Huh, ik dacht dat je net begonnen wasquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef True_Force het volgende:
Hebbes! In een keer geslaagd voor mn rijbewijsIk ben zo blij nu he, mn smile past niet in mn helm
Zeg BWT + ondergetekende hebben nog steeds niet afgezegd hoor ... Of ga jij nu afzeggen ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef Faithy het volgende:
gaat iedereen ineens afzeggen?
dan ga ik ook geen moeite doen straks hoorzal nog 's iets organiseren
Lims hebben ook nog niet afgezegd dus gewoon lekker doorlaten gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeg BWT + ondergetekende hebben nog steeds niet afgezegd hoor ... Of ga jij nu afzeggen ?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef True_Force het volgende:
Hebbes! In een keer geslaagd voor mn rijbewijsIk ben zo blij nu he, mn smile past niet in mn helm
neen ik zeg niet af hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeg BWT + ondergetekende hebben nog steeds niet afgezegd hoor ... Of ga jij nu afzeggen ?
Nou hup, motor aanschaffenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:50 schreef True_Force het volgende:
zie vorige topic!
gefeli [14.gif]quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef True_Force het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben in jou lijstje dat ze er alle 2 in stonden. Maar maakt niet uit verders.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
[..]
neen ik zeg niet af hoor![]()
Bazzie rijdt dus met bwt mee?en beide lims komen? ah, ik dacht alleen hiesj
De meesten zitten idd ook op MFquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:38 schreef ksborg het volgende:
Ah ik ziet et al. Ook wel een aantal MF-ers hier dus.
Roadkill en nog een paa anderen dus
Daar ging vast een diepgaand onderzoek aan voorafquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef ksborg het volgende:
Okeej, voor iedereen die ik ben vergeten, de meesten (en Faithy) zitten ook op MF
hij heeft even in de FMC analen gegraven op zoek naar deze infoquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar ging vast een diepgaand onderzoek aan vooraf
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
hij heeft even in de FMC analen gegraven op zoek naar deze info
Ook ik ben wel eens op MF te vindenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef ksborg het volgende:
Okeej, voor iedereen die ik ben vergeten, de meesten (en Faithy) zitten ook op MF
Dat zal m'n vriendin vast gerust stellen ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef Faithy het volgende:
en die knuffel voor zaterdag heb je ook al verspeeld..
écht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ook. Maar ik val wel onder de meesten dan, denk ik
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat zal m'n vriendin vast gerust stellen ..
is 't alweer aan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, schapen hebben toch geen langetermijngeheugen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
ik denk 't wel ja, want je valt niet in de categorie 'Faithy'quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ook. Maar ik val wel onder de meesten dan, denk ik
Nee.quote:
Alle schapies zijn voor BazzieK en shoarmaquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, schapen hebben toch geen langetermijngeheugen.
Shoarmaaaaaaaquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Alle schapies zijn voor BazzieK en shoarma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |