Je hebt me maandag een foto laten zien oelewapper.quote:
Alleen neuken maakt ook nog geen relatie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef Faithy het volgende:
heb je d'r al geneukt?
Ik doe af en toe alsof mijn neus bloed .. Dan kom ik op andere momenten intelligenter over ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt me maandag een foto laten zien oelewapper.![]()
Gisteren toch gedate?Of heb ik nou een zonnesteek?
![]()
Eensch met [betreffende user] ...quote:Alleen neuken maakt ook nog geen relatie.
Zo grof in de mond weer faithy, beetje jammer.![]()
Dit is dus al de tweede keer dat je me verwijt van de "naaste" liefde te zijn vandaag.quote:
Jij helpt met sex homofiele mannen van hun voorkeur af?quote:
Neuh, was benieuwd want als het in het ziekenfonds zit wil ik ook wel therapeut worden.quote:
Wil je homofiele mannen omturnen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, was benieuwd want als het in het ziekenfonds zit wil ik ook wel therapeut worden.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef bwt het volgende:
[..]
Wil je homofieleseksuele mannen vrouwen omturnen?![]()
![]()
Yes please.quote:
Airco werkt - hier is het rond de 22-23 gradenquote:
Beter, maar nog steeds een raar plaatjequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef bwt het volgende:
had je anders zonder pionnetje willen showen?
Afknapperquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vind dat pylonnetje in je avatar wel een btje not-done ...
Whaha, geniaal weer :Aquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5700113759409694981&q=ghostrider+Z3
Wat je al niet tegenkomt als je zoekt op Ghostrider
Een visburger - hoe verzinnen ze het???quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5700113759409694981&q=ghostrider+Z3
Wat je al niet tegenkomt als je zoekt op Ghostrider
Heel gaafquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Roderick2085 het volgende:
nu ff een echte reactie...
gister middag thuis gekomen, nu eindelijk de zooi een beetje opgeruimt
heerlijk weer gehad 2 weken lang... begon rond de 30 graden, tegen de tijd dat we weg gingen was het zo'n 35 graden, alleen stond er op dat eiland altijd een heerlijke wind
gewoon lekker 2 weken gerelaxed... overdag bij het zwembad hangen, 's avondes lekker uit eten en tot laat op een terasje in het haventje zitten....
kamer was niet groot, maar ja, dat is het eigenlijk nooit... je had er wel alles wat je nodig hebt en het werd iedere dag schoongemaaktprima geregeld daar...
op iets van 2 km van het vliegveld en gewoon veeel minder last van die dingen dan het 'stadje' wat op zo'n 20 min lopen lag (tenminste, wij deden er iedere keer 25 min over, maar ja, sommige mensen kunnen gewoon niet doorlopen)
hebben eigenlijk maar heel weinig gedaan daar, eiland rondtour, een 'griekse avond' (gewoon ff 1 1/2 uur in de bus zitten om ergens te gaan eten waar griekse muziek en dans bijzat) en dat was het eigenlijk...
op het strand daar een keertje een jet ski gehuurdik kan zeggen, je word bijna gelanceerd als je met iets meer dan 60 km/u over die golfen knalt
![]()
veel motorrijders daar... 80% is allroad / crosser, er werd ook verteld dat iets van 75% van de wegen daar niet geasfalteerd is, dus zo raar is dat niet
wel allemaal gewoon korte broek en t-shirt (als ze dat al aanhebben), en de meeste ook gewoon de helm aan je arm of stuur hebben hangen![]()
nog 1 mafkees gezien op een gsxr, stond bij een stoplicht te wachten... trekt hem ff lekker open, alleen is het asfalt daar nogal glad... resulstaat.... dik 50 meter een achterwiel dat van links naar rechts over de baan zwabberten dat dus ook gewoon zonder helm en in korte broek + t-shirt
![]()
voor de mensen die geinsteresseerd zijn in foto's... ik heb geen zin om ze te verkleinen, dus klik maar
klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik
Ah.. ik ga met een groep vrienden, waar ik ook de enige van ben die een motorrijbewijs heeft. Maar de rest kan wel een scootertje huren (mag met rijbewijs B), nouja dat is ook nog niet zeker hoor of ik dat doe. Ik ga naar Macedonië dit jaar, moet ook mooi zijn (en goedkoopquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:24 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb me prima vermaaktqua stappen was daar niet zoveel te doen.... was 1 club geloof ik.... had er ook niet echt behoefte aan.
heb wel zitten denken om een motor te huren, maar niet gedaan... was samen met m'n pa en z'n vrouw en m'n zusje, dus dan zou ik alleen op de motor weg kunnen... toch maar niet gedaan dus
het stond van te voren wel op de planning om een paar scooters te huren, zodat we allemaal wat rond konden rijden enzo, alleen vertelde zo'n miep van de reisorganisatie dat ze de laatste tijd meer aan he controleren waren, en dat je daar alleen nog maar op een scooter mocht rijden als je of een motorrijbewijs had, of een scooterbewijs... dus bleef ik weer in m'n eetje over die dat mocht
ze zei dat er een tijde terug iemand het wel gedaan had, die was dan gesnapt, 600 euro boete![]()
ik ben naar Samos geweest.
waar ga jij heen Fulcrum?
Ja, lekker stappen in Nijmegen.quote:
Hagelslag hoort op brood !!!!!!quote:
Dat zei die toen je er aan zat in een kleedhokje?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:07 schreef BazzieK het volgende:
MiddagNet lekker gezwemmert
Quote van de dag van mijn kleine neefje:
"Mij piemel is nu net een stokje"![]()
Ghay !!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef hollander172 het volgende:
Leuk nieuws voor je, ik meld me bij deze ook defintief af.
Have fun met Bazzie.![]()
Foto's en volledig verslag zul je plaatsenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:49 schreef worldpimber het volgende:
Kort samengevat en daar laat ik het ook bij:Maar mede door de temperatuur tussen de sessies door en momenteel: [afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat zei die toen je er aan zat in een kleedhokje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |