Hout kan wel wat hebben .. Ik zou me meer zorgen maken op een plastic tafel ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
er staat al een kogelBBQ op mn balkonen een miniding kan op tafeltje
wel even wat alufolie eronder
tafeltje is van hout
Ja, dat vraag ik me ook wel af ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:41 schreef kratjuh het volgende:
fipo
[..]
En we kunnen met z'n allen ook nog op je balkon erbij of is het verplicht binnen kanen?
gaan we nu al zeuren?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:41 schreef kratjuh het volgende:
fipo
[..]
Hout kan wel wat hebben .. Ik zou me meer zorgen maken op een plastic tafel ..
En we kunnen met z'n allen ook nog op je balkon erbij of is het verplicht binnen kanen?
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
gaan we nu al zeuren?
ik stapel mn stoelen even op ofzo, en de deur zo ver mogelijk open, en dan kun je met een bordje in je hand best op balkon met 7 man staan.. wel even vragen als je je arm op wil tillen om een hap van je sate te nemen
(valt mee hooren ik hou de hele dag de luxaflex naar beneden, dus binnen is het dan best uit te houden
) desnoods BBQ-en we op de voorgalerij
die is helemaal van mij, genoeg staruimte daar
![]()
en misschien nog een beetje zon
![]()
Anders gooien we meerdere fietsen aan elkaar vast.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klinkt goed
En genoeg palen om m'n fiets aan vast te zetten begreep ik ?
Goed plan .. Moeten we wel tegelijk weer vertrekken ... en als er nog iemand na mij komt moet m'n alarm ff uit ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef bwt het volgende:
[..]
Anders gooien we meerdere fietsen aan elkaar vast.
ik ben een vrouw, ik mag twijfelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:07 schreef kratjuh het volgende:
Wat een luxeproblemen heeft OPM toch ...
Jah maar moet ik 'm nu voor of achter zetten Faithy ?
Make up your mind woman
Als iedereen zijn slot om het slot van de ander vastmaakt nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Goed plan .. Moeten we wel tegelijk weer vertrekken ... en als er nog iemand na mij komt moet m'n alarm ff uit ..
Met die opmerking, die daar mogelijk gestaan zou kunnen hebben, zou je zaterdag niet binnen kunnen komen zeker........quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[Hier zou een zeer sexistische en vrouw-onterende opmerking gestaan hebben] ...
Gewoon plaatsen, zit me hier ook enorm populair te maken met dergelijke opmerkingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[Hier zou een zeer sexistische en vrouw-onterende opmerking gestaan hebben] ...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, dat ligt al lang klaar in de rugzak, ik vraag tips van de man met al 2 keer circuitervaring.![]()
![]()
En ik maar denken dat we in een hele grote tuin gaan BBQ'en zodat ik zo ver mogelijk van Lars vandaan kan zitten en Bazziek...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
gaan we nu al zeuren?
ik stapel mn stoelen even op ofzo, en de deur zo ver mogelijk open, en dan kun je met een bordje in je hand best op balkon met 7 man staan.. wel even vragen als je je arm op wil tillen om een hap van je sate te nemen
(valt mee hooren ik hou de hele dag de luxaflex naar beneden, dus binnen is het dan best uit te houden
) desnoods BBQ-en we op de voorgalerij
die is helemaal van mij, genoeg staruimte daar
![]()
en misschien nog een beetje zon
![]()
neen, je mag 'm de hele dag knuffelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:33 schreef hicham het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we in een hele grote tuin gaan BBQ'en zodat ik zo ver mogelijk van Lars vandaan kan zitten en Bazziek...![]()
Het duurde even voor ik hem doorhad, maar hp = homepagequote:Op woensdag 19 juli 2006 09:26 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker terug naar die geit van je uit je hp.![]()
![]()
met de minuut claim jij minder cm2 op de BBQquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Praat 's ff niet zo negatief over jezelf ..
Kun jij niet gewoon op een stoel gaan zitten dan ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:42 schreef Faithy het volgende:
[..]
met de minuut claim jij minder cm2 op de BBQ
Ach man, 't was vanmorgen vroeg al erg warm hier in nijmegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Koud hè ?
Komen de rayonhoofden al bij elkaar ?
Idd heel verstandig imho .. 't Zijn tenslotte geen getrainde militairen die al een half leven in de Sahara hebben rondgelopen ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Ach man, 't was vanmorgen vroeg al erg warm hier in nijmegen.
Niet zo gek dat ze de 4daagse afgelst hebben
Leuk nieuws voor je, ik meld me bij deze ook defintief af.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:33 schreef hicham het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we in een hele grote tuin gaan BBQ'en zodat ik zo ver mogelijk van Lars vandaan kan zitten en Bazziek...![]()
Zelfs de militairen zijn bij bosjes onderuit gegaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Idd heel verstandig imho .. 't Zijn tenslotte geen getrainde militairen die al een half leven in de Sahara hebben rondgelopen ..
Snap eigenlijk niet dat mensen dat met deze temperatuur voor de lol doen ..
Nahja zeg ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuk nieuws voor je, ik meld me bij deze ook defintief af.
Have fun met Bazzie.![]()
Ik had het dan ook specifiek over goed getrainde militairen die al hun halve leven in een ver Sahara-land hebben rondgekuierd ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:04 schreef bwt het volgende:
[..]
Zelfs de militairen zijn bij bosjes onderuit gegaan.
Watskeburt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tigertjequote:
Sorry ik snap je niet.. 't is nog vroeg hèquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Koud hè ?
Komen de rayonhoofden al bij elkaar ?
Ik blijf gewoon mijn planning houden om te BBQen ook al is het " in doors" met een klein balkonquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nahja zeg ..
Wie komen er nog wel dan ?
oh ja hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon op een stoel gaan zitten dan ?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen probleem ... "Burned-to-a-crisp" was jouw favoriete marinade toch ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh ja hoorals jullie mijn sateetjes omdraaien
Huh, ik dacht dat je net begonnen wasquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef True_Force het volgende:
Hebbes! In een keer geslaagd voor mn rijbewijsIk ben zo blij nu he, mn smile past niet in mn helm
Zeg BWT + ondergetekende hebben nog steeds niet afgezegd hoor ... Of ga jij nu afzeggen ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef Faithy het volgende:
gaat iedereen ineens afzeggen?
dan ga ik ook geen moeite doen straks hoorzal nog 's iets organiseren
Lims hebben ook nog niet afgezegd dus gewoon lekker doorlaten gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeg BWT + ondergetekende hebben nog steeds niet afgezegd hoor ... Of ga jij nu afzeggen ?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef True_Force het volgende:
Hebbes! In een keer geslaagd voor mn rijbewijsIk ben zo blij nu he, mn smile past niet in mn helm
neen ik zeg niet af hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeg BWT + ondergetekende hebben nog steeds niet afgezegd hoor ... Of ga jij nu afzeggen ?
Nou hup, motor aanschaffenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:50 schreef True_Force het volgende:
zie vorige topic!
gefeli [14.gif]quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef True_Force het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben in jou lijstje dat ze er alle 2 in stonden. Maar maakt niet uit verders.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
[..]
neen ik zeg niet af hoor![]()
Bazzie rijdt dus met bwt mee?en beide lims komen? ah, ik dacht alleen hiesj
De meesten zitten idd ook op MFquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:38 schreef ksborg het volgende:
Ah ik ziet et al. Ook wel een aantal MF-ers hier dus.
Roadkill en nog een paa anderen dus
Daar ging vast een diepgaand onderzoek aan voorafquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef ksborg het volgende:
Okeej, voor iedereen die ik ben vergeten, de meesten (en Faithy) zitten ook op MF
hij heeft even in de FMC analen gegraven op zoek naar deze infoquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar ging vast een diepgaand onderzoek aan vooraf
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
hij heeft even in de FMC analen gegraven op zoek naar deze info
Ook ik ben wel eens op MF te vindenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef ksborg het volgende:
Okeej, voor iedereen die ik ben vergeten, de meesten (en Faithy) zitten ook op MF
Dat zal m'n vriendin vast gerust stellen ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef Faithy het volgende:
en die knuffel voor zaterdag heb je ook al verspeeld..
écht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ook. Maar ik val wel onder de meesten dan, denk ik
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat zal m'n vriendin vast gerust stellen ..
is 't alweer aan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, schapen hebben toch geen langetermijngeheugen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
ik denk 't wel ja, want je valt niet in de categorie 'Faithy'quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ook. Maar ik val wel onder de meesten dan, denk ik
Nee.quote:
Alle schapies zijn voor BazzieK en shoarmaquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, schapen hebben toch geen langetermijngeheugen.
Shoarmaaaaaaaquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Alle schapies zijn voor BazzieK en shoarma
Je hebt me maandag een foto laten zien oelewapper.quote:
Alleen neuken maakt ook nog geen relatie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef Faithy het volgende:
heb je d'r al geneukt?
Ik doe af en toe alsof mijn neus bloed .. Dan kom ik op andere momenten intelligenter over ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt me maandag een foto laten zien oelewapper.![]()
Gisteren toch gedate?Of heb ik nou een zonnesteek?
![]()
Eensch met [betreffende user] ...quote:Alleen neuken maakt ook nog geen relatie.
Zo grof in de mond weer faithy, beetje jammer.![]()
Dit is dus al de tweede keer dat je me verwijt van de "naaste" liefde te zijn vandaag.quote:
Jij helpt met sex homofiele mannen van hun voorkeur af?quote:
Neuh, was benieuwd want als het in het ziekenfonds zit wil ik ook wel therapeut worden.quote:
Wil je homofiele mannen omturnen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, was benieuwd want als het in het ziekenfonds zit wil ik ook wel therapeut worden.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef bwt het volgende:
[..]
Wil je homofieleseksuele mannen vrouwen omturnen?![]()
![]()
Yes please.quote:
Airco werkt - hier is het rond de 22-23 gradenquote:
Beter, maar nog steeds een raar plaatjequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef bwt het volgende:
had je anders zonder pionnetje willen showen?
Afknapperquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vind dat pylonnetje in je avatar wel een btje not-done ...
Whaha, geniaal weer :Aquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5700113759409694981&q=ghostrider+Z3
Wat je al niet tegenkomt als je zoekt op Ghostrider
Een visburger - hoe verzinnen ze het???quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5700113759409694981&q=ghostrider+Z3
Wat je al niet tegenkomt als je zoekt op Ghostrider
Heel gaafquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Roderick2085 het volgende:
nu ff een echte reactie...
gister middag thuis gekomen, nu eindelijk de zooi een beetje opgeruimt
heerlijk weer gehad 2 weken lang... begon rond de 30 graden, tegen de tijd dat we weg gingen was het zo'n 35 graden, alleen stond er op dat eiland altijd een heerlijke wind
gewoon lekker 2 weken gerelaxed... overdag bij het zwembad hangen, 's avondes lekker uit eten en tot laat op een terasje in het haventje zitten....
kamer was niet groot, maar ja, dat is het eigenlijk nooit... je had er wel alles wat je nodig hebt en het werd iedere dag schoongemaaktprima geregeld daar...
op iets van 2 km van het vliegveld en gewoon veeel minder last van die dingen dan het 'stadje' wat op zo'n 20 min lopen lag (tenminste, wij deden er iedere keer 25 min over, maar ja, sommige mensen kunnen gewoon niet doorlopen)
hebben eigenlijk maar heel weinig gedaan daar, eiland rondtour, een 'griekse avond' (gewoon ff 1 1/2 uur in de bus zitten om ergens te gaan eten waar griekse muziek en dans bijzat) en dat was het eigenlijk...
op het strand daar een keertje een jet ski gehuurdik kan zeggen, je word bijna gelanceerd als je met iets meer dan 60 km/u over die golfen knalt
![]()
veel motorrijders daar... 80% is allroad / crosser, er werd ook verteld dat iets van 75% van de wegen daar niet geasfalteerd is, dus zo raar is dat niet
wel allemaal gewoon korte broek en t-shirt (als ze dat al aanhebben), en de meeste ook gewoon de helm aan je arm of stuur hebben hangen![]()
nog 1 mafkees gezien op een gsxr, stond bij een stoplicht te wachten... trekt hem ff lekker open, alleen is het asfalt daar nogal glad... resulstaat.... dik 50 meter een achterwiel dat van links naar rechts over de baan zwabberten dat dus ook gewoon zonder helm en in korte broek + t-shirt
![]()
voor de mensen die geinsteresseerd zijn in foto's... ik heb geen zin om ze te verkleinen, dus klik maar
klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik
Ah.. ik ga met een groep vrienden, waar ik ook de enige van ben die een motorrijbewijs heeft. Maar de rest kan wel een scootertje huren (mag met rijbewijs B), nouja dat is ook nog niet zeker hoor of ik dat doe. Ik ga naar Macedonië dit jaar, moet ook mooi zijn (en goedkoopquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:24 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb me prima vermaaktqua stappen was daar niet zoveel te doen.... was 1 club geloof ik.... had er ook niet echt behoefte aan.
heb wel zitten denken om een motor te huren, maar niet gedaan... was samen met m'n pa en z'n vrouw en m'n zusje, dus dan zou ik alleen op de motor weg kunnen... toch maar niet gedaan dus
het stond van te voren wel op de planning om een paar scooters te huren, zodat we allemaal wat rond konden rijden enzo, alleen vertelde zo'n miep van de reisorganisatie dat ze de laatste tijd meer aan he controleren waren, en dat je daar alleen nog maar op een scooter mocht rijden als je of een motorrijbewijs had, of een scooterbewijs... dus bleef ik weer in m'n eetje over die dat mocht
ze zei dat er een tijde terug iemand het wel gedaan had, die was dan gesnapt, 600 euro boete![]()
ik ben naar Samos geweest.
waar ga jij heen Fulcrum?
Ja, lekker stappen in Nijmegen.quote:
Hagelslag hoort op brood !!!!!!quote:
Dat zei die toen je er aan zat in een kleedhokje?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:07 schreef BazzieK het volgende:
MiddagNet lekker gezwemmert
Quote van de dag van mijn kleine neefje:
"Mij piemel is nu net een stokje"![]()
Ghay !!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef hollander172 het volgende:
Foto's en volledig verslag zul je plaatsenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:49 schreef worldpimber het volgende:
Kort samengevat en daar laat ik het ook bij:Maar mede door de temperatuur tussen de sessies door en momenteel: [afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat zei die toen je er aan zat in een kleedhokje?![]()
Eens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Foto's en volledig verslag zul je plaatsen![]()
Ik wil er best op reageren, maar eerst weten of er interesse is onder de mensen die hier lezen. Kunnen de mensen die waarde hechten aan postings van hollander even hun hand opsteken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:58 schreef hollander172 het volgende:
Eens.In dezelfde tijd als 3 posts had 1 post met een schamel verslagje er ook wel afgekunt.
Goh, 1 iemand heeft afgezegd en het is gelijk iedereenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef Faithy het volgende:
gaat iedereen ineens afzeggen?
dan ga ik ook geen moeite doen straks hoorzal nog 's iets organiseren
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef True_Force het volgende:
Post dat verslag nou maar luie sletquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wil er best op reageren, maar eerst weten of er interesse is onder de mensen die hier lezen. Kunnen de mensen die waarde hechten aan postings van hollander even hun hand opsteken?
De frustratie jegens mijn persoon begint er bij jou echt aan alle kanten af te druipen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wil er best op reageren, maar eerst weten of er interesse is onder de mensen die hier lezen. Kunnen de mensen die waarde hechten aan postings van hollander even hun hand opsteken?
Wat? Dat we vandaag naar het circuit zijn gegaan met de harde kernquote:
Heb trouwens geen cam mee gehad en we hebben geen foto's gemaakt dus sjah ... we wachten even tot die online komen. Was een MFer samen met zijn chicka die altijd foto's maakt.quote:
Euh ja, dat dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat? Dat we vandaag naar het circuit zijn gegaan met de harde kern?
Ph4tquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Roderick2085 het volgende:
nu ff een echte reactie...
gister middag thuis gekomen, nu eindelijk de zooi een beetje opgeruimt
heerlijk weer gehad 2 weken lang... begon rond de 30 graden, tegen de tijd dat we weg gingen was het zo'n 35 graden, alleen stond er op dat eiland altijd een heerlijke wind
gewoon lekker 2 weken gerelaxed... overdag bij het zwembad hangen, 's avondes lekker uit eten en tot laat op een terasje in het haventje zitten....
kamer was niet groot, maar ja, dat is het eigenlijk nooit... je had er wel alles wat je nodig hebt en het werd iedere dag schoongemaaktprima geregeld daar...
op iets van 2 km van het vliegveld en gewoon veeel minder last van die dingen dan het 'stadje' wat op zo'n 20 min lopen lag (tenminste, wij deden er iedere keer 25 min over, maar ja, sommige mensen kunnen gewoon niet doorlopen)
hebben eigenlijk maar heel weinig gedaan daar, eiland rondtour, een 'griekse avond' (gewoon ff 1 1/2 uur in de bus zitten om ergens te gaan eten waar griekse muziek en dans bijzat) en dat was het eigenlijk...
op het strand daar een keertje een jet ski gehuurdik kan zeggen, je word bijna gelanceerd als je met iets meer dan 60 km/u over die golfen knalt
![]()
veel motorrijders daar... 80% is allroad / crosser, er werd ook verteld dat iets van 75% van de wegen daar niet geasfalteerd is, dus zo raar is dat niet
wel allemaal gewoon korte broek en t-shirt (als ze dat al aanhebben), en de meeste ook gewoon de helm aan je arm of stuur hebben hangen![]()
nog 1 mafkees gezien op een gsxr, stond bij een stoplicht te wachten... trekt hem ff lekker open, alleen is het asfalt daar nogal glad... resulstaat.... dik 50 meter een achterwiel dat van links naar rechts over de baan zwabberten dat dus ook gewoon zonder helm en in korte broek + t-shirt
![]()
voor de mensen die geinsteresseerd zijn in foto's... ik heb geen zin om ze te verkleinen, dus klik maar
klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik
En weer geen pics, loserquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:23 schreef BazzieK het volgende:
Staat een kennis van de buurman + vrouw net buiten. Goud/Zwarte ZX12R en Wit/Blauwe GSX6000F, beide met superbikestuurtjes en veul posermeuk![]()
dat denk ik ook wel... hij keek ook niet echt angstig ofzo, toen z'n achterband zo zwabberdequote:Op woensdag 19 juli 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ph4tVolgens mij zijn die gasten dat gladde asfalt gewend, netzoals dat filmpj:e dat op het web circuleert. Een Griek die dwars door het verkeer aan het slippen en sliden is
20-25 minuten lopen vinnik best veel trouwens
quote:
Niet goed meegelezen zeker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:08 schreef worldpimber het volgende:
Wat? Dat we vandaag naar het circuit zijn gegaan met de harde kern?
Oh ja Fainthytussen 17.00 en 18.00 ben ik meestal klaar met werken, mag ik dan ook nog komen? Volgens mij wordt het dan wel erg laat en kom ik aan als de borden al leeg zijn
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele toffe lui.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:09 schreef worldpimber het volgende:
Heb trouwens geen cam mee gehad en we hebben geen foto's gemaakt dus sjah ... we wachten even tot die online komen. Was een MFer samen met zijn chicka die altijd foto's maakt.Hebben even gebruik gemaakt van zijn tentje en stoeltjes als hij weer zat te rijden
![]()
Foto's komen als ze zin hebben ws vanavond nog online.![]()
Deed niet toevallig zo aardig tegen ze omdat chicka met de grote ..tanden toevallig piccies maakte.![]()
Net op de terugweg na een kwart nog maar even gestopt, kreeg echt hoofdpijn van die helm.
Even op adem komen bij de Burger King langs de snelweg, alleen een halve liter cola en een milkshake.![]()
Geloof dat ik vandaag al ruim 12 liter water op had.![]()
De "komende" circuitdagen komt er een nieuwe helm, laarzen en handschoenen.
En de olie moet natuurlijk even ververst worden.![]()
![]()
![]()
![]()
www.motorxtra.nl > circuitdagen > data & prijzen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Was voor mij ook wel een cultuurslag. 13 jaar zonder gedaan.Voorlopig niet zonder.
![]()
Binnenkort weer een circuitdag.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:11 schreef hicham het volgende:
Foto's staan online, lekker snel. Zouden ze dat voor ons hebben gedaan?klik
Na ontvangen log-in done.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:11 schreef hicham het volgende:
www.motorxtra.nl > circuitdagen > data & prijzen.
19 september weerIk ben al ingeschreven duzzz
![]()
Waarvoorquote:Je kunt ook nog oordopjes kopen natuurlijk
Nice nice!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer voor de foto eenof een [afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Na ontvangen log-in done.Nooit verwacht dat ik ooit dat wachtwoord nodig had.
![]()
Hoofdpijn, dacht even dat je last had van windruis. Bedenk me net dat je fysieke pijn aan de voorkant van je hoofd vanwege een knelpunt bedoeldequote:[..]
Waarvoor, en ik heb 2 setjes liggen al maanden.
![]()
![]()
Wat voor camera gebruikte ze?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef hicham het volgende:
Misschien moet jij dat meisje met die grote ... tanden wat over nabewerking in photoshop leren, de kleuren in deze foto kunnen toch veel beter![]()
Geen idee, het had iig een toeterquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat voor camera gebruikte ze?![]()
Het kan veel beter volgens mij.![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Overigens... nu we de foto's hier plaatsen zou het theoretisch zo kunnen zijn dat die fotograaf even gaat checken wat die referrer 'forum.fok.nl...' nou precies is en al die grote... oorbellen posts gaat lezen
Neuh verkeerde focus als je het mij vraagt icm met een hele korte sluitertijd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Geen idee, het had iig een toeter telelens![]()
Misschien overbelicht ofzo? Zeg maar wat ...Hier komt het rood al een stuk beter uit:
Zo bijzonder was het niet hoor?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef kratjuh het volgende:
En niemand foto's van die oorbellen/tanden/... ?
Oeh, onze expert krijgt concurrentiequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh verkeerde focus als je het mij vraagt icm met een hele korte sluitertijd.Misschien "panning" oid eens aanzetten?
Of een sportstand op een goedkope camera.
![]()
Compositie is ook niet helemaal okee, soms zat ze er goed bij maar "afgesneden" bandjes is zeg maar een soort van jammer.
Nou ja de rest laat ik over aan onze zelfverklaarde expert op dit gebied.![]()
Volgens mij heeft ze ook geen zonnekap gebruikt.![]()
Nope ik trek me meteen terug, kan alleen redelijke suggestieve platen schieten en het portfoliowerk.quote:
Op het circuit gaat het er ook best snel aan toe, tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope ik trek me meteen terug, kan alleen redelijke suggestieve platen schieten en het portfoliowerk.De rest laat ik lekker aan de pro's over.
Snelle dingen vastleggen zoals die kleiduif vind ik nog wel leuk, verder boeit dit hele gebied me vrij weinig meer.![]()
Ze zeiden al dat ze geen fotobewerking gingen doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef hicham het volgende:
Misschien moet jij dat meisje met die grote ... tanden wat over nabewerking in photoshop leren, de kleuren in deze foto kunnen toch veel beter![]()
[afbeelding]
Omdat Kratjuh last van het warme weer heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ja, ik weet ook niet waarom Popijn er opeens over begon![]()
Leest leuk weg, maarquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef hollander172 het volgende:
Neuh verkeerde focus als je het mij vraagt icm met een hele korte sluitertijd.Misschien "panning" oid eens aanzetten?
Of een sportstand op een goedkope camera.
![]()
Coolquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze zeiden al dat ze geen fotobewerking gingen doen.
Is ook veel teveel werk, is ze nog dagen bezig met al die foto's.![]()
Met de full res kunnen we best wat shoppen, deze plaatjes zijn te klein en hebben al veel verlies door de extra Jpeg compressie.
[afbeelding]
Ik sta altijd open voor commentaar.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaan we ieder apart deze foto's opvragen ofwa?![]()
Met wie heb je in een weiland liggen rollebollen danquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef -XX- het volgende:
Ik schrokkkkkkkkkkkkkk me net de mieters![]()
Springt er even een grote sprinkhaan uit me haar![]()
quote:
Lars pwned wie une n00bquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga hem ook niet uitleggen, net iets te warm daarvoor.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef hicham het volgende:
maar dat gaat kennelijk niet zo makkelijk en iedere foto moet apart
Beter doe je dat niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga hem ook niet uitleggen, net iets te warm daarvoor.![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
Beter doe je dat niet.Je spreekt je nu al in 1 zin tegen dus.
![]()
Even uit het hoofdje, pak ik de besproken post even niet mee.
Focus niet goed. wel (enige onscherpte wordt veroorzaakt door de belichting/meetrekkende fotografe)
Snelle sluitertijd. nee (zie de beweging in de wielen en de vage achtergrond)
Panning of sportstand instellen tegengestelde sluitertijden
Die van mij was spiegelendquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
Alleen Hicham maar met een spiegelvizier![]()
![]()
Hmm hoe kom ik toch aan al dat gras op m'n rug en in m'n haar ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Met wie heb je in een weiland liggen rollebollen dan?
Heb al een mailtje verzonden met alle bovenstaande foto's als verzoekje, exclusief die chick en inclusief wat andere foto's (crashes / paddock / die gast zelf op z'n ZX-7R ...)quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef worldpimber het volgende:
Gaan we ieder apart deze foto's opvragen ofwa?![]()
Ja, door veel gebruik/misschien verkeerd schoonmaken oid is ie vernaggeldquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar doorzichtig?![]()
Hmm komt zeker door de lichtinval, maar jouw vizier is sowieso lichter
Het juiste antwoord.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Misschien overbelicht ofzo? [sub]Zeg maar wat ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zouden het gewoon op de Ftp gooien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
Heb al een mailtje verzonden met alle bovenstaande foto's als verzoekje, exclusief die chick en inclusief wat andere foto's (crashes / paddock / die gast zelf op z'n ZX-7R ...)
Stuur het wel door naar jullie als ik ze binnenhebMailen had niet zoveel zin ivm het aantal MB's.
![]()
![]()
Ik wil ze best een bijdrage geven trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij dat vol kunt houden in die hittequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm hoe kom ik toch aan al dat gras op m'n rug en in m'n haar ?
Enne volgende keer kan ik beter met m'n fotocamera langs de baan gaan staan, komen er tenminste knappe foto's uit ...![]()
Je kon wel gewoon overal komenquote:
quote:Je hebt je ingeschreven voor de Circuitdag op dinsdag 19 september 2006 in Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep rood.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze zouden het gewoon op de Ftp gooien.Mailen had niet zoveel zin ivm het aantal MB's.
![]()
![]()
Ik wil ze best een bijdrage geven trouwens.Oh, dat wist ik dan weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoor ik vanzelf wel de details neem ik aanHeb ze ook gevraagd of ze ergens bijdrages op ontvangen zoals andere fotografen dat ook wel eens doen, dus dat geef ik dan ook wel door
![]()
MB's zijn overigens geen probleem bij GMail, misschien dat de verzender niet zulke grote attachments mag maken![]()
Dat 'rood' meen je niet he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kon wel gewoon overal komener is geen bewaking, etc.
![]()
[..]
Niet iedereen heeft GMail. dus voorr de snelheid doen ze gewoon voor iedereen, FTP.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef hicham het volgende:
MB's zijn overigens geen probleem bij GMail, misschien dat de verzender niet zulke grote attachments mag maken
Nee, er stond groen.quote:
quote:Inderdaad raar dat je op heel veel stukken gewoon kunt komen, sowieso is Zandvoort wat dat betreft heel erg anders dan Assen. Als ze op Zandvoort races houden hoef je niet eens te betalen om te kijken. Liggen genoeg duinen omheen waar je met je maten kunt zitten en bier zuipen onder het genot van langsknallende auto's of motoren
Ja, ook al hoef je je verder nergens zorgen over te maken vind ik het wel fijn als er niemand op me aan het jagen isquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
En doen jullie maar wel in de groep rood.Snelle mannen.
![]()
Hoewel inhalen ook leuk is.![]()
Moet ik er nog op reageren?quote:Mail:
Voor morgen enig idee hoe en wat?
Zag 2,5 uur geleden pas de uitleg van Hicham in het begin van dit topic.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
You tlake pictule of me and family?![]()
Ik zal eens een doos omkeren hier, misschien kan ik wat op de post gooien. Retour Chasse.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef worldpimber het volgende:
Oh en Poppelien, heb je nog die maten van dat universele schroefdraad gebeuren voor statiefjes van camera's?
quote:
Groen is goedquote:
Verwachte reactiequote:[..]
![]()
Jij en bier.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
You tlake pictule of me and family?![]()
En na de eerste heat dacht ik toch wel alles achter de marshall te gaan rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef hicham het volgende:
Groen is goedBij geel worden alle sessies compleet voorgereden door een marshall, niet alleen opwarmrondes.
Hendig sjiekquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zag 2,5 uur geleden pas de uitleg van Hicham in het begin van dit topic.
Rond 11.15 was ik al zoaan het passen.
Wel nuttige info achteraf.
![]()
Maar dan kan je echt racen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef worldpimber het volgende:
Ja, ook al hoef je je verder nergens zorgen over te maken vind ik het wel fijn als er niemand op me aan het jagen is![]()
Nou ja, fijn dat je even kwam neuzen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:49 schreef hicham het volgende:
Hendig sjiek![]()
Vanuit 'onze' richting is het gelijk de eerste ingang, pas toen ik jou achterna ging toen je het niet kon vinden zag ik dat er nog meer ingangen (aangegeven op de borden als paddocks) waren
Lekker stinkequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Wel gek als de zijkanten meer versleten zijn dan het midden.![]()
En of het warm was......![]()
[afbeelding]
En pimber + ik kennende ga je dan net een stap te ver op den duurquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dan kan je echt racen.Hard tegen hard, lef tegen lef.
![]()
Dat bericht is nog uit de dramatijden van MF, klopt allang niet meerquote:Ships, wilde even MF bijlezen, is'tie weer down. Backup aan het zetten.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:05 schreef hicham het volgende:
Kun je dat niet in de tuin ophangen, of overheerst nu de geur van nieuw leer nog![]()
Je viel in ieder geval op.quote:En pimber + ik kennende ga je dan net een stap te ver op den duur
Vandaag ook op het rechte stuk. Bos-uit iemand buitenom ingehaald, komt me op het rechte stuk weer voorbij (supersport) en gaat voor me rijden + afremmen voor de bocht . Ik op het laatste moment hem nog voorbij links-rechts-links en kenkerhard uitgeremd. Begon bij iets meer dan 200 km/h een klein stukje na het afvlagmannetje pas met remmen![]()
Denk dat de marshall daarom ook zei dat ik rustiger moest doen, volgens mij keek hij op dat moment ...
Ah, ik dacht al, weer een paar dagen posthisterie weg.quote:Dat bericht is nog uit de dramatijden van MF, klopt allang niet meer
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:13 schreef hicham het volgende:
Heb geen Marokkaanse muziek, kunnen we ondeugend (zangeres) + rib-i (begeleiding op de gitaar) niet optrommelen?
Pitten, mooi daggie geweest![]()
![]()
Goed idee x2.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:13 schreef hicham het volgende:
Heb geen Marokkaanse muziek, kunnen we ondeugend (zangeres) + rib-i (begeleiding op de gitaar) niet optrommelen?
Pitten, mooi daggie geweest![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zooo morgen maar even wel goed aan de slag en een stage regelen.. eerst maar wat slaap pakken![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:44 schreef Faithy het volgende:godverdegodver
geld nog niet gestort
klote uitzendbureau
Als je maar oppast dat je niet in het bootje genomen wordt ..quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:05 schreef -XX- het volgende:
Woehoe, dadelijk varen met onze kajuit..... kajuit
![]()
![]()
Precies, ze zoeken de schaduw opquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:17 schreef -XX- het volgende:
Kaderovers leven niet overdag! !
Volgens mij begrijp je hem niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
Focus niet goed. wel (enige onscherpte wordt veroorzaakt door de belichting/meetrekkende fotografe)
Snelle sluitertijd. nee (zie de beweging in de wielen en de vage achtergrond)
Standje vuurwerk/nachtportret en sportstand hebben tegengestelde sluitertijden.quote:Panning of sportstand instellen tegengestelde sluitertijden
Interessant leven heb je dat je dat niet uit je hoofd kunt krijgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:14 schreef Faithy het volgende:
Zeg lim's, dit vraag ik mij natuurlijk al ook mijn hele leven af:
Mag een Moslim porno kijken?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:17 schreef -XX- het volgende:
Kader-overs leven niet overdag! !
He!quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:39 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Dik verslapen vanochtendNormaal sta ik 4.15 op, deze keer werd ik om 6.17 wakker gebeld
Circuitrijden is echt een topsport joh, veel rust nodig voor herstel![]()
MF nog steeds downMaar nu is Faithy tenminste wel gezellig bij ons
![]()
[..]
Interessant leven heb je dat je dat niet uit je hoofd kunt krijgenMaar het antwoord is nee
![]()
[..]
Zoek jij nog ander werk eigenlijk?quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:44 schreef Faithy het volgende:godverdegodver
geld nog niet gestort
klote uitzendbureau
Als MF down is krijg ik net dat extra beetje gevoel van zekerheid en voel ik me niet zo machteloosquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:43 schreef Faithy het volgende:
[..]
He!
Gisteren en eergisteren was MF ook niet down en toen was ik er ook![]()
![]()
Zelf maar je loon weggraaien?quote:kas maar 's openen...
quote:
ja, ik zoek ander werk, maar wel IN Den Haag, want Berkel en Rodenrijs vind ik ook niet echt bevorderend voor mijn portemonnaie gezien het benzinegeld en de minieme reiskostenvergoeding...quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zoek jij nog ander werk eigenlijk?
Moest maandag een nieuwe collega inwerken en ze heeft diezelfde dag nog besloten dat dit werk niks voor haar was.Dinsdag was ze er heel even, gisteren vrij en vandaag nog niet gesignaleerd terwijl ze de dagen dat ze hier was heel vroeg begon.
![]()
Er is dus weer een plekje vrij.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ circuit gangers
leuke foto'sziet er snel uit
was het niet tering warm ?
Wielen worden zwartquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:56 schreef kratjuh het volgende:
Ik vraag me eerlijk gezegd meer af wat je met die wielen van plan bent, laat je die in verschillende kleuren ??
De rest heb ik wel vertrouwen in je ...
Ik denk matquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wat is jullie idee
Kleur wordt zwart: mat of glansBen in principe voor mat maar in combi met die gepoedercoate frame zal dat niet echt wat zijn denk ik
[afbeelding]
Zeker tering warm, maar tussen de sessies door konden we gebruik maken van iemands open tentje. Zat in de andere groep dus steeds als wij klaar waren met de sessie ging hij net de baan op en was zijn tentje leeg incl. twee stoelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ circuit gangers
leuke foto'sziet er snel uit
was het niet tering warm ?
Ja eenszch natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:01 schreef hicham het volgende:
Ik denk matGlans = standaard, en dat is je fighter zeker niet!
Wheelielesmeet was er een kenkermooie ducati en daar zag mat zwart er heel mooi uit
En anders een mooie paint overwegen, iig niet glanzend zwart. Komt naar mijn inziens zo wannabe Ghostrider over. Netzoals mensen die een volledig zwarte lederen outfit kopen + zwarte helm. Als het allemaal wat uitgedragen is ziet het er niet meer uit
Krijgen hier gewoon reiskostenvergoeding en dat gaat redelijk?quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, ik zoek ander werk, maar wel IN Den Haag, want Berkel en Rodenrijs vind ik ook niet echt bevorderend voor mijn portemonnaie gezien het benzinegeld en de minieme reiskostenvergoeding...
is daar verder niets waar je in de schaduw kon staan dan ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:01 schreef hicham het volgende:
Zeker tering warm, maar tussen de sessies door konden we gebruik maken van iemands open tentje. Zat in de andere groep dus steeds als wij klaar waren met de sessie ging hij net de baan op en was zijn tentje leeg incl. twee stoelen
Kloptquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:06 schreef kratjuh het volgende:
Een mooie custom paint is ook niet weg natuurlijk ...
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Maar ik ga niet over het budget ..
Kweeniequote:Op donderdag 20 juli 2006 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ja eenszch natuurlijk![]()
maar wat 'bout de freem dann
Kon uiteraard ook in de Mickey's of pitboxen, maar doen alsof je een eigen tentje hebt komt natuurlijk veel interessanter overquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is daar verder niets waar je in de schaduw kon staan dan ?
weet nog van mijn laatste keer daar dat je in die pitboxen best goed kon schuilen tegen zon of regen![]()
Ik eet geen salades enzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:12 schreef Faithy het volgende:
ik hoop op een rustig dagje hierlekker beetje Fok!ken, boodschappenlijstje maken voor zaterdag..
Zeg, lim's. Hoe zit het met salades enzo? Eiersalade enzo wel? Ja, Ham/Prei niet, en ehm KipKerrie? (das niet halal natuurlijk enzo.. maar wel van de Aldi![]()
![]()
)
Ik welquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:31 schreef Faithy het volgende:
jammer dat ik geen mpg's op mn werk kan kijken
Ik ook.quote:
Het lijkt er wel op he?quote:Is dat nou een pliesieagent die uit de camerawagen stapt ?
Mja hier in NL hebben ze tenminste goeie uniformen ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
[..]
Het lijkt er wel op he?
Hoog kloon altertquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:14 schreef Faithy het volgende:
Zeg lim's, dit vraag ik mij natuurlijk al ook mijn hele leven af:
Mag een Moslim porno kijken?
Dit is echt te krankzinnig om op te reageren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:35 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij begrijp je hem niet.
Je kan in twee stappen afdrukken en dat is hier volgens mij niet gedaan.Als je de focus vastzet en normaal meebeweegt met het bewegende object krijg je een betere belichting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vraag had je toch al@MF gesteld.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ga deze vraag later op MF posten uiteraard, maar wie weet kan iemand me hier wel helpen
Iemand toevallig RSV bochten liggen??
![]()
![]()
![]()
MF trouwens..![]()
Gaat het zo regenen?Ga ik een vreugdedansje maken buiten.
![]()
![]()
RSV of RVS ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Iemand toevallig RSV bochten liggen??
Zou je denken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoog kloon altertvolgens mij zit te TS tegen zichzelf te praten.
![]()
Nog triester dan het onderwerp. Vind ik als pornkijker dan, niet als moslim.![]()
[..]
Ja alleen in me eigen topic, ga later - als MF weer leeftquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
Die vraag had je toch al@MF gesteld.![]()
![]()
![]()
Collega's hadden onderweg een bui gehadquote:MF trouwens..![]()
Gaat het zo regenen?Ga ik een dansje maken buiten.
![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
en ik hoef namelijk helemaal geen gelijk te hebben.![]()
Wil jij salsa doen?quote:
Salsa saus?quote:
Kan je leren van onze teamleiderquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:29 schreef Faithy het volgende:
gelukkig ben ik wel een 'heupen-danser'maar dat zijn alle motorrijdende vrouwen volgens mij
En wie is dan die team leider?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan je leren van onze teamleiderdie geeft les.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |