Hout kan wel wat hebben .. Ik zou me meer zorgen maken op een plastic tafel ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
er staat al een kogelBBQ op mn balkonen een miniding kan op tafeltje
wel even wat alufolie eronder
tafeltje is van hout
Ja, dat vraag ik me ook wel af ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:41 schreef kratjuh het volgende:
fipo
[..]
En we kunnen met z'n allen ook nog op je balkon erbij of is het verplicht binnen kanen?
gaan we nu al zeuren?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:41 schreef kratjuh het volgende:
fipo
[..]
Hout kan wel wat hebben .. Ik zou me meer zorgen maken op een plastic tafel ..
En we kunnen met z'n allen ook nog op je balkon erbij of is het verplicht binnen kanen?
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
gaan we nu al zeuren?
ik stapel mn stoelen even op ofzo, en de deur zo ver mogelijk open, en dan kun je met een bordje in je hand best op balkon met 7 man staan.. wel even vragen als je je arm op wil tillen om een hap van je sate te nemen
(valt mee hooren ik hou de hele dag de luxaflex naar beneden, dus binnen is het dan best uit te houden
) desnoods BBQ-en we op de voorgalerij
die is helemaal van mij, genoeg staruimte daar
![]()
en misschien nog een beetje zon
![]()
Anders gooien we meerdere fietsen aan elkaar vast.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klinkt goed
En genoeg palen om m'n fiets aan vast te zetten begreep ik ?
Goed plan .. Moeten we wel tegelijk weer vertrekken ... en als er nog iemand na mij komt moet m'n alarm ff uit ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef bwt het volgende:
[..]
Anders gooien we meerdere fietsen aan elkaar vast.
ik ben een vrouw, ik mag twijfelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:07 schreef kratjuh het volgende:
Wat een luxeproblemen heeft OPM toch ...
Jah maar moet ik 'm nu voor of achter zetten Faithy ?
Make up your mind woman
Als iedereen zijn slot om het slot van de ander vastmaakt nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Goed plan .. Moeten we wel tegelijk weer vertrekken ... en als er nog iemand na mij komt moet m'n alarm ff uit ..
Met die opmerking, die daar mogelijk gestaan zou kunnen hebben, zou je zaterdag niet binnen kunnen komen zeker........quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[Hier zou een zeer sexistische en vrouw-onterende opmerking gestaan hebben] ...
Gewoon plaatsen, zit me hier ook enorm populair te maken met dergelijke opmerkingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[Hier zou een zeer sexistische en vrouw-onterende opmerking gestaan hebben] ...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, dat ligt al lang klaar in de rugzak, ik vraag tips van de man met al 2 keer circuitervaring.![]()
![]()
En ik maar denken dat we in een hele grote tuin gaan BBQ'en zodat ik zo ver mogelijk van Lars vandaan kan zitten en Bazziek...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
gaan we nu al zeuren?
ik stapel mn stoelen even op ofzo, en de deur zo ver mogelijk open, en dan kun je met een bordje in je hand best op balkon met 7 man staan.. wel even vragen als je je arm op wil tillen om een hap van je sate te nemen
(valt mee hooren ik hou de hele dag de luxaflex naar beneden, dus binnen is het dan best uit te houden
) desnoods BBQ-en we op de voorgalerij
die is helemaal van mij, genoeg staruimte daar
![]()
en misschien nog een beetje zon
![]()
neen, je mag 'm de hele dag knuffelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:33 schreef hicham het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we in een hele grote tuin gaan BBQ'en zodat ik zo ver mogelijk van Lars vandaan kan zitten en Bazziek...![]()
Het duurde even voor ik hem doorhad, maar hp = homepagequote:Op woensdag 19 juli 2006 09:26 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker terug naar die geit van je uit je hp.![]()
![]()
met de minuut claim jij minder cm2 op de BBQquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Praat 's ff niet zo negatief over jezelf ..
Kun jij niet gewoon op een stoel gaan zitten dan ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:42 schreef Faithy het volgende:
[..]
met de minuut claim jij minder cm2 op de BBQ
Ach man, 't was vanmorgen vroeg al erg warm hier in nijmegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Koud hč ?
Komen de rayonhoofden al bij elkaar ?
Idd heel verstandig imho .. 't Zijn tenslotte geen getrainde militairen die al een half leven in de Sahara hebben rondgelopen ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Ach man, 't was vanmorgen vroeg al erg warm hier in nijmegen.
Niet zo gek dat ze de 4daagse afgelst hebben
Leuk nieuws voor je, ik meld me bij deze ook defintief af.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:33 schreef hicham het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we in een hele grote tuin gaan BBQ'en zodat ik zo ver mogelijk van Lars vandaan kan zitten en Bazziek...![]()
Zelfs de militairen zijn bij bosjes onderuit gegaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Idd heel verstandig imho .. 't Zijn tenslotte geen getrainde militairen die al een half leven in de Sahara hebben rondgelopen ..
Snap eigenlijk niet dat mensen dat met deze temperatuur voor de lol doen ..
Nahja zeg ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuk nieuws voor je, ik meld me bij deze ook defintief af.
Have fun met Bazzie.![]()
Ik had het dan ook specifiek over goed getrainde militairen die al hun halve leven in een ver Sahara-land hebben rondgekuierd ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:04 schreef bwt het volgende:
[..]
Zelfs de militairen zijn bij bosjes onderuit gegaan.
Watskeburt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tigertjequote:
Sorry ik snap je niet.. 't is nog vroeg hčquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Koud hč ?
Komen de rayonhoofden al bij elkaar ?
Ik blijf gewoon mijn planning houden om te BBQen ook al is het " in doors" met een klein balkonquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nahja zeg ..
Wie komen er nog wel dan ?
oh ja hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon op een stoel gaan zitten dan ?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen probleem ... "Burned-to-a-crisp" was jouw favoriete marinade toch ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh ja hoorals jullie mijn sateetjes omdraaien
Huh, ik dacht dat je net begonnen wasquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef True_Force het volgende:
Hebbes! In een keer geslaagd voor mn rijbewijsIk ben zo blij nu he, mn smile past niet in mn helm
Zeg BWT + ondergetekende hebben nog steeds niet afgezegd hoor ... Of ga jij nu afzeggen ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef Faithy het volgende:
gaat iedereen ineens afzeggen?
dan ga ik ook geen moeite doen straks hoorzal nog 's iets organiseren
Lims hebben ook nog niet afgezegd dus gewoon lekker doorlaten gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeg BWT + ondergetekende hebben nog steeds niet afgezegd hoor ... Of ga jij nu afzeggen ?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef True_Force het volgende:
Hebbes! In een keer geslaagd voor mn rijbewijsIk ben zo blij nu he, mn smile past niet in mn helm
neen ik zeg niet af hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeg BWT + ondergetekende hebben nog steeds niet afgezegd hoor ... Of ga jij nu afzeggen ?
Nou hup, motor aanschaffenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:50 schreef True_Force het volgende:
zie vorige topic!
gefeli [14.gif]quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef True_Force het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben in jou lijstje dat ze er alle 2 in stonden. Maar maakt niet uit verders.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
[..]
neen ik zeg niet af hoor![]()
Bazzie rijdt dus met bwt mee?en beide lims komen? ah, ik dacht alleen hiesj
De meesten zitten idd ook op MFquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:38 schreef ksborg het volgende:
Ah ik ziet et al. Ook wel een aantal MF-ers hier dus.
Roadkill en nog een paa anderen dus
Daar ging vast een diepgaand onderzoek aan voorafquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef ksborg het volgende:
Okeej, voor iedereen die ik ben vergeten, de meesten (en Faithy) zitten ook op MF
hij heeft even in de FMC analen gegraven op zoek naar deze infoquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar ging vast een diepgaand onderzoek aan vooraf
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
hij heeft even in de FMC analen gegraven op zoek naar deze info
Ook ik ben wel eens op MF te vindenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef ksborg het volgende:
Okeej, voor iedereen die ik ben vergeten, de meesten (en Faithy) zitten ook op MF
Dat zal m'n vriendin vast gerust stellen ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef Faithy het volgende:
en die knuffel voor zaterdag heb je ook al verspeeld..
écht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ook. Maar ik val wel onder de meesten dan, denk ik
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat zal m'n vriendin vast gerust stellen ..
is 't alweer aan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, schapen hebben toch geen langetermijngeheugen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
ik denk 't wel ja, want je valt niet in de categorie 'Faithy'quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ook. Maar ik val wel onder de meesten dan, denk ik
Nee.quote:
Alle schapies zijn voor BazzieK en shoarmaquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, schapen hebben toch geen langetermijngeheugen.
Shoarmaaaaaaaquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Alle schapies zijn voor BazzieK en shoarma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |