Goed hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef Alicey het volgende:
MM
Ja, ik ook weer eens hier. Even kijken hoe mijn R&P-slowchat-kindertjes het doen.
en Bierquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:16 schreef Q. het volgende:
Thuis! Ventilator! Water! Wind!
wat een onzinquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
bah we krijgen bezoek
moet ik fatsoenlijke en dus te warme kleren aan
Gewoon alle kleren uit doen. En dan ook nog ff foto's maken en die hier posten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
bah we krijgen bezoek
moet ik fatsoenlijke en dus te warme kleren aan
No thanks laat ze die dan mailen ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon alle kleren uit doen. En dan ook nog ff foto's maken en die hier posten.
Dat mag ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
No thanks laat ze die dan mailen ofzo
je gaat vooruitquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:28 schreef Q. het volgende:
Begin ik al een goede nixxx-vervanger te worden?
halloquote:
heeeeeel langquote:
een week maar. Maar wel een goede week qua temperatuur en activiteiten gekozenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen
Wat is heeeeeel lang?
Op tmf is nu Valerio's datingshow. Zullen we nixxx opgeven?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen naaktfoto's van liefie_ in mn mailbox.
Vindt ie vast een puik idee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op tmf is nu Valerio's datingshow. Zullen we nixxx opgeven?
het is overigens zo triest dat roomraiders al opstaat. Niet bepaald een verbetering overigensquote:
wil je dood?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen naaktfoto's van liefie_ in mn mailbox.
nee, hij wilt naaktfotosquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wil je dood?
van schrik bedoel ik natuurlijk
Nou, ik zapte even naar tmf dankzij jou, maar roomraiders is wel degelijk 10 keer beter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is overigens zo triest dat roomraiders al opstaat. Niet bepaald een verbetering overigens
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou, ik zapte even naar tmf dankzij jou, maar roomraiders is wel degelijk 10 keer beter.
Wat veel zegt over het tmf-programma.
nou vanmorgen werd ik wel even happy van 10 jaar terug met tmf of zoietsquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.
Alleen Valerio zelf is wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.
neem VH1quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou vanmorgen werd ik wel even happy van 10 jaar terug met tmf of zoiets
daar heb ik persoonlijk dan weer wat minder meequote:Op woensdag 19 juli 2006 17:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen Valerio zelf is wel leuk om naar te kijken.
Maar daar stopt het ook.
heteroquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
daar heb ik persoonlijk dan weer wat minder mee
and proud of itquote:
je vermaakt je wel met de gays niet-zo-hetero's en alles er tussen in in het lesbeau topic hequote:
Ik vermaak me met bijna iedereen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je vermaakt je wel met de gays niet-zo-hetero's en alles er tussen in in het lesbeau topic he
strip zequote:
Lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef Viper_74 het volgende:
verder balen op de terugweg. Geen file, geen flitsers, en me climate op 23 graden
damn my life sucks
Check.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef Viper_74 het volgende:
verder balen op de terugweg. Geen file, geen flitsers, en me climate op 23 graden
damn my life sucks
Die kans is natuurlijk best grootquote:
de dochters van mamas vriendquote:
Ja en dan stel je eens een andere vraag, dan word je kattig.quote:
"Neuken?"quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja en dan stel je eens een andere vraag, dan word je kattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |