POP invullen
Heb meelij
Persoonlijk Ontwikkel Planquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien als ik weet wat je pop is?
Zullen we dan maar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef vibri het volgende:
[..]
Sorry, je staart vergeten.
Dat gaat niks meer worden met m'n POP vrees ik
Zodra je werkt komt al die onzin terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Persoonlijk Ontwikkelings Plan?
Moesten we eigenlijk ook op het MBO, is er alleen nooit meer iets van gekomen
Oh tof, een ECHTE koudkleum. Ik zal nooit meer zeggen dat ik een koudkleum ben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij denkt dat je nu een grapje maakt, maar dan loopt ze dus echt in d'r jas en d'r vest...
Maar het duurt zo wel even voor dat het écht interessant wordt, sterkte met de stookkosten!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe hoger de verwarming staat, hoe meer eruit gaat!![]()
Dan kunnen jullie elkaar warm houden!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh tof, een ECHTE koudkleum. Ik zal nooit meer zeggen dat ik een koudkleum ben.
En de verwarming op 10!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat eens binnen, met de gordijnen dicht! Rekels.
Ramen open natuurlijk... Hebben de buren ook weer wat om over te praten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat eens binnen, met de gordijnen dicht! Rekels.
Ik voel me zo functioneel right now.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie elkaar warm houden!![]()
In het Turks.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ramen open natuurlijk... Hebben de buren ook weer wat om over te praten...
Daar ben je dan ook een gebruiksvrouwwerp voor!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik voel me zo functioneel right now.
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...quote:
Oh ja. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...![]()
We willen allebei geen sex met jou inderdaad...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.
Met dit weer niet nee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We willen allebei geen sex met jou inderdaad...
Wie's Christinequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart me met Christine. De enige Turken die hier rondlopen vallen onder de noemer personeel...![]()
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelenquote:
Ik heb geen vakje waar ik dat in kan vullenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef Viper_74 het volgende:
omg
POP
moest ik laatst ook nog
alleen je salaris hoger invullen, de rest open laten
owquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Vastleggen hoe je je in de toekomst wilt gaan ontwikkelen met als doel je het jaar erop te beoordelen
Een vrouw....quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik heb geen vakje waar ik dat in kan vullen
Zover was mijn overhitte brein in deze zwoele zomernacht ook nog gekomenquote:
D'r nick is hetzelfde als d'r naam en er is een werkende Search... Succes!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Zover was mijn overhitte brein in deze zwoele zomernacht ook nog gekomen
maar vertel
Wat denk je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
ik heb er niks van meegekregen, maar was het vandaag echt zo warm?
In welke koelkast heb jij de hele dag gezeten dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
Neuh, onzin, lekker weertje, ik heb een halve marathon gelopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |