Met een Japanse krikken lijkt me leuker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:02 schreef Rnnz het volgende:
Nee, nog niet gezien.. Ik moet alleen m'n Japans opkrikken.
Nah, de meeste Japanners zijn niet lekker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:46 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Met een Japanse krikken lijkt me leuker.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:50 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nah, de meeste Japanners zijn niet lekker.![]()
Niet + ontopic maar weerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Japanse Asian chicks zijn lekker heurr!
Dat laatste concert van The Jacksons als het even zou kunnen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Pido het volgende:
Ik denk, dat denk ik he, dat ik zeg maar voor de deur ga liggen.
Heb trouwens ook nog 16 gieg aan filmpjes, dus als iemand verzoekjes heeft, tell me.
Alleen als hij gaat touren waarschijnlijk. En of hij dat wil (en kan) doen is de vraag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:04 schreef Julien het volgende:
hoe zeker is het nou datie nog een keer in nederland komt optreden, ik wil 'm nog wel een keer zien hoor.
Moet je wel ff contactgegevens neerpleuren he..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef barthard47 het volgende:
ik zie dat er ook een paar serieuze verzamelaars in da house zijn. ik ben dat ook.
neem ff contact op als je wat zeldzame mp3's te ruil hebt en zo
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:17 schreef Pido het volgende:
Check dit: http://www.topeventtickets.com/micha...ets-200695.htm
Ze bieden tickets aan!
Je hebt de goeie link niet gegeven denk ik.quote:Sorry, a site error occurred.
Whut, dat zou cool zijn. Alleen vraag ik me af of het wel echt waar is. In de loop van de jaren heb ik veel van dit soort dingen gezien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:52 schreef matthijst het volgende:
http://www.topeventticket(...)t-tickets-200695.htm
Koppelman en Ratnerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:22 schreef MJboard het volgende:
Als het allemaal waar is, dan moet hij het wel snel gaan bewijzen. Niet zomaar een verklaring neerleggen en dan weer stilzwijgen.
Dan moet hij aanvallen en niet rusten voordat het probleem compleet is opgelost.
Dit zijn de namen die circuleren, allemaal mensen waar Michael al jaren mee omgaat;
- John Branca
- Trudy Green
- Howard Kaufman
- Charles Koppelman
- Al Manik
- Tommy Mottola
- Brett Ratner
lijkt me nep, ze hebben een @home emailadresquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:52 schreef matthijst het volgende:
http://www.topeventticket(...)t-tickets-200695.htm
Ik heb al een reactie geplaatst in je topicquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:41 schreef DeSiever het volgende:
Tommy, je hebt mail terug. Rnnz, het spijt me. Heb je de singles al die ik te koop aanbied?
Ik ben niet 'tired of MJ' hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:20 schreef DrDentz het volgende:
zonde DeSiever.. a man who is tired of MJ is tired of life![]()
Ja doe maarquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:57 schreef Rnnz het volgende:
Hier is m'n uiteindelijke live-compilatie![]()
1. Jam (Bucharest '92)
2. They Don't Care About Us (Auckland '96)
3. Wanna Be Startin' Somethin' (Yokohama '87)
4. Human Nature (Yokohama '87)
5. Smooth Criminal (Rome '88)
6. You Are Not Alone (Korea '99)
7. She's Out Of My Life (Los Angeles '81)
8. Dirty Diana (Kansas '88)
9. Rock With You (Tokyo '87)
10. The Way You Make Me Feel (30th Anniversary MSG '01 - met Britney Spears)
11. Jackson 5 Medley (I Want You Back / ABC / The Love You Save) (Amsterdam '79)
12. I'll Be There (30th Anniversary MSG '01 - met z'n broers)
13. Billie Jean (Yokohama '87)
14. Working Day & Night (Wembley '88)
15. Thriller (Seoul '96)
16. Beat It (Bucharest '92)
17. You Rock My World (30th Anniversary MSG '01)
18. Blood On The Dance Floor (Munich '97)
19. Earth Song (Brunei '96)
20. I Just Can't Stop Loving You (Osaka '87)
21. Man In The Mirror (Bucharest '92)
BONUS:
1. Smooth Criminal (LIVE in New York '88)
2. The Way You Make Me Feel (Wembley '88)
3. I Want You Back & ABC (Jackson 5 Live in '72)
Als er iemand geïnteresseerd is post ik hem hier binnenkort ook als download.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets hoger staat een SPOILERquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:38 schreef DeSiever het volgende:
Wat is je emailadres?
Zoals TommyGun al zei staat ie iets hoger in de spoiler. Even de tekst selecteren en dan zie je m'n mailadres.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:38 schreef DeSiever het volgende:
Wat is je emailadres?
Idd want bij zijn tribute concert klonk hij verschrikkelijk en hij wordt snel uitgeputquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:35 schreef matthijst het volgende:
Hopelijk kan ie nog normaal zingen en hoeft ie niet te schreeuwen of zijn stem digitaal te vervormen/verbeteren.. Maar ik vraag t me af...
Hoor er geen MJ in moet ik zeggen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar ik zag laatste een nummer van ene ne-yo - sexy love.
Vinden jullie ook niet dat dit nuumer zo door micheal zelf gezongen had kunnen zijn?
Die stijl muziek en zelfs waarop die lyrics worden gebracht?
Alsof micheal en songwriter-co. achter de procuctie zit
Ik hoor ook een beetje human nature in dat gitaartjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Nah, dat denk ik niet maar hij is wel iemand die zijn stijl sterk ontleent aan oa Michael Jackson
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Ach, dan hadden we het wel gehoord hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:00 schreef DrDentz het volgende:
*schudt handjes*![]()
tenminste, als hij nog leeft.. we hebben al een aantal maanden niks van hem gezien of gehoord![]()
Jawel, maar 't is vaak zo overdreven, ala "almost makes me weep [to see you with your children]"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:47 schreef DeSiever het volgende:
Whahaha.. wel cool toch.. beter slijm dan bash.
Dit is toch niet het hele interview, lijkt me..? Ik heb dat hele interview eigenlijk nog nooit gezien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:47 schreef matthijst het volgende:
Ach, beetje standaard slijminterview...
http://www.youtube.com/watch?v=4Naj2YrVWyg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |