quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:47 schreef pberends het volgende:
http://www.nu.nl/news/783(...)%27Mojopolie%27.html
Jaja, kaartjes van 200 euri.
logicaquote:Ook het onderzoek naar mogelijke overtredingen van Ticket Service en Ticketbox wordt stopgezet. De NMa verwacht dat er nu meer bedrijven gaan toetreden tot de concert- en ticketbranche.
Welke M!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:34 schreef Harry_Sack het volgende:
speciaal voor M : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o
die zeikerige, niet die anderquote:
Vreemd inderdaad, die bedrijven zijn er dus nog niet, en dus is er op dit moment nog sprake van monopolie en moeten ze aangepakt wordenquote:
Absoluut, iemand anders moet het weer oplossen voor de NMA blijkbaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, die bedrijven zijn er dus nog niet, en dus is er op dit moment nog sprake van monopolie en moeten ze aangepakt worden.
Toch wel! Heerlijk!quote:
dacht ik gister nog aan toen ik een glimmend mooi donker meisje m'n roti zag bereiden en inpakken, maar dat terzijdequote:
ik ben nu eenmaal een plaaggeest, en voor moslims heb ik een zwakte, zeker bij die types waarin geen enkele geestelijke flexibiliteit mogelijk is, en die helemaal muur en muurvast zitten. Dan rest er slechts één ding, de irritatiefactor flink opvoerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Alles wat je post is altijd negatief, volgens mij heb jij dat nooit door. Zelfs in topics waar het niet voor bedoelt is. Modellenbureau's over de hele wereld vragen om hetzelfde type meisje, dat heeft niks met "westers" te maken.
Weekt het ze los? Heb je er ooit een losgeweekt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
ik ben nu eenmaal een plaaggeest, en voor moslims heb ik een zwakte, zeker bij die types waarin geen enkele geestelijke flexibiliteit mogelijk is, en die helemaal muur en muurvast zitten. Dan rest er slechts één ding, de irritatiefactor flink opvoeren![]()
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4955340quote:Ethiopië dreigt in te grijpen in Somalië
Ethiopië dreigt militair in te grijpen in buurland Somalië om het bewind van premier Ali Mohammed Gedi te beschermen tegen islamitische milities.
Getuigen melden dat Ethiopische stijdkrachten al bezit hebben genomen van de stad Baidoa. Twintig voertuigen met zware bewapening zouden de zetel van de Somalische interim-regering zijn binnengereden. Ethiopië en de interim-regering ontkennen de Ethiopische aanwezigheid in het bestuurscentrum. De islamitische milities hebben gedreigd met een heilige oorlog als Ethiopië zich in de strijd op Somalische bodem mengt. Woensdag waren ze nog veertig kilometer van Baidoa verwijderd, maar ze zeggen zich nu te hebben teruggetrokken.
Nee, niet dat ik weet in ieder geval. Maar ik heb er wel gein aanquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Weekt het ze los? Heb je er ooit een losgeweekt?
Zoals ik het ooit heb begrepen is oorlog slechts toegestaan als het een heilige oorlog betreft. Daarmee is de holheid van de term logisch.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef Autodidact het volgende:
Als ze dat geld nu eens gebruiken om hun land op te bouwen..."Heilige oorlog" begint ook een holle term te worden trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |