Die foto valt toch wel mee ? Tis niet veel soeps maar hij heeft er 100x erger uit gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:28 schreef Megalomaniac het volgende:
Rnnz, kon je geen andere foto nemen van MJ?
Heb er al zeker 7 mensen gehoord die positief op hebben gereageerd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:18 schreef Mistadabolina het volgende:
In de categorie 'Dingen die je mensen nooit zult horen zeggen':
Leuk, een nieuw album van Michael Jackson
De uitgave opzich ... erg simpel, geen extra's, geluid is niet best ... had wel verwacht dat er iets meer zorg aan was besteed, het blijft natuurlijk wel Michael Jacksonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind het ook een superconcert.. wat vind je er niet goed aan, Mark?
Het is vooral uitgegeven door Sony he, niet door Michael.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef mark_03 het volgende:
Nieuw topic.
[..]
De uitgave opzich ... erg simpel, geen extra's, geluid is niet best ... had wel verwacht dat er iets meer zorg aan was besteed, het blijft natuurlijk wel Michael Jackson.
Erg jammer
Ik vind MJ sowieso geen goede DVD uitgaven hebben. Slappe best of dvd's die niet compleet zijn of die HIStory dvd's die gewoon een rechtstreekse port zijn van de VHS versie. De laatste dvd heb ik nog niet gezien...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef mark_03 het volgende:
Nieuw topic.
[..]
De uitgave opzich ... erg simpel, geen extra's, geluid is niet best ... had wel verwacht dat er iets meer zorg aan was besteed, het blijft natuurlijk wel Michael Jackson.
Erg jammer
Tja, mensen die geen verstand van muziek hebben zullen dat nooit zeggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:18 schreef Mistadabolina het volgende:
In de categorie 'Dingen die je mensen nooit zult horen zeggen':
Leuk, een nieuw album van Michael Jackson
Erg jammer inderdaad. Waarom niet een mooie 2-disc met een fatsoenlijke audio-mix, scherp beeld en dan alle clips erop, beetje extra's ... slipcase eromheen. Dan heb je een MJ-waardige uitgave.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:43 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik vind MJ sowieso geen goede DVD uitgaven hebben. Slappe best of dvd's die niet compleet zijn of die HIStory dvd's die gewoon een rechtstreekse port zijn van de VHS versie. De laatste dvd heb ik nog niet gezien...
Mistadobolina houdt (als je goed naar het plaatje kijkt) van .... MADONNA!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tja, mensen die geen verstand van muziek hebben zullen dat nooit zeggen
"Off The Wall" is één van z'n beste albums, maar die nummers hoor je tegenwoordig niet meer
Waar hou jij eigenlijk van Mistabobdabolina...
Gelukkig, dan hoeven we zijn mening iig niet serieus te nemenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:13 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Mistadobolina houdt (als je goed naar het plaatje kijkt) van .... MADONNA!![]()
Koop Dangerous - The Short Filmsquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad. Waarom niet een mooie 2-disc met een fatsoenlijke audio-mix, scherp beeld en dan alle clips erop, beetje extra's ... slipcase eromheen. Dan heb je een MJ-waardige uitgave.
Ik ben ZEER geintresseerd!!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hier een groot deel van mijn lijst:
[lijst]
+ nog een aantal andere optredens waarvan ik weet dat ik ze heb, maar nu even niet kan vinden en een zooi aan nieuwsreportages, remix videos, opgenomen tv progs etc
Verder natuurlijk de uitgebrachte dvd’s
![]()
Ik vind Michael Jackson een rasartiest en beschouw Thriller en Off the wall als meesterwerken en iets minder mate Dangerous ook nog wel. Sindsdien heeft MJ geen fatsoenlijke release meer gehad. Invincible is een draak van een plaat. Hij is helaas in zijn eigen sprookje gaan geloven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tja, mensen die geen verstand van muziek hebben zullen dat nooit zeggen
"Off The Wall" is één van z'n beste albums, maar die nummers hoor je tegenwoordig niet meer
Waar hou jij eigenlijk van Mistabobdabolina...
Gek he als je in één keer 25 oude singles uit brengt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:56 schreef DrDentz het volgende:
--> http://allcharts.org/music/spain/singles.htm <--
zag de Nederlandse hitparade er maar zo uit![]()
20.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:00 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Gek he als je in één keer 25 oude singles uit brengt.
Was het niet zoiets dat het daar goed gepromoot was en omdat de singles daar nooit zijn uitgekomen? Dat laatste las ik ergens.quote:Ja maar waarom is het alleen in Spanje zo'n hype, is daar een verklaring voor
Starting February 20th the Michael Jackson Visionary box set with thriller single was released, in total more 19 cd singles will be released,one each week, for a total of 20 weeks. Each cd single is actually a dual disc which also features the full length digitally remastered music video of the single.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Rnnz het volgende:
[..]
20.![]()
One More Chance was a song released by Michael Jackson on November 20, 2003. It was written by R. Kelly, and was the only new track included on his Number Ones greatest hits album, released the same year. The single reached #83 on the Billboard Hot 100 and #5 in the United Kingdom.
A music video was planned for the single. It was only partly filmed and edited, and because of this, due to insufficient footage, Sony didn't release it.
Hmm, behoorlijk vaag allemaal. Ik geloof wel dat One More Chance in een paar andere 'onbekende' landen op 1 heeft gestaan.
Edit: ff opgezocht, in Moldavië en Venezuela heeft ie op een gestaan.
Ja, best wel, aangezien er 1 per week uit kwam, staan sommigen er dus al weken in....quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:00 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Gek he als je in één keer 25 oude singles uit brengt.
...maar niet echt origineel, aangezien Queen ook tig keer een vinyl replica reeks gehad heeft.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:05 schreef matthijst het volgende:
Mja, slim gedaan dat het per week werd uitgebracht.
In 1x 170 euro ervoor betalen zou niemand doen.....
Moet zeggen dat het wel geinig is, alles bij elkaar; zo'n oudewetse platenbak idee.... Ook geinig dat de cd's verpakt zijn als oude 7" singletjes, met versleten binnenhoesjes....
Maar niet met een CD-single als voorkant en een DVD met de videoclip als achterkantquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:44 schreef Megalomaniac het volgende:
...maar niet echt origineel, aangezien Queen ook tig keer een vinyl replica reeks gehad heeft.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Maar niet met een CD-single als voorkant en een DVD met de videoclip als achterkant
Elvis is toch Artist of the Millennium???quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef cappp het volgende:
Hij heeft best male artist of the millenium nooit gekregen, dat maakte hij tijdens zijn speech er zelf van![]()
Jay-Z?? Ben je gek?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een samenwerking met Jay Z of bijv Pharell, Kanye zou ik zeker waarderen. MJ zou voor zijn nieuwe album een beetje de huidige (lees goede) stijl r&b moeten aanhouden, dat moet met de bovengenoemde personen zeker lukken. Ik vind het ook nog steeds jammer dat Michael de door Pharell geschreven nummers heeft afgewezen. Verder nog een paar up tempo nummers op het album. Ik zie het wel zitten![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:13 schreef matthijst het volgende:
Jay-Z niks?
Dacht ie zelf waarschijnlijk anders over, gezien zijn Your Rock My World remix en het feit dat Jay-Z hem op het podium kreeg bij de hot 97 summer jam...
[afbeelding]
"I know Michael Jackson better come from behind that muthaf---in' curtain," Jay-Z said during what had to be 90 of the longest seconds of his career. Jigga had just announced Jackson to the crowd, but the music icon failed to make his entrance. The audience seemed to think Jay was joking — who would expect Jackson to appear at such a hip-hop-heavy concert?
But Jay quickly figured out that with cargo as precious as this, it's probably best to hand-deliver it to the crowd. "You want me to go back and get him myself?" Jay asked a girl in the front row. "OK, I'm 'a go get him."
Seconds later the two walked out and posed for photos together. In one of the pictures, Michael struck a b-boy stance with his arms folded. Jackson's only words to the crowd were "I love you all" before he exited the stage, but Jay-Z fans can expect to hear more from him. According to Roc-a-Fella Records, Jackson will make a guest appearance on Jay's next album...
Als er iemand is die Jackson in de VS nog weer een beetje terug aan de top zou kunnen brengen zou 't Jay-Z wel zijn; met zijn Def Jam label.....
En Off The Wall, Thriller & Bad gemaakt..quote:Quincy Jones?
Die heeft de muziek voor 50 Cents film gedaan
Heeft Quincy Jones die ook gemaakt ja? Goh, wist ik niet eens...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:11 schreef Rnnz het volgende:
Hij kan idd zo een aantal album vullen met al die nummers.
[..]
En Off The Wall, Thriller & Bad gemaakt..
Ik wou daar geen woorden aan vuilmaken.quote:
give in to me, dat is toch het nummer met slash wat redelijk veel op dirty dianaquote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Dat was een geintje johdie vader lijkt me maar een hufter..
Was is Give In To Me [vocal version]? Die staat op een vage cd die ik heb met alleen MJ & Slash nummers
Ik zal 't doorgevenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:57 schreef DrDentz het volgende:
en nog gefeliciteerd met de vader van MJ natuurlijk
Ik zie die pa als de oorzaak van wat er van Mike is geworden.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:29 schreef Rnnz het volgende:
Dat weet ik wel, zij blijkbaar niet. Maar MJ is wel een god voor ons (A)
Die vader.. mja, ik weet niet. Hij heeft Michael geslagen in z'n jeugd maar ik denk dat hij Michael wel erg support.
[afbeelding]
Groot gat in z'n hoofd? Gekken? Wat lul je nou dom man?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:05 schreef rednajt het volgende:
MIchael heeft een groot gat in zijn hoofd....zijn muziek is redelijk en er zullen genoeg gekken zijn die zijn cds we zullen kopen denk ik.....
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:13 schreef DrDentz het volgende:
Zo wordt het verteld op Bad SE, Prince' verhaal was dat hij niet wilde dat een man "Your butt is mine" tegen hem zei of hij tegen een andere man![]()
Wat ik dom lul?????? je moet wel een achterlijke idioot zijn om cdtjes van een gestoorde pedofiel te gaan kopen ...dat lul ik dom jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:09 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Groot gat in z'n hoofd? Gekken? Wat lul je nou dom man?
De enige achterlijke idioot hier ben jij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef rednajt het volgende:
[..]
Wat ik dom lul?????? je moet wel een achterlijke idioot zijn om cdtjes van een gestoorde pedofiel te gaan kopen ...dat lul ik dom ja![]()
![]()
JIJ ben zeker erelid van die pedofielen partij of niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
De enige achterlijke idioot hier ben jij.![]()
En jij bent erelid van de analfabetenclub.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:34 schreef rednajt het volgende:
[..]
JIJ ben zeker erelid van die pedofielen partij of niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |