Je prijst haar als een soort van kruisvaardster, misschien moet je daar maar eens mee leren stoppen. Dit soort antwoorden geven al een veel genuanceerder beeld. Zij stond werkelijk nergens voor in mijn ogen, ze faalde ook binnen haar eigen doelgroep. En ja alles was haar alleen te doen om naamsbekendheid, carriere. Ondertussen wel over de rug van andere mensen, en daarnaast misleidde ze haar aanhangers door haar werkelijke gedachtegoed te verbergen, totdat ze een betere baan kon vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef Glasnosteraar het volgende:
met mislukte machomannetjes bedoel ik niet moslims, maar mislukte machomannetjes, whatever dat ook precies mag zijnIk geef het maar een naam.
En ik beweer ook niet dat zij de eerste is.
Wat mij frustreert is dat het thema vrouwenmishandeling en de positie van vrouwen in Nederland nu weer in de onderste la verdwijnt verdwenen is. Denk je nou werkelijk dat ik moeite heb om te erkennen dat ze een beroerd politica is, helemaal niet, dat wás ze. Een politicus moet in de eerste plaats zichzelf weten te handhaven, en niet teveel gehinderd worden door allerlei principes. Dat alleen is al voldoende om Ayaan te diskwalificeren als politica.
Dat ik niet blij was met haar keuze voor die denktank heb ik ook meteen gezegd, ik begrijp niet dat ze niet gekozen heeft voor die John Hopkins universiteit. Onbegrijpelijk, en dat gaat haar gegarandeerd opbreken. Maar mischien, waarschijnlijk is die keuze vooral carriere gerelateerd, en ook wat betereft een verblijfsvergunning in de VS. Géén idee, maar zeker wat betreft haar opvattingen een hele slechte keuze.
Te weinig aandacht? Denk het niet. Dat er problemen zijn, dat is bij iedereen bekend. Het is echter zo dat Marokkanen en Turken een behoorlijk inhaalslag maken als het om opleiding gaat. Dat niet alleen, het percentage werkende vrouwelijke allochtonen stijgt ook. Mensen die dat weigeren in te zien, en dus alleen van het negatieve uitgaan, die zijn gewoon niet reeel bezig.quote:Het is gewoon diep triest hoe weing men zich de positie van vrouwen nog aantrekt, zeker ook al die zogenaamde feministen. Zo was er onlangs dat onderzoek van het Sociaal Planbureau waaruit bleek dat 2/3 van de turkse en Marokkaanse vrouwen hooguit een lagere schoolopleiding heeft, enz enz. http://www.scp.nl/publicaties/persberichten/9037702511.shtml
En dat het eigenlijk niemand een reet interesseert. Aandacht heeft dit onderzoek in ieder geval nauwelijks gekregen, en gevolgen wat betreft de overheid en eventuele maatregelen zal het hoogst waarschijnlijk ook niet hebben.
En dat is dan Nederland, en ik ben dan Nederlanderayaan heeft hier blijkbaar niets verloren.
Ja in verband met de energie-voorziening, maar verder zal het de Chinezen een worst zijn met wie ze onderhandelen, met Ayatollahs, Saddams. Taliban of democratische leiders. En de straat al helemaal niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef Apropos het volgende:
Ik denk dat meer en meer Chinezen zich bekommeren om het Midden-Oosten. In ieder geval de staat.
zowaar ik hier postquote:
Ja, als jij al veronderstelt dat ik die "angst" zal ontkennen kan ik niet veel meer. Maar idd, ik ben daar niet bang voor, sterker nog, het idee dat het islamisme/sharia of hoe je het ook wilt noemen een alternatief zou zijn voor liberale seculiere kapitalistische democratieën is ronduit lachwekkend. De discussie die gevoerd wordt en relevant is is de mate van kapitalisme, de misstanden die het wel of niet oplvert etc etc.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
nee, het vertrek van AHA was een Islamitisch complot, net als dat moslims de wereld gaan overnemen
[..]
Waarom vertrek je dan niet naar China, Korea of Japan? Het is waarschijnlijk een fetish die je niet los kan laten, je moet het over moslims hebben, of arabieren. Je moet de wereld jouw perspectief opleggen dat ze achterlijk zijn en dom, en inferieur aan jou. Daar komt het uiteindelijk op neer. Alles is een complot, overal zie jij het gevaar van de Islam, het Islamisme neemt Nederland over. De angst regeert je, dat probeer je denk ik te verbergen. Je zal het hier waarschijnlijk stellig ontkennen, je bent gewoon bang. Dat verklaart ook het constante "geplaag" (zoals jij het noemt), omdat je bang bent dat als je eenmaal in de defensieve hoek komt, je er ook nooit uit zal komen. Dat verklaart de totaal niet-rationele posts die overal opdoemen, en vaak niet eens met het hoofdonderwerp van het topic te maken hebben.
Ik weet niet. Volgens het onvolprezen CIA-werk telt China de volgende hoeveelheden Christenen en Moslims;quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:04 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
Ja in verband met de energie-voorziening, maar verder zal het de Chinezen een worst zijn met wie ze onderhandelen, met Ayatollahs, Saddams. Taliban of democratische leiders.
Nou, idd, ik zag wel laatst een artikeltje dat China wat discutabele methodes gebruikt in de omgang met fundamentalisten. Het voordeel van een autoritaire staat. Maar verder? Ik ben benieuwd hoeveel Chinezen überhaupt op de hoogte zijn van zoiets als de islam - christendom.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet niet. Volgens het onvolprezen CIA-werk telt China de volgende hoeveelheden Christenen en Moslims;
Christian 3%-4%, Muslim 1%-2%
Kleine minderheden, natuurlijk.
Door de eeuwen heen zijn zowel de Islam als het Christendom voldoende bekend geraakt in China (en Japan), hoor. Het zou me eerder verbazen als ze er niet van op de hoogte waren, al dan niet in rudimentaire vorm.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:26 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
Nou, idd, ik zag wel laatst een artikeltje dat China wat discutabele methodes gebruikt in de omgang met fundamentalisten. Het voordeel van een autoritaire staat. Maar verder? Ik ben benieuwd hoeveel Chinezen überhaupt op de hoogte zijn van zoiets als de islam - christendom.
je hebt volkomen gelijk, ik ga namelijk boodschappen doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
Het probleem is dat je niet discussieert.
Na de vakantieman in Benidorm met een landkaart van Europa verbaast mij niets meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Door de eeuwen heen zijn zowel de Islam als het Christendom voldoende bekend geraakt in China (en Japan), hoor. Het zou me eerder verbazen als ze er niet van op de hoogte waren, al dan niet in rudimentaire vorm.
da's jammer, joh.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:28 schreef Autodidact het volgende:
Vomar...dat ken ik niet.
Hypocriet héquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:29 schreef Apropos het volgende:
Toch mooi dat dictatoriale regimes braaf zijn wanneer ze fundamentalisten in de wielen rijden.
Pas op hoor, dat is Harry's held!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:11 schreef -IksRee- het volgende:
Waarom worden dit soort mongolen niet gewoon standrechtelijk geexecuteerd?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)060505-a.asf?start=0:0:26.808&end=0:18:4.83;embed=1![]()
Dat zegt dan meer over harry.quote:
hij is vrij en onverveerdquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:15 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer over harry.
Een tot de islam bekeerde randmongool die zijn koters van school houd, burqas aantrekt en dergelijke. Wat een mongool. Wel een stereotype bekeerling dus
Maar goed, ik had al geen hoge pet van em op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |