Jay-Z?? Ben je gek?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een samenwerking met Jay Z of bijv Pharell, Kanye zou ik zeker waarderen. MJ zou voor zijn nieuwe album een beetje de huidige (lees goede) stijl r&b moeten aanhouden, dat moet met de bovengenoemde personen zeker lukken. Ik vind het ook nog steeds jammer dat Michael de door Pharell geschreven nummers heeft afgewezen. Verder nog een paar up tempo nummers op het album. Ik zie het wel zitten![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:13 schreef matthijst het volgende:
Jay-Z niks?
Dacht ie zelf waarschijnlijk anders over, gezien zijn Your Rock My World remix en het feit dat Jay-Z hem op het podium kreeg bij de hot 97 summer jam...
[afbeelding]
"I know Michael Jackson better come from behind that muthaf---in' curtain," Jay-Z said during what had to be 90 of the longest seconds of his career. Jigga had just announced Jackson to the crowd, but the music icon failed to make his entrance. The audience seemed to think Jay was joking — who would expect Jackson to appear at such a hip-hop-heavy concert?
But Jay quickly figured out that with cargo as precious as this, it's probably best to hand-deliver it to the crowd. "You want me to go back and get him myself?" Jay asked a girl in the front row. "OK, I'm 'a go get him."
Seconds later the two walked out and posed for photos together. In one of the pictures, Michael struck a b-boy stance with his arms folded. Jackson's only words to the crowd were "I love you all" before he exited the stage, but Jay-Z fans can expect to hear more from him. According to Roc-a-Fella Records, Jackson will make a guest appearance on Jay's next album...
Als er iemand is die Jackson in de VS nog weer een beetje terug aan de top zou kunnen brengen zou 't Jay-Z wel zijn; met zijn Def Jam label.....
En Off The Wall, Thriller & Bad gemaakt..quote:Quincy Jones?
Die heeft de muziek voor 50 Cents film gedaan
Heeft Quincy Jones die ook gemaakt ja? Goh, wist ik niet eens...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:11 schreef Rnnz het volgende:
Hij kan idd zo een aantal album vullen met al die nummers.
[..]
En Off The Wall, Thriller & Bad gemaakt..
Ik wou daar geen woorden aan vuilmaken.quote:
give in to me, dat is toch het nummer met slash wat redelijk veel op dirty dianaquote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Dat was een geintje johdie vader lijkt me maar een hufter..
Was is Give In To Me [vocal version]? Die staat op een vage cd die ik heb met alleen MJ & Slash nummers
Ik zal 't doorgevenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:57 schreef DrDentz het volgende:
en nog gefeliciteerd met de vader van MJ natuurlijk
Ik zie die pa als de oorzaak van wat er van Mike is geworden.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:29 schreef Rnnz het volgende:
Dat weet ik wel, zij blijkbaar niet. Maar MJ is wel een god voor ons (A)
Die vader.. mja, ik weet niet. Hij heeft Michael geslagen in z'n jeugd maar ik denk dat hij Michael wel erg support.
[afbeelding]
Groot gat in z'n hoofd? Gekken? Wat lul je nou dom man?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:05 schreef rednajt het volgende:
MIchael heeft een groot gat in zijn hoofd....zijn muziek is redelijk en er zullen genoeg gekken zijn die zijn cds we zullen kopen denk ik.....
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:13 schreef DrDentz het volgende:
Zo wordt het verteld op Bad SE, Prince' verhaal was dat hij niet wilde dat een man "Your butt is mine" tegen hem zei of hij tegen een andere man![]()
Wat ik dom lul?????? je moet wel een achterlijke idioot zijn om cdtjes van een gestoorde pedofiel te gaan kopen ...dat lul ik dom jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:09 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Groot gat in z'n hoofd? Gekken? Wat lul je nou dom man?
De enige achterlijke idioot hier ben jij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef rednajt het volgende:
[..]
Wat ik dom lul?????? je moet wel een achterlijke idioot zijn om cdtjes van een gestoorde pedofiel te gaan kopen ...dat lul ik dom ja![]()
![]()
JIJ ben zeker erelid van die pedofielen partij of niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
De enige achterlijke idioot hier ben jij.![]()
En jij bent erelid van de analfabetenclub.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:34 schreef rednajt het volgende:
[..]
JIJ ben zeker erelid van die pedofielen partij of niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |