Tja... Het is nu een verrassing over hoe je gezicht eruit ziet... En mannen kunnen slecht omgaan met verrassingen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee dat nog nooit.. alleen vragen voor méér...
Het is de onwennigheid, Air.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel ik eens een keurige vraag in plaats van direct FOTOOOO'S!!!1!!!2 te roepen... Is het ook niet goed...![]()
Het tweede, met een snufje desinteressequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef AirwiN het volgende:
Nieuwe telefoon of is dat je natuurlijke achterstand op technisch gebied door het missen van een y chromosoom?![]()
Que????quote:
Mindgames!quote:
Mijn teamleider trakteerde net ijs... Net zo goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
Heb net onze directeur een goede vakantie gewenst, een als-de-kat-van-huis-is-dansje gemaakt op het bureau van een collega en nu krijg ik ook nog een perenijsje.
Is dat de nieuwe 'En?' ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef Dickies het volgende:
Wellicht een makkelijk weg te lezen boek(je) voor in de tuin / op het balkon / op het strand ofzo? Dan moet je wel enigzins op de hoogte zijn van hun smaak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef Copycat het volgende:
Okay, ik heb even wat inspiratie nodig:
Ik ga vanavond samen met mijn moeder op bezoek bij een oom en tante die ik jarenlang uit het oog ben verloren.
En ik wil niet met lege handen aankomen. Maar ze drinken geen alcohol meer, bloemen verwelken met dit weer sneller dan het licht en ook chocolade of ijs wordt een smeerboel (we moeten nog een tijdje karren in mijn airco-loze auto).
Wie heeft een leuk idee?
Is dat een toespeling op het feit dat hij de nieuwe R&P mod wordt?quote:
Die staan er al drie. Op topsnelheid. Maar met een plat dak met het raam in de volle zon helpt dat niet echt. Het zonnescherm is wel naar beneden. Maar dan nog is het hier op dit moment 30,2 graden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heet werkweigering. Vraag een ventilator, dan is het best uit te houden.
dat wist ik van jou ook niet... dacht ik..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja... Het is nu een verrassing over hoe je gezicht eruit ziet... En mannen kunnen slecht omgaan met verrassingen...
En dat is dus het probleem. Ik heb ze 25 jaar niet meer gezien of gesproken, tot de crematie van mijn pa, anderhalve week terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef AirwiN het volgende:
Wellicht een makkelijk weg te lezen boek(je) voor in de tuin / op het balkon / op het strand ofzo? Dan moet je wel enigzins op de hoogte zijn van hun smaak.
boeken...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht een makkelijk weg te lezen boek(je) voor in de tuin / op het balkon / op het strand ofzo? Dan moet je wel enigzins op de hoogte zijn van hun smaak.
66 en ergens begin 60.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef liefie_ het volgende:
hoe oud zijn de oom en tante?
eujs ik wist dat niet van je papa! wat erg! gecondoleerd nog!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem. Ik heb ze 25 jaar niet meer gezien of gesproken, tot de crematie van mijn pa, anderhalve week terug.
Het enige wat ik weet is dat mijn oom keelkanker heeft gehad ... Maar om daar nu een leuk boekje over te kopen ...
Ik hou het goed verborgen, maar de frustratie over verrassingen is onderhuids wel degelijk aanwezig...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dat wist ik van jou ook niet... dacht ik..![]()
pfoe?quote:
ik bedoelde te zeggen... ik wist niet hou jij eruit zag... heb in je FB gegluurt zojuist..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou het goed verborgen, maar de frustratie over verrassingen is onderhuids wel degelijk aanwezig...![]()
Wat is precies je motivatie dat je daar niet met lege handen aan wil komen? Ik zou mij ongemakkelijk voelen om op bezoek te gaan, na iemand 25 jaar niet meer gesproken te hebben, en dan in enen met een cadeautje op de stoep te staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem. Ik heb ze 25 jaar niet meer gezien of gesproken, tot de crematie van mijn pa, anderhalve week terug.
Het enige wat ik weet is dat mijn oom keelkanker heeft gehad ... Maar om daar nu een leuk boekje over te kopen ...
In Utrecht zit een thee/koffiezaakje Simon Levelt bij de dom in de buurt die hele leuke boeketjes maken met allemaal verschillende thee en/of koffiesoorten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het tweede, met een snufje desinteresse.
Okay, ik heb even wat inspiratie nodig:
Ik ga vanavond samen met mijn moeder op bezoek bij een oom en tante die ik jarenlang uit het oog ben verloren.
En ik wil niet met lege handen aankomen. Maar ze drinken geen alcohol meer, bloemen verwelken met dit weer sneller dan het licht en ook chocolade of ijs wordt een smeerboel (we moeten nog een tijdje karren in mijn airco-loze auto).
Wie heeft een leuk idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |